Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

de glazenwasser

2x Ssh, 2x Kali Myst, 1x Nycd

Recommended Posts

Prachtig veldje zo, met die 5 plantjes!

 

Hoe ga je dalijk je soortjes onderscheiden als je gaat knippen? Of ga je straks alle bindertjes weer losmaken zodat je iedere plant één voor één kan knippen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej glazenwasser!

 

Ik had even een kort vraagje..

 

Ik zie dat je ook een windwaaier aan het plafond hebt hangen.

Ik heb ook een aangeschaft, maar bij het aanzetten vind ik de plantjes toch wel erg hard heen en weer waaien( zelfs op stand 1 ) krijg ik daardoor niet tocht gaten?

 

of gebruik jij hem helemaal niet?

 

Groetjes

 

Pollo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pollo:

tochtgaten krijg je niet nee... :huh: aan het plafond doet ie 't bij mij prima; je moet je fan niet direct óp je planten zetten maar er een beetje overheen laten blazen. :tu

 

@ blimey!:

thx! ik verwacht dat de toppen redelijk te onderscheiden zullen zijn... ander kan ik nog altijd de takken van onderaf volgen en zien welke top waarbij hoort! B)

 

@ def:

gaat lekker man :( ; ben wat minder actief op 't forum met het lekkere weer he... :smoke leuk idd. die eerste bloei; ze gingen ook allemaal mooi tegelijk. die spreader kan ik er niet af halen hoor... dan moet de lamp denk ik 15 cm omhoog :no die komvorm die er in zit komt door de diesel in het midden die gewoon heel weinig groeit. zeker geen stom idee om die test te runnen, mss. doe ik het nog wel maar voorlopig ben ik zeer tevreden over hoe dit gaat. ;)

 

@ patpot:

ja man, daar doe ik het allemaal voor he! :nerd

 

@d:

thx man! :) :)

 

blowsterke:

thx vrouw! :spliff: :)

 

 

update

 

 

tweede helft van week 4.

 

veldje:

med_gallery_8244_1756_131326.jpg

 

 

Ssh:

med_gallery_8244_1756_590118.jpg

 

 

Kali myst:

med_gallery_8244_1756_375109.jpg

 

 

toch nog wat knakwerk te doen: ;)

med_gallery_8244_1756_354172.jpg

 

 

de diesel groeit relatief veruit het minste (door). de Km en Ssh groeien ongeveer even hard, alhoewel de Km ietsje meer doet waardoor ie eigenlijk iets te dicht naar de lamp gegroeid was; kon het gisteren jammer genoeg niet fixen, daarom is ie een tikkeltje verbrand; niks ernstigs gelukkig... de groei is er nu sowiezo grótendeels uit. :tu

 

Kali myst in bloei:

med_gallery_8244_1756_513438.jpg

 

 

Diesel in bloei:

med_gallery_8244_1756_272426.jpg

 

 

Super silver haze in bloei:

med_gallery_8244_1756_27664.jpg

 

 

'tis ook weer de kali myst die de uitbundigste bloeiverschijnselen vertoont! :)

 

Super silver haze:

med_gallery_8244_1756_563393.jpg

 

 

Kali myst:

med_gallery_8244_1756_78627.jpg

 

 

'tis jammer genoeg ook de Km die het meeste blad verliest, maarja je kan niet alles hebben... B) het veldje is zo dicht dat er gewoon geen licht op die bladeren valt; dan laten ze ze vallen hae... B)

 

veldje na het binden:

med_gallery_8244_1756_558593.jpg

 

med_gallery_8244_1756_234503.jpg

 

 

en het allerbelangrijkste: m'n cirtoenplant komt op: :P

med_gallery_8244_1756_453256.jpg

 

 

ze reageren al met al prima op een Ec van 2,2 dus ik ga vogende week gewoon naar de 2,4 volgens plan. ook ga ik van bloeistimulator wisselen; het wordt de lijn van bionova, namelijk de X-cell en The missling link. die ga ik in de loop van de week halen... ben benieuwd hoe dat gaat... B)

 

 

hee laters! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk verslag om te lezen,

 

Ga zo door :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjon,

 

ik moet je volgens mij even wakker schudden.

Jij bent een telfout aan het maken denk ik.

"We" zitten pas 3 en halve week in de bloei, en niet zoals jij zegt 4 en halve week.

Ik citeer.....

 

15-03-2007

hee deffie,

 

ik gooi 'm vanavond ook op 12 / 12. bij mij gaat ie allen om 22:00 in. hebben we nogsteeds een deal?

 

sjon

 

15 maart tot nu maakt bij mij 3 en halve week, en staan we aankomende vrijdag op 4 weken.

Zit ik hier nou goed te denken, of jij????

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rem:

thx! :(

 

@ defqons:

we zijn het eens kerel. jij zegt alleen 'drie en een halve week' en ik zeg 'halverwege week 4'. zelfde verschil als 'acht uur dertig' en 'half negen'. ik begin te tellen vanaf de eerste week bloei; die noem ik niet week 0 maar week 1. dan is dit toch week 4? :nerd :)

 

 

hoi! :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donders, dat netje is goed gevult! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

het net is inderdaad goed aan het doorzetten.Bloeiweken tel je eigenlijk niet vanaf de klok op 12/12 staat,maar wanneer je de eerste voorbloeiverschijnselen ziet,de eerste witte haartjes dus,dit kan al snel een week verschil maken... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo!! netjes hoor... :(

 

Zo zie je maar wat je met een beetje liefde en aandacht kan bereiken.. :nerd

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee hallo!

 

 

daar ben ik met een updateje:

 

veldje:

med_gallery_8244_1756_132205.jpg

 

 

 

veldje links:

med_gallery_8244_1756_420755.jpg

 

 

 

veldje rechts:

med_gallery_8244_1756_357097.jpg

 

 

 

het veldje is mooi volgegroeid. ondanks verwoede pogingen mijnerzijds om ze in toom te houden is het veldje zo'n 5 á cm hoger geworden dan ik eigenlijk wilde maar ik ben er alsnog tevreden mee; als ik dit vergelijk met de vorige ronde (PP's) is het qua de vulling van het net een verschil van dag en nacht! :( ze laten wel een paar blaadjes vallen aan de onderkant van het net maar dit is volgens mij prima in orde; deze bladen krijgen gewoon niet genoeg lucht en licht om nog hun funtie te vervullen, in dat geval zal de plant niet aarzelen haar blaadje te laten vallen. :)

 

rechts:

med_gallery_8244_1756_251477.jpg

 

 

 

links:

med_gallery_8244_1756_8159.jpg

 

 

 

alle afgestorven blaadjes er even tussenuit geplukt voor extra licht en circulatie: :nerd

med_gallery_8244_1756_310127.jpg

 

 

 

dat was 'm weer. laters!! :spliff:

 

 

johnnie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx, solid! :(

 

 

zo. net m'n nieuwe boosters opgehaald: ik heb de X-Cell en The Missing Link van Bio Nova op de kop getikt.. :) €20,- voor de X-Cell en €65,- voor TML :P nouja, het schijnt goed te werken en ik heb wel vertrouwen in de filosofoe van Bio Nova dus waarom niet he... :spliff:

 

de nieuwe stash:

med_gallery_8244_1756_338052.jpg

 

 

De Ec staat inmiddels op 2,4. ik zie nog geen verbranding dus ik ga volgende week maar naar de 2,6; kijken wat ze doen... :nerd

 

 

hee laters! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zo'n hoge ec? Je kunt ze proberen vet te mesten met voeding, maar ik denk dat ze met een stuk minder ook toe kunnen en mooi groen blijven.. uiteindelijk kost het je veel geld met die dure boosters..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel knap dat je 3 verschillende soortjes tot nu toe zo gelijk weet te houden, nou maar hopen dat de haze's niet zo ver door schieten de komende weken, zou zonde zijn als die uiteindelijk verbranden ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee hallo! :)

 

 

@ z44dje:

thx man! :blink:

 

@ tijger:

thx! voor mij een ideale situatie om lage dB truuks te proberen aangezien de dames 1 meter van m'n bed af staan :)

 

@ tomas:

ik probeer zoveel mogelijk voeding door ze heen te rammen; veel en sterke voeding, veel licht, veel lucht... ik denk dat de planten het daar het beste op doen. we zullen zien of ik daar gelijk in heb...

 

@ ganja:

opzich wel... ik heb ook stukken gelezen al die ongein met de Ec op max 0,8 houden. er zijn gewoon verschillende theorieën over en nu ben ik bezig deze te testen, als deze ronde misloopt probeer ik weer wat anders; gaat het allemaal volgens verwachting, dan ga ik op deze weg verder. :)

 

@ monkey:

thx! :D ik kan wel veilig zeggen dat ze zo'n beetje uitgegroeid zijn... gelukkig! :innocent:

 

 

update

 

 

wegens het uitblijven van verbranding heb ik de Ec maar naar 2,6 gegooid. ik heb de 2e helft van vorige week een klein beetje PK 13-14 toegevoegd (1:5000). ik krijg morgen eindelijk mijn fles kalium waarmee ik dus K kan opbouwen (1:10000 tot 1:2000). volgens Bio Nova is het opbouwen van alleen K in mijn situatie beter dan het opbouwen kan P én K; dit ga ik dus proberen... :)

 

Kali Myst topje:

med_gallery_8244_1756_46074.jpg

 

 

Ssh topje:

med_gallery_8244_1756_358088.jpg

 

 

overview rechts:

med_gallery_8244_1756_39711.jpg

 

 

overview links:

med_gallery_8244_1756_168928.jpg

 

 

overview:

med_gallery_8244_1756_355890.jpg

 

 

 

...helaas waren velen van mijn closeups van onder andere NYCD mislukt... ik zal proberen morgen wat foto's zonder lamp te maken! :)

 

 

hee laters! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...hier nog wat foto's:

 

veldje:

med_gallery_8244_1756_235546.jpg

 

 

 

KM:

med_gallery_8244_1756_358844.jpg

 

 

 

SSH:

med_gallery_8244_1756_242719.jpg

 

 

 

NYCD:

med_gallery_8244_1756_169010.jpg

 

 

 

en wat closeups

 

KM vlakbij de lamp:

med_gallery_8244_1756_142507.jpg

 

 

 

KM:

med_gallery_8244_1756_244003.jpg

 

 

 

NYCD:

med_gallery_8244_1756_183965.jpg

 

NYCD:

med_gallery_8244_1756_19067.jpg

 

 

 

SSH:

med_gallery_8244_1756_317845.jpg

 

 

 

SSH:

med_gallery_8244_1756_190157.jpg

 

met groet,

 

de glazenwasser :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kunnen ze dat licht zo dicht op hun kop wel waarderen :innocent:

 

Gaat lekker :blink:

 

Een paar liggen dwars,(voeding)?

 

6 weken, hoe lang nog denk je?

 

Gr succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker Sjon :innocent:

 

Mooi veldje. Ik geef ook altijd voeding tot bijna aan verbranding. Tokkie doet dat ook volgens mij. Werd me zelfs aangeraden door BN. Nou kan ik nioet voor andere voedingslijnen spreken en zeker niet bio maar bij mij werkt het ook :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over een maandje heb je vooraad genoeg :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee Mister BCS :blink:

 

doe je goed joh .........

 

en dat toppen met je ec is Prima :D

 

de top proberen vast te stellen

 

ga zo door :innocent:

 

De vriendelijke EC top groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...