Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
henneplove

Hennep Kwekerij Opgerold In Vijfhuizen

Recommended Posts

Hennep kwekerij opgerold in vijfhuizen waar 3200 planten stonden en maar lieftst 67 kilo droge hennep

STRAAT WAARDE EEN PAAR MILJOEN!!!!!

 

Gtrz henneplove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogal mager berichtje, dus hier de 'extended version':

 

Miljoenen aan hennep in beslag genomen

 

In Vijfhuizen is maandagmiddag een hennepkwekerij opgerold. Naar aanleiding van binnengekomen informatie heeft de politie rond drie uur een onderzoek ingesteld in een bedrijf aan de Spieringweg. In het bedrijf bleek inderdaad een hennepkwekerij gevestigd te zijn. Er werden 3200 hennepplanten en 67 kilo gedroogde hennep in beslag genomen. De straatwaarde van deze opbrengst bedraagt een paar miljoen euro. In het pand waren 12 mensen aan het werk. Zij zijn aangehouden. Het gaat om 8 vrouwen en 4 mannen, allen afkomstig uit Amsterdam en omgeving. De kwekerij is ontmanteld.

 

Bron: Redactie Branding RTV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als meneer agent een keer bij mij komt inspecteren blijf ik stellig volhouden dat het 5 planten zijn en niet 17. "Jullie kenne gewoon nie tellen!" :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

groot gelijk dat ze dat pakken...dat is geen hobbykweek meer....dat is alleen van hoe krijg ik mijn mb amg 55 zo snel mogelijk voor de deur...geen respect voor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
groot gelijk dat ze dat pakken...dat is geen hobbykweek meer....dat is alleen van hoe krijg ik mijn mb amg 55 zo snel mogelijk voor de deur...geen respect voor...

 

 

of het jeukt aan je kont dat jij op zaterdag avond amper je biertjes kan betalen (laat staan een rondje geven) omdat je ziekefonspremie/autobelasting/huurhuis en of hypotheek/kids/vrouwtje/zomervakantie/miljard andere vormen van belasting je hele loon opslokt. Terwijl je niet mans genoeg bent om je eigen boterham te gaan verdienen..

 

Laat andere mensen lekker in hun dikke bak rijden, dan kan jij ze nawijzen als je in de regen fiets en hun met hun dikke mb amg 55 voorbijrijden, terwijl ze de climatcontrol netjes op 23,5 graden hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk Marrokaan OWWW NEE :wOOt

 

Hoelang denk jij dat ze in die MB amg 55 kunnen rijden? Daarna komt de FIOD lekker opbezoek bij jouw. Plukt je hele huis kaal enz.

 

But keep your dreams a live Marrokaan :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach der zijn toch wel meerdere manieren om iets zwarts wit te krijgen:

 

Open een kroeg pomp er zwart geld in haal op papier een goed inkomen eruit bataal wat belasting en het is wit.

 

Start een klus bedrijf geef iemand bv 500 euro stuur een rekening naar diegene en die maakt bv 475 of 450 euro over kost je wel een beetje maar je krijgt wel een goede op papier eerlijke omzet.

 

En zo zijn er nog wel een paar.

 

Maar ga niet een te dikke auto kopen als je op papier een gewoon loon hebt en als je op papier 20uur werkt ga dan ook geen 3 maanden naar een te duur vakantie adres dan ga je om problemen vragen waar weinig oplossingen voor zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hebt helemaal gelijk Marrokaan OWWW NEE :P

 

Hoelang denk jij dat ze in die MB amg 55 kunnen rijden? Daarna komt de FIOD lekker opbezoek bij jouw. Plukt je hele huis kaal enz.

 

But keep your dreams a live Marrokaan :wOOt

 

Hmm zolang jij mij niet kent weet je niet wat mijn dromen zjin of wat ik inmiddels al verwezenlijkt heb :specool

 

Besides, ik denk dat ik wat meer verstand heb van de juridische kant dan jouw. En ben dan ook op de hoogte van de vele manieren waarop je een dergelijk auto makkelijk kunt financieren, de mogelijkheden zijn eindeloos.

 

Vergeet niet dat hij die een dergelijke auto kan financieren met zulk geld ook wel intelligent genoeg zal zijn om te weten wat hij/zij doet met dat geld....

Share this post


Link to post
Share on other sites

marokkie helemaal gelijk,maar uitgaande van 3,50euro

de gram.

3.500euroo maal 67 ken je nog een leuke MB kopen

ik heb het liever voor mn afbetaling van mn nieuwe huis

en ken ik een leuk schuurtje bij zetten zodat ik weer aan de

gang ken :wOOt 234.500,ooeuro hmmm kom maar op. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
of het jeukt aan je kont dat jij op zaterdag avond amper je biertjes kan betalen (laat staan een rondje geven) omdat je ziekefonspremie/autobelasting/huurhuis en of hypotheek/kids/vrouwtje/zomervakantie/miljard andere vormen van belasting je hele loon opslokt. Terwijl je niet mans genoeg bent om je eigen boterham te gaan verdienen..

 

Laat andere mensen lekker in hun dikke bak rijden, dan kan jij ze nawijzen als je in de regen fiets en hun met hun dikke mb amg 55 voorbijrijden, terwijl ze de climatcontrol netjes op 23,5 graden hebben

 

Ik ben het gedeeltelijk wel met jou eens.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en als iemand meer heeft dan een ander, heeft hij dat niet voor niets.

 

Dat je niet mans genoeg zou zijn als je je geld op de langzame, 'eerlijke' manier verdient, is natuurlijk onzin, maar dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk.

Maar als je het anderen dan ook niet gunt, dan ben je inderdaad verkeerd bezig in mijn ogen.

 

Ik heb mijn climatcontrol trouwens meestal net iets lager staan, omdat het anders 's nachts te warm blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kerel rijd in een s65 amg dus ik weet niet waar jullie die 55 vandaan halen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben het gedeeltelijk wel met jou eens.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en als iemand meer heeft dan een ander, heeft hij dat niet voor niets.

 

Dat je niet mans genoeg zou zijn als je je geld op de langzame, 'eerlijke' manier verdient, is natuurlijk onzin, maar dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk.

Maar als je het anderen dan ook niet gunt, dan ben je inderdaad verkeerd bezig in mijn ogen.

 

Ik heb mijn climatcontrol trouwens meestal net iets lager staan, omdat het anders 's nachts te warm blijft.

 

 

Weet je mijn pa is altijd een goudeerlijke man geweest en wou nooit wat van "criminele" praktijken af weten, noch wou hij iets krijgen wat uit dergelijke praktijken gewonnen is. Maar hij heeft me altijd geleerd, verraadt nooit iemand als je wat gevraagd wordt en laat iedereen zijn geld verdienen hoe hij zijn geld verdienen wil.

 

Daarme bedoel ik dus dat ik mensen niet minder vindt die het op een "eerlijke" manier doen, maar wel dat ik net zoveel respect voor de man heb die het op een "niet eerlijke" manier doet.

 

Met andere woorden leef je eigen leven, stel je eien prioriteiten en ga niet het scheinheilige wezen uit zitten hangen omdat je iets niet kan/wil verwezenlijken op de "groene" manier...

 

Daar komt nog bij dat richje30 vast niet zal klagen als ik hem een met groen geld betaalde cls geef, ik durf te wedden dat zijn hoodf splijt van de grote glimlach die op zijn gezicht komt.

 

P.s. richje30 ik hoop wel dat je je naam een beetje eer aan doet :specool

 

Besides ik heb niet zo een dikke bak, een klein peugeotje 107 :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben het met marrokaan eens. Alleen er zit bij iedereen wel iets dat mensen dan jeloers worden en snel anderen iets niet gunnen wat ze zelf niet hebben en graag zouden willen verwezelijken. Ik zie vaak genoeg mensen in dikke auto's rijden waarvan ik weet dat het niet eerlijk verdiend is. Ik zeg dan ook wel is wat een &%^#&$^# die kan niks alleen maar zijn geld op een witte/groene/bruine manier verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in 5 huizen nog wel.. deze mensen zijn baller.. het kan echt niet op met die broodkwekers. niet 1, nee niet 2 of 3, maar 5 huizen..

 

kijk dan vraag je erom..

 

lol :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef je in de zin gelijk Marrokaan dat iedereen zijn geld moet verdienen op een zijn manier goed of fout en daarbij bij voorkeur niemand lastig valt.

 

Maar je moet oppassen als je met geld gaat slingeren, er zijn veel mensen jaloers en mensen die jaloers zijn doen rare dingen.

 

FIOD zijn BTW net bloedhonden, als ze geld van je kunnen pakken zullen ze tot op je graf geld van je proberen los te peuteren :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...