Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik lach me rot, straks de tent het huis uit een mini lab beginnen :) :wOOt :smoke :smoke :smoke

 

dat word een beetje lastig te verkopen aan mijn lieve vrouwtje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
kunnen we dingen als kooks niet beter van het forum houden?

doet het imago niet zoveel goed meen ik...

 

Hmmmz. in dat geval kunnen ze net zo goed het hele forum sluiten... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

neen, maar het lijkt me best het te houden op een forum voor de hobbiekweker.

Voor kooks en dergelijke zijn er andere fora zoals onder andere the international drugs community.

Die worden dan ook druk gevolgd door de politie.

Maar dit is uiteraard slechts mijn mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat anders heel erg interessant zoiets! Maar poeh wat een hoop werk, en je moet weten waar je mee bezig bent!! Zijn daar ook foto's van hoe dat in zijn werk gaat?

 

Ben benieuwd :verrygood

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verkrijgbaar bij een chemicaliën lab

o Methanol: (CH3OH)

Koop twee liter, en koop de technische graad.

o Dichloormethaan: (CH2Cl2)

Koop één liter, en koop de technische graad.

o Xyleen: (C8H10)

Koop één liter, en koop de technische graad.

o Dimetylformamide: (C3H7NO)

Je hebt er maar 20 ml van nodig, koop het zo zuiver mogelijk! >99%

 

 

Enne, ik denk niet dat je zo bij een chemicalien lab naar binnen kunt walsen en alles wat je zoekt uit de schappen kunt pakken en dan bij de balie betalen met je chipknip???

 

verklaar dat stukje effe a.u.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga aub niet af op zulk soort posts.. Voor hetzelfde geld wordt het gepost door een of andere idioot, waar het wel verdacht veel op lijkt.

 

Het heeft trouwens geen enkele zin om het hier op het forum te posten. Ik garandeer je dat niemand er hier iets aan heeft, het is een beetje nutteloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terug naar 'andere drugs'';

 

Lijntje coke op zn tijd is wel lekker toch? :nerd

 

Niet te vaak gewoon af en toe als het gezellig is.(en je dronken bent :) )

 

de groenten van DoodyMann ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben sinds 4 weken trug helemaal gestopt met alles. ik heb 2 weken trug nog een lijntje, wat hele goeie moest zijn, coke gehad maar was gewoon grotendeels amfetamine :nerd binnenkort nog een keertje mdma cristal proberen maar verder heb ik het drugstijdperk wel weer gezien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, en als je de ingredienten bij elkaar doet in verkeerde volgorde, met de verkeerde tempratuur, dan heb je ineens heeeel veel glassplintertjes die met 350 meter per seconde door je kamertje vliegen. oh ja en je houd aceton over, dus, laat de chemische drugjes maar aan de echte pro's over :) Je hoeft dan ook niet voor 100en euri's aan materialen te halen. Hiermee experimenteren is dodelijk... :nerd. Experimenteren met wiet en hasj, geeft in het ergste geval stankoverlast bij de buren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe wat een reacties weer allemaal over een synthese van mdma. De synthese is waarschijnlijk direct uit het engels vertaald en niet door mij.

 

De explosiviteit zal wel meevallen, daar kunnen ze op het nieuws wel lekker om zeuren omdat er in xtc labs stoffen aangetroffen worden die enigsins instabiel zijn. Neem bijvoorbeeld de stof nitromethaan, wanneer je goed zoekt is het gewoon voor de particulier te koop, met een bepaalde zout (zal maar niet zeggen welke) is het een zwaar explosief mits je er een schokgolf van enkele duizenden meters per seconde er doorheen jaagt (dat doe je niet zomaar :nerd ). Maar opzichzelf is het hoogstens een beetje brandbaar.

 

Angst zaaien heet zoiets, zodat de meeste burgers maar gaan denken dat het gevaarlijk is net zoals bij hennepkwekerijen, want die vliegen geregeld de brand in en verhogen de criminaliteit.

 

@blowmonkey, het was ook niet serieus bedoeld, ik weet dat chemicalien niet (makkelijk) te verkrijgen zijn en al helemaal niet voor een noob. Bepaalde grondstoffen zijn streng verboden en kunnen alleen NL binnen komen via smokkel.

 

 

 

 

Over coke gesproken... 't zullen toch altijd bepaalde typetjes zijn die het gebruiken.

Verslavend? denk het niet, verslaving zegt meer over de persoon dan hetgeen waar die persoon aan verslaafd is. Coke is zonde van de drugs en van het geld, neem een harkje en je bent totaal uit je (andere) drugs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet er altijd van kakken van die coke

dat was vroeger niet da zegt genoeg

tegenwoordig zijn het kakdrugs

in de plaats van flipdrugs :nerd

:whistlin

;) :)

:o ;)

 

:smoke

:rofl :wOOt

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

laxeermiddelen en al die troep

je krijgt er een kiekengat van

kent iemand dit

je aars staat helemaal open, je kunt precies blijven wrijven

je lijkt wel door een ne*er gepakt in je aars

of je hebt een bloedneus.

vroeger liep je op je tipjes van je tenen

nu schijt je jezelf verrot op de plee

met de gekende gevolgen,....

Share this post


Link to post
Share on other sites
je aars staat helemaal open, je kunt precies blijven wrijven

je lijkt wel door een ne*er gepakt in je aars

Ben je op dit moment ook onder invloed? ik weet iig niet hoe dat voelt. Kennelijk heb jij vergelijkings materiaal ervaren :nerd

 

 

Maar mdma heeft een laxerend effect, dat klopt.

Als je er bij andere middelen ook last van hebt zou ik maar eens bij je dealer te raden gaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta je daar in een dancing de ene fart achter de andere te laten en maar flippen

stinken van de farts

ja dat waren pillen waar je lekker van kan farten

en nog een beetje poppers erbij

godsamme

sta je daar meet een lekker meid te babbelen.

zegt ze plots heb je zin om samen te farten.

:nerd ja lijkt me wel leuk

of ik zal je pijpen want ik heb geen geld om te betalen.

tja, fart er maar op los zou ik zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mdma was uitgevonden als aflsankpil waardoor je meer ging poepen, maar toch was er een slimmerd die ze om andere redenen ging slikken... Later werd er minder cellulose en groene thee extract ingedaan, toen onstond de voorloper van de xtc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je een beetje verantwoord om kan gaan met drugs is er helemaal niks ergs of schadelijks aan.

 

helemaal mee eens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou een scheurkalender kunnen maken, waarop je aangeeft wanneer je weer een pilletje kan nemen, het beste is 28 dagen of meer ertussen, dan is je lichaam weer hersteld, en het is leuker, als je het als een beloning ziet, van een maandje zonder. De dagen ervoor gezond eten, vooral veel vitaminen en vers fruit, dan bouw je een energievoorraadje op. De dagen erna niet te vet eten, maar wel verse aardbeien, druiven, sinaasappels. Zeg maar 5 kleuren fruit in de week ervoor. vitaminesupplement kan ook, maar dat is niet echt gezond. Als je niet rookt en drinkt, en veel aan sport doet, dan is het niet een echte zware belasting voor je lichaam. Heel vaak als je je vermoeid voelt, dan lijkt het even goed te gaan, maar de week ernaa ben je net zo gezellig, als een nest hongerige varanen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie tips loadrunner, eigenlijk is anderhalve maand nog beter, volgens shulgin is het het beste om niet meer dan 6 keer per jaar xtc te gebruiken.

Vitamine C tabletten zijn erg handig als je de dagen erna nog een beetje verrot ben. En de week ervoor (extra) visoliecapsules (omega 3 vetten) nemen schijnt ook erg goed te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mdma was uitgevonden als aflsankpil waardoor je meer ging poepen

 

Tjeezus, alweer een misterie opgelost. Ik vroeg me al af WAAROM ik altijd gigantisch moet schijten, en vooral als ie begint te klappen :smoke

Altijd weer zoeken na een toilet voor moi :bier

 

wel heerlijke opluchting elke keer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
daar zeg je de volledige waarheid, het is troep.

 

Sommigen zijn trots hiermee te kunnen opscheppen blijkt.

 

Je lever, nieren, darmen, maag, tanden, hersencellen, ...

gaan ervan kapot.

(mdea, mdma, speed, cocaine, vloeibare xtc(wat geen xtc is maar verdoving voor grote runderen), ...)

 

Ik zou al die troep richting zon schieten, en dan nog, ik zou het de zon ook niet aandoen eigenlijk.

 

Het is verslavend en het veranderd je karakter.

 

Het maakt je kapot.

 

nog een gezond leven verder,

 

groets esko.

 

 

Liquid ecstacy is GHB,

Dit is een lichaamseigenstof, wat te gebruiken is als slaapmiddel of om te ontspannen.

Ook wordt(werdt) het door body-builders gebruikt om spiermassa te vergroten, en bovendien schijnt het een positief effect op de hersenen(het geheuen) te hebben.

GHB is verboden omdat het moeilijk te doseren is. Het gevaar hiervan is dat je eerst in slaap valt, dan moet kotsen, en in je kots stikt.

Er is veel onderzoek gedaan naar GHB, een van de mensen die hier veel tijd in heeft gestoken is ook een Nobel-prijs winnaar; Zelf vindt hij zijn werk met GHB vele malen belangrijker als het werk waar hij de Nobel-prijs voor heeft gedaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites
daar zeg je de volledige waarheid, het is troep.

 

Sommigen zijn trots hiermee te kunnen opscheppen blijkt.

 

Je lever, nieren, darmen, maag, tanden, hersencellen, ...

gaan ervan kapot.

(mdea, mdma, speed, cocaine, vloeibare xtc(wat geen xtc is maar verdoving voor grote runderen), ...)

 

Ik zou al die troep richting zon schieten, en dan nog, ik zou het de zon ook niet aandoen eigenlijk.

 

Het is verslavend en het veranderd je karakter.

 

Het maakt je kapot.

 

nog een gezond leven verder,

 

groets esko.

 

Over veranderen van karakter:

Ooit ben ik iemand tegen gekomen, die vroeger(naar eigen zeggen) echt een etter was, en alles in iedereen alleen maar liep te zieken...

Tijdens zijn eerste XTC ervaring werd hij compleet verliefd op de gehele wereld en al haar bewoners, en wou het iedereen naar zijn/haar zin maken.

Hij heeft deze ervaring megenomen in zijn verdere leven, en gaat nu als een lief schatje door de wereld, altijd bereid iedereen te helpen....

ok, karakter is duidelijk blijvend veranderd...

maar da's dus niet altijd zo slecht....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...