Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stumper

Tweede Ronde Cocos

Recommended Posts

het blijft er een beetje apart uit zien.. ;) ,maar wel mooi groen en de toppen gaan lekker :whistling ,grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apart, zoals alles bij jou altijd apart is :bier

 

Een beetje "stumperig" B) ;)

 

 

Hier in huize "tokkie" hebben we al een nieuwe kreet als Hanna iets kapot laat vallen, ;)

 

Dan zeggen we : Doe niet zo "stumperig" :whistling

 

gr. Tok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling ;) :D :P B) :rofl B) ;)

 

Tja tokkie, ik moet me naam toch in ere houden he.

 

Maar euuhhhh, mag jij mijn naam zomaar misbruiken ?

Ik heb er wel octrooi op aangevraagd hoor :) :bier :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhhhh.......

 

octrooi? :whistling

 

Maarre....Hoe moet dat nou verder dan want ons hondje heet ook al "stumpertje"?

 

(Die is namelijk vreselijk onhandig ;) )

 

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dierenvriend mag jij je pittbulletje bij wijze van uitzondering stumpertje noemen, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij (of zij) nog onhandiger is als de Stumper himself ;)

 

Vriendelijke stumperige groetjes van de enige echte ....... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er wit en besneeuwd uit daar stumper :whistling

Grappig dat je deze keer in etappe's kunt gaan oogsten,over een week of 2 is the one en shack#3 klaar om te knippen.Dit breekt delange rit van de jacks weer een beetje ;)

Hoe bevalt shack#3 ten opzichte van de rest van de planten,en hoe presteerd ze?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die sannie, de shack#3 lijkt het me opperbest te doen :whistling

Ik had al eerder geschreven dat dit wel eens een toppertje zou kunnen zijn om er eens 40 van neer te zetten ;) De shack#3 lijkt het als enige echt helemaal probleemloos te doen B)

Het enige is dat deze wellicht een dagje of 2 langer in de groei had mogen staan om wat groter te worden maar dan zouden de JH werkelijk door het plafond zijn gegaan.

Voorts is de heerlijke zoete geur erg sterk aanwezig in me hok, een oase van heerlijke geurtjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat vind je er zo apart aan ?

 

geen zijtak te bekennen ,ziet er wel apart uit vind ik wordt gewoon 1 super lange top :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door tijdgebrek een dagje later dan gewend weer een verse update.

 

8 weken bloei, linkerkant van bovenaf

gallery_5683_1221_264171.jpg

 

van opzij

gallery_5683_1221_16316.jpg

 

rechts van boven

gallery_5683_1221_1108011.jpg

 

en rechterkant van opzij

gallery_5683_1221_769542.jpg

 

 

Nu 2 foto's van me slechtst ontwikkelde hooftop en de best ontwikkelde hoofdtop

Zoek de verschillen :specool

gallery_5683_1221_13509.jpg

 

gallery_5683_1221_37991.jpg

 

 

En tot slot weer een pic van de shack#3 (bijna klaar)

gallery_5683_1221_9165.jpg

 

en de "the one" (ook bijna klaar)

gallery_5683_1221_244235.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit een hoop verschil in je onderlinge toppen zeg :)

Toch ziet het er naar uit dat je de jacks naar een volledige ciclus afbloeit :specool

Misschien zal het geen topoogst gaan worden stumper maar je hebt wel weer ruim ervaring op kunnen doen met verschillende planten.Je kweek hierna met hopelijk wat makkelijkere planten zal ws een stuk makkelijker gaan.Als je de jack 13 weken hebt af kunnen bloeien zal een pp tje een kuod kunstje worden :D

 

De shack#3 en the one zijn wel redelijk dicht gebouwd

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moeten er de volgende ronde 40 stuks shack#3 in komen :specool

Ja toch ? Zoals ik al eerder schreef doorlopen de shack#3 deze ronde probleemloos, alleen iets te klein maar dat is een kwestie van een paar dagen meer groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stukje geschiedenis van shack#3:

De tweede selectie om planten te vinden welke geschikt waren om de F2 te bewerkstelligen kun je hier vinden.De plant in bestoven toestand kun je hier.

De plant met buds kun je met eigen ogen aanschouwen.De resultaten van de zaden(freebees) kun je ook weer hier teruglezen.

Wat is forummen toch fun :specool

 

Krachtige plant welke zich makkelijk laat growen en je zeker die typische shack geur geeft.Echt opbrengertje ook.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi wat je allemaal kan leren, de Jack was misschien wat hoog gegrepen voor een megaoogst, lijkt me ook wel geen gemakkelijke klus...

Denk toch dat het een mooie oogst gaat worden, nog een kleine 5 weekies, kunne ze nog lekker aandikken..

Veel succes met de laatste 'loodjes'

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien later dan gewend, maar toch nog even zeggen dat die lange er wel zeer lekker uitzien :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Stump ik heb je topic niet echt gevolgd maar je laatste foto's zien er wel lekker uit maar wat een lange stengels man :) Het is iig geen commercieel soortje.

Je hebt de smaak wel te pakken zie ik betreft het kweken :specool

 

Keep up the good work !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van het weekend ontdekte ik het volgende, de planten waarvan de hoofdtoppen erg slecht ontwikkelen krijgen gigantisch dikke stammen aan de onderkant. Ik denk dat deze planten een transportprobleem hebben en hun voeding niet naar boven getransporteerd krijgen en alles beneden vasthouden. De planten zien er tot het midden gelijk uit als de rest maar richting hoofdtop laten ze het afweten.

De volgende 2 foto's zijn van een plant met normale hoofdtop en stam

gallery_5683_1221_504468.jpg

 

gallery_5683_1221_80610.jpg

 

en de volgende 2 van een slecht ontwikkelde hoofdtop met exploderende stam

gallery_5683_1221_144843.jpg

 

gallery_5683_1221_66480.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer man dat ze nog niet zo goed gaan .gaa de volgende keer voor makkelijk en zet wat pp .de stekken die je nu heb vond ik er erg mooi uit zien maar 13 weeken is echt te lang denk niet dat het aan de stekken licht succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bierkrat, aan de stekken ligt het zeker niet.

Voor zover ik kan nagaan zal het aan de PH in me slabs liggen, die is namelijk wel wat aan de hoge kant.

Heb al een keer 180 liter zonder voeding en een PH van 5,5 door me 9 slabs gejast maar dat bracht de PH maar 0,2 naar beneden en was de volgende dag alweer gestegen. Volgende ronde inderdaad wat makkelijkere planten die 8-9 weken moeten en dan moet het eindelijk wel een keer goed komen.

Ik heb nl. 1 ding gewonnen sinds ik op cocos overging, mooie witte wortels onderuit de slabs.

Nu nog de puntjes op de i zetten en we gaan voor de gram/watt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Stump, het zal misschien geen topoogst worden, maar die dikken nog wel aan hoor, daarbij zullen ze heerlijk smaken... ;)

 

Grt paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paffie, dat dit lekker gaat smaken weet ik wel zeker, moet je de geur eens ruiken in me hok ;)

En ze moeten nog een dikke 4 weken, dus zullen vast nog aandikken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF, dat ziet er echt wel raar uit, nog nooit gezien zo'n stam, hoe heb je dat nou weer geflikt ;)

Wat is je PH van je drain Stumper? Wel raar dat spoelen niet werkt...hoe doe je dat juist?

Drain-knietjes omhoog en slabs laten vollopen, dan knietjes weer omlaag en laten leeglopen, dit herhalen tot je aan juiste ph zit..sommigen vullen de libra's maar 1 keer en blijven dan naspoelen, dat werkt niet zo goed, toch niet bij mij om de PH aan te passen.

Enne altijd spoele met enzymen en lage EC 1.0 ofzo, puur water schijnt niet echt gezond te zijn...

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...