Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

de glazenwasser

2x Ssh, 2x Kali Myst, 1x Nycd

Recommended Posts

waar je extra alert op moet zijn is verkleurde blaadjes uit je buds. Dat geeft vaak aan dat aan de basis toprot zit. ZACHTJES blazen is een goed idee, lv laag houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx, whazzup ik ga het uitchecken!

 

 

ik rag die twee eraf en ik ga ze watercuren; kan ik over een dag of 5 alsnog m'n eerste Super Silver Haze EVER roken!!! :nerd ;)

 

 

heehoi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar extra fans voor onder je net de circulatie te bevorderen lijkt me een goed idee

Het is eigenlijk wel logisch met zo'n dicht veld, alleen jammer in dit stadium..een goede les

Naast dit rotje heb je toch heel mooi werk geleverd :nerd

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit glazenwasser , ik wil eind dit jaar ook ongeveer zo'n kastje maken net zoals jouw ziet er echt gewoon perfect uit ;)

Mijn vraag is eingelijk wat was je opbrengst bij je 1e oogst van je kastje? :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,

 

 

de vermeende toprot lijkt niet door te zetten! er zitten een paar kleine bruine plekjes tussen de toppen op de stelen maar die breiden zich dus niet uit. :nerd

 

de klok heb ik vandaag op 9½ uur gezet. de tensio staat rond de 200 - 250mBar.

 

de dames

med_gallery_8244_1756_155689.jpg

 

 

met links de Kali Myst

med_gallery_8244_1756_10670.jpg

 

 

rechts de Super Silver Haze

med_gallery_8244_1756_519435.jpg

 

 

en in het midden de Diesel, nu met herfst-look

med_gallery_8244_1756_627044.jpg

 

 

KM top

med_gallery_8244_1756_143363.jpg

 

 

SSH top

med_gallery_8244_1756_154687.jpg

 

 

NYCD top

med_gallery_8244_1756_105811.jpg

 

 

 

ben heel benieuwd wat er nog gaat gebeuren deze laatste 1½ week! de KM en NYCD toppen zijn sowiezo erg robuust aan het worden! de SSH toppen zien er ook steeds beter uit, het lijkt wel of de SSH toppen groter zijn geworden dan de KM! deze toppen bestaan alleen uit meerdere kleine toppen lijkt het wel.

 

dat was het weer voor nu...

 

 

láters! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er vet uit hoor . In het midden zie je wel duidelijk dat het te heet is geweest . Dat bevorderd budrot als de lampen net aan gaan . De buds zijn dan nog koud met daaromheen de hete lucht die z'n vocht afstaat aan de buds .

 

Nog een belangrijk nadeel van oververhitting is dat de harsen kunnen gaan verdampen . Bekijk de harsen ( trichs ) eens op de toppen recht onder je lamp en vergelijk ze met de toppen van planten die helemaal aan de zijkant staan (liefst met loep). Dan wordt waarschijnlijk gelijk duidelijk wat ik bedoel .

 

Hars verdamping betekend gewichtsverlies want een heel groot deel van het drooggewicht wordt door harsen bepaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd glazewasser,ziet er zeker vet uit!

 

Op heel wat toppen ontstaan van die opvallende witte kruintjes,laatste stuiptrekking? grtz ganja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

Zien er inderdaad cool uit :nerd

Ben benieuwd naar het eindgewicht ;)

 

Groetjes sunflower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Glazenwasser,

 

Kijk, nu zie ik het weer, maar nu niet bij mezelf. De witte pluimen. Volgens sommigen zou dit wel eens toprot kunnen zijn. Maar volgens mij niet.

 

Ik ben nu wel benieuwd of het een verschijnsel is van teveel hitte, en dan is het verhaal van Atmosphere van belang. Of is hier sprake van een hele hoge lichtintensiteit. (Ik ben ook benieuwd of Atmosphere de constatering van de hoge temperaturen mede hierop heeft gedaan of los daarvan.)

 

Maar het is wel te hopen dat je hok goed vast staat. Volgens mij wordt het allemaal zo zwaar dat het om zou kunnen vallen. Dat zou wat zijn zeg.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee hoi! :rofl

 

 

allemaal bedankt voor jullie reply's! i like! :nerd

 

als eerste zou ik willen vragen of de geïnteresseerden in mijn topic even >hier< zouden willen klikken om mij wat tips over het kweken op mapito te geven, hetgeen ik voor volgende ronde in de planning heb! :smoke

 

 

@ atmosphere

ik zal vanavond eens met mij 40x micoscoop gaan kijken naar de trichomes, ook zal ik de lamp op 20cm hangen. goeie tips man, thx! :o

 

@ ganjamens

die witte knolletjes zijn volgens mij een resultaat van een temperatuur die op die punten wat aan de hoge kant is, verbranding dus :) ik heb 't ook gezien in blauwezand's topic met z'n toppen die 10cm onder de cooltube stonden. gelukkig zijn het er niet zo veel die dit hebben...

 

@ zonnebloem

thx-a-licious! ;) ik ben zelf ook zeer benieuwd, ik kan het totaal niet inschatten...

 

@ patpot

haha, dat wordt zeker veel knippen kerel! met een beetje mazzel mag ik een knipmachine lenen van een bevriende buurtkweker; zou mooi zijn! ;)

 

@ asgrow

nee, volgens mij is dit geen rot hoor, gewoon ordinaire verbranding. denk doordat ze het zo heet heeft op die plek, ze niet geïnspireerd raakt om daar nog bladgroen (aka. chlorofyl?) aan te maken... de lichtintensiteit zal zeker hoog zijn op de betreffende plekken maar ik denk dat het door de hitte komt. ik hoop ook dat m'n gatenbodem niet onder m'n kast uitflikkert! :wOOt alhoewel ik het té meesterlijk zou vinden natuurlijk, hahaha! nouja, ik denk wel dat er aardig wat aan zit maar ik kan het, nogmaals, totaal niet voorspellen... ik ben ook maar een n00b he... ;)

 

 

hee laters! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

egt een super topic .

heb het helemaal zitten lezen net.

weer een hoop dingen geleerd. :nerd

met de opbrengst zit je wel goed denk ik ;)

succes .

en volgende keer op mapito?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx, da dende! :nerd

 

volgende keer op mapito idd.! wordt nog spannend!

 

 

@ atmo

nog ff over jouw uitspraak dat de THC zou verdampen he; ik bedenk me ineens dat ik dat zeer sterk vind aangezien vaporizers de THC verdampen op 180○C. ik zeg niet dat de planten niet stressen hoor, door de hitte. maar het verdampen van THC is volgens mij dus absoluut niet aan de orde, aangezien ik makkelijk m'n hand vlak onder / naast de lamp kan houden, hetgeen betekent dat de temperatuur niet belachelijk oploopt. (dat ff tussendoor in een helder moment :) )

 

 

 

hee laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ asgrow Die witte pluimen en ook die niets zeggende vreemde toppen, daar had ik er ook eentje

van in de vorige ronde, dit was tevens de langste die boven de rest uitstak.

 

Deze zat dus ook het dichtst bij de lamp en denk dat het idd te maken heeft gehad met de

temperatuur (te warm).

 

Niet alleen ik maar ook tokkie had er last van aangezien de dames ook bij hem erg groot waren.

 

grtz

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die witte pluimen zijn puur van teveel warmte

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee hoi! :specool

 

 

de laatste week is aangebroken. vanavond krijgen mijn bronstige sletjes nog automatisch te drinken, vanaf morgen bouw ik de watergift manueel af.

  • donderdag: 800ml
  • vrijdag: niks
  • zaterdag: 400ml
  • zondag: niks
  • maandag: 200ml
  • dinsdag: niks
  • woensdag: niks

de klok staat nu op 9 uur licht. ik geef water met per 30 liter enkel 15 ml citroenzuur en 5 ml kaliumhydroxide (Ph+), door Ph- zowel als Ph + te geven blijft de Ph veel stabieler, heb ik gemerkt.

 

voor de rest niet zoveel te melden, merk ik... B)

 

 

nou, laters dan maar!

 

hoi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn zeker bijna klaar,de witte uitgroei is inderdaad 100% zeker te wijten aan plaatselijke hoge temperaturen,toch zie ik her en der verdachte plekjes,goed dat ze bijna omgaan,veel knipplezier B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een updateje onder het genot van een lekkere mako haze stick! :)

 

 

de dames worden nog niet echt geler alhoewel ze al een tijdje geen voeding meer krijgen. dat zal dan wel betekenen dat de aarde nog lekker vol zit, ik vraag me af hoe dat komt... :specool

 

de lieftallige Diesel

med_gallery_8244_1756_285780.jpg

 

 

 

 

de verleidelijke Ssh

med_gallery_8244_1756_478217.jpg

 

 

 

 

de charmante Kali Myst

med_gallery_8244_1756_211415.jpg

 

 

 

 

en het hele boeket tezamen

med_gallery_8244_1756_37099.jpg

 

 

 

 

 

wie wil er eens een gooi doen naar het droog gewicht? voor degene die er het dichtst bij zit heb ik desgewenst een sample van één van de soortjes naar keuze!* B)

 

 

hee laters! :lol:

 

 

 

* over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. met de winnaars wordt schriftelijk contact opgenomen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha naast de gebruikelijke 5% wil ik nog wel een extra toppie verdienen hoor B) Vooruit, 493 gram incl. je te vroeg geoogste sticky :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm,

ik schat een 498 gram

succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Sjon,

 

Natuurlijk heb ik dan veel meer vertrouwen in jouw kwekerscapaciteiten en gok op een 513 gram en dan wel Exlusief te vroeg gesnoepte toppen,

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...