Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

masteryero

Guarrila Kweek

Recommended Posts

hey mensen ben vandaag bezig geweest om een begin te maken aan mijn nieuwe guarilla grondje

en daar ging zoals gewoonlijk weer is wat tijd in zitten.

 

ik had de keuze uit twee plekken en eigenlijk wilde ik ze allebei benutten maar ja om dat ik een te kort aan lowryders heb op dit moment ga ik er maar vanuit dat het 1 plek word en vandaar deze plek maar gekozen ( de beste van de twee ). zijn er nog mensen die lowryders hebben ik houd me aanbevolen !!!!

 

maar goed ik dwaal af.

 

op de plek zelf stikte het van het onkruid met o.a. brandnettels ( wat ik flink gevoel heb verdomme )

wat betreft de grond kan niks anders zeggen dan dat die boven verwcht goed was :(

 

eerste 20 cm grond was gewoon zand kleur, maar 10 cm dieper zat ik al op gitzwart grond met helaas flink wat dikke wortels van de bomen en struiken die in de buurt staan :verrygood , maar flink wat bodem leven hoor ( al waren de wormen ver te zoeken zullen vast dieper hebben gezeten )

maar daar heb ik denk ik een goed altenatief voor gevonden namelijk flink wat vuilniszakken op de bodem leggen ( ales een soort worteldoek ) zodat duhhh.... de wortels niet door het plastic kunnen en zo ook niet in aanraking komen met de wortels van de wietplanten en ook niet het water van mijn plantjes kunnen afpakken :P

 

wat me trouwens op viel is dat de bodem die ik gegraven hebt nog flink vochtig was wel dat het weer een weekie gelden is dat het hier heeft geregent :P

 

verder over de plek het is een ruim 3 vierkanten meter grondje ( daar kunnen tog wel 50 lowryders op zo niet dan graaf ik wel wat bij ). ik gooi het gat denk ik 2/3 vol met potgrond ( gewoon van de tuincentra ) en een 1/3 grond die al aanwezig was, ik ga hem wel wat opbeuren met wat kippen mest en wat kalk dat ik nog heb liggen en stop er ook nog een paar handjes verse wormen in. mocht ik nog een meevaller komen dan koop ik ook nog wat BAC SCHIMMELS eigenlijk had ik dat al willen bestellen ( ben maar een arm studentje op dit moment ). verder las ik in een van de kweekverslagen hier ook dat je verstandig aan doet om bakken met water te plaatsen, die heb ik ook kunne regelen ( van die 5 liter ijswegverpbakken ).

en ik zet hier en daar nog wat bekertjes met bier neer voor de slakken.

 

foto's volgen denk ik morgen of zondag

 

ik wil jullie alvast alle bedanken want door veel te hebben gelzen op dit forum ben ik een hoop wijzer geworden en heb er ook veel meer vertrouwen in

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes master :(

 

ik zou allebei de plekken volzetten dan sprijd je het risico op ontdekking plus je hebt een grotere kans op oogsten. :)

 

Greets :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook op 2 plekken zetten....

vorig jaar heb ik meegemaakt toen ik 90 planten in het mais had dat het eerste veldje van 60 ontdekt was en het andere die nog geen 100meter verder op stond is alsnog geoogst...

 

Dus spreiden is mijden dat het ontdekt wordt want geloof me je voelt je mooi kloten als alles weg is ,opgevreten of uit de grond getrokken

 

Succes met je Guerillia en je toekomstige oogst

 

La Chucharacha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok spreiden is mijden dat is waar

 

maar deze plek heeft echt een goed camourflage enb die andere niet plus hier stta de zon veel beter

 

het is nu 2 dagen geleden dat ik daar gegraven heb alles ligt er nog precies het zelfde bij, je zou daar normaal nooit komen omdat je er neits te zoeken heb heeft nix gezelligs kan er helemaal niet makeklijk meer komen en het is helemal vergaan van dfe brandnetels.

 

 

maar ja de insecten dat is wel een goed punt.

 

ik probeer nu ook nog goede plekken te vinden maar die zijn hier knap lastig en liggen redelijk ver weg uit de buurt !!!!!

 

 

greetzzz masteryero

 

ps morgen krijgen jullie de beloofte foto;s want ben nu te moe ( stoned ) om min camera te pakken :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou hier dan de beloofte foto's, de plek lijkt alleen veel kleiner dan dat ie is het is, namelijk zeker 3 tot 4m2

 

maar ja moet fftjes oefenen met de foto camera en spele met het buitenlicht, aan de camera zelf zal het niet liggen 6,3 megapixel.

 

 

de foto's

 

tn_gallery_9592_1903_756.jpg

 

het is hier boven niet goed te zien ( sorry gheghe ) maar dit is een van de honderden brandnetels goede grond duzzz !!!!

 

gallery_9592_1903_20303.jpg

 

volgende week haal ik ff mijn aarde, kippen mest en wormen dan vul ik het gat daar maak ik ook nog wael wat foto's van.

 

misschien als ik enthousaist word maak ik nog een plekkie daar in de buurt maar dan voor mijn hollandshope bomen maar dat moet ik nog ff bekijken :(

 

 

greetzzz masteryero

 

 

ps: bedankt john do zonder dat masterlijke topic over foto plaatsen was ik nog bezig geweest !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, ben benieuwd! Hoe diep is het gat nou?

En hoe ga je de watergift regelen? Grond ziet er erg hard uit :(

En wanneer ga je zaaien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gat is 30 tot 40 cm diep ( er komen alen maar lowryders in duzz diep is niet echt van belang ) de grond is zeker hard maar dat komt goed ik vul het met aarde helemaal op en plens der een hoop water over 3 weken voor dat ik ga beginnen

verder houd ik het bij woon er vlakbij duzz dat zit wel goed!!!!

 

en ik ga volgende week is op me gemakie aarde halen is in de aanbieding 30 liter voor 0,99 duzz haal er 20 zakken is vast genog :) en dat krik ik dan wat op met voedingstoffen

 

naar is wel mijn ph meter is kapot :nerd

 

verder zal het kweken vertraagd gaan worden, ik heb zaden namelijk kunen ruilen met wie doet er neit toe

 

maar een deel daarvan heb ik door geruild en blijken helemaal niet te ontkiemen ( sorry ssa maar kotm helemaal goed :spliff: )

 

het was duzz denk ik vogel zaad :(

nu haal ik denk maar lowryders bij sanie ontkiem die en kweek ze op voor zaad en daar ga ik dan verder mee voor 50 of 100 lowryders

 

 

helaas maar ja

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van die foto, maar je opzet ziet er wel leuk uit, ga je thuis voorgroeien of laat je ze ter plekke groeien?

 

ben benieuwd :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry heb dit topic een tijd verwaarloosd :specool omdat er te veel nog aan moest gebeuren ) maar dat is gelukt:D

 

 

ik moet de naam alleen ff veranderen ik ga der zo'n 80 ndb neer zetten, waar ik dan weer stekken van maak en naar 3 weken kan zien welk palnt mannelijk is en welke vrouwelijk de beste mannelijke stek ga ik denk ik bewaren, de mannen in de vaste grond haal ik eruit en hoop er dan tog 40 vrouwen aan over te houden.

 

de zaden liggen thuis al te ontkiemen, en ja die ga ik eerst voorgroeie, beetje gelukt krijgen we weer 3 weken mooi weer want voorgroei hok moet ik nog een hoop voor kopen en aan sleutelen gaat meer in zitten dan dat ik dacht maar blijft leuk om te doen :):D:D

 

het gat is trouwens gevuld gemeng met gewone grond en gemengde aarde om de boel iets op te krikkn. ik was er gisteren nog ff en man kon mijn plekkie haast niet meer vinden :) wat een brandnetels zeker 50 cm al hoog . B)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had een party lowryders geruild dacht ik maar ja vogelzaad dus kan eerst gaan beginnen met een zaad kweekje van die paar lowryders die ik nu heb :bier

 

verder staan er nu 80 nieuw dame blanche zaden in 10x10x10 potjes :rofl ze meoten alleen uitkomen :verrygood :whistling die ga ik eerst ff voorgroei in mij tuin dan plaats ik ze over naar de plek van bestemming.

 

het word nog wel wat :lol:

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat je die man waarmee je de zaden hebt geruild even "aangesproken" heb?

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ priest en el vogel : ja ik heb die erop aangesproken maar kreeg ik later alleen maar commentaar op van een van de moderators ( nou was mijn woorde keuze ook neit bepaald netjes :whistling )

 

maar ik noem geen namen ik wil het er ook liever bij laten, ik hoop dat hij geniet van mijn purple tops zaden en dat die er flink wat grammen van af mag trekken heeft iemand nog geluk

 

ik heb nog wel een vraag ik heb duzz 80 ndbtjes staan voor al een paar dagen ook heb ik ze in water laten ontkiemen water rond de 23 gehouden, maar zijn nog geen kleine plantjes te zien :verrygood hoe lang kan dit duren

ik ben wel gewaarschuwd door dame blanche dat deze zaden de laatste waren van hem en ouder van 2005 en dat deze wat minder kiemkrachtig waren. ook groeide er maar van de 80 misschien 20 kleine worteltjes uit de zaden.

 

wel dat mijn ontkiemde haze x skunk binnen 1 1/2 dag boven gekomen waren

 

hoor het graag

 

greetzzz masteryero

 

 

 

@ dirty: de zaden kwamen bij mij gewoon helemaal niet uit bij het ontkiemen ik heb ze in water van tegen de 50 graden uiteindelijk open gekregen en dan kan je ze niet meer gebruiken ook zijn de zaden niet goed als ze niet willen ontkiemen op 23 graden dit zou namelijk perfect moeten zijn voor de zaadjes.

 

wat betekent dat ik heel oud zaad heb gekregen of vogelzaad

 

wel heb ik er heerlijk voorn en brasem mee kunnen vangen tijdens het vissen ermee tog nog ergens goed voor

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee seedy die shit van jou staat er verdomd goed bij :whistling

 

:verrygood

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou mensen als jullie het nog weten mag je het mij zeggen :verrygood ik heb dankzij stonedheid 27 mooie lowryder zaden kunnen bemachtigen en be uiteindelijk tog van plan om in dat veldje maar lowryders te kweken

 

maar eerst ga ik van de 27 zaden 1 goede man selecteren en 4 vrouwen zodat ik zeker een 100 a 150 goede zaden heb. de rest van de vrouwtjes laat ik afbloeien en is alvast een mooi voorproefje.

 

ga ik met een beetje geluk tog nog 100 lowryder kweke :whistling, het is allemaal wat omslachtig gegaan maar ja we zijn nu de goede kant aan het opgaan. helaas hebben de zaden het van dame blanche niet overleefd slecht 23 planten ontkiemde maar veels te laat duzz die heb ik de kop in gedruk ( dame blanche had me al gewaarschuwd dathet al wat ouder zaad was duzz neem hem neits kwalijk :) )

 

ik heb momenteel geen digtale foto camera omdat de mijne in de modder gevallen is :@ maar daar word ook aan gewerkt. nu zit ik alleen met een vraag ik wil mijn man appart houden van de rest en met folie het stuifmeel opvasngen maar in welke bloeiweek van mijn vrouwtjes kan ik het beste het stuifmeel met een kwastje aan brengen ik heb namelijk geen flauw idee

 

alvast bedankt voor het antwoord

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zo vlug mogelijk als ze in de bloei schieten maar ben ook niet zeker .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dirty : ja ik dacht ook wel zo iets want ja in de natuur zijn de mannen ook veel sneller klaar met de bloei van hun stuifmeel ballen en die kanppen dan over de pas bloeiende vrouwelijke plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

update: ik heb nu ongeveer 8 dagen mijn zaadje in de grond gelegd en de helft is maar boven gekomen,

de rest heb ik gecheckt en ik had denk ik te zaden er te ver in gestopt duzz die kunnen nog gaan komen.

 

ook heb ik een paar nieuwe zaden in potten gestopt

namelijk:

 

3 jackberry

3 whtie rhino

4 bubble gum

4 santa maria's

 

we zien wel wat dat gaat worden, wel heb ik snel een nieuwe digitale foto camera nodig want een verslag zonder foto's is eigenlijk geen reet waard :lol: :lol: :specool

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) er is neit veel aniemo meer , maar goed we gaan gewoon door.

 

op dit moment zijn bijna alle lowryders uitgekomen, ik laat de rest er maar gewoon in zitten mocht er nog wat van komen dan heb ik al wat om te roken maar ze worden zeker neit gebruikt om te gaan kruisen met de man.

 

verder zijn alle drie de jackberry's uitgekomen.

ik zal vanavond is ff wat foto's op het forum zetten, want we hebben zojuist een nieuwe camera

 

het is niet een super proffesionele camera , maar een mooi foto moet wel te doen zijn.

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...