Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dixie

Checkpoint Terneuzen

Recommended Posts

ai ai, als ze dan in de toekomst 500 gr gaan moeten verdelen onder 2000 bezoekers, da's elk een kwart gram... : of ze laten elk uur een koerier komen die verse weed aflevert, maar dan kunnen ze nog geen 5 soorten aanbieden, en dan wordt de pakkans voor de telers toch ook enorm.

 

Het is precies wel menens in NL. Checkpoint is een easy target voor de nieuwe bewindslui. Daarom dus dat ze niks deden tegen die Fransen van de afgelopen 2 jaar: eerst de boel laten ontploffen (in capaciteit) en dan een inval doen.. slimme zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:innocent: echt eh B)

Heb ik ook al gemerkt. Of er zijn 4 soortjes maar wat je ook vraagt het komt uit dezelfde bak. Nu dat zijn de grensstreken die dit vooral doen. Hoe meer je binnenwaarts gaat hoe beter lijkt me.

Probeer anders eens Goes (10 minuten verder rijden). Hoe dan ook kwaliteit/prijs is belangrijk, we rijden naar daar omdat de kwaliteit beter is dan we hier vinden op straat. Die indoor coffeeshopwiet is zoveel straffer dan buitenwiet (zoals velen hier doen en verkopen).

als je naar goes gaat moet je dan geen tol betalen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je naar goes gaat moet je dan geen tol betalen ?

 

 

 

 

goes is volgens mij idd tol betalen, weet wel niet hoeveel. Ben net terug van Terneuzen, moest slechts veertigtal nummers wachten in Checkpoint, toch nog effe in de Miami binnengeweest ook. :smoke :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben maandagmorgen geweest en er waren er maar 8 voor

k'had nog de tijd nie om te kijken wa dak wou maar k'heb het

ook al anders gehad 400 voor dat is minder 3 uur wachten om

zot te komen. moest de tol niet meer bedragen of 10euro in

totaal dan zou ik het wel nog zien zitten.Kben ééns na eindhoven

geweest via antwerpen en bedraagde de tol 18euro in totaal

voor mij net iets teveel."stonden ze maar in belgië"

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben maandagmorgen geweest en er waren er maar 8 voor

k'had nog de tijd nie om te kijken wa dak wou maar k'heb het

ook al anders gehad 400 voor dat is minder 3 uur wachten om

zot te komen. moest de tol niet meer bedragen of 10euro in

totaal dan zou ik het wel nog zien zitten.Kben ééns na eindhoven

geweest via antwerpen en bedraagde de tol 18euro in totaal

voor mij net iets teveel."stonden ze maar in belgië"

 

greetz

 

 

net nog een stukske Amnesia verorberd, die had ik meegebracht van de Miami. Heavy stuff dude :rofl :smoke ;) :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zit dat juist met de politiecontrole?

Is er veel controle op de weg naar terneuzen? en waar staan ze meestal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze rijden gewoon constant rond de shops, er zit geen vast schema in.

 

Wel moet je erg opletten op bijvoorbeeld een donkerkleurige VW polo die meestal ergens op 1 van de parkings rond de shops staan. Er zit een blondine in(soms zitten er twee vrouwen in, maar mispak u niet, tis een agente in burger.

Ze geeft de ergste gevallen door en deze worden onderschept.

 

Als belg is het beter om netjes je gordel aan te doen, de gepaste snelheid te rijden en braaf te zijn.

Das het tegenovergestelde van wat we hier op de weg uitsteken dus.........

Schiet u met uw auto achter een fransman, want deze mensen zijn de favoriet van de nl politie.

Laat het lokaas dus maar voorrijden, dat klinkt wreed, maar zo lukt het 100%.

 

Erg jammer dat de meeste mensen zelfs niet beseffen dat er meer is als checkpoint en miami.

15 min doorrijden en je zit in middelburg, vlissingen waar ook shops zijn.

Chill shops waar je geen rijtje moet staan om een jointje te roken.

De kwaliteit en prijzen zijne er momenteel beter dan alles in terneuzen te vinden.

Geen opgejaagde boel met honderden staan wachten, geen massas politie.

Integendeel, zelfs nog erg leuke restaurantjes en lingeriewinkeltjes in de buurt.

Een echte shopping dag om met de vriendinnetjes heen te gaan.

Iedereen zal content zijn.

 

Ik raad aan om eens naar de purple te gaan in vlissingen en ook in middelburg zijn er leuke shops.

 

grdz esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kwaliteit van de checkpoint is er de laatste maanden heel sterk op achteruit gegaan.

Zelfs de duurste haze (10.5 euro) ziet er niet uit.

 

Goes, Vlissingen, Rozendaal, Breda, het is overal de zelfde droevige kwaliteit.

 

Dus, op een dag dacht ik, waarom niet wat dieper Nederland in rijden en ineens een maandhoeveelheid meebrengen.

 

De beslissing viel op Gorinchem, 40 KM verder dan Breda.

Je hebt er drie shops, De bovenstad, havenzicht, en de vrolijke gaper.

 

Maximum hoeveelheid dat je kan kopen per shop is 5gram, dat viel dus wat tegen, maar je kan toch 15 gram per persoon mee terug naar BE nemen als je alle drie de shops bezoekt.

 

Gorinchem is een klein, gezellig stadje en de shops liggen niet te ver uit elkaar (GPS is toch aangewezen.)

 

Coffeeshop De Bovenstad is een gezellig ingerichte shop met een een grote keuze uit weed (ook haze) en een paar hashsoorten. Dit is een relaxte plak om alvast eentje te roken. kwaliteit van de koopwaar is goed maar niet echt uitzonderlijk. Kocht zelf een haze, deze was wel goed maar toch 10.5 euro per gram en niet zo wow. mijn maat kocht een hash soort (welke weet ik niet) en hij vertelde mij achteraf dat het heel slecht was.

 

Coffeeshop Havenzicht dan, deze shop heeft geweldige hash. Ik heb zelf al de duurdere van de kaart een paar keer gekocht en deze zijn van uitstekende kwaliteit, 8 tot 10 euro voor de duurdere soorten.

De weed is heel betaalbaar en goed van kwaliteit, heb zelf de orange bud gekocht.

In de shop zelf is het ook best gezellig vertoeven met een drankje en een jointje.

 

Coffeeshop De Vrolijke Gaper is ABSOLUUT de beste shop van heel nederland.

Ik ging vroeger vaak naar De Dampkring en De Tweede Kamer in Amsterdam wat toch wel top coffeeshops zijn. De Vrolijke Gaper hoort in dit rijtje thuis en heeft als pluspunt dat de prijzen iets democratischer zijn dan in A'dam. De Vrolijke Gaper won dan ook al een paar prijzen op de highlife cup.

De keuze in de shop is enorm, de bediening erg vriendelijk, de wietjes zijn om handen en vingers van af te likken, heel veel bio , grote keuze in haze soorten. prijzen tss 7 euro en 10 euro.

Het is een echte shop, geen ruimte om eentje te roken. Wat je hier koopt vergelijken met wat je in de checkpoint koopt is het zelfde als champagne vergelijken met cider.

 

Als je de wekelijkse tocht naar de checkpoint met de bijhorende lange wachttijden meer dan grondig beu bent, wel dan kan je eens opteren om een uitstapje te doen naar bovengenoemde shops.

Tijd spaar je misschien niet uit (3u00 heen en terug) maar je bent ineens voor een tijdje verlost van voorraad problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind Terneuzen te duur, ben er nog maar een keer geweest in de checkpoint (sinds ik in Gent studeer leek me dat wel handig) en ik vond er niets aan. Ben een wietroker maar ik heb maar hasj gekocht (waar ik misselijk van werd) vanwege de overdreven hoge wietprijzen... en dan nog die grenscontroles...

Ik zal in het weekend maar naar tilburg blijven rijden zeker... :wacko:

 

 

Grtz J :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meisje met de zwarte haren mag idd gezien zijn EN ze haalt altijd mooi de takjes eruit :spliff: . Als ik in Terneuzen kom heb ik altijd hetzelfde ritueel ...

1. nummertje halen in Checkpoint (meestal koop ik hier mijn hash, maar natuurlijk ook niet altijd)

2. oversteken naar Miami en mijn inkopen doen (meestal koop ik hier mijn weed, maar natuurlijk ook niet altijd)

3. terug naar checkpoint en mijn inkopen doen (tegen dat ik terug ben van Miami is het dan bijna aan mij ;) )

 

Dikke hash aanrader; TIBIZLA in Miami!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

weekje terug ben ik eens tot ginder gegaan , ambeteerde mij een beetje thuis en dus klein uitstapje tot ginder gedaan maar voor mij is dit de laatste keer dat ik ginder kom

 

wiet is echt brol geworden ginder , sinds ze gekontroleerd zijn geweest met hun 90k sindsdien vind je ginder ook bijna niks goed meer .

 

de wiet was ook verzwaard met wit poeder ( talk ofzo ) dus bij deze MIJ NIET MEER GEZIEN GINDER

 

 

ZOALS IK AL ZEI , BETER BEETJE VERDER HET LAND INRIJDEN , DAAR VIND JE TENMINSTE NOG KWALITEIT VOOR REDELIJKE PRIJS !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik raad aan om eens naar de purple te gaan in vlissingen....

grdz esko,

 

;)

Ben daar van de zomer nog geweest, toevallig eigenlijk, tussen de schoon plantjes op't terras vanachter. :wOOt

De Highlife in Goes is ook wel goed, je mag er zoveel kopen als je wilt, goede kwaliteit ook.

Checkpoint in Terneuzen is ook wel ok.

De Miami in Terneuzen daar kom ik nie meer, soms smaakt hun wiet een beetje te raar naar mijn gedacht, bovendien plakken ze soms zomaar een naam op hun wiet zonder dat die per se ook klopt. zijn zakzetters, mee al hun takskes.Den "Kapitein" is nen boer ook.

 

Een goed thuis adres is goud waard. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd helaas is mijn thuis andres gestop moet snel is een nieuw vinden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gisteren voor het eerst naar Checkpoint geweest en het zal direct de laatste keer zijn.

 

Als ik niet kan klagen over de lange wachttijden, klaag ik over de invasie van de Fransen.

 

Als ik niet kan klagen over de invasie van de Fransen, klaag ik over het onvriendelijke wijf achter de balie.

 

Als ik niet kan klagen over het wijf, klaag ik over de kwaliteit van de wiet (check haze mehoela, kheb 5 gram restafval gekocht tegen 11,5 euro/gram ipv chec haze)

 

Als ik niet kan klagen over de kwaliteit van de wiet, klaag ik over hun aanbod (5 soorten, chec haze, nlx, jack herrer en nog 2 die ik vergeten ben)

 

Mij zien ze daar NOOIT meer terug.

 

Ik was zo teleurgesteld dat ik nadien doorgereden ben naar Purple in Vlissingen.

 

Heel tevreden over de vriendelijke mevrouw die al mijn vragen beantwoordde met een glimlach.

 

Heel tevreden over hun aanbod (10 tal soortjes wiet, 10tal soortjes hasj) Alleen jammer dan ze deze keer geen Amnesia hadden.

 

Heel tevreden over de kwaliteit van hun wiet (kheb Super Haze gekocht en ik kreeg een hele mooie top)

 

Alleen hun prijzen zijn wat aan de hoge kant (20 euro / 1,5 gram --> 13,33 euro / gram) maar dat heb ik er voor over.

 

Bij mij is het jointje roken een ervaring die begint bij het kopen in de coffeeshop.

Door de slechte ervaring bij de checkpoint zal ik nu minder genieten van hun wietje :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...