Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mischa

Salvia Divinorum

Recommended Posts

Hallo

 

ik heb al een aantal keer op paddo's getript en ik heb gemerkt dat trippen echt mijn ding is.

 

Ik wil binnenkort Salvia gaan halen, maar er wordt eingelijk weinig verteld over hoeveel je moet gebruiken

 

hoeveel gebruikte je de eerste keer? en hoe was het?

 

en zijn hier ook ervaren gebruikers?

 

greets Mischa

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik heb het geprobeerd

 

heb voor 15 euro een potje met 5x salvia extract gehaald

 

ik heb eerst een klein beetje door waterpijp gerookt, diep en lang in me longen gehouden en er gebeurde niets... heb uiteindelijk het hele bakkie weg zitten roken (wat goed was voor 10 trips) en merkte nog steeds niets

 

volgens mij heb ik gewoon thee zitten roken ofzo :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

salvia geeft het beste effect als je een tydje nuchter bent geweest

 

geen weed,alcohol,sigaretten etc

 

 

ook is het effect persoons gebonden,de een is er ontvankelijker voor dan de ander

 

 

 

zelf voel ik der zogoed als niks van terwijl een vriend met dezelde hoeveelheid van hetzelfde monster er al leuke -korte ong minuut a 5 min-trips mee meegemaakt heeft-meestal laat ie dan alles wat ie vasthoudt,waterpijp,joint enzo gewoon vallen entransformeert zich in eenof ander voorwerp in de buurt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://nl.youtube.com/watch?v=yl08Tnun82k

 

 

Toen ik het een keer probeerde kreeg ik een beetje het idee dat ik midden in een mtv videoclip zat, die van de jaren 80 zeg maar. met van die vage kleuren en tekeningen enzo...

 

 

btw, je moet t wel met een hete vlam smoken. de eerste hijs normaal, en dan de vlam erbij houden tot ie op is zeg maar. salvia heeft een hoge verbranding nodig. je zou het dus niet in een sigaret kunnen rollen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had eigenlijk nog nooit iets buiten wiet (en alcohol) geprobeerd, maar een maat had wat salvia X15 bij laatste week, en ik dacht wth, waarom niet...

 

Stevige "turbo" aansteker (salvia verdampt maar bij 300C dus verbranden moet nog een tikkeltje warmer), vlam in de pijp en 10 seconden later was ik helemaal van de wereld, als je ooit Beavis & Butthead Do America heb gezien, denk dan maar een die woestijnscene :verrygood

 

Mijn tips:

 

doe het zeker niet alleen (dat will zeggen dat er iemand nuchter moet blijven).

zet die tv af! bewegende beelden zijn echt wel heftig en ik denk dat de meeste mensen dat gewoon niet goed aankunnen.... (we waren Idle hands aan het kijken, op het moment dat iemand de trap op en af loopt en dan zn hoofd kwijt is ;) ik dacht blijkbaar dat ik een trede van die trap was lol :))

 

Ik weet niet of ik het nog ooit ga doen, maar als ik het goed begreep is salvia lang niet zo toxisch als lsd of paddos, maar wel zeker zo heftig...en was het dus voor mij de kans om "veilig" een hallicunogene ervaring op te doen...

 

Ik moet wel even zeggen dat het heel erg lang geleden is dat ik me zo ontspannen heb gevoeld als de 30 minuten NA dat ik opnieuw nuchter was :D

 

sly

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs als je alles goed doet via waterpijp met stormaansteker kan je nog niks ervan merken

pas na 5 a 10x voelde ik pas de kracht van salvia terwijl ik het meerdere malen op de juiste methode heb gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruik je de juiiste dosis? voor zuivere salvia is het 4g in 1 trek :D reken zelf maar uit voor de conc entraten :no salvia heeft zelfs de eigenscvhap harder te werken bij meermalig gebruik ;)

 

sorry voor de typos, ben voormiddag aan mn ogen geopeerd en ik zie gheen bal

 

sly

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al een paar keren salvia geprobeerd. van 1x extract tot 20x extract.

zalige momenten waren dat en niet 1 keer dat het slecht ging ofzo

 

de 1x hebik het meeste gedaan

 

gewoon de kop van een pijp vullen tot de rand, hier kun je wel wat meer van gebruiken

 

het effect is gewoon waanzinnig, veel verder dan paddo's vind ik zelf

 

er zijn momenten geweest dat ik me gewoon op andere plaatsen bevond, een deel van mijn lichaam zit in de kamer en men ander deel zat op de trein. men kameraad leek op een plastiek mannetje. bij de 20x hebik gehad dat de bomen naar mij aan het lachen waren in het park, boom zat vol met mannetjes die de blaren aant plukken waren, bepaald moment zag ik overal "fabeltjes en feitjes" (vraag me niet hoe ik er op kwam).

Ook altijd de bewegingen die je met je handen maakt, geweldig

meeste keren lach je je echt na de zak

 

salvia, ja das echt iets aparts

weeriets van moeder natuur

 

tip 1x extract is puur natuurlijk, al de andere zijn met alcohol extracten aangesterkt dus voor diegene wat het natuurlijk wille houden 1x de boodschap

 

gtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik heb straks samen met een vriend wat salvia gerookt maar het effect was minder dan ik had verwacht dat het zou zijn. Ik had de normale salvia geprobeerd, en gerookt via een waterpijp.

Ongeveer een halve gram tot een gram gerookt. In het begin een leuke lachkick en je voelt je wat raar en lam. in het begin had ik wel een aantal grappige dingen, zoals ik op een gegeven moment dacht dat ik hetzelfde moest doen als een plant bij mij in de tuin (een plant stond schuin) en een mystrieuze kracht die mij ook schuin duwde en ik me bijna niet recht kon houden, heel gek :no Daarna vooral een lam en relaxed gevoel.

Daarna nog een dikke K2 spliff gerookt, die klapte er ook behoorlijk op moet ik zeggen :)

Daarna vet lam wat filmpjes zitten kijken en een film, je hebt wel echt het gevoel dat je nergens zin in hebt. Nu snap ik de uitspraak dat dit zeker geen "party drug" is haha ;)

 

Toch wel voor herhaling vatbaar maar dan liever een wat sterkere variant zodat je écht gaat trippen.

De normale is wel leuk maar nog wat onschuldig vind ik, wel een goed alternatief als je te weinig geld hebt om wiet te kopen haha. 7,50 voor 9 gram! ;) Maar een beetje jammer van dat lamme moeheidsgevoel.

 

Jah peace :D

 

Nog een link naar een informatieve site:

 

http://www.salvia-divinorum.nl/index.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het zelf ook gehad is egt nice maar het is kort erg kort

en je moet minimaal 5 extract hebben voor een beetje trip

en jee moet iemand bij je hebben anders is het gevaarlijk

met puurpijpje kan het ook

 

succes :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg wel dat er gen scherpe of breekbare dingen binnen handbereik zijn. Een kameraad van mij heeft een kamer helemaal speciaal voor geestverruimende doeleinden ingericht. langs de gehele wand kussens op de grond en tegen de muur aan( een soort megagrote bank van gemaakt met lakens erover). op de wanden van die bob marley, en alien posters, allemaal lichtgevende sterretjes op het plafond, en twee blacklight-tl buizen. verder een soort lamp die steeds van kleur veranderd, en een beamer die filmpjes op de muur afspeelt.... je spacet er al bija weg voordat je iets hebt gerookt..

 

en dan dacht je dat salvia in een normale kamer al heftig is... ik was daar 20 minuten lang van de wereld, ik wist pas dat ik op aarde leefde toen ie was uitgewerkt. ik hoorde als het ware kleuren, ik kon geluiden voelen. en warmte kon ik zien... erg apart. ik kan t niet echt uitleggen. af en toe kom je weer terug op de plek waar je eerst was. het lijkt dan net een herinnering van een primitief vorig leven, en als je daar bent is het net alsof het leven hier niet echt is.... hm, aleen door proberen kom je erachter :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb bladeren, de 5X en de 20X gebruikt, zoveel mogelijk in 1 haal binnen krijgen en zo lang mogelijk inhouden. De bladeren werkten nog het beste vond ik persoonlijk, een hele waterpijpkop vol met 2-5gr bladeren. Wel de goorste smaak die ik ooit heb gerookt, maar zeker de ervaring waard.

Alles besteld via azarius, bladeren zijn cheap.

 

Groeten

Chrisse

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb thuis liggen, weet alleen niet hoeveel het extract is, met wat voor hoeveelheid zal ik dan beginnen?

(het zijn heel veel gekruimelde blaadjes soort van)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van plan het ook binnenkort te doen, k ga 5x halen en maar eens uitproberen:D lijkt me echt super gaaf om een keer te doen als ik al die verhalen lees:P ik ga het samen met nog een paar vrienden doen en dan gewoon omstebeurt zodat er een paar nuchtere bij zitten. Heb er echt wel zin in!:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het 3x geprobeerd, 1x een 10x extract, 1x met zelf gedroogde bladeren, en een keer 15x extract, heb er nog nooit iets van gevoeld, op de 1 of andere manier werkt het bij mij niet... vriend van mij die er naast zat en tegelijk gebruikte merkte er wel wat van..... vreemd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salvia schijnt, ik ervaar het ook zo, een omgekeerd tolerantie op te bouwen, dus hoe meer je't doet hoe beter je kan worden meegenomen in de geflipte wereld van salvia.

 

Ik zou de eerste keren het bij gedroogd blad houden, 1. om te kosten te drukken, en 2. Om eerste aan het effect te kunnen wennen want voor je't weet ben je ergens anders...

 

veel plezier alleszins!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

waar een verhuis allemaal niet goed voor is,

heel wat terug gevonden :wacko: ,

waaronder de salvia x10, ik had mn maat al over salvia verteld,

toen ik 'm de salvia toonde, was z'n antwoord! zeveraar!

dat is incense, geurolie!

ik heb daarom een pijpje gevuld, en met stormaansteker verhit

de hitte en smaak vielen mee,

ik voelde nix, mn maat keek me raar aan

echt nix dat spul is 6 jaar op z'n minst

oei, ik hoor een bulldozer de straat in rijden

de schokken gaan door mijn linkerarm naar mijn rechterarm

die op zijn beurt openritst naar mn hoofd toe, alsook de volledige ruimte

mn maat en mn hond bekijken me alsof het is de normaalste zaak in het leven is,

ik zie de rits doorgaan, de ganse ruimte gaat open

ik hoor een stem zeggen, dat't normaal is ik ben aan't trippen!

mn maat en hond kijken me weer heel normaal aan

de shokken hoor ik terug en de rits komt ook terug

ze sluit de ruimte alsook mn arm word weer aan elkaar geritst

ik spring uit de zetel, en ben op slag nuchter

 

mn maat houd me vast, ik ben niet gesprongen

maar eerder gegleden uit de zetel

ik sta vol met zweet, ik vraag hem of het over is

dat voelje toch zelf?, ik raak opgewonden, en zeg hem dat ie't me toch niet zou zeggen

daar ik nog ik steeds in mijn trip zit, de fase was toch over, oef!

volgens mij heeft dit max. 30 seconden geduurt, wekelijk 6/7 minuten

een zwaar hoofd blijft achter, niet te vergelijken met een kater, lichter en anders

45 min erna ben ik gaan slapen, s'morgens wakker, maar later dan anders

ik zweet nog steeds, en stink in de wind

ik had iemand bezoek beloofd, dus ik moest weg, 200 km's heen en weer

tijdens de rit ben ik meer en meer gaan beseffen wat er gebeurt is,

en mijn hoofd komt helderder, ben deze avond ook weer vroeg gaan slapen

heb wel 2 uur voor slapengaan apranax 550mg genomen,

vanddag ben ik helder en gun ik jullie dit verslag

 

vergelijken met paddo's kan ik niet doen, de paddo voel je opkomen

ook geen kleurveranderingen, beeldvervormingen(gezichten blijven hetzelfde)

ook de duur is heel kort, wat je van paddo's ook niet kan zeggen

een paddotrip kun je als het ware sturen, hier was dat niet mogelijk, 1e keer

ergens had ik het gevoel/gedachte nuchtere momenten te hebben, paddo's ook

ook heb ik geen wijsdom ervaren, heb ik wel van paddo's

ik zag vroeger het aura van mijn vriendin, waaruit ik haar problemen plukte

deze opende en erover sprak, heb nu ook geen vriendin meer

het meest lastige vond ik , lichamelijk dan, de stoelgang!

die wil er niet uit, heb nochtans al liters water gedronken

en nog steeds tekenen van dehydratatie

 

conclusie

heftig, maar gaat vlug over

veel drinken voor en na de trip

en zeker!!, zorg dat je hoofd clean is, geen nare gedachten ofzo!

als je depri bent, begin er dan nooit aan

 

greetz quik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...