Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Floor&Mir

Pws Wietkweken

Recommended Posts

Hee! Wij zijn Florien en Miriam en voor school voor ons PWS moeten wij wietkweken:) Maar nou vroegen we ons af wat de beste manier was om het THC-gehalte in het wietplantje zo hoog mogelijk te maken.. En weet iemand misschien ook hoe we uit kunnen zoeken (scheikundig) hoe hoog het gehalte van het THC in een wietplantje is.

Groetjes Florien en Miriam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom,

 

Wat is PWS ?

 

Roken jullie eigenlijk wel wiet ?

 

Dus jullie school beveelt jullie de wet te overtreden ... das heel knap hoe heet die school ?

 

Dus je wilt THC meten ? uuhhh zoiets heet een gasmetronogietsikbennogalstoneddusgooglezelfeventjes.

 

 

Veel plezier met het poken van grijze wiet ( grijs betekent veel THC rood betekent veel smaak)

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

PWS= Profiel werkstuk :verrygood

 

nederlands gedoogbeleid dus volkomen legaal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmie in aktie :verrygood

 

Lezen dames, staat genoeg over vermeld hier in OUTDOOR als je het "gedoogd" wil houden.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
gedoogbeleid

:D

 

Ik had ooit ook zo'n werkstuk moeten maken, was ik nu misschien kweker geweest... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

PWS zeg je, en je hebt geen achtergrond informatie opgezocht voordat je aan je PWS begon. Je bent niet zelf gaan kijken hoe en wat? Dat is hetgeen waarmee je moet beginnen. Zorgen dat je veel informatie over iets verzameld, dat uitwerken, gebruiken, in praktijk brengen. De vragen die je dan krijgt, zijn gericht, deze kan je op een forum posten :verrygood

 

Succes ermee, leuk onderwerp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot 5 planten buiten wordt gedoogd, maar is zeker niet legaal en wettelijk zelfs strafbaar, enkel heeft het de laagste opsporingsprioriteit.

 

Kweken onder kunstlicht binnen is ten alle tijden verboden. Alleen weet de politie het ook niet precies, dus het is maar net in welke regio je kweekt en hoe je het overbrengt in geval van ontdekking.

 

Bij tot 5 planten binnen wordt er meestal geef straf opgelegd, enkel inbeslagname van de planten en spullen. Maar het is sterk afhankelijk van welk verhaal je verteld en aan welke agent!

 

Succes met jullie PWS, maar ik moet jullie wel aanraden om wat meer onderzoek te doen, want het grootste forum opzoeken en loze vragen stellen gaat niet werken. Verdiep je erin en stel gerichte vragen, dan zijn er genoeg mensen die bereid zijn jullie te helpen. Op loze vragen wordt meestel loos gereageerd :verrygood

 

Greetz,

 

Burning Seed...!!!

 

EDIT: Juist, zoals speedway zegt! Lees het pas na mn post:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 planten mag je inderdaad hebben, alleen niet onder kunstlicht. Je mag ze buiten zetten, of achter het raam maar niet onder lampen. Overgens betekent gedoogd dat het eingelijk niet mag, maar er word door de vingers gekeken. Aan het eind van je PWS kom je er achter dat het in Nederland allemaal best krom geregeld is op het gebied van ' Gedoogbeleid ' .

 

Coffeeshops mogen GEEN wiet inkopen , officeel maar het gebeurt toch en dat heet de ' Achterdeur '

Ze mogen het wel verkopen, maar je mag het alleen daar binnen oproken :D

En vanaf juni 2008 mag je geloof ik niet eens meer in een Coffeeshop roken :verrygood

 

( Je kan misschien goed de zoek-optie goed gebruiken bij je PWS )

 

 

Wietsurfer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vét gaaf van jullie, ik wil mijn PWS ook gaan doen over wiet :D

volgend jaar ga ik naar 5VWO, dus ik ga deze 2 jaar vét veel ervaring op doen xD.

 

ik denk dat je het THC-gehalte moet laten bepalen in een lab, dat kan je (volgens mij) niet zelf doen.

anders kan je ook nog altijd alles oproken om te kijken waar je het meest stoned van wordt.

 

ik wens jullie iig véél plezier en succes met het PWS :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...