Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

D-magic

Blue Mystic & Papaya In Een Homebox Xs

Recommended Posts

Ik zou plantjes zowieso in zelfde omstandigheden laten opgroeien. Nu is er ook een verschil met de afstand tot het licht namelijk(die in kleine potten zijn best gestrekt).

Hoe groot is het verschil in liters?

Als het groot is zou ik zelf ze wel overpotten.

 

 

Trouwens, ik denk dat je de volgende keer de eerste week/2 weken misschien beter toch onder TL kan doen krijg je veel compactere plantjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het verschil is denk ik 0,5L de grootste zijn 1L, ik verpot morgen de goede plantjes over

 

ja volgende keer ga ik ze langer voor laten groeien maar ik ben te ongeduldig

 

zo hier weer ff een update, 3 plantjes gaan niet zo goed en 2 daarvan heb ik al opgegeven :s

 

maar de rest gaat goed, zie hier:

 

med_gallery_7329_1290_25316.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_31506.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_242337.jpg

 

 

mss dat ik morgen ff ga kijken voor 1-2 stekjes om in mn tent te zetten bij de plantjes die wel goed gaan.

ik zal morgen trouwens denk ik ook de goede plantjes overpotten in 3,6L potten

 

graag jullie reacties ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo vandaag ff de 3,6L potten gevuld en ingewaterd met PH6 :specool

 

vanavond als de lamp rond 7uur aangaat dan ga ik ze overpotten.

 

ik ga maandag nog ff 2 stekjes halen zodat mn tentje wel vol komt :wacko:, vandaag ook nog ff 5 * 20L potten gehaald voor mn buiten kweek die ik in mei weer begin :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dringend overpotten is idd de boodschap...hebben ze lekker veel groeiruimte :verrygood

Veel liefde geven en het komt allemaal voor elkaar!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net 2 plantjes die er echt niet uitzagen gekilled en ff goed in de aarde gekeken, de wortels waren al flink uitgebreid en zaten al helemaal onder in de potjes, dus ik zal deze potjes nooit meer gebruiken want deze zijn echt VEEELLLL te klein,

 

ik heb 1 plantje die ook in zon kleintje stond in een grotere gezet ff kijken of dat nog wat wordt, de andere polantjes zal ik vandaag later over potten, de grote potten moeten nog ff op temp komen want ze waren nogal koud :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

ik denk toch iets te klein hoor, denk dat ik beter die van 1m2 ha kunnen kopen mja

 

zo ik heb ze overgepot en dat was echt nodig, want ook de grotere potten zaten vol met wortels en heb de plantjes die met zn 2en in een bakje stonden gescheiden en de kleinste weg gegooid :wacko:

 

nou hopen dat ze hiermee goed gaan aanslaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgen komt er weer een fotoupdatje, vandaag geen tijd voor want de lampen gaan pas om 19:00uur vanavond aan en dan ben ik weg tot 12uur ong.

 

de plantjes staan er goed bij, er zijn er nog 3 over. vandaag bij de gs geweest voor stekken en toen hadden ze weer niks, nu maar een afspraak gemaakt voor zaterdag.hopelijk hebben ze ze dan wel

 

vandaag is ook de eerste paddo boven gekomen en na wat goed controleren kon ik er nog 3 vinden dus die gaan ook goed, die zijn echt grappig ouwe die paddootjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo mensen, hier dan eindelijk weer een update :wacko: al bijna 5 dagen geleden :verrygood

 

alvast van tevoren excuses voor de slechtere foto'smaar mn eigen camera zit nu op curacao :specool

 

med_gallery_7329_1290_414747.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_334502.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_18612.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_292785.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_71564.jpg

 

 

hier ook nog ff de paddo's ;), nou snap ik ook waarom ze zeggen "ze schieten als paddestoelen uit de grond", gister kwam de eerste ( de grootste ) boven de grond en nu zat ik al op 17 stuks ;)

 

med_gallery_7329_1290_378777.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_249127.jpg

 

 

naar mijn mening zien de plantjes er goed uit en gaan ze ook goed, ze zijn nu 20 dagen boven de grond em gaan vandaag de 10e dag in op 12/12

 

graag jullie reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat goed met de plantjes, ze krijgen al 7 vingerige bladeren

 

vanavond krijgen jullie ff nieuwe foto's van deplantjes, hier wel alvast een foto van mn paddo'tjes:

 

dit was gister om 17:00uur:

 

med_gallery_7329_1290_259903.jpg

 

 

dit was gister om 18:30:

 

med_gallery_7329_1290_333435.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hier nog ff de beloofde foto's van deplantjes:

 

linksvoor is de Papaya, de andere 2 zijn de Blue Mystics:

 

med_gallery_7329_1290_172816.jpg

 

 

hier de grootste Blue Mystic:

 

med_gallery_7329_1290_325554.jpg

 

 

hier de andere Blue Mystic:

 

med_gallery_7329_1290_125577.jpg

 

 

hier de Papaya:

 

med_gallery_7329_1290_64498.jpg

 

 

hier nog een overzichtje:

 

med_gallery_7329_1290_602880.jpg

 

 

weer excuses voor de onduidelijke en natrium foto's, maar heb op dit moment geen betere camera tot mn beschikking, normaal met mn eigen Olympus mju 700 heb ik weinig last van de lamp als ik een foto neem

 

ze staan nu 2 weken onder de lamp 12/12 zie nog geen geslachtsdelen, denk dat die deze week wel komen

 

wat vinden jullie ervan??? :verrygood

 

hey PP,

 

ik was er eerst ook bang voor maar ben sinds kort erg nieuwsgierig en ga zegewoon proberen, wel met een kleine hoeveelheid hoor zodat het niet al te erg kan zijn :specool

 

en tenslotte je doet alles zelf en dat moet je ook in je achterhoofd houden als je zoiets gebruikt

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool vandaag wss 1 mannetje gespot, wss de papaya is een mannetje :s

 

maar om het zeker te weten moet ik nog ffies wachten, maar dan maar hopen dat de andere 2 wel dames zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit man, homebox is wel de oplossing voor vele denk ik :verrygood

 

veel suc6 met je kweek zal je zeker blijven volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is speciaal zo'n tentje

 

de paddo's zien er ook goed uit

voor zover ik het ken natuurlijk

heb het zelf ook nog nooit geprobeerd. :verrygood

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik wil ook in zo'n tentje gaan kweken lijkt me echt lachen vooral als je een belachelijke opbrengst erin haalt. met de aanschaf van dat tentje en wat er in kan en past heb je bijna altijd zeker je geld eruit dus das wel heel netjes.

 

ik denk alleen dat ik er een moederselctie in ga doen dan de beste eruit halen hoeveel kunne er eigenlijk in

8 misschien 9 ??

 

natuurlijk is de box als ik ze ga gebruiken voor moeder alleen een voorgroei middels :verrygood

 

succes iig met je kweek leuk soortje nog nooit van gehoord :specool ga je volgen

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor die paddo's :specool :verrygood

2 weken tijd? 25 euro? netjes :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas de plant waarvan ik dacht het een mannetje was is idd ook echt een mannetje :S die ga ik dus killen en dan heb ik geen Papaya meer, alleen 2 Blue Mystics, die er overigens wel erg op een vrouw lijken maar dat is nog niet zeker

 

@ groovke,

 

ik kan je zeggen het is super zo'n tent, echt heel simpel in en uit elkaar te halen en heb er goede kweekjes in gezien

 

@patpot,

 

paddo's zien er denk ook wel goed heb ze ook nog nooit gegeten, maar dat gaat binnenkort veranderen uiteraard :specool

 

@masteryero,

 

thnx, het aantal ligt natuurlijk aan de grote van depot, ik denk dat er van die 3,6 L potten die ik heb staan er mss wel 12 inpassen , maar dan wel krap

 

@silver,

 

Ze zijn nu ongeveer 4,5 weken denk ik, ze staan zondag al 3 weken in mn tent op 12/12

Over dat sprieterig vind ik wel meevallen hoor, er is er 1tje die wel een beetje sprieterig te zijn maar dat valt reuze mee

 

@Speedje,

 

ja wel lekker he ;)

ze zijn nu al bijna helemaal droog alleen de grootste zijn nog een beetje vochtig. ja in 2 weken tijd waren ze klaar en de volgende zijn nu alwaar flink aan het groeien, mss dat ik deze maandag of dinsdag al kan snijden

 

ik heb geen flauw idee wat die paddo's in een smart shop kosten dus weet ook niet wat ik uit spaar

 

iig allemaal thnx voor jullie reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee d-magic, je tenje ziet er leuk uit hoor! :specool

 

 

ben ook benieuwd naar je paddo trip; niet teveel in een keer nemen he, als 't je eerste keer is...

 

 

 

laterss ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

thnx GW, ik vind het echt een super idee zon tent, ik had hem alleen iets groter moeten nemen mja he

 

paddo's zijn nu klaar en het is droog 11gr is dat weinig???

 

denk dat ik over 2 weken 2 daagjes vrij neem van mn werk en dan ga eten :huh: en dan horen jullie uiteraard hoe het was en nee ik zal niet teveel nemen, ik had ergens gelezen als het droog is 1-2 gr p/p

 

morgen krijgen jullie nieuwe foto's van de plantjes :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tent lijkt al snel te klein he D-Magic?

Bij ons hokje valt t achteraf ook tegen.

Maar ja we doen t met de dingen die we hebben.

Ben nogal snel tevreden.

Wel jammer dat denkt dat je nu nog maar twee vrouwtjes over hebt.

Succes. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd blowsterke mja ik wou het zelf klein houden en weet ook nog niet hoe dat er uit ziet als er 2-3-4 planten in staan te bloeien dus dat is maa ff afwachten he ;)

 

pcies we doen het met de dingen die we hebben en zullen streven naar altijd beter :specool

over die 2 vrouwtjes ben ik ook nog niet zeker ze lijken op dit moment op vrouwtjes, mja ook als er maar 1 dame is ga ik door, heb ze tenminste de ruimte :huh: en kan ze een lekkere dikke kom=nt krijgen :tu

 

hier ff eindelijk een updatë:

 

hier het mannetje:

 

med_gallery_7329_1290_258230.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_275689.jpg

 

 

med_gallery_7329_1290_470708.jpg

 

 

excuses nogmaals voor de onduidelijke foto's, volgende week komt mn eigen camera weer terug en zal dan betere foto's maken

 

hier nog ff de nieuwe vlucht paddo's die ik net heb geplukt:

 

med_gallery_7329_1290_286225.jpg

 

 

hier nog ff de totale droge oogste van de vorige vlucht:

 

med_gallery_7329_1290_388956.jpg

 

 

graag jullie reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...