Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sannie

Test: RealAir

Recommended Posts

Ik was van de week op visite en kreeg een apparaatje in mn handen gedouwd welke meteen mn aandacht vestigde :smoke

Ik heb wat met lekkere geurtjes en ben een liefhebber van wierook en essentiele olien(aroma therapie).Een wierookje in je huis opsteken ruikt te heftig en een olie op een schaaltje verwarmen met een kaars doe je ook maar een enkele keer en werkt daarnaast te zwaar en te kort.

Op de terugweg dacht ik nog bijmezelf;dit zal wel weer zo.n apparaatje wezen welke je 1 keer aanzet en daarna nooit meer.

 

Eenmaal thuis aangekomen het bakje met een liter water gevuld en hier aan de hand van de aanwijzingen 2 kneepjes desinfecterende olie toegevoegd.De bol met water in de bak en de deksel erop.Wanneer deze aangezet wordt word het water in beweging gezet en onstaat er een kleine werveling.Wat er precies gebeurt weet ik niet.

De geur welke vrijkomt is zalig en gelukkig niet overheersend,zelfs het vrouwtje is er weg van en dat houdt in dat deze de gehele dag bijna aanstaat.

De lucht wordt gereinigd en meteen zit er een fris aromatish werkend luchtje aan :bier

De led lampjes kunnen aan/uit gezet worden.

gallery_7203_656_15991.jpg

 

gallery_7203_656_14806.jpg

 

gallery_7203_656_8739.jpg

 

Tevens kan dit apparaatje een bijdrage leveren om nare luchtjes te verbergen.

Ik vind het een aanrader :verrygood

 

Het geproduceerde waterval achtige geluid had van mij wat minder gemogen.

 

Meer info over dit product zie banner of klik HIER

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Sannie,

 

Ik weet het niet hoor, het lijkt me een hoog staar gehalte te hebben, en niet iedereen kan daar even verantwoord mee omgaan.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een product voor de stoney's onder ons :bier

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat moederdag nu net al voorbij is,toch een mooi apparaatje dat tevens doeltreffend zal zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien bij TELL SELL voor (als ik het goed heb 59.95 euries)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen,

 

even over Tell Sell, deze "Fresh Air Globe" zoals zei hem noemen is een stuk kleiner als onze Revitalisor.

De Revitalisor werkt op zeker en is een simpel maar doeltreffend systeem om nare geurtjes te verbergen.

 

Probeer het zelf maar eens :verrygood

 

greets,

G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo, doet wf nu ook aan reclame voor andere producten?

 

of heb ik het mis?

 

Of doen jullie dit, en is dit niet raar?

 

 

ik ben niet meer mee, maar dit ruikt toch zwaar naar reclame :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit blijkbaar ook een ionisator in, en ik heb gehoord dat een ionisator (negative ion generator) ook een merkbaar positief effect heeft op de plantjes zelf, heb je dit per toeval al kunnen testen sannie?

 

thx

 

sly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk riekt dit naar reclame :verrygood en dat is het ook

Deze sectie gaat ook over testen en reviews.

 

Het uittesten bij mn planten is er niet van gekomen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit apparaat heb ik zo juist bestel bij Real air enige dagen geleden en ben er zeer te spreken over.

Diverse kennissen van mij hebben ook deze Revitalisor en zijn er ook zeer over te spreken, lekker juist als bv. je huisje lekker fris ruikt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is mijn vraag;

Werkt dit ding zo goed dat ik gewoon thuis in mijn woonkamer een klein kilotje kan weg gaan zitten knippen, en je dan bijna niets ruikt?

Zou wel relax zijn namelijk :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekers dan koop ik hem ook!

 

maar dat zal wel niet he sannie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee daar is dit apparaatje niet geschikt voor en ook niet voor ontworpen.

Mn olie is alleen op :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb m ook gezien bij de GS, vond m alleen nogal een herrie maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb deze net binnen gekregen zaterdag had ik hem besteld. Ben benieuwd hoe het precies werkt, vanavond eens aanzetten. Wel prijzig, maar is ook geen kleintje :offtopic Citronnella geur erbij

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kheb m ook gezien bij de GS, vond m alleen nogal een herrie maken!

 

Idem, zoals iemand iets met geurtjes heeft, heb ik iets met geluid cq, lawaai.

 

Dat ding maakt naar mijn idee een pokke herrie en als je een leuke film zit te kijken hoor je hem behoorlijk bovenuit komen, daarom heb ik hem na 2 dagen ook weer ingepakt en aan een kennis (die aan 1 kant doof is :offtopic) kado gedaan.

 

Maar ik moet wel zeggen dat de geurtjes lekker zijn. maar dat weegt niet op tegen dat storend geluid.

 

Groetjes,

Puppy

 

Ps, Geluid: 47 dBA , dit is te vinden op http://www.realair.nl/revitalisor.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een bericht naar growshop alien een tijd geleden kreeg ik vandaag een lichtgevend onderstel toegestuurd met inderdaad verschillende kleuren, waar ik niet om gevraagd heb en dus zonder kosten :) TOPPIE! ! Totaal onverwachts :P

 

Juist met het licht stoort me het geluid niet, dus toch wel een mooi ding zolang je licht hebt. Trekt je aandacht weg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel stroom neemt zo'n ding?

 

>[[Hoeveel Wattage dus??]]<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi bruutrulez, die luchtzuiveraar gebruikts slechts 14 watt. Vanaf vlg week hebben we die met licht in een nieuwe uitvoering, je kan dan de toeren regelen. Dus voor de mensen die hem een beetje herrie vonden maken is dat dus de oplossing ..

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook te vinden op deze belgische site www.revitalisor.tk , goed voor ons belgen , het werkt goed en een verdeler tegen de deur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind alleen wel dat ze een tering lawaai maken, is nou nie echt rielekst slapen dernaast

Share this post


Link to post
Share on other sites

bah dat word je gewoon ,ik heb er zelf twee draaien ,helemaal achteraa, en vooraan in de woning in zijn geheel ,

het meeste lawaai komt van de druppeltjes die tegen de wand worden gekatapulteerd.

maakt in feite niet veel verschil met een sier-fonteinje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel je hebt laten we zeggen 2 plantjes.

je zet dit apparaat ertussen.

 

Reinigt dat dan dusdanig de lucht dat je de wietgeur niet meer

ruikt?

 

want dat zou ideaal zijn :dribble:.

 

Mzzl,

RT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...