Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tommy guns

Weeds?

Recommended Posts

hey weet niet of er al topic over is of aan bod gekomen

 

iemand die de serie weeds volgt? juist first season op mediadis besteld.

 

die speelt hier op prime ( digitaal tv)

 

 

in geval je het niet kent, gaat over alleenstaande moeder die canabis plantage kweekt om rond te komen.

 

nice serie beter dan het uitgemolken lost :offtopic

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
nice serie beter dan het uitgemolken lost :verrygood

Seconded.

 

Echt een topserie, aanrader voor iedereen die van comedy houdt. Ik heb net de eerste 3 seizoenen uitgekeken, 4de seizoen begint in juni.

Wat ik me oorspronkelijk afvroeg is hoe dit in de USA kon worden uitgezonden, maar Showtime (het netwerk) is natuurlijk betaalkabel. De serie spreekt zich niet uit voor of tegen het gebruik van cannabis, maar verlaagt wel de drempel volgens mij.

 

Korte inhoud:

Het verhaal gaat over een upper-middleclass gezin in de suburbs van LA waarvan de vader net overleden is aan een hartaanval, volkomen onverwacht dus. Nancy Botwin, de moeder, kan de eindjes aan elkaar knopen door het dealen van wiet in haar buurt. De serie begint als ze hier net mee begonnen is. Gedurende het eerste seizoen ontdekt ze dat ze enkel klanten kan behouden en veroveren als ze kwaliteit levert. Als ze ruzie krijgt met haar leverancier wil ze zelf beginnen growen.

 

De comedy zit op verschillende niveaus. Low-level situatiehumor, karakterhumor, verwijzingen naar oa cannabis-culture en dergelijke.

 

x

zaqarov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige serie! Ik heb ook al de eerste 3 seizoenen gezien en ik vind de serie bijna beter dan het plantje zelf! ( :verrygood ok, dat is een leugen :specool ).

Je leeft echt mee met het hoofdpersonage (Nancy Botwin). Je deelt mee in zowel vreugde als verdriet.

Zeker een aanrader, ik vind het één van de beste series die ik tot nu toe gezien heb (en niet enkel omdat het over wiet gaat). Ik kan niet wachten tot seizoen 4 begint.

 

Milfweed ftw!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad zeer zeker een aanrader!

Ik heb de eerste 3 seizoenen gevolgt en ben nu met smart aan het wachten op seizoen 4!

 

Showtime maakt overigens altijd een beetje controversiele shows. Neem californication, ook met wiet en prostitutie erin. Etc, etc..

 

In ieder geval een van de beste series die ik ooit heb gezien, Weeds!

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook de eerste 3 seizoenen gezien. Ben echt wel benieuwd welke richting 4 gaat uitgaan want 3 had wel een onverwacht einde. Ga geen spoilers geven, maar ik raad het zeker aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg deze serie ook en ik moet zeggen dat het een van de beste series is die ik al gezien heb(die mij kan blijven boeien)!

'k heb zojuist de 1e episode van season 4 gezien en het echt wel cool :wtf:

Straks kijken nr episode 2 ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha toch weeds fans :tu de vriendin is er nu aan begonnen en ze is er helemaal zot van :j

Nancy is een stoot :)

 

gts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seizoen 5 is uit mensen :rofl <_< En niet al te schitterend begin, maar het heeft zeker wel potentie, en er zitten wel geweldige stukjes in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook de eerste aflevering van seizoen 5 deze week gezien (de hele serie staat ook op de nieuwsgroepen met ondertitels). Ik vind trouwens al een tijdje dat haar leven redelijk gecompliceerd is.. <_< Als het goed is, verschijnt deel 2 weer deze week?!

 

Nou weer even wachten op de nieuwe Dexter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word gek van die reclames.. Kingdom of kush.. yadda yadda <_<

 

Vind er ook geen zak aan. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

You are not alone. <_<

Viel mij heel erg tegen en ik heb snel afgehaakt.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

op the comedy factory loop de serie ook

Vet gesponsord door het hasj en marihuana museum en sensi seeds

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt!

Dat vond ik dan wel weer grappig. <_<

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt een top serie!

Eerste 4 seizoenen in een korte tijd gekeken. Goeie humor en leuke verhaallijn.

Download elke dinsdag nu de nieuwste aflevering, maar zo 1 voor 1 met een week er tussen begint nu al te ergeren.

25minuten voor 1 afleveringen is echt te weinig. Ook vind de eerste 2 afleveringen van seizoen 5 ineens een stuk slechter als de vorige seizoenen. Desondanks, zeker een aanrader!

 

Grtz Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viel mij heel erg tegen en ik heb snel afgehaakt.

En terecht! <_<

 

Comedy my ass, regelrechte dramaserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Download elke dinsdag nu de nieuwste aflevering, maar zo 1 voor 1 met een week er tussen begint nu al te ergeren.

 

Grtz Quake

 

 

Waar download ge die dinsdag? Ik kan ze pas woensdag downloaden :lol:.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar download ge die dinsdag? Ik kan ze pas woensdag downloaden :lol:.

 

grtz

 

Torrents, thepiratebay.org, of http://eztv.it (dit is diegene dat ze op TPB zet), maar inderdaad zijn de eerste drie seizoenen wel stukken beter dan nu, maar ik duim nog op een terugkeer. (vooral met die gigantische guerrilla in de tweede aflevering van dit seizoen). Iedereen dat interesse heeft om torrents te gebruiken, maar er niet wijs uit raakt mag me altijd een pm sturen.

 

ps: mods, thepiratebay is geen illegale site, er mag naar verwezen worden, de piratebay is zoals google, het verwijst verder, maar bied zelf niets illegaal aan. Voor het geval downloaden hier een secuur onderwerp zou zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weeds.....Nancy is nu zwanger van een Mexicaanse (sadistische :D ) bugemeester ofzo. Degene die de baas was van die tunnel achter bij haar in de (zwangerschaps) kledingzaak ( die natuurlijk een front was.... :lol:

 

We're watching the NEW season on SHOWTIME!!! :P (Amerikaanse TV zender die het programma als een van de 1e successvolle "Showtime Original Series uitzendt)

 

Dexter is ook zo'n Showtime Original. The Tudors ook.....Nurse Jackie komt zeker ook snel jullie kant op denk ik, die is splinternieuw hier.

 

I hope I haven't spoiled it for you guys!! :oeps

Latazz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dain:

Was piratebay niet veroordeeld? Ik heb dat interview van die zweedse gast nog gevolgd online. Hij heeft 100% gelijk en hoop dat ze uiteindelijk winnen.

 

@ Blowmonkey:

www.newzleech.com > NZB downloaden en openen met Alt.Binz. >

 

Ik vond vooral de laatste aflevering (s5E02) niet echt goed. Silas die in de middle of nowhere stuit op de boefjes en zo weer vrijgelaten word..... En nancy die ff zichzelf naar de klote werkt om aandacht te krijgen en vervolgens hard genakt word door die burgemeester... the end. Hmmm.... hopen op verbetering.

 

Check de weeds site. School of Andy ofzoiets. Zit wel humor in.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Dain:

Was piratebay niet veroordeeld? Ik heb dat interview van die zweedse gast nog gevolgd online. Hij heeft 100% gelijk en hoop dat ze uiteindelijk winnen.

 

De beheerders van piratebay waren voor de rechtbank gedaagd, maar aangezien piratebay zelf niets illegaal aanbied hebben ze ze daarop al niet kunnen veroordelen, wel hebben ze een boete en gevangenisstraf gekregen waartegen ze nu in hoger beroep zijn.

De piratebay zelf blijft natuurlijk wel bestaan, en anders komt er binnen twee tellen toch een nieuwe grote site met dezelfden achter de schermen (en er zijn nu al tal van alternatieven). Ze raken er wel uit, als er een boete word doorgedrukt zetten ze een donatie op TPB of iets dergelijk, en het geld is er zo. De zweedse piratenpartij had trouwens 6 percent van de stemmen voor europa.

 

Terug on topic bij weeds: Vinden jullie het ook zo'n zonde dat er.. wel... zo weinig weed in komt tegenwoordig? Al dat gezever met Heroine en vrouwenhandel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
De beheerders van piratebay waren voor de rechtbank gedaagd, maar aangezien piratebay zelf niets illegaal aanbied hebben ze ze daarop al niet kunnen veroordelen, wel hebben ze een boete en gevangenisstraf gekregen waartegen ze nu in hoger beroep zijn.

De piratebay zelf blijft natuurlijk wel bestaan, en anders komt er binnen twee tellen toch een nieuwe grote site met dezelfden achter de schermen (en er zijn nu al tal van alternatieven). Ze raken er wel uit, als er een boete word doorgedrukt zetten ze een donatie op TPB of iets dergelijk, en het geld is er zo. De zweedse piratenpartij had trouwens 6 percent van de stemmen voor europa.

:lol:

 

De weed in weeds is wat naar de achtergrond gegaan. Ik hoopte al dat Silas daar verandering in zou brengen, maar episode2 was al gelijk weer een teleurstelling. Hopen dat 't beter word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...