Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

D-magic

Blue Mystic & Papaya In Een Homebox Xs

Recommended Posts

Succes met de planten... het wordt pas echt boeiend als de toppen komen...

 

Dat paddo's kweken gaat wel een stukje sneller hé!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met paddo's zou ik inderdaad met 1 gram ofzo beginnen. En ben benieuwd wat je mee maakt!

Droog kost het zo ongeveer een 10-15 euro per gram geloof ik, geen idee welk soortje je daar hebt.

 

Ik kan niet goed zien hoe groot/klein je plantjes zijn, maar ze lijken wel erg klein, klopt dit of?

Zou wel jammer zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kool,

 

ja kan ook echt niet wachten tot de toppen komen, ik denk dat de 2 blue mystics binnen een paar dagen hun geslacht wel zullen laten zien aangezien ze nu al 3 weken op 12/12 staan en dan kan ik idd niet wachten tot de toppen eindelijk gaan groeien :huh:

 

en ja die paddo's gaan echt super snel man ;) niet normaal zo snel

 

@speedje

 

ja ik was sowieso niet van plan om veel te nemen lekker rustig beginnen en ben idd ook benieuwd hoe dat is

euh het zijn mexicaanse , dat is wat ik weet :specool

 

die plantjes zijn denk een cm of 15 nog, maar ik heb ze in de homebox gelijk op 12/12 gezet en ze zijn nu wel aardig aan het groeien dus komt goed :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mexicaantjes :specool

Gewoon 1-1,5 gram nemen dan om te doseren.

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zo'n bakje ga halen dan!

 

Oke dan, dan zien we wel hoe groot ze worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja als je ziet wat ervanf komt dan bespaar je veel geld als je vaker paddo's neemt :specool

 

ja denk dat ik begin met 1gr, hoe kan je ze het beste eten als ze doog zijn want heb geen zin om die dingen zo naar binnen te stoppen

 

moet je ze trouwens nog eerst wassen voor je ze gaat eten??

 

ja pcies , we will see, eerst maar ff kijken of er uberhaupt wel dames tussen zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie wat ik heb gevonden bij een online smartshop:

 

Dosering: 1.3gram voor een milde trip, 3.5 gram voor een sterke trip.

 

Gebruik de eerste keer niet meer dan 1.3 gram om te testen of je gevoelig bent

 

en ik heb dus een leuk stukje gelezen om er thee van te zetten, dit lijk mij veel beter dan hoef ik die vieze dingen niet in mn mond t estoppen :specool

 

edti: ze ksoten €19 per 3,5 gram dus dat is al na de eerste vlucht ( 11gram ) al € 7 wat ik uitspaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog steeds geen geslact te zien maar ze zien er uit als vrouwtjes en aangzein het mannetje zn ballen al heb laten zien en vrouwtjes altijd later in de bloei gaan denk ik dat het dames zijn, binnenkort weerfoto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal voor je duimen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames laten zich bijna altijd later zien dan de manne, dus waarschijnlijk is de rest allemaal vrouwelijk.

Paddothee zetten is een goed alternatief, die dingen zijn echt niet te eten, dus een lekker theetje zetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i know thnx blowsterke :specool

 

 

pcies jopie, dat d8 ik dus ook al maar dat zou mooi zijn als ik dan 2 dames heb ;)

 

heb jij enig idee hoeveel gram gedroogde paddo's ik dan per L water moet gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar, D-magic.

 

Ik snij mn paddo's altijd fijn en doe ze door vruchtenyoghurt, lekkerder kan je ze niet maken. Gaat beter met verse maar gedroogde kan ook prima (iets taaier en vissenvoer smaak :specool ). Wel goed kauwen, bespaar je je maag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik wil die dingen eigenlijk helemaal niet in mn mond hebben :s, die dingen stinken nou al heel erg

 

dus maak ik er gewoon thee van :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk om mensen te zien werken met xs

wil er ook echt voor gaan . maar eerst een beetje bij leren . van de goeie mannen

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dan moet je nog niet bij mij kijken max, dit is pas mn eerste binnen kweekje :verrygood

 

vandaag trouwens ff 2 x 11L potten gekocht voor mn blue mystics :innocent:, deze 3,6 L zijn echt veel te klein waardoor de plantjes niet verder kunnen groeien, ik pot ze vanavond over en heb mn tensio meter ook klaar gezet

 

morgen wss weer ff nieuwe foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik ga ook binnekort beginne met binne kweken in een homebox xs

 

ik ga je zeker bekijken en kijken hoe je hokkie het doet

 

hoeveel planten kan je der in doen denk je als je werkt met een lekker vol scrogg netje ??? 9??

 

en past alles er goed in en kan de lamp hoog hangen zodat je later geen problemen krijgt met je toppen tegen je lamp aan ??

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja hoeveel planten je er in kan doen hangt natuurlijk van de potten af, maar ik zou er geen 9 inzetten hoor, ik denk dat hij dan al gewoon vol staat en als je ze dan nog moet scroggen dan wordt dat echt niks

 

alles past er goed in, ik heb alleen het filter en de afzuiger buiten het hok gelaten want dat neemt veel ruimte in beslag, de lamp kan denk 1M hoog hangen, gewoon je lamp op 12/12 zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hier eindelijk weer een update mensen, mag ook wel he na 8 dagen, zie hier:

 

med_gallery_7329_1290_528864.jpg

 

 

het hoogte vershil is niet zo groot als het lijkt, het linkerplantje is gewoon wat dieper geplant :innocent:

 

jullie zien ook de tensiometer die ik sinds 2 dagen gebruik, eergister stond hij op 20 wat te vochtig is door de nieuwe aarde en wat water, gister stond hij al op 50, ik wacht tot hij op de 120-130 staat tot ze weer wat water krijgen

 

med_gallery_7329_1290_613643.jpg

 

 

wederom excuses voor de slechte foto's maar heb mn eigen camera nog net terug

 

med_gallery_7329_1290_148840.jpg

 

 

bij deze heb ik hoogst waarschijnlijk al hele kleine witte haartjes ontdekt :whistling

 

med_gallery_7329_1290_96290.jpg

 

 

het valt me op dat de blue mystics in het begin hele smalle gekromde bladeren krijgt die later wegtrekken

 

graag jullie reacties op de plantjes :wOOt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hier weer ff een update, ja ik weet het gister was er ook al een update maar de plantjes zijn zo snel gegroeid dat ik ze ff moest laten zien

 

zie hier:

 

med_gallery_7329_1290_625867.jpg

 

 

de lamp hangt op de foto hoger zodat ik een goede foto kon nemen

 

med_gallery_7329_1290_73634.jpg

 

 

de linker plant heb ik ondertussen op een rol ducktape gezet om het hoogte verschil wat op te heffen, trouwens geeft zo'n rol ducktape giftige stoffen af bij hoge temps????????????? :verrygood

 

med_gallery_7329_1290_154310.jpg

 

 

hier het grootste bald, het is mooi donker groen, lijkt net plastic

 

med_gallery_7329_1290_185375.jpg

 

 

hier de thermo/hygro meter, mooie waardes dacht ik zo voor onder 12/12, hoef ik me ook niet zo druk te maken over toprot

 

med_gallery_7329_1290_176119.jpg

 

 

hier de kleinste van de 2, de tensiometer stijgt ongeveer 20mbar per dag, hij staat nu op 80

 

med_gallery_7329_1290_113516.jpg

 

 

hier de top van de grootste en nog steeds niet echte duidelijke witte haartjes, maar zeker geen ballen :innocent:

 

med_gallery_7329_1290_441787.jpg

 

 

hier de 3e vlucht geknipt van de paddo's van de eerste 2 vluchten heb samen 22gr gedroogd\

 

nou wat vinden jullie ervan???

Share this post


Link to post
Share on other sites

He D die plantjes zien er wel goed uit denk ik heb alleen nog nooit van die gekrulde bladeren gezien en al helemaal geen wiet plant waar paddestoelen van af kwamen :verrygood

 

 

gaat lekker hoor :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik weet opok niet hoe dat komt die bladeren denk dat het aan het soortje ligt, want de mannetjes papaya die ik laatst heb gekilled had dat totaal niet en deze 2 blue mystics wel

 

tja dat is nog s een mooie kruising he, een wietplant met een paddo en dan de plant verder laten groeien voor de wiet, super kruizing :whistling :innocent: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die LV mag misschien wel wat omhoog! Die gekrulde bladeren laten zien dat het te droog of te warm is en de temperatuur lijkt me toch in orde :verrygood

Uitkijken!

 

Verder, lekkere paddestoelen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed, :verrygood

 

ik zet ze op op blokken van verschillende hoogte schuimbeton om het hoogte verschil op te vangen

werkt perfect, en kan je gemakkelijk zelf op maat zagen.

 

de paddestoelen, is dat drie oogsten van hetzelfde bakje?

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er mooi uit je plantjes D-Magic :wOOt

Geweldig soortje te zien aan het blad, ieder soort heeft zijn eigen blad.

Maar ze komen inderdaad een beetje droog over.

Succes met de dames :verrygood

 

Gaat ineens supersnel................... :whistling :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi D-magic,

eerst ff je gelukwensen met je leuk topic.

 

Wil je toch ff waarschuwen, ik heb wel veel ervaring met alle soorten hallucinogene en pado's vallen zeker onder deze groep. Hoe natuurlijk en onschuldig ze eruit zien zo gruwelijk sterk werken ze. kijk ff op sites met info over dit onderwerp zodat je weet waar jeje kan aan verwachten.

Als het je eerste trip is zou ik je zeker willen aanraden om een vertrouwenspersoon in elk geval in te lichten voor je gaat trippen want in paniek geraken op een tripje komt vrij vaak voor en is niet prettig als je niet iemand in de buurt hebt dan die je op dat moment kan vertrouwen en die heel even kan zeggen he dude het is niet erg je ben gewoon aan het trippen. Geloof me het kunnen ongeloofelijk bevrijdende woorden zijn :innocent:

 

Verder nog een heel praktische tip:

 

rol je jointje op voorhand :whistling krijg het op paddo's soms zelf niet meer voor elkaar om een vloei zonder heel het pakje te vernielen eruit te krijgen :wOOt

 

Heb er waarachtig prachtige advonturen op meegemaakt maar ik snap zoveel jaar (Euhh ja het is alweer tijdje geleden ondertussen) later dat jeje echt wel een beetje moet behoeden om stomme dingens te doen en dat doe je best voor jeje paddo's nuttigd want eens ze opkomen is er voor een uur of 3 a 4 geen weg meer terug en veel verantwoordelijkheidsgevoel schiet er tijdens je trip niet meer over :verrygood pff dat ik zoiets ooit zou schrijven ... had het mezelf nooit aangegeven

 

In elk geval een veilige vlucht gewenst en een heeeel zachte landing want dat laatste was wat mij zo aansprak aan paddo's

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Speed,

 

komt dit door de lage lv? niet door iets teveel voeding?

als dat het geval is ga ik proberen de lv wat omhoog te krijgen met een natte handdoek, maar dat is ook weer zo voorbij :s

 

@Patpot,

 

ja ik heb de ducktape voor de zekerheid er toch maar uitgehaald omdat ik niet weet of er giftige stoffen vanaf komen met deze temps, ik heb hem nu op een ijzeren standaar gezet voor RC auto'tjes

 

dat is idd een goed idee van jou

 

en ja dit is de 3e oogste van hetzelfde bakje :verrygood , en ik heb hem gister weer gesoakt en vandaag weer in de plastic zak gezet, kijken of ernog een 4e vlucht komt

 

@blowsterke,

 

thanks, ja ze gaan echt super snel opeens, denk omdat ze nu lekker veel ruimte hebben voor de wortels in de11L potten

 

@Dr,

 

thanks, ik heb er al zeer veel over gelezen en ben ook van plan om met een kleine portie te beginnen, 1gr ofzo maar

 

het is idd de eerste keer dat ik paddo's ga nemen en zal dus er ook niet bij blowen ( ik blow sowieso niet vaak ), ik doe het gewoon thuis waar mn ma bij is voor het geval

 

dit soort dingen mogen idd wel is gezegd worden want dat zie je niet zo vaak, je ziet vaak alleen maar trip reports of dingen over badtrips, maar ik denk dat als je je zelf tijdens de trip er gewoon van kan overtuigen dat het maar tijdelijk is en dat er niks aan de hand is het allemaal goed komt

 

Thanks allemaalk voor de reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...