Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HasjMan

Help Wat Moet Ik Doen

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb een probleem ik heb een redelijk aantal plantjes staan meer als 6

 

en nu heb ik dat in een huis wat tijdelijk niet bewoont is.

 

maar de buurvrouw beneden heeft last van verstoppingen paar keer over geklaagt nu was ik even met kerst daar geweest om water te geven. en ben even naar de wc gegaaan. en zijn daar een paar wietblaadjes bij gekomen.

 

Nu kom ik bij dat huis hangt er een kerstkrans met ingestoken wietblaadjes. met een kerstkaartje met daarin "Jongens bedankt voor de overstroming met kerstdagen"

 

 

wat moet ik doen ik heb nog 2 weken te gaan want ze zien er echt te mooi uit om nu te oogsten wel een opbrengst mar dat dit is me beste oprbrengs ooit denk ik.

 

Graag suggesties!!!!!!!!1 :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hangt :rofl ik zou alles weg doen [als er nog tijd voor is] en onderduiken !

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waardoor was die wc verstopt vraag ik me af, en ten tweede, hoe komt ze aan die wiet blaadjes :wOOt

 

Spreek haar eens aan op d'r gedrag, misschien dat ze wel wilt bijdraaien als je d'r een bepaald bedrag geeft :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, dat het voor hun een duidelijk verhaal is dat is duidelijk,

ik zou er morgen naar toe gaan en open kaart spelen.

ik neem aan dat je het een zeer vervelende situatie voor hun vind. ik zou ook balen als buurman.

vertel dit aan hun. maak ze duidelijk dat ze geen complete kwekerij boven hun dak hebben,(ahum) Het belangsrijkste lijkt mij dat ze er geen spook kwkerijen van maken in hun hoofd. leg uit dat het je eigen blowtje is. en vertel dat je nog heel graag 2 weken door zou willen. ervoor zorgend dat je geen overlast meer veroorzaakt.

Ik zou een zak olliebollen meenemen bovendien.

 

volgens mij hebben ze wel een beetje humor... een kerstkrans.

 

Ik vind het eigenlijk wel heel erg dom van je, nu ik er over nadenk. Wat een moeite om een stuk kippengaas boven die plee te hangen. je zit denk ik al gratis. Doe het toch netjes man, als het al tussen de mensen moet gebeuren. Maar d´r hangt vast een goed blus systeem?

 

Greet van weet

 

 

bepaald gedrag, mikeh==?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel hard je excuses aanbieden is wat er bij mij gelijk in mijn hoofd komt. Ik weet natuurlijk niet het hele verhaal, maar kom op man, die vrouw heeft een overstroming gehad met kerst, omdat jij wiet kweekt zonder er netjes naar om te kijken.....vind dat ze het nog sportief opvat zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker lullen as brugman, je zal wel moeten

de inhoud van je plee over der kerstversiering, en ze maakt er nog een kransje van

ik wens je sterkte, d' as een dijk van een wijf, succes man :P

 

Ganjajan :o :rofl :o :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha als ik het zo hoor kweekt ze zelf ook.. hoe komt zij/hij anders aan die wietblaadjes? Een collegiaal "kneepje in de wang" wellicht? Een aansporing om dat toch vooral volgende keer te voorkomen en eens langs te gaan voor excuses en eventuele schadevergoeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef haar een zak olie bollen en appel flappen en een zak weed

 

dan hoor je haar niet . ( meer )

 

ga gewoon ff met haar praten , het is je buurvrouw .

 

dus je kan zelf wel inschaten hoe ze is .

 

dus doe je ding

 

Mzzl Harry

 

o ja en nog sucsess

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe de buuf aan de wietblaadjes komt ?

Ik denk dat HasjMan e.e.a. door zijn toilet spoelt waaronder wietafval en daardoor de verstopping is ontstaan wat ook de nodige wietblaadjes naar boven heeft gebracht bij de buuf.

Tja, het lijkt me het verstandigst in te schatten hoe ze tegenover het kweken staat en wel snel met een mooie bos bloemen en een doos bonbons als ecxuus voor de overlast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon met de buurvrouw gaan praten en zien wat er van komt.

Als je op je bek gaat ga je toch wel want als ze je verraaien had hadden ze al voor je deur gestaan of er had een mooie brief gelegen.

 

Miss is dat mens helemaal niet moeilijk en kan je gewoon wat regelen.

Stel har wat voor en miss hapt ze toe.

sterkte gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Praten, ze hebben duidelijk niet gelijk gebeld, dus willen zij schijnbaar ook wat anders. Waren het verse wietblaadjes in die krans? Want dan hadden ze die niet uit de afvoer :rofl

 

Ik zou met de billen bloot gaan en zeker aanbieden om de rekening van de reparatie te betalen. Dat ben je toch min of meer verplicht. Zal niet goedkoop zijn, maar als je al een appartement vol hebt staan zal het er wel vanaf kunnen. Zo hou je ze te vriend en kom je er nog heel erg goed vanaf.

 

Je moet echt goed je best doen naar die mensen toe!

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat ons weten hoe het afloopt, ben wel benieuwd hoe je je hieruit gaat redden.. (of niet) :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te dom voor woorden. . . .

Hopen dat ze blowt en dat ze een grote zak wiet wel lekker vindt. :rofl

 

p.s. hoe zit het met je stroomvoorziening ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat hij nu druk aan het opruimen is :rofl

 

of zit in het spinnehuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...