Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

D-magic

Blue Mystic & Papaya In Een Homebox Xs

Recommended Posts

inderdaad,de lv waarde is wel extreel laag,zo gaan de huidmondjes in de bladeren volledig gaan sluiten,en dan gaat het op termijn misgaan,plantjes staan onder stress duidenlijk te merken!

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook het lage lv probleem kan je oplossen met zo een blok schuimbeton

je gooit er een in een emmer water en laat hem goed volzuigen

geef hem dan een plaatsje in je hok, niet te ver van je lamp

 

voor alle duidelijkheid, ik heb zelf geen schuimbetonbedrijf, :verrygood

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha japatpot nou val je door de mand, je probeert gewoon reclame te maken voor je eigen schuimbeton bedrijf :innocent: :verrygood

 

Rata,

 

hoe kan ik dat het makkelijkst oplossen dan? er staat al een bak met water in de tent en als ik er een handdoek inleg dan is hij binnen 1 uur alweer droog

 

ik ga ze vandaag trouwens 1 x bladvoeding geven van BAC

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling :wOOt ;)

 

goed nieuws, na het bespuiten met de bladvoeding nog ff goed gekeken naar de plantjes en de grootste is echt een dame, met duidelijke witte haartjes

 

:verrygood :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat :innocent: :verrygood

 

Daar komt in ieder geval een lekker rokertje van jezelf van af :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik hoop het blow :whistling

 

ik ben alleen bang dat ik mss toch de plant moet gaan buigen of knakken :verrygood ik heb denk ik nog maar 20-30 cm om de lamp hoger te hangen

 

mja dat zie ik dan wel toch :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag heeft de 2e plant zijn/haar geslacht laten zien

 

en de plant is een .....................................................

 

DAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

nu heb ik dus lekker 2 dames staan

 

:verrygood :P :P :(

 

ik zal ze waarschijnlijk alleen wel moet knakken/buigen want ik heb gister de lamp alweer hoger gehangen en moest vandaag weer hoger hangen :specool

 

nou maar hopen dat ze snel gaan afbloeien :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we het hopen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi twee dames, dubbel rookplezier :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja idd speed, mss laat ze der eigen nog ombouwen he :(

 

tja dat dubbele rookplezier zal zeker lukken dan :P

 

vandaag ff mn stekjes bestelt voor de buitenkweek, hopelijk kan ik ze halverwege de week ophalen :P

 

vandaag ook mn lowryder zaadjes binnen gekregen van sannie's shop samen met 5 gratis shack x smm zaden :specool de lowryders ga ik gebruiken voor een geurilla kweekje voor de zaden :verrygood de 5 gratis zaden weet ik niet wat ik mee ga doen aangezien ik ook nog 20 andere hele leuke zaden heb liggen die ik wil gebruiken na de zomer in mn tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die freebees moet je opsturen naar vrienden in het buitenland :verrygood

Wietzaad vinden ze al gaaf, lekker eigen plantje, en dan nog een lekker soortje vinden ze helemaal gaaf!

Die van mij zijn naar spanje gegaan :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rata,

hoe kan ik dat het makkelijkst oplossen dan? er staat al een bak met water in de tent en als ik er een handdoek inleg dan is hij binnen 1 uur alweer droog

Je kan de badhanddoek in het vat hangen,en de handdoek aan touwtjes ophangen,plaats er een ventilator achter en je hebt een goedkope luchtbevochtiger,water regelmatig verversen,alsook de handdoek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het al aardig opgelost Rata, ik heb er gewoon een handdoek ingelegd en daar gooi ik elke avond een halve liter water over en dan blijft de lv rond de 40-50 :(

 

ik heb ze vandaag trouwens ook weer ff besproeit en ze lijken het erg lekker te vinden

 

die planten groeien echt als een gek :P maar de lamp kan eigenlijk niet meer hoger :s nog 5cm ofzo, ik zit te twijfelen tussen de planten buigen of een scrogje te maken

 

ik zal zo ff foto's neerzetten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie hier de nieuwe foto's:

 

med_gallery_7329_1290_246405.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_33986.jpg

 

 

zo hier nog ff de eigen plantjes he :P, die dingen groeien echt heel erg snel

 

med_gallery_7329_1290_281002.jpg

 

 

ik denk alleen dat ik de lamp in het begin toch te hoog heb gehangen aangezien er nog al veel ruimte is tussen de internodes

 

med_gallery_7329_1290_489067.jpg

 

 

zie hier de witte haartjes :(

 

ik heb de planten gister 300ml p/p gegeven omdat de tensiometer op 150 stond en vanavond stond de tensiometer nog steeds op 130 dus vandaag nog maar 200ml p/p gegeven, die dingen zuipen echt al gekken

 

:verrygood

 

wat vinden jullie ervan???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow D' ! Goed man ze groeie nu vet snel he ! Vraagie... is je hok niet groter ? moet de lamp niet ietsje hoger ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee mn hok is haast niet groter, hij is maar 120 hoog, ik zal ff kijken of de easyrollers mss wat kan inkorten zodat ze nog iets hoger kunnen hangen

 

de lamp zo wss wel nog iets hoger worden maar ze lijken er nog niet zoveel last van te hebben dat hij 10cm van de plantjes afstaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

He d magic zou je de lamp niet gewooon op het plavond kunnen schroeven

Zo win je nog zo 10 cm

 

 

Succes

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon beginnen met knakken/buigen want die planten groeien nog wel een eindje door, ook al hang je de lamp 20 cm hoger staat ie straks nog te dicht erop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNT,

 

nee dat gaat niet lukken, het is een tent en daar kan je niet in schroeven :verrygood

de lamp kan nog wel iets hoger hoor maar niet veel

 

ik zit te denken want die linkerplant is sowieso een stukje kleiner dan die rechter, als ik die linker dan gewoon op de grond zet en dan die rechter knakken tot de hoogte van die linker

 

Blowmonkey,

 

ja ik zit er idd aan te denken om het al te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

D' Zet een computer fan naar je lamp gericht om hem te coolen... ik heb het ook nu kan ik de lamp redelijk dichtbij zetten ! :verrygood Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag vlak nadat de lamp aangegaan is heb weer ff gekeken en wat denken jullie, de plant stond tegen de lamp aan :S

 

dus ik heb de grootste maar ff geknakt voor de zekerheid :verrygood ,

 

hoe zit het als je een plant knakt? gaat hij dan weer overeind staan of blijft hij zo en richten alleen de topjes zich naar de plant??

Share this post


Link to post
Share on other sites

die groeit gewoon verder in de richting dat hij geknakt is

maar het einde richt zich terug op, zodat je een kromme top krijgt

de wat lagere toppen gaan zich dan ook verder ontwikkelen

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx patpot :verrygood

 

groover,

 

ik zal morgen ff een foto maken :P

 

ze lijkt er tot nu toe nog niet echt last van te hebben

 

ik ben alleen bang dat mn tensiometer niet goed werkt in deze 11L potten :( hij blijft maar oplopen, hij stond vanavond op 220 en ik heb er net dus 400ml p/p bij gegooid mss wel iets teveel achteraf

 

wat denken jullie, zal het er aan liggen dat de meter in een te kleine pot staat????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...