Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BluntSmoker

Beste Shop In Haarlem?

Recommended Posts

Zeker niet het Theehuisje, maar eerder Willy,s, Max, Birdy ga daar maar eens kijken veel betere soortjes als alleen maar WW of PP. Ik heb alle shops uit Haarlem en omg. gehad in loop der jaren smoke pas 15 jaar.. en zweer bij de Wortels of de Max. Theehuisje heeft het allemaal niet zo goed gedaan zeker niet met lekkere soortjes en ik kan het weten.....(--->oud werknemer).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga zelf altijd naar regine.

Regine is ook wel lache.

 

@Azarias: Willie is wel chille plek om hard te space enzo maar daar heb je alleen maar commerciele wiet. Bij Theehuisje/Sandman heb je altijd gekke onbekende wiet waar je hard van spaced. De Max vind ik afzetters, 6je daar is genoeg voor 1 stick.. Birdy is wel leuke shop, vooral hun gekke wietje, knetter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

willy!!,

 

daar bij het station kan je ook gelijkt ff chill zitten.

 

hay5

Share this post


Link to post
Share on other sites
willy!!,

 

daar bij het station kan je ook gelijkt ff chill zitten.

 

hay5

In de Sativa zit ik ook wel vaak, maar als je denkt dat je daar chill kan zitten moet je is langs de Sinsemilla gaan, daar heb je ook chill pooltafels, budha lounge, terras enzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willie Wortels Indica voor me. Zeer vriendschappelijke mensen. :specool

 

mh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteraard willy wortel aan het station of in de tempeliersstraat. die heeft altijd goede wiet maar wel duur daar.

maar voor goede wiet een een schappelijke prijs moe je toch egt bij de birdies gaan daar hebben ze ook de beste van haarlem KNETTER :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff weer de Haarlemse coffieshops boven aan de lijst zetten. De berichten uit deze topic zijn jaren oud dus mooi moment om de shops weer eens onder de loep te nemen. Hopelijk met ervaringen van buurt genoten.

 

De meeste shops ken ik in Haarlem wel en wat mijn betreft is Willie Wortel 1 van de betere maar de Birdies is en blijft ook 1 van me favorieten.

 

1 van de shops waar ik het minst graag heen ga is de Sandman omdat de mensen daar achter de bar zo onvriendelijk zijn. Het lijkt wel of ze erop gekozen worden. Ook al kom je 2 keer in de week even 25 euries halen dan nog kan er geen vriendelijk woord vanaf. De standaard wiet die ze verkopen verschilt erg van kwaliteit soms is hij top en de andere keer heb je koppijn. De Sandman is bij mij het dichtst in de buur dus ben er gemaks halve vaak geweest maar mij zien ze daar niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vroegah, was the Dark een chille shop, maar das vergane glorie

 

En nog meer Vroegah was het de Parachute die heerlijke buitenlandse weedjes verkocht.

Ook was er een Hal 5 waar Adjah de huisdeler was. :lol: later begon hij een rasta winkeltje aan de singel

Weet zeker dat niemand hier dat laatse adres weet...............to long a go :)

 

Kom dus niet meer in shops regel zelf wel wat te paffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donner heeft het over Hal 5 :)

Dat waren nog eens tijden. Vaak gespeeld, nog meer gehangen.

Om de hoek in de Ripperdastraat zat DAC. Memory Lane... :)

 

Het rastawinkeltje bestaat nog (andere eigenaar, Gasthuisvest) op dezelfde locatie en heeft altijd een lekker buitenlands (Thai bijv.) wietje in de collectie.

Te lang niet geweest. Japie in de Morrinnesteeg waar het allemaal (aan huis) begon, Rusland, Baston, Easy going etc etc.

Vroeger (eind jaren 80) was Theehuis de absolute bom, nooit meer zo'n fijne shop tegengekomen.

Maar goed, ik kom al jaren niet meer in shops, getting high on my own supply :lol:

 

Nice Day

Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites
En nog meer Vroegah was het de Parachute die heerlijke buitenlandse weedjes verkocht.

Ook was er een Hal 5 waar Adjah de huisdeler was. :) later begon hij een rasta winkeltje aan de singel

Weet zeker dat niemand hier dat laatse adres weet...............to long a go :)

 

Kom dus niet meer in shops regel zelf wel wat te paffen

 

JAAAHH Natuurlijk kennen we de Parachute nog dat was eigenlijk de eerste shop waar ik ooit geweest ben en me eerste joint gerookt. Beneden kon je lekker relaxed zitten was wel een rookhol maar dat had juist wat. Leuk dat je erover begint want was het bijna vergeten. Later hebben er nog heel wat hardrock/cafes in gezeten.

Was hal 5 niet in de smedestraat? En ja dat rasta winkeltje (one love) aan de gasthuisvest of singel ben ik ook wel geweest. In het begin hadden ze boven ook een coffeeshop maar die is later gesloten want daar was geen vergunning voor ofzo.

 

Ben net even bij Willie Wortel (koudehoorn) geweest gewoon puur om eens een ander wietje te proberen want ik rook ook alleen me eigen wiet. Gewoon eens kijken wat ze hebben en of er veel verandert is. ( of ik niks beters te doen heb nou nee zeker :lol: )

Ik heb een cheese gehaald en ga hem vanavond proberen. Stond wel een leuke en vriendelijke dame achter de bar. Maar je heb nu een soort afhaalpunt en je moet door een andere deur om er te zitten. Wat me nog het meeste opviel was de prijs. 10 euro voor een gram. Dat is best veel vind ik en thuis nog even nagewogen en op mijn weegschaal gaf hij 0.9 aan. Maar goed daar kan je over twisten al kon ik hun weegschaal niet zien. Ik wilde eens wat anders maar veel keuze hadden ze niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben net even bij Willie Wortel (koudehoorn) geweest gewoon puur om eens een ander wietje te proberen want ik rook ook alleen me eigen wiet. Gewoon eens kijken wat ze hebben en of er veel verandert is. ( of ik niks beters te doen heb nou nee zeker :lol: )

Wat me nog het meeste opviel was de prijs. 10 euro voor een gram. Dat is best veel vind ik en thuis nog even nagewogen en op mijn weegschaal gaf hij 0.9 aan.

 

The price level of cannabis in coffeeshops: How and Why.

Door Willie Wortel's Nol van Schaik.

 

En de Parachute, rings a bell, waar zat dat ook al weer?

 

ND

Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe heette die kunst gallery in de Lange veerstraat ook alweer (dacht aan expo), weet wel dat die alleen stuff verkocht.

En dan was er ook nog een surinaams theehuis waar je af en toe wel wat kon halen. Maar toch me eerste adres in Haarlem waar ik me afghaan ging halen was toch het kraakpand op het station naast dat tunneltje.

 

En de huisdealer van de crack was ook wel schappelijk in de late uurtjes.

En voor dat de Parachute geopend was had je nog die tent tegenover de parkeergarage de Kamp.

Maar de rest was ook wel chill!

 

p.s. ik word grijs en oud!

Share this post


Link to post
Share on other sites
The price level of cannabis in coffeeshops: How and Why.

Door Willie Wortel's Nol van Schaik.

 

En de Parachute, rings a bell, waar zat dat ook al weer?

 

ND

Nesta

 

Wat een lang bullshit verhaal zeg. Ik blijf het gewoon duur vinden inkoop geven ze nooit meer dan 3.5 euro dus waarom 10 euro maar dat geld natuurlijk voor alle shops.

 

Was dat niet de Koningstraat van de Parachute :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was dat niet de Koningstraat van de Parachute :lol:

 

Yep!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb een cheese gehaald en ga hem vanavond proberen.

 

Ik moet wel zeggen dat het hele goeie wiet is daar verdient willie wortel punten mee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
p.s. ik word grijs en oud!

Allemaal 40+ zo te lezen :lol:

 

Heette die gallery niet Exit?

Ik weet iig wat je bedoeld.

Dat kraakpand bij het station naast dat tunneltje, dat was Hal 5 :)

 

ND

Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

T.ring gasten..............idd Para was koniingstraat leuke gasten daar :wacko:

 

Hal5 was bij het NS gewoon een hippie Boel kraak pand en enz

 

Niet Exit maar Expo dat was veerstaat idd ook en kennen jullie mss dan de style dat was ff voor rusland wat later de frans hals was die eigenaar scharry zijn jullie zo oud dan kennen we elkaar :)

 

Schagelstaat was ook een duister tentje weet ff niet meer..kon je weed in een luciver doosje kopen :)

 

Te lang niet geweest. Japie in de Morrinnesteeg waar het allemaal (aan huis) begon,Nice Day

Nesta

 

Ja bekend .....ik heb daar vaak wat gerookt lol

 

 

Edit IK BEN GRIJS :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 euro voor een gram. Dat is best veel vind ik en thuis nog even nagewogen en op mijn weegschaal gaf hij 0.9 aan.

Je wordt inderdaad belazerd bij Willie Wortel. Je betaalt al de hoofdprijs en dan naaien ze je ook nog met het gewicht. Als ik wat in een shop koop weeg ik dat altijd na met een perfect geijkte weegschaal met 0.01 gram nauwkeurigheid. Gemiddeld krijg je 5% te weinig. Ik ga tegenwoordig naar Arabica Lounge in A'dam, daar krijg je tenminste een gram als je een gram koopt en vaak zelfs een tikkeltje meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je wordt inderdaad belazerd bij Willie Wortel. Je betaalt al de hoofdprijs en dan naaien ze je ook nog met het gewicht. Als ik wat in een shop koop weeg ik dat altijd na met een perfect geijkte weegschaal met 0.01 gram nauwkeurigheid. Gemiddeld krijg je 5% te weinig. Ik ga tegenwoordig naar Arabica Lounge in A'dam, daar krijg je tenminste een gram als je een gram koopt en vaak zelfs een tikkeltje meer.

 

Daarom ben ik blij dat ik niet meer afhankelijk ben van de coffeeshop. En om nou naar A'dam te rijden vind ik ook erg omslachtig.

 

En voor de rest ben ik een tikje jonger denk ik want dat kraakpand zegt me niet zo veel en ook thuis dealers niet. Ik denk dat ik meer van de parachute (en ook patat) generatie ben (Baston en Easy going waren toen ook erg populair) toen ik daar kwam was ik rond de 16 a 17 jaar.

 

Nu 39 en begint grijs te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daarom ben ik blij dat ik niet meer afhankelijk ben van de coffeeshop. En om nou naar A'dam te rijden vind ik ook erg omslachtig.

Als je er speciaal voor naar Amsterdam moet is het inderdaad wat omslachtig. Ik werk in Amsterdam en kom er praktisch langs, dus dat scheelt. Ik probeer ook zoveel mogelijk zelfvoorzienend te zijn, maar dat lukt niet altijd. Die grijze haren beginnen er bij mij ook aardig doorheen te komen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je er speciaal voor naar Amsterdam moet is het inderdaad wat omslachtig. Ik werk in Amsterdam en kom er praktisch langs, dus dat scheelt. Ik probeer ook zoveel mogelijk zelfvoorzienend te zijn, maar dat lukt niet altijd. Die grijze haren beginnen er bij mij ook aardig doorheen te komen. :)

 

Ik moet het ook aftikken hoor want dit jaar gaat lukken met eigen spul roken maar volgend jaar moet ik ook maar afwachten. Misschien kunnen we met ze allen wat henna in ons haar smeren :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...