Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Grow Rookie

Superthrive

Recommended Posts

Superactief concentraat van stimulerende vitale stoffen.

 

SuperThrive is een geconcentreerde mix van vitaminen en hormonen, die direct in de stofwisseling van de planten ingrijpt en de conditie zichtbaar verbetert. Dit resulteert in een sterkere groei en een rijkere bloei.

 

 

 

SuperThrive is voor alle planten en voor alle toepassingen geschikt.

 

- Versterkt de bloem- en harsvorming

 

- Activeert de bloei- en groeihormonen

 

- Meer lichtopname en versneld transport in de plant, meer stofwisseling, kortom: gezondere planten en

 

een betere oogst!

 

 

 

HOE KAN DAT?

 

De vitaminen en Hormonen van SuperThrive spelen allemaal een grote rol in de stofwisseling van de planten. Principieel maken de planten alle benodigde stoffen zelf aan vanuit de anorganische voedingszouten. Geeft men de plant deze vitale stoffen in een kant-en-klare vorm kan de plant de aanmaakprocedure overslaan en spaart zo tijd en energie. Deze extra energie gaat de plant gebruiken voor een bijzonder intensieve bloei en een krachtige groei tijdens de gehele periode.

 

 

 

DOSERING: 1ml op 4 liter gietwater, 100 ml is voldoende voor de aanmaak van 400 liter water.

 

 

 

SuperThrive wordt tijdens de gehele groei- en bloeiperiode regelmatig toegediend. SuperThrive in het gietwater geven of sproeien.

 

uit ervaring....superthrive pas toepassen als de plant uitgegroeid is.....ongeveer 3 weken nadat de bloei periode ingegaan is. dit omdat anders je de kans hebt dat de plant compleet door schiet.

 

Heb testen gedaan met superthrive....zonder enige voeding..geen a en B alleen maar superthrive...en het werkt perfect...lekkere toppen

 

succes The Whiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die doseringen die je aangeeft kloppen helemaal niet. Het is 1 druppel per gallon (ongeveer 3,8 liter) En 1,5 ml op 100 liter water. En alleen geven in de groei (ik gebruik het altijd met overpotten).

 

superthrive

Share this post


Link to post
Share on other sites

de hoeveelheid die the whiz aangeeft klopt wel hoor.

het staat op het flesje, en 1ml is ook wel ong. een druppel.

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat ben ik niet helemaal met je eens... want als ik ph- sta te druppelen uit een spuitje dan zijn het toch zeker wel meer dan 10 druppels samen die 1 ml zijn...

 

groet

 

BK :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

PH moet je ook meten BEEKAA!

 

Maar denk ok dat een ml meer is dan een druppel.

Maar maakt toch niet uit The Whiz legt alleen dat hele verhaal uit.

 

Lijkt me wel mooi spul dan als het zo lekker werkt.

Ik zou het gewoon proberen.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt heel wat uit. 1 ml = 14 druppels. En denk niet dat 14 x teveel geven "niets uitmaakt".

 

Erg vervelend voor een beginnende kweker, foute adviezen van mensen die niet weten waar ze het over hebben, maar wel doen alsof ze het WEL weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ert: Je kan gratis een sample laten toesturen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jopie.

 

Ik denk niet dat The wihz niet weet wat hij doet. Weet eigenlijk wel heel zeker dat ie weet wat ie doet.

 

Ben het wel met je eens dat het niet klopt.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

superthrive bevat een vorm van vit B en natuurlijk nog andere zaken de vit. ruik je en geeft de gele kleur ik gebruik het veel voor overpotten en problemen waarvan ik denk dat het bij de wortels ligt maar als alles goed gaat weet ik niet of het een meerwaarde heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites
PH moet je ook meten BEEKAA!

 

net of ik dat niet doe :rofl alleen als je per liter voeding aanmaakt dan heb je hooguit maar 5-6 druppels per liter nodig en dat is lang geen ml.

 

dat wou ik alleen ff zegge ertje.. ik blijf niet dom hoor :wOOt

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet ik ook wel hoor .

Was ook vriendelijk bedoeld kleine zeikert :wOOt

 

Ik blijf er bij dat je vriendin ze heeft vermoord :rofl

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die doseringen die je aangeeft kloppen helemaal niet. Het is 1 druppel per gallon (ongeveer 3,8 liter) En 1,5 ml op 100 liter water. En alleen geven in de groei (ik gebruik het altijd met overpotten).

 

superthrive

 

 

Jopie...ik denk dat je ff wat beter moet gaan lezen?...

 

we hebben het hier over superthrive....en niet over

 

Super Vit bevat 25 plantactieve vitalestoffen,die een krachtbron voor plant en bodemflora vormen.Super Vit stimuleertde productie van groei en bloeihormonen in de planten.Het resultaat zijn vitale planten met een uitbundige bloemvorming.Voor elk plantmedium.1druppel=1ml op 4,5 liter water.Verkrijgbaar 10ml,50ml,100ml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had gister een flesje superthrive in mn handen.

IK kon er geen echte dosering op vinden

Het enige wat er op stond was

"Do not use more than the recommended dosage of 1/4 teaspoon per gallon."

Ik ga het morgen mee geven aan 1 plant die nog in de groei staat

Dan geef ik het aan de 2e plant wanneer ik de klok op 12uur zet

en aan de 3e plant wanneer ze 3 weken in bloei staan

En dan kan ik ook kijken of het idd zo is wat hier op dit forum gezegt wordt

dat het beter is pas vanaf 3e week bloei te geven

Maar als ik het mee geef kan ik dan gewoon mn bloei voeding pk 13/14 wortel stim en top booster gewoon normaal meegeven of moet ik dat lager gaan doseren , of juist meer omdat de plant mischien meer voeding

nodig heeft wanneer hij zo ineens een groei/bloei spurt krijgt ?

 

Mvg Petoet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of je er nog eens pk bij kan gooien, maar de dosering staat duidelijk op de flacon,..

1ml/gallon = 1ml/4ltr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nozem ik weet dat er een dosering op staat dat heb ik ook in mijn post vermeld .

Maar ik kan hier op dit forum en andere fora niks vinden over het gebruik i.s.m

andere voedingsstoffen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon erbij doen, dit is geen voeding maar een suplement.

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites
empirisch onderzoek!! leuk!!!!

Ik ben inmiddels 5 weken verder met mijn zaailingen

gezeefde huismerk aarde van de GS 10 x Northern light van Spliff seeds (silver label)

heb ze eerste 2 weken alleen water gegeven (onder tl ) daarna heb ik er superthrive bij gedaan (bij 5 stuks)

nog niet eens de helft van de aanbevolen hoeveelheid met injectie-naald 0,25 nl @ 4 liter water

Ik ben dus nu 3 weken verder 6 plantjes staan er super mooi bij 1 x getopt 9 vingerig blad beginnen lekker bossig te worden.

Maar 4 v/d 5 die een keer zijn gevoedt met superthrive lopen zichtbaar achter ,

Mij conclusie tot nu toe is dat als je plant dus gezond is (en meestal is dat met een zaailing het geval .

geen superthrive

Met mijn andere 5 dames sneeuw witje 4 weken bloei heeft het wel geholpen mooi donker groen geworden

net dat beetje steviger en voller verschil kon ik zien omdat ik het er maar aan 2 heb gegeven

(incl bloei voeding )

Hopelijk hebben jullie er iets aan

Gr petoet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Ik heb superthrive al met twee oogsten gebruikt maar ik vind het niet zo goed maar heb het maar opgemaakt ik gebruik liever CANNABOOST het is in verhouding even duur en geeft een betere smaak en geur aan de wiet of plagron Green Sensation is ook erg goed maar dit moet je wel aanmaken in water op 40C en dan bij je voedingswater mengen.

deze twee boosters zijn absoluut van top kwaliteit superthrive is zwaar chemische rommel .

 

nou dit is mijn mening maar die zullen toch wel verschillen in iedergeval allemaal veel suc6 verder.

 

groet ,

een kwekertje :D

 

hoi

 

Ik heb superthrive twee oogsten gebruikt en vind het maar rotzooi

ik adviseer cannaboost dit is echt superspul en/ of Plagron green sensation maar dit moet wel aangelengt worden met water van exact 40C en dit is een nadeel maar als je de mogelijkheid hebt adviseer ik deze twee.

 

In iedergeval veel suc6

een kwekertje :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

superthrive is ook geen booster.

Het is een toevoeging van vitamine (B?) en verschillende hormonen.

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, rudeltje.

fijne avond; red68.

eerlijk gezegd, geef ik ook green-sensation; maar heef me nog nooit iemand gezegd dat ik die voeding op 40 gr moet gereet maken, mijn water staat konstant op 22 gr; mijn heryuana;s gaan tot nu toe prima.

zijn dik in hun 5de week bloei.

zal wel horen als het niet klopt.

sukses ;); ps en die bioboost, daar heb je groot gelijk in lekkerder van smaak en topen compakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen willen gewoon niet goed lezen,.....!!!!!!!!!

 

Moe,.....zo moe :D word ik er van,..........

 

 

Slick,......... ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
superthrive is ook geen booster.

Het is een toevoeging van vitamine (B?) en verschillende hormonen.

 

citroax

 

dan kun je beter N27 van bionova gebruiken .

Superthtrive is amerikaans en waar weten ze nu het beste hoe je planten moet behandelen ?? die gekke amerikanen gebruiken allerlei anabolen .

 

gr.

Rudeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...