Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr.LivingStoned

Hoe Verkloot Ik Mijn Oogst

Recommended Posts

Of denke dat je met een plantespuit aan het spuiten bent maar eigenlijk met een parfum flesje van je moeder

 

(dit in zatte toestand of stoned.. zelf meegemaakt)

 

Ik heb nog duizend en één andere soorten vermoord van cannabis door zat of stoned of slaapdronken bezig te zijn met plantjes dus grote tip :

 

WEES NIET DRONKEN , STONED, OF SLAAPDRONKEN als je naar je plantjes gaat gadver !!

 

Greetz

 

shiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe verkloot ik mijn oogst?

Nou heel simpel, doe iets fout met het maken van gumby hash. :)

Niks voor mij met dat water en het verdere huis tuin keuken materiaal.

als je iets doet, dan maar gelijk goed in vervolg; ice / bubble.

of droog zeven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

belangrijk is ook altijd de temperatuur

 

al die electra geeft zoveel warmte

Af en toe met een natte spons koelen helpt echt, wel ff afwas handschoenen aan natuurlijk heb je meteen een emmer water in de buurt om elektrische brandjes te blussen

 

scheelt zowiezo een hoop als je geen vsa gebruikt geeft ie ook geen warmte af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je aan de aanbevolen dosering pH- houden zonder te meten...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij extreem slecht weer in onstabiele potten op een plat dak dat veel wind vangt zetten doet wonderen.

 

Gelijk aarde bij de hand om de tegels in te vegen.

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je ph wel meten en als je teveel ph - gebruikt gewoon weer ph+ er bij tot je goed uitkomt :) evt herhalen tot het helemaal perfect is

Share this post


Link to post
Share on other sites

pH- uitkoken, accuzuur (ook uitgekookt) er bij en perongeluk een flesje glycerine er bij mikken, dat is pas "De bom"...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) exploding plants! Ze "schieten" omhoog!

 

Nog een leuke: bacto over je planten heenspuiten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop een tent..hang daar 3 cooltubes in...dan zakken aarde..gewoon op het zeil gooien en open knippen..zet daar je stekken in en je hoort er nooit meer wat van.

 

Succes formule...is reeds bewezen op het forum. :)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schenkie: Zoiets heet vakantie ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het waren trouwens de potten ipv de zakken :)

 

Ik heb alle 32 planten die in de potten stonden, rechtstreeks de vuilniszak in gepropt,....viel niet te knippen, het wat één slappe zachte rommel.

 

Prettige vakantie alsnog

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gedeelte had ik nog niet gelezen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een slechte oogst begint altijd met een goed begin :) tja het is echt zo!

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik deed ooit iemand plezier met wat vers geknipte toppen,wat deed die gast??

 

 

 

Die stopte het in alluminiumfolie en probeerde die toppen zo te drogen in de oven.

 

 

REsultaat..:

 

TOTAAL VERKLOOT :)

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goed ventileren is natuurlijk ook altijd een pre!!

Plaats een stuk of 6 flinke ventilators (diameter 40cm+!!) per m2, circulatie is goed voor je plant.

 

Door het heen en weer zwiepen krijg je dikke stengels en voordat je het weet zijn ze zo dik als een eikenboom.

 

Leuk topic !!!! :)

 

Just4Fun

hehe die vond ik wel grappig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emmers en wasteilen gebruiken ipv potten, anders kunnen de wortelen uitdrogen!

Of emmers gebruiken en van onderen water geven.

Greetz

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das net zoiets als je stekje op de bodem van de pot zetten en dan goed aanstoppen met aarde, t plantje kan ieder moment boven komen toch ? :)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of emmers gebruiken en van onderen water geven.

Greetz

Torsten

 

wat is daar dom aan dan :) zo doe ik t altijd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ook goed werkt is het volgende. Huur een huis, zet de zolder vol en hang de lampen voor het raam. Zorg ervoor dat deze 's nachts aan zijn. Zo heb je overdag nog wat gratis licht van buiten. extra tip is om dit in combinatie te doen met 6 grote buitenplanten die je in je voortuin zet. Deze zullen 's nachts nog wat extra licht van binnen hebben.

Je zult zien dat dit prachtige paarse stelen oplevert. Met een beetje geluk krijgt een plantje zelfs niet genoeg licht van buiten om door te groein. Je zult prachtige verswchillende bloeisels krijgen die zichzelf bevruchten. Wat is de natuur toch mooi...

 

Een des te groter genot wordt het om te zien hoe je plantjes abrupt in de vuilniswagen belanden. Schrijf nu op hoe lang het duurde voordat alles was weggehaald. Omdat je waarschijnlijk je huis uit mag kun je het in een volgende plaats weer proberen. Nu kun je gaan vergelijken. Een erg leuke, verslavende en tijdrovende hobby, maar vooral erg zinvol. Veel plezier allemaal.

 

gr.

 

NLKempic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ook goed werkt is het volgende. Huur een huis, zet de zolder vol en hang de lampen voor het raam. Zorg ervoor dat deze 's nachts aan zijn. Zo heb je overdag nog wat gratis licht van buiten. extra tip is om dit in combinatie te doen met 6 grote buitenplanten die je in je voortuin zet. Deze zullen 's nachts nog wat extra licht van binnen hebben.

Je zult zien dat dit prachtige paarse stelen oplevert. Met een beetje geluk krijgt een plantje zelfs niet genoeg licht van buiten om door te groein. Je zult prachtige verswchillende bloeisels krijgen die zichzelf bevruchten. Wat is de natuur toch mooi...

 

Een des te groter genot wordt het om te zien hoe je plantjes abrupt in de vuilniswagen belanden. Schrijf nu op hoe lang het duurde voordat alles was weggehaald. Omdat je waarschijnlijk je huis uit mag kun je het in een volgende plaats weer proberen. Nu kun je gaan vergelijken. Een erg leuke, verslavende en tijdrovende hobby, maar vooral erg zinvol. Veel plezier allemaal.

 

gr.

 

NLKempic

 

En wat is jou record ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 GROTE buitenplanten die je in je voortuin zet.

 

dus zeker een maandje kees:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...