Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dextor

Hoe Was Je Dikste Joint Ooit?

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil wel eens weten wat jullie in je jointen kappen!

Dus wat is het meeste van wiet dat je ooit in een joint hebt gedraait?!

 

Mijne is 6gram in een constructie van blaadjes! :lol:

 

Graag jullie ervaringen..!

 

:nerd :nerd

 

grtz dex'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat ik altijd een weegschaal bij me heb, maar ik schat zo rond de 5 gram aan wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben ooit eens met 4 samengelegd en een blunt gerold die (al gerold) 7.8 gram woog als ik me niet vergis :nerd

We hebben toen 2 blunts aaneen gehangen maar dan wel in de breedte

Da was wel smakelijk :lol:

Ook wel al meerdere keren de lengte van mijn been of arm maar geen idee hoeveel daar in zat

toch wel tamelijk veel :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben eens een kleine 10gram in een cone vn 35 cm gedaan was wel lache maar trok voor geen meter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grootste en meeste wiet was z'n cone (de grootste) van de bulldog (overal te koop), zat 36 euro aan wiet in(3 * 1.71G) . De grootste die ik zelf heb gedraait was denk met +- 4 gram en daar had ik 4 lange vloeitjes voor nodig om te huisvesten. Was er zo trots op, had ik nooit verwacht dat ik dat kon maken, nu noemen vrienden mij de doctor (ben ook goed in het repareren van batsen) :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je aan driekwart van de joint zit smaakt ie echt slecht, dus zo'n joints rollen is vespilling vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind die hele dikke joints niet lekker....Als ze op de helft zijn zijn ze meestal doordrengt met olie.Je kan beter een paar klappers draaien en die mexxen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen last van hoor B) Maarja wat wil je daarnaast ook nog veel batsen gerookt van mezelf en andere en drank zat er ook aardig in (was met nieuwjaar en koninginnendag) en dan proef ik er toch niks meer van ;) Maarja kan me voorstellen dat als ik nog nuchter was en een hijs van de laatste paar CM kreeg dat het niet te pruimen is/was.

 

edit: Heb al een tijdje niet gemexed.... zo maar ff een bats draaien en mexen :innocent:

 

edit 2: iemand wel is tip gesnoven? wel gedaan maar nu niet meer kan nooit goed zijn :smoke teerresten snuiven kunnen ze het beter noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft iemand fotos van hun dikste joint ooit? :nerd

wil ik graag zien!!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen zo'n 5,5 gram, niet gewogen maar ik had samen met 3 vrienden ieder 1.8 G ongeveer dus is 5.4 of 5.5 G totaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 4 grote joints meegemaakt

2 met 35 euro wiet 7 gram.

1 met 45 euro wiet 9 gram.

1 met 30 euro wiet 6 gram.

 

1 van de 7 gram was een 7 tipper, 6cm doorsnee en 25 cm lang.

de ander was een 4 tipper 2,5cm doorsnee en ruim 2,10 cm lang.

 

degene met 6 gram die was ook een 4 tipper met 2,5cm doorsnee en 1,85cm lang dees hadden we in de waterpijp gedaan.

 

en de 9 gram was een 9 tipper met 6cm doorsnee kon je amper in je mond doen en ging direct door naar je longen hij was ook zon 20 cm lang. Helaas hebben we er nooit fotos van genomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb joints gedraaid die je met drie vier handen moest ondersteunen.echt teamwork,joints waar je 15 jaar na dato nog steeds overpraat.het is gewoon verkwisting van de weed.alleen de eerste centimeter is lekker daarna wordt ie smerig en pik zwart.je verpest jezelf met dikke joints, je word immuun of rookt jezelf weer nuchter.wen gewoon aan stickies,dan draai je dr toch gewoon een paar extra.ik begin al om 6 uur s'ochtends.breakfast of champions.ken je wel 100 jaar mee worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is het ook Plantenfanter!

 

Op jonge leeftijd met je vrienden,om het dikste en lanste joint

Hoe schever je ging hoe meer je rolde!

Leuke avondjes met pijp en volle zakjes weed ;)

 

Maar met de jaren krijgt je dagelijkse joint meer een vaste draai,

nu doe ik er zowat op zicht een 0.4g 0.5g in en doe ik best lang met een joint.

Ik hoef deze soms wel 5-6x aan te steken :nerd

Maar na even krijgt je joint wel een minder heldere smaak :smoke

En met je sticky waar je de laatste cm's vol kan proppe heb je mits een korte leefduur van je spul

daartegenover wel een vollere smaak!

Moet je maar eens proberen...

 

je moet genieten van je joint,wees niet gulzig (zonde van je spul!)

 

Cheers! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ooit met een paar vrienden van mij naar sensitief gegaan, en daar met de extra grote vloei een jonko gedraaid van 4 tabakka´s lang. Mijn vriend had een foto van gemaakt als k die foto krijgt post k em hier effe.

Maar ik had op een dag 50g met mijn neef geblowd voordat die wegging. Ik was helemaal naar de klote, en ik zat onwijs vol. Ik ging slapen rond de 6 uur s´morgens en ik werd wakker rond de 7 uur s´avonds.

Dat is gwn een dag die ik nooit zal vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn grootste was 15g puure amnesia.hade we gerold omdat een maat vn mij trouwde was wel een plezant feest :verrygood

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het meeste in één joint, was ongeveer 4 gram denk ik.

Ik doe er nooit zoveel in, rook vaak meerdere achter elkaar :rolleyes: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maat van me had een keer 80 euro white widow gehaalt.

en een mega cone gedraait met iets minder dan de helft ( ongeveer 35 euro aan wiet )

 

Was wel lache opgerookt met 4 mensen, Was wel knetter toen :rolleyes:

 

Maar in het begin heist die bijna niet maar dat is meestal met grote joints :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet hoevee hier in zit, want heb zakje gekregen daar en paar van laten draaien door een maat en deze hebk zelf gedraaid met overige wiet (is wel puur trouwens en voor eerste keer rollen is dat niet al te gemakkelijk) maarj hier is de foto

djonko.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gossie...

 

Hij is nog zo goed als puur ook... Was 22 gram.

gallery_9137_4028_324220.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is volgens mij al de 4de keer ofzo dat ik die foto van je zie kees :smoke . Of is het elke keer een andere ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn grooste was 4 vloei binneste buiten met meer als 7 gram(en een halve peuk). Die was trouwens gedraaid door 3 mensen, je moest hem met een hand vast houden en met de andere ondersteunen. Ik was toen ook wel van de wereld. Ik had wel wat foto's van een L-etje maar dat was 1,5 jaar geleden dus dat was niet wat je noemt een kunstwerk.

 

@yotta, gewoon blijven oefenen, het ziet er in ieder geval beter uit als mijn eerste serie joints. Na 1/2-1 jaar draai jij ook gewoon perfect net als de meest hier op het forum.

 

@ Kees, die heb ik inderdaad een paar keer voorbij zien komen, maar het is wel een meesterwerk! Hoelang was dat roken?

Greetz thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@yotta, gewoon blijven oefenen, het ziet er in ieder geval beter uit als mijn eerste serie joints. Na 1/2-1 jaar draai jij ook gewoon perfect net als de meest hier op het forum.

 

ja gewoon blijven oefenen dan komt het vanzelf goed had het ook met gewoon shag dus gaat helemaal goed komen :smoke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...