Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jimfried

Politie

Recommended Posts

hej iedereen

ik las net Joost - the last post (erg triestig verhaal overigens :P )

en ik vroeg me zo af, gezien Joost onder een andere naam op het forum gaat posten nu, of dit forum eigelijk gevolgd wordt door de politie? Mischien is dit geweten, wordt het vermoed of is er gewoon niks van aan... Ik zou het nietemin wel eens willen weten.

Misschien lijkt dit een domme vraag voor sommigen maar er zijn wel degelijk forums die gevolgd worden. :lol:

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we wel wezen, het is al eens besproken, het is een openbaar forum en we zitten niet op een achteraf hoekje verscholen op het internet. Indere onnozele die "wiet" kan intikken in de zoekmachine komt wel bij ons terecht. De prioriteit ligt uiteraard bij meldingen en grote kwekers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

ja ik heb gezocht maar had geen gelijkaardig topic gevonden, waarvoor mijn excuses.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een vraag.. waar zou jij gaan zoeken als je politieman was? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is onze job om jullie te volgen.

groetjes je vriend . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

fjieuw, ik wou net posten waar ik mn 40 lampen had hangen...

 

@nederbelg

ze steken genoeg tijd en geld in het zoeken van plantages met allerhande aparatuur.

Trouwes je naam doet vermoeden dat je een belg bent net als ik, je zou moeten weten dat ze er hier iets minder hard mee kunnen lachen dan bij onze buren.

Ik heb weinig zin om contact met de politie te krijgen, gezond wantrouwen noem ik dat.

 

PS: al wat ik doe is legaal volgens de belgische wetgeving (zijnde 1 plant per meerderjarige persoon voor eigen gebruik), Maar ik probeer ten allen koste te vermijden problemen te krijgen.

 

groeten, en als het een achterlijk topic is verwijder ik hem wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je Belg bent moet je dubbel oppassen de Belgische huftertjes komen maar al te graag uit hun stoel voor jou.

 

De hollanders kunnen posten met verstand .....

 

Met verstand betekent dat je discreet moet zijn.

 

:lol:

 

 

Anders eindig je in de goot.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posten is je eigen vrije keuze. Goed afwegen wat je wilt laten zien en wat niet.

In principe is iedere plant ook in Nederland onwettig, dus als ze de moeite willen doen en er prioriteit aan geven weten ze je wel te vinden. Het leven bestaat uit keuzes dus als je echt provocerend en openlijk pro legalisering naar buiten treedt lijkt het me onverstandig ook nog eens een kwekerij op zolder te hebben.

Heb je die wel en heb je er meer als 5 plantjes staan is het volslagen idioot om bijvoorbeeld als reactie op `n inval: "Hey, da`s bij mij om de hoek" te gaan posten.

Ik strijd met open vizier voor legalisatie van 5 plantjes BINNEN, hetgeen automatisch inhoudt dat ik mezelf ontzeg ook maar iets binnen te doen, dat is m`n eigen keuze.

Kom uit de kast, vertel familie, vrienden, kennissen, collega`s waarom je kweekt en kweek begrip.

Begrip voor je hobby kweek je niet met 10 lampen die onveilig aangesloten zijn en waarvoor je de stroom jat. In dat geval heb ik er absoluut geen problemen mee dat er een inval volgt als oom agent uit je posts kan afleiden wie je bent en waar je kweekt. Het is weer een provocerende stelling maar de enig juiste als je met open vizier voor legalisatie strijdt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ suffie dit vind ik een verstandige post.

En ja ik weet dat Belgen moeten oppassen.

Wat ik gewoon wil is in alle rust mn hobbie uitoefenen, mn wietje groeien? en bovenal niemand overlast bezorgen.

Het enige waar het mij betreft om gaat is dat niemand zn eigen bier kan brouwen dus kassa kassa voor de staat, zn eigen wietje daarentegen kan je met enige moeite fijn kweken, maaaar brengt dus niets op voor oompje staat...

Ik vind het zielig, en ik heb dan ook bewondering voor onze noorderburen die op dit punt veel verder staan dan wij.

Ik wil dus gewoon nooit problemen krijgen, laat staan een strafblad, wat eigenlijk gewoon afhangt van de willekeur va

 

@ suffie dit vind ik een verstandige post.

En ja ik weet dat Belgen moeten oppassen.

Wat ik gewoon wil is in alle rust mn hobbie uitoefenen, mn wietje groeien en bovenal niemand overlast bezorgen.

Het enige waar het mij betreft om gaat is dat niemand zn eigen bier kan brouwen dus kassa kassa voor de staat, je eigen wietje daarentegen kan je met enige moeite fijn kweken, maaaar brengt dus niets op voor oompje staat...

Ik vind het zielig, en ik heb dan ook bewondering voor onze noorderburen die op dit punt veel verder staan dan wij.

Ik wil dus gewoon nooit problemen krijgen, laat staan een strafblad, wat eigenlijk gewoon afhangt van de willekeur van de politiemacht, mijn respect gaat bijgevolg uit naar verenigingen die streven voor een duidelijke wetgeving.

Ik ga er nietemin vanuit dat ik nooit echt problemen zal krijgen en in dat opzicht was dit topic misschien enigszins overbodig, maar voorzichtigheid is de moeder van de porseleinwinkel en ik speel graag op zeker.

Goed, ik ga nogs naar mn plantjes kijken en hopen dat ook dit jaar alles goed gaat :lol:

groetjes jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je binnen de gedoogde zone blijft, ongeveer...dan heb je weinig te vrezen, tenzij die van de drigsbrigade een rechtse klootzak is :P

Dus willekeur, maar als het klein is, blijven de gevolgen ook klein, is het groot...dan :lol:

Je moet er zowieso rekening mee houden dat ze op een dag voor je deur 'kunnen' staan...

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat je je druk hoeft te maken dat ze je op gaan sporen voor een paar plantjes..nou zit er wel degelijk verschil tussen buiten en binnen kweken uiteraard,onder kunstlicht is geheel verboden meende ik al eens te lezen..als jij hier een foto'tje plaatst van 20 plantjes in je tuin dan zal er niemand zich druk maken hierom..daar is het niet voor te doen..op het moment dat je hier gaat lopen verkondigen dat je het puur voor de handel doet en elk jaar 100 planten in je tuin stopt dan word je toch een beetje link..maar dan nog,ik denk persoonlijk dat je meer kans loopt om verraden te worden door één van je buren of geript te worden door van die leijertjes die toevallig in je buurt wonen en je tuin herkennen of iets dergelijks..of iemand die langs je tuintje loopt en wat ruikt en de held probeert uit te hangen..hou het dus een beetje discreet..voor mensen die binnen kweken,die lopen uiteraard veel meer risico omdat dat daar wat meer aandacht aan besteed word..maar dan nog denk ik dat ze waarschijnlijk veel effectievere methodes hebben om iemand op te sporen dan het hele forum bij te gaan houden..maar je weet het natuurlijk maar nooit.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag ries, alles goed?

Yep je hebt gelijk, maar die discussie is helaas voorbij.

 

@jimfried

Aangezien ik bij de politie hoor gaan we jouw nu in de gaten houden... :lol:

Maak je niet al te druk, er zijn er te veel die de aandacht wel waard zijn....

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangezien ik bij de politie hoor gaan we jouw nu in de gaten houden... ;)

 

Je hebt het hier al zo goed in de gaten gehouden dat je eigen kweekje fantasties gaat :lol:

 

Dat is nog eens van je werk je hobby maken :P

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nederbelg

.

Trouwes je naam doet vermoeden dat je een belg bent net als ik, je zou moeten weten dat ze er hier iets minder hard mee kunnen lachen dan bij onze buren.

Ik heb weinig zin om contact met de politie te krijgen, gezond wantrouwen noem ik dat.

 

Weet ik en ben ik helemaal mee eens.het lijkt me dan ook evident dat de flikken hier af en toe es komen piepen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi toch dat ze meelezen? Zien ze tenminste dat het helemaal niet zwaar crimineel is, maar gewoon hobby :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daarom kweekt mikeh niet :lol:

 

Je gebruikt deze zin net ff te vaak waardoor je weer ongeloofwaardig overkomt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hhehehehehe

 

tja mike , daar zegt ie iets :P

 

nee oom agent kijkt niet mee , leest alleen mee zo nu en dan toch waarschrijnlijk stieken zeg maar

 

die hebben het te druk met en mc god ( waar is ie trauwens gebleven ?? )

 

tjee ben ik stoned

 

de vriendelijke maak me PaRanoiia en de rest van het Forum doe je eigen ding groente en zo You bether Think , before ............ ? :lol:

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterk punt heb je daar speedway! :smoke

en wat voor hobbie :)

moester iemand aan mn planten komen, ripper of politie, ik zou gek worden!!

zouden ze het nemen op de rechtbank, ontoerekeningsvatbaarheid?!

"mn planten zijn als mn kindjes zie je mijnheer de rechter..." :verrygood

thnx voor jullie reacties nietemin

voel me al iets geruster :wOOt

grtz jim

Share this post


Link to post
Share on other sites
mn planten zijn als mn kindjes zie je mijnheer de rechter

 

Akelig idee dat jij na iedere 9 tot 11 weken je kindjes om zeep helpt......... :verrygood

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...