Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dixie

Checkpoint Terneuzen

Recommended Posts

ik ga altijd naar checkpoint. Max. 5 gr. Per persoon.

Er werkt trouwens een zeer mooi meisje. Lang donker haar. Gaf mij iedere keer prima koopadvies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga soms naar checkpoint

ik krijg er 5gr. en 5 voorgerolde

 

maar meestal koop ik van een dealer in belgie

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ckeckpoint is idd wel goed vooral de soorten dat ze hebben :wink: maar ik ga niet voor het schoon volk zenne. ik ga voor de schone soorten wiet. in de Miami die zich iets verder bevind hebben ze ook lekker soorten

daar staat de WW aan 6 euro

overheerlijk

ze hebben daar ook edelweiss en snow white.

echt wel heerlijke soorten. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

checkpoint is mooi enzo maar toch vindt ik hem niets, ze proiteren van hun naam en ligging teveel vindt ik. als je een paar km verder op gaat naar de schop heb je meer voor jou prijs en gelijk kwa soort en zelfs soms nog better.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is inderdaad wel waar dat ze hun naam gebruiken maar toch het heeft iets en ik heb nog nooit gekleegd over hun produkten. ik vind wel hun prijzen ietsje te hoog tegenover de miami. In de miami is de max prijs per gram 6 euro (allee, dat ik gezien heb :evil: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

check point in terneuzen klinkt goed mooie vrouwen en mooie goede wiet .

zal aan dalton vragen of we daar is een keer heen gaan :evil: .

dan zullen wij de shop eens testen op wiet, verkoopsvriendelijkheid +kennis van de verkopers en(of er hot senoritas zijn ) :cry .

weet iemand nog een goede sterke soort van die shop hoor t wel.

 

gr robbie taliban

Share this post


Link to post
Share on other sites

hun snate an butterscotch zijn overheerlijk :wink:

 

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
checkpoint is mooi enzo maar toch vindt ik hem niets, ze proiteren van hun naam en ligging teveel vindt ik. als je een paar km verder op gaat naar de schop heb je meer voor jou prijs en gelijk kwa soort en zelfs soms nog better.

 

Kom ik ff terug op een tijdje terug.

 

ben vandaag (van morgen na men examens) dus toch maar nog eens ff over de grens gereden voor eens wat kwalieteits wiet te gaan smoren en kopen (lekker illegaal :evil: )

 

+ de shop is netjes inorde

+ vriendelijke mensen daar

+ goede wiet

+ goede hash

 

- prijs ligt wat hoger als in andere shops denk ik

- max 5 gr. de persoon

 

conclusie heb toch nog maar eens ge amuzeerd en geen problemen gehad op de terug weg met de flikken :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
santa

heb ik ook mee gebracht :wink:

 

heb wat verschillens allemaal mee gebracht, en men vriendin ook dus kunnen we weer eensgezellig wat nieuws blowe, heb mestal hier bij ons dezelfde wiet en na een tijdje steekt dat wel tegen en heb ik gevoel dat ik minder snel stoned wordt en ook is het anders dan anders stoned zijn na een tijdje. dus ff de grens over en in kopen doen. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben gisteren weer naar de Checkpoint geweest en de Miami.heb me lekkere K2 en Orange bud (Miami) mee gebracht.heb daar 1u 1/2 binnen gezeten.gezillig j'ke rollen, colaatje drinken en ondertussen babbelen. en dan... dan komde scheef buiten :wink: :evil:

I love that place. ben dan nog met mijn schele kop en mijn vriendin even de sexshop binnen gestapt want ik vond de growshop niet :): :cry

 

greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga geregeld naar Checkpoint en Miami.Soms wel veel te veel volk daar.Als je anderhalf uur gereden hebt en je komt daar binnen en je trekt je nummer en je ziet dat er nog 80 man voor zit. 8O Dan snel naar Miami,daar ben je altijd rap buiten en dan weer gaan wachten in de rij in de checkpoint.Er werken daar wel meerdere schone dames :evil: de andere zijn wel reuze sympathiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanschuiven in ne coffeeshop :?: Nog nooit meegemaakt in roosendaal, maar ja, ik ga alleen in de week, in t weekend is t misschien drukker

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha duikertje,roozendaal ben ik vroeger ook veel geweest,nu nog een keer per jaar,vroeger naar de Galaxy en nu ga ik eens voor de Bazar.Hoe ist met je stekjes?Ben je ze vandaag gaan halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik heb stekken genomen van mijn moederplant, Gisteren stonden ze wat slapjes maar vandaag veel beter

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de miami blekt niet in 't oog maar de sexschop springt wel in het oog als je de parking wilt oprijden van het theater en de checkpoint.Voor je de parking oprijd passeer je de Miami.Je kunt niet missen.Ik zou ook wel gaan morgen als ik anders niks vind.Misschien kunnen we afspreken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ooit al eens in de miami binnengeweest en vroeg 5 gram Orange Bud (denk ik), maar die verdomde kerel wou mij er geen geven!

"die moet je nemen" zij hij, "veel beter en goedkoper"

 

en verdomme, die vent had gelijk!

 

sympathiek, maar als hij u niet zo goed kent kan hij wel rete-klote doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:evil: ,het is inderdaad geen normaal ventje,als hij me niet aanstaat begin ik te zeveren op mijn plat vlaams(iepers).hij begint dan in zijn dialect en we zitten elkaar uit te schijten en we de ene verstaat de andere niet.Toch kreeg ik vorig jaar een nieuwjaarscado,een kaart en een hasjpijpje.Een beetje een zeveraar soms maar nooit geen miserie mee gehad.Maffe gast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga meestal ook naar de checkpoint en miami als me oogst erdoor zit .

 

Ja die gozer in de miami is best weird sometimes .

 

maar toch de wiet is er van goeie qualiteit .

 

En toch merkelijk lager van prijs dan checkpoint .

 

In de checkpoint zie ik zelden white widow .

 

maar heb er al goeie K2 silverpearl silverhaze en afghaan shit gekocht .

 

De snow white bij de miami is ook zeer aan te raden !

 

Mvg

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jullie denken dat 80 man voor jou veel is ben je redelijk mis. de laatste keer ik geweest ben was op een zondag-namiddag en toen heb ik zoeven 2u mogen aanschuiven want er stond 157 man voor mij. dat is pas geschift. trouwens, mannen, de miami is vernieuwd. ziet er echt wel beter uit en de verkoper is er vriendelijker op geworden. hij is idd wel grappig. ik stond eens te wachten op mijn wiet en ondertussen bestelde er al iemand anders 2gr tibizla en de verkoper stond met zijn gezicht te lachen. :evil: :cry :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmz

cp en miami

 

jaja enorm veel al geweest

 

***miami aanraders (aanbod meestal zelfde, prys ook)

 

tibisla one 9 eur / g

white widow 6 eur / g

 

baas van miami is ok

als ie je kent is ie best vriendelijk

ma ie sta soms veel te scheef van de cake

 

 

 

***cp aanraders (hier schommelen prijzen wat van periode tot periode en ze hebben ook soms ander aanbod)

 

tempel 7,10 eur / g (nu toch, heb ook al meer en minder geweten (prys e))

santa 6,20 eur / g (paar jointjes en kon niet meer => noni veel gebeurd)

 

btw die snelle beze met lang zwart haar als die achter kassa staat gewoon vragen wat ze het beste vind van het moment en dat kopen

ze is niet alleen aantrekkelijk ze weet wat smaakt en watvoor effect

 

afrader mexican haze

sommige mensen vinden deze enorm goed maar ik vind dat ie zodanige chemische smaak heeft dat het net een detergent is die je aan het roken bent

 

en het is waar dat er soms heel veel volk staat in vakantie met mooj weer kan het paar uurtjes wachten zijn

en zo nieuwjaarsperiode en kerst is nog het ergste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...