Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Grow Rookie

Superthrive

Recommended Posts

hey, rudeltje.

fijne avond; red68.

eerlijk gezegd, geef ik ook green-sensation; maar heef me nog nooit iemand gezegd dat ik die voeding op 40 gr moet gereet maken, mijn water staat konstant op 22 gr; mijn heryuana;s gaan tot nu toe prima.

zijn dik in hun 5de week bloei.

zal wel horen als het niet klopt.

sukses :wOOt; ps en die bioboost, daar heb je groot gelijk in lekkerder van smaak en topen compakt.

je moet de greensensation eerst aanmengen voordat je hem aan je water toevoegd en dit moet 40 graden zijn

 

en als je in week 5 van de bloei zit kun je nu ook PK 13/14 mee gaan geven ongeveer 1 week lang dus +/- 4 x watergeven.

en de rest gewoon het zelfde maar als je greensensation geeft kun je beter geen pk 13/14 gebruiken .

nou heel veel suc6 dan maar .

Gr.

Rudeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello iedereen ben nieuw en heb me al even voorgesteld dus even rondkijken.. ik zelf gebruik al jaren superthrive.. dit is een monsterprodukt heb ik echt al meerdere malen ondervonden.. over dosisen zou ik niet te moielijk doen.. je moet natuurlijk niet de hele fles in een emmertje kappen mar ikzelf heb al tot 12X de aangegeven dosis gebruikt zonder schade.. let wel op dit doet veel aan je opbrengst maar is volgens mij zeker niet gezond.. dit produkt is een soort drugs vind ik persoonlijk.. stop met dit produkt in het midde van je kweek en het lijkt of je planten beginnen afkicken.. ik hoop dat jullie met dit iets wijzer worden..

grtz en kweek ze..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...