Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

zo mooi ben ik zelf nummer 100 op mijn eigen topic

hee hallo mijn trouwe volgers van deze topic

het eind naderdt 60/70% van de stampertjes zijn bruin aan het worden

ook zijn de buds weer wat dikker geworden [gelukkig ] denk nog 1 week dan gaat het plat

het lastige is wel dat niet alle 4 gelijk lopen zo is de geene die recht onder de blauwe leds stond nog steeds het witst .

deze up load zie je mijn mooiste dame mooie top compact en de buds er onder zijn lekker opgezet ook krijgt zij de neiging om van de torentje te maken [volgens mij wel goed :verrygood ]

en natuurlijk is het geen vergelijk met hps/of een goed fluo kweek maar toch het stemt mij goed .

ben al bezich voor mijn volgende kweek.dan de laatste puntjes op de spreek woordelijke i zetten .

bijdeze de upload

 

med_gallery_7809_3470_185482.jpg

med_gallery_7809_3470_51660.jpg

 

en 1 foto met flits

med_gallery_7809_3470_352003.jpg

 

prettig weekend up to the future bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bots,

 

Dat ziet er netjes uit hoor! Als je wat meer planten gehad had dan was het een ware SOG geworden. Ik vind het wel tof om te zien dat onderin bijna net zulke dikke toppen zitten als bovenin !

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, het verbaast me hoe de plant alsnog aardige toppen heeft aangemaakt :verrygood

Heb je al dingen die je voldende kweek absoluut anders gaat doen?

 

Gr, AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bots,

 

Ik denk dat je best 150gram daar vanaf kan trekken als je een SOG maakt... (of scrog). Bewijs ons allen dat dieptestraling bullshit is...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kees jij hebt de sog hoog in het vaandel staan zeg ..maar die 150gr is wel erg veel hoor denk je zelf niet ? mijn lamp is 90watt inderdaad meer planten zou wel mogen

 

 

achterhoeker .ik ben alvast begonnen voor de volgende ronde .mijn bak kan 9 damens in .en dat is ook de bedoeling bij de volgende rond .aangezien ik niet veel ruimte heb om zaden opte kweken en een selectie te maken ,zal het wel kanteklare dingen worden haha :verrygood

het probleem was dat mijn schakel klok niet meer dan 20 aan en uit kon dat is tekort voor wat ik wil .

heb nu een multitimer relay besteld dan kan ik om de 5 min 20sec watergeven zodat de luchtvochtigheid lekker hoog blijft.dit ging mis bij de eerste keer door dat ik maar 1keer per uur water gaf werd het te heet in de bak stierven de wortels en kwamen ze niet buiten de net potjes.

dit heeft tot geleid tot trage groei [wat keesthemad al terecht op merkte ]

ook zal ik iets aan passen met de afzuiger .

en alles wat ik al had moeten doen bijde eerste de electra netter maken .verder ben erg tevreden met mijn kastje weet zeker dat als ze geen klappen krijgen van het 1of ander dat je met deze led lamp leuke toppen kan krijgen

 

 

groeten bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man!

Ben benieuwd wat de verbeteringen tov deze kweek zullen zijn, succes.

Gr, AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er goed uit. Ben blij dat er zulke pioniers op het forum zijn, dat houdt de ontwikkeling van de mogelijke kweeksystemen in volle gang!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hier nog een foto

gister is mijn multitimer relay opgehaald aan aangesloten het werrrrrrrrrrrrkt mijn water pomp wordt minimaal 10x geschakelt in het uur nou blijfd de lucht vochtigheid vast en zeker goed :verrygood

op naar de volgende kweek :D

 

je ziet op de foto veel bruin blad.dat komt omdat ik ze allen nog maar water geef ze zullen snel plat gaan

 

 

med_gallery_7809_3470_1114609.jpg

 

prettig weekend bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's wel gaaf, zo'n multitimer-relais!

Hoelang ben je nog vlan plan ze te laten staan?

En hoe beoordeel jij wanneer ze oogst-klaar zijn?

Groeten AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ik heb de damens maar de nek omgedraaid

vond dat het wel goed zo

de kleinste plant had allen maar bruine stampertjes

de twee middelste zaten zoeen beetje gelijk 80% bruine stampertjes deze waren ook het meest ontwikkeld van de 4

de grooste plant had ik meer van verwacht ik denk wel dat hij nog dikker had kunnen worden maar heb besloten om haar maar omtehakken haha

gr bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bots,

 

Deze ronde was je leerronde,

 

Volgende ronde meer planten in hetzelfde hokje en dan knallen! Het kan écht wel onder LED.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo nog eventjes wat foto,s

ik weet het is nog niet veel grammetjes .en er zullen vast mensen gaan roepen zie je wel er ken nog/niet gekweekd worden onder leds .

wat ik er over kan zeggen is dit :deze kweek is niet echt soepel verlopen op zijn zachts gezegd dus is het ook niet opjectief om de led nu af teschrijven

deze kweek is met zaad gedaan dus de 9 stuks die op kwamen waren er 4man en 5 dames .dit scheel natuurijk in de opbrengst !!!!!

daarnaast veel problemen met de warmte in de wortelruimte door dat ik maar 1xper uur voedde stierven de wortels af dit heeft to grote vetraging geleid in groei en bloei [dit is nu bij de volgende kweek opgelost dmv een multitimer relay]

de volgende kweek zal ook niet uit zaad gebeuren >>>>>

ook zal ik moeten kijken of de planten weer gaan strekken en of de zij takken wel mee komen .dit zou kunnen komen door een tekort aan blauw zijn in mijn lamp

er is altijd nog de optie om 5w/10w led spots er bij te hangen [ witte en warmwit] om het licht spectrum te verbreden

 

ik weet zeker dat er meer uit te halen valt .dus op naar de volgende ronde

 

 

 

med_gallery_7809_3470_35730.jpg

 

med_gallery_7809_3470_258888.jpg

 

med_gallery_7809_3470_145640.jpg

 

med_gallery_7809_3470_14081.jpg

 

 

 

als jullie vragen of tips hebben hoor ik het graag

groeten bots

bedankt voor het volgen van het topic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 90W zijn dat nog best nette toppen als je naar het gebruikte oppervlak kijkt. Ik denk dat je zo'n 10x zoveel er vanaf had kunnen halen als het vol gestaan had...

 

Lijkt me een gram of 10-15 droog dit, zoals het er uit ziet, dus ruim een ons moet wel mogelijk zijn uit je hokje...

 

LED ftw.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of meer in dat hokje zetten, of scroggen.

 

;) komt er nog een kweek in dat hokje?

 

keep up the good work :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bruutrulezzzzz dat is wel de bedoeling zelde kast met kleine aanpassingen

kees bedankt voor je vertrouwen ;)

groeten bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bots,

 

Je kweek ziet er ook al veelbelovend uit. Misschien een idee om een wit soortje te nemen de volgende keer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...