Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

g0ds3nd

Coffeeshop Dichtbij Kempervennen(center Parcs)

Recommended Posts

Jongens, help me :verrygood ik ga eerste week van juli naar center parcs, in de kempervennen, en ik zou graag willen weten of er een coffeeshop dichtbij is !!

 

kwil er een stonerweekendje van maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem van de coffeeshop uit je eigen omgeving een beste zak mee dan :verrygood

 

gr ownedd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon in belgië :verrygood

 

als ik in nederland zou wonen had ik ook wel op dat voor de hand liggend plan gekomen hoor :whistling

Edited by g0ds3nd

Share this post


Link to post
Share on other sites

kempervenne ligt vlakbij valkenswaard, misschien dat daar een coffeeshop is, en anders is eindhoven het dichste bij. En daar is zker weten een coffeeshop. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk vakantie parkje trouwens dat kempervenne...

 

 

Door t water lopend kan je trouwens op een chill eilandje komen :verrygood Al die drukte is niet lekker als je knetters bent!

 

ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzoek nu effie n kaartje, want ben nog niet zo vaak in nederland geweest, tog niet in de kempervennen, waar dat ook mag liggen.... :verrygood is center parcs ver van valkenswaard? want waarschijnlijk hebben we geen auto, en we hebbenn niet bepaald een rijbewijs... ik zal wel n bus ofzo vinden..

 

alvast bedankt voor de info :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah chill, bedankt, da wordt de bus nemen blijkbaar :verrygood tis nog wa ver voor met een fiets hé, ik hoop dat ik er daar ééntje vind :whistling of de trein, maakt niet uit ^^ alsek maar wat chronic kan gan halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, keb wat gegooglet, blijbaar is er in dat arendsvaarn of hoe het ook heet geen coffeeshop, het is dus in eindhoven allemaal! :whistling maar ik heb ook gelezen dat er in center parcs zelf meestal wel n dealer zit... of dat center parcs zelf n coffeeshop heeft :s maar dat betwijfel ik sterk.... zou wel goed van pas komen maar is vrijwel onmogelijk.. jullie zijn allemaal harterlijk bedankt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder wagen word t lastig....

 

Trouwens.. geen auto is geen boodschappen kunnen halen in valkenswaard bijvoorbeeld. Realiseer je dat t winkeltje op t park sterves duur is, kratjes frisdrank en bier raad ik je aan dus lekker mee te nemen evenals je vreten!

 

er stopte d8 ik wel een bus voor de centenparcs zelf, op 9292ov.nl kan je kijken hoe en waar de bussen rijden en je kan zelfs een routeplanner voor je openbaar vervoersrijs maken :verrygood

 

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zit zo, de ouders van n vriend van me gaan mee, maar hebben aparte bungalow, zij kunnen bijvoorbeeld wel bier gan halen enzo! maar ik denk niet dat ze tolerant zijn t.o.v. marihuanagebruik :verrygood dat is juist het probleem, maar als er toch een bus stopt! bedankt!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap eigenlijk het nut van deze hele topic niet ... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap eigenlijk het nut van deze hele topic niet ... :verrygood

 

ik moest gwn weten of er in de buurt een coffeeshop was, en als het niet in de buurt was, dat ik een bus ofzo kon nemen, dat was het nut...

 

ik ben in ieder geval geholpen.... dus je post was totaal nutteloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de bus naar eindhoven pakt...ga dan naar casablanca en niet naar zo'n toeristentent. casablanca is easy to find. op het station overstappen, pak ereen die naar het psv stadion gaat (o ja we waren kampioen, wisten jullie dat al??:verrygood ) anyway, in de straat van het psv stadion zit de casablance, weinig aanbod, maar de ww is goed te hebben en voor een goeie prijs. kunt ook lopen +-10min, vanaf station dan heh

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Gods3nd,

 

Persoonlijk vind ik de Casa niet het beste alternatief, je krijgt wel veel maar de kwaliteit is zeer wisselend en veelal toch teleurstellend.

 

Op loopafstand van het station heb je ook de grasshopper en de eurogarden, check op internet maar eens hun locatie. En de kwaliteit prijs verhouding vind ik over het algemeen beter.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben daar vorig jaar ook een week geweest...

 

in venlo zijn er een heleboel gesloten, daar was nog 1 grote maar die stikte van de duitsers en slechte wiet...

 

dan zijn we maar naar de skunk in roermond geweest, die was wel super :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@g0ds3nd

9. Geen 'BrEzAaH'-taal gebruiken. Praat gewoon Nederlands. Dit leest veel prettiger en daardoor kunnen we je beter helpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat er een bus dichtbij centerparcs/kempervennen naar eindhoven... centrum van eindhoven dan... want we gaan ook n paar avondjes naar n club daar....

 

alleszins bedankt als iemand nog op deze oude post reageert..

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee, zou gewoon mensen bij de receptie taxi laten bestellen, is niet zo duur en stopt voor je huisje :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat het niet zo duur is zou ik niet te hard roepen... :nerd

 

Als je naar www.9292ov.nl gaat kan je daar het adres invullen van de center parcs en Eindhoven station. Met een uur reistijd ben je op het station en van daaruit loop je naar de "club" van je keuze, maar 's nachts zal je toch een taxi moeten bellen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kempervenne is ongeveer 10 km van eindhoven, zo duur zal dat toch niet zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een ritje van 5 kilometer komt al op 15 euro neer, maar als je met meerdere bent is het wel te doen natuurlijk. Maar goedkoop vind ik het niet. Maarja, ben ook maar een arme student :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindhoven => kempervennen is zon 17km ga maar uit van een euro of 35 tot 45 afhankelijk bij welke zakkenvuller je instapt..

 

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ver joh? Ik dacht dichterbij, maargoed, je kan natuurlijk ook altijd nog zo'n mooi karretje bij centerparcs huren en daar mee op stap gaan :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...