Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
citroax

Help De Paddo !! Stuur Een Protest Mail

Recommended Posts

Ik had hem al gepost...

 

Ik vind dat iedereen die het niet doet gebanned moet worden :smoke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je voor het verbieden van paddo's !? Woon je liever in een door de regering geleid land waarin je vreiheid op steeds meer manieren wordt ingeperkt, waar je wordt opgepakt als je bepaalde interesses hebt, als je van je vrijheid wil genieten een boette krijgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook al eet ik ze niet ik stem tog voor :smoke

 

 

De paddo zal je eeuwig dankbaar zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben idd voor op het verbieden van pado's. Je ziet wat er de afgelopen jaar is gebeurd onder de toeristen die pado's gebruiken. Alcohol en pado's gaan niet samen, en probeer dat maar is een toerist uit te leggen, die in 2 dagen alles geprobeerd en gedaan moet hebben.

 

Pado's is geen speelgoed vind ik !! serieuse drugs vind ik het

 

Ik woon idd liever in een land die door de regering wordt geleid, beetje structuur kan geen kwaad !

 

Wanneer krijg jij een boete dan, als je van je vrijheid geniet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze toch neemt.

 

En ik ben voor vrijheid, ik vind niet dat je iemand kan verbieden iets te doen. Die toeristen zijn gewoon dom en als ze dood gaan dan is dat een zorg minder voor de wereld. Moeten ze de verpakking maar beter lezen.

 

En als je die site gelezen had (of rationeel nagedacht) dan had je ook wel kunnen begrijpen dat bij een verbod het de illegaliteit in gaat wat criminaliteit met zich mee brengt, lagere kwaliteit, en meer ongelukken.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog nooit gegeten maar toch verstuurd

 

De paddo zal je eeuwig dankbaar zijn! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pado's is geen speelgoed vind ik !! serieuse drugs vind ik het

 

 

Helemaal mee eens Rem, ben zelf echt tegen regeltjes, maar soms zijn die minder erg dan de gevolgen van een paar idioten.

 

En je mening verkondigen is net hier zo belangrijk, ook als die afwijkt van wat populair is of klinkt :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hem verstuurd, ook al gebruik ik niks.

 

 

Trouwens...

 

Het is toch ook gevaarlijk om baileys met seven-up (ofzo) te drinken, daar krijg je blokken van in je maag.

Het is gevaarlijk om water in het stopcontact te gooien, hoewel deze afzonderlijk heel ongevaarlijk zijn.

Het is gevaarlijk om water bij heet frituurvet te gooien, hoewel deze twee stoffen afzonderlijk ook geheel ongevaarlijk zijn. Je kan wat brandwonden oplopen door je vinger in heet frituurvet te steken, maar met water erbij, krijg je een vuurzee.

 

Geen van deze dingen zou je ooit doen en als het gebeurd, wordt het niet verboden.

 

Waarom dan paddo's combineren met alcohol en het meteen verbieden?

Ze zeggen toch altijd: je kan geen 2 dingen tegelijk doen.

 

Luister dan ook een keertje goed en lees de handleiding.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is toch ook gevaarlijk om baileys met seven-up (ofzo) te drinken, daar krijg je blokken van in je maag.

 

Niet waar... :smoke

heb je van horen zeggen zeker?

 

Mix ze eens door elkaar in een glas ofzo, je krijgt een soort pap, maar zeker geen blok. In je maag gebeurt hetzelfde.

 

mabon das off-the-point. Voor de rest heb je gelijk :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tegen iedere vorm van wet of wethandhaving, want ik wil totale vrijheid. Ik wil vrijheid van gedachte, vrijheid van actie en vrijheid in beslissingen nemen ook-al zijn het de verkeerde. Maar euh... als iedereen er zo over dacht als ik zou je dan geen totale chaos krijgen?

 

Ik heb slechte ervaringen met paddo's maar toch ben ik blij met die ervaringen. Daardoor weet ik dat paddo's niet bij mij passen. Je moet de paddo niet verbieden je moet voorlichten, waarschuwen(of aanbevelen), ervaringen delen en je moet iemand heel goed begeleiden bij zijn trip pas dan komt de paddo tot zijn recht.

 

Voor vele dingen in het leven bestaat een gebruiksaanwijzing, het is de kunst hem goed te lezen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja. Je kan inderdaad een mail sturen, maar waarom dan niet meteen sporen bestellen, zelf groeien, sporen vangen en terug sturen om zo een volgende generatie van dienst te zijn mocht het verbod inderdaad worden doorgezet?

 

Dus mensen, stuur een mail en bestel sporen en help ons mee met goed gekweekte paddo's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies. Je stuurt een mailtje met je adres, en hopelijk krijg ik binnekort een pakketje op de deurmat, even setup regelen, groeien, trippen, terug sturen, door gaan met groeien, trippen enzo enzo.

 

Trouwens, iedereen, als handtekening, kopieer dit in je instellingen menu voor handtekening:

 

[url=http://reddepaddo.nl][img=http://www.reddepaddo.nl/wp-content/themes/default/images/banner-reddepaddo2.jpg] [/url]

Klik hierboven en red de paddo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind dat ze niet zo'n big deal moeten maken, ik wil het nog een keer gebruiken als ik er voor in de mood ben. Als ze straks illegaal zijn worden ze nogsteeds gebruikt, ook door toeristen die net van het vliegtuig afkomen en zichzelf hebben volgezopen voordat ze de paddo's consumeren.

 

 

verbieden werkt niet. maarja wat doe je er aan, heb een mailtje gestuurd maar ben benieuwd wat het uithaalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

verbiede helpt idd voor geen meter! heb ooit eens erges geleze dat het verbiede van drugs bij jongere de drugs zelfs aantrekkelijker make.. en doordat het legaal is, hebben ze nog enige controle, als het illegaal is, gebeurd het allemaal zonder dat de politie ed ervan op de hoogte is, wat de kwaliteit en voorgeschreve hoeveelheid van bij een dealer niet per se ten goede gaat kome.. meer ongelukjes dus! en als men paddo's gaat verbiede, is er wéér iets bij dat de politie weghoudt van een einde te make aan de èchte criminaliteit. Dus: LEGALIZE! :nerd

 

nou nog dat mailtje sture :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legalize ? Het is legaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

houd ze legaal zal hij wel bedoelen :nerd

 

Kees, heb jij al paddo's gekweekt?:o

Of eet je ze alleen maar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ook effe gedaan ;)

Ik vind dat gewoon iedereen die wil ze mag gebruiken en de gene die het niet willen dan maar niet.

 

Hoop voor jullie dat het verbod ingetrokken word :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo ook effe gedaan ;)

Ik vind dat gewoon iedereen die wil ze mag gebruiken en de gene die het niet willen dan maar niet.

 

Hoop voor jullie dat het verbod ingetrokken word ;)

sinds wanneer is het verboden dan?

Ze zijn niet verboden wtf?

http://www.azarius.nl/smartshop/psychedelics/mushrooms/

?

:verrygood

Ga 26e januari paddotjes doen :rofl heb er echt zin in :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoor er trouwens vrij weinig meer over

hoe zit het nou illegaal gedoogd legaal :S:S:S:S:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...