Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stumper

Tweede Ronde Cocos

Recommended Posts

Lekker stump, valt idd niet tegen.... :verrygood

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rataplan bedankt :innocent:

Inderdaad zullen de harsen, die rijkelijk aanwezig zijn, verantwoordelijk zijn voor het eindgewicht ;)

 

Ertjuhhh, tnx man.

Stumpie is dik tevree als iedere ronde boven de 500 gram uitkomt.

Dan houden we het hoofd wel boven water in deze dure tijden :verrygood

 

Sannie, tnx voor je respect :whistling

Jammer dat niet alle hoofdtoppen vol ontwikkeld waren anders had de g/w wel heel erg dichtbij gekomen denk ik zo.

 

Tnx paffie :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppie stumper :(

 

Helemaal niet slecht toch. :verrygood

 

Al met de volgende ronde bezig, wordt weer normaal pp toch?

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx spock :(

Zeker niet slecht en een fantastisch lekker rokertje. Goed stoned, wappie wappie :verrygood

 

De nieuwe ronde is inmiddels ingezet met 40pp-tjes.

Ze staan vanaf dinsdagavond in de startblokken onder de groeilamp lekker close together met een dekentje van mist over ze heen. Hoop vanavond de eerste wortels te vinden onder de startblokken vandaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eind goed al goed stumper :( Lekker vette shit, daar hou ik van :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee maatje.

 

kijk de krokodillen verhalen van sommige mensen moet je een korreltje zout bij nemen.

 

Je bent eerlijk en denk ik wel een beetje tevree :P . Het vald mij niet tegen als je kijkt wat je er tussen had staan, al met al een leuke ronde. En op naar de volgende run.

 

gr ert

 

ettertje, wat zijn krokodillen verhalen? :(

 

stumper.

 

Its (not) all in the name. :specool

Goed gedaan man. :verrygood

Op naar de gram per watt :P

 

gr. van Tokkie & Hanna :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet m op stump met die PP :(

 

Hee Tokkie.

Met krokodillen verhalen bedoel ik natuurlijk het leven van Steve Irwin :verrygood :P

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_5683_1221_144843.jpg

 

goeie reclame voor plagron :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Stumpie,

 

Wat het belangrijkste is is dat je de eind streep hebt gehaalt en met resultaat.

En ik bekijk het zo, weer een ervaring rijker en voor dat je het weet ben je een

pro en haal je de mooiste en gr. oogsten binnen.

 

Grtx Rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

23.00 uur

 

Onze medeforum lid Stumper was zo vriendelijk om op deze zaterdagavond aan mijn deurtje te kloppen.

Hij kwam wat samples brengen van deze oogst.

 

3 zakjes met heerlijk ruikende wiet, alleen de geur uit de zakjes vandaan doet me al smachten naar een jointje van..... ja van welke.

 

Welke zal ik als eerste proberen?

 

Zodra Stumpie weg is begin ik om de zakjes heen te draaien, en prober een keuze te maken

Ik besluit als eerste er eentje van The One te draaien, temeer ik deze nu al 2 keer eerder gerookt heb, alleen deze komt van cocos af. :(

 

Een heerlijk topje The One, goeg geurend en vol thc.... :verrygood

 

Net als al mijn jointjes mag er niet al te veel tabak in, ongeveer een verhouding van 30 % tabak de rest The One.Voorzichtig rol ik mijn rokertje binnenste buiten inelkaar, wil een joint roken en geen papier.

 

Zodra ik een vlammetje erbij hou begint er in mijn woonkamer een aangename geur te verspreiden.

Tss , eigenlijk net als in mijn hoofd

 

Nou ben ik qua roken best wel wat gewend maar moet zeggen dat dit zeer goed te roken is.

Meteen een heerlijke smaak en een lekkere uitwerking.Lekker in mijn hoofd.

 

Zit eigenlijk alleen nu maar beetje stoned naar dit verslagje te kijken,t is inmiddels al na middenacht,lol, wat gaat de tijd snel als je stoned bent.... weet ff niet wat ik hier mee rover moet schrijven.

Zit eigenlijk alweer met mijn hoofd bij het volgende weedje.

 

Ga er ff een draaien, welke ja welke, wordt het Shack of the jack H.?

 

Mischien zo een update van de volgende sample.

 

Stoney groeten van een wederom stoned again

Share this post


Link to post
Share on other sites

High kobuz en rainman, tnx :verrygood

 

SA, volgens mij moet jij je naam veranderen in Stoned Forever :P

Maar lekkah rokurtjuh he !

Zo lekker dat je niet meer aan de update van de shack#3 toe bent gekomen.

Nu is het wel moeilijk van dat envelopje van sannie af te blijven zeker :(

Heb je de Jack Herrer al getest ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Stumpie

 

Verslagje van Shack was ik inderdaad niet aan toegekomen.

Na dat je zaterdagavond weg was heb ik eerst The One gerookt en een Shack daarna.

 

Gisteravond heb ik het zakje Shack nog maar eens gepakt, wat een heerlijke geur komt uit het zakje vandaan zeg.

 

Na wederom deze volgens vast ritueel inelkaar geflanst te hebben gaat hier ook de vlam in.

Meteen na het inhaleren proef ik de uitmuntende smaak van de Shack. :verrygood

 

Mijn verbazing is groot met het uitblazen van de door mijn longen gefilterde rook van de Shack, wat een heerlijke nasmaak in mijn mond. :(

 

Deze smaakt en rookt heerlijk weg, jammer dat een stickie zo op is.

 

Zeker nu van alle 3 soortjes er nog wat voor iemand anders hier ligt.......Mag ik alleen maar postbode voor spelen.....

Zou het bijna oproken.......lol

 

Van de 3 soortjes die ik gerookt heb is mijn keuze als volgt

1. Shack

2. The One

3. Jack

 

Stumpie, kortom heb je 3 heerlijke weedjes gekweekt.

 

Ga zo door en ik hoop dat deze ronde je nog meer hebt.

 

Thanks for the sampples

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, onze postbode SA :P

Zo zie je maar weer, ieder heeft zijn eigen voorkeur.

Ik vind zelf de "the one" het lekkerst ruiken, het lekkerst roken maar niet mijn voorkeur qua uitwerking. Voor de liefhebbers van een echte lekkere high is het een uitmuntend wietje, maar zelf hou ik meer van een lome stonedheid. Dus dan val ik automatisch terug naar de JH en de shack#3, deze zijn lekker zwaar stoned. Wat smaak betreft weet ik niet echt welke ik van deze laatste 2 het lekkerst vind, ik laat de JH met een close-finish winnen.

 

Dus mijn persoonlijke top 3 van deze soortjes is

1 Jack Herrer

2 Shack#3

3 The One (maar qua smaak staat deze wel op 1) :(

 

En geen dank voor de samples, gun je ze graag :verrygood

 

Mij benieuwen wat Sannie ervan vindt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Stumper,

 

Als ik nog mag vragen,

 

De smaak van het kweken op cocos, is dat nu duidelijk te onderscheiden van de andere mediums, zoals mapito makkelijk is te onderscheiden van aarde?

 

En komt het betreft smaak in de richting van aarde, of kun je een specifieke eigen smaak onderscheiden?

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ASGrow, tuurlijk mag je dat vragen :(

 

Ik denk zelf dat de smaak van cocos tussen steenwol en aarde inzit maar het blijft altijd wat scherper door het gebruik van chemische voeding (cocos A en :verrygood.

Zelf ben ik door eigen kweekjes een vaste steenwol- en nu dan cocos-roker en daardoor niet geheel bekend met aarde kweekjes maar de enkele aarde-jonko's die ik gerookt heb zijn wel wat zachter (minder scherp) dan steenwol. Cocos zwerft daar ergens tussen, alhoewel ik de "the one" waarvan er 2 tussen stonden de laatste kweek toch ook wel erg lekker vind roken.

 

Hopelijk kan Stoned Again en als sannie zijn samples heeft ontvangen hier ook nog even hun mening over uiteen zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Stump en AS

 

Aan de aarde wietjes zit inderdaad een zachtere smaak, van de week zal ik wel een cocos en een aardewietje tegelijk draaien om uitvoerig te testen.

 

Moet zeggen dat de cocos wiet zeker niet verkeerd van smaak is, alleen iets scherper.....

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Stumper and Stoned Again,

 

Zelf zijn we aan het vergelijken tussen steenwol en aarde. We willen vergelijken naar opbrengst, smaak, kweekontwikkelingen.

 

Nadat we de mediums hebben ontwikkeld willen we de rest van het jaar dezelfde zaadjes zetten op aarde en mapito. Natuurlijk gaat het dan om zaadjes van Sannie, killing fields, shack en the one(gepland).

 

In eerste instantie wilden we vergelijken tussen mapito en cocos, maar omdat het kweken op cocos nog niet zoveel informatie opleverde hebben we de vergelijking gedaan tussen mapito en aarde.

 

Zelf zijn we ook begonnen als echte mapito kwekers, maar de smaak van onze eerste aarde kweek heeft ons omgeturned.

 

Wel willen we de test nog afmaken om te kijken of het mogelijk is om betere resultaten te behalen door middel van biologische voeding te combineren met chemische voeding op de mapito kweek.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, dit zijn nou interessante testjes :verrygood

Neem aan dat je er ook verslag van zal gaan doen op het forum :(

 

Wat bedoel je met de opmerking dat de cocoskweek niet zoveel info opleverde ?

 

Succes met de testjes, ik zal ze zeker volgen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mocht even duren voordat de sample's hier waren maar het was het wachten waard :D

 

3 eigen brouwsels geteelt door (een) stumper :) the one/jack/shack#3

De jack ruikt het minste van de 3 maar toch nog steeds jack,de smaak is redelijk maar ik proef bij deze de chemie terug welke is gebruikt door een lichte scherpte in de keel.The one ruikt heerlijk maar ook hier een lichte scherpe smaak maar minder als de jack,ze rookt lekker weg en geeft een zeer plezierig effect.Deze 2 wietjes zouden niet mistaan in de beste koffie shops van nederland :innocent:

 

Shack#3 knalt er letterlijk uit van de 3.De geur is zoals die hoort te zijn,een lekkere kruidig naar diesel ruikende top.Lekker hard en mooi wit,zacht van smaak en stevige uitwerking :)

Shack is een makkelijke vergevings gezinde plant,ik denk dat hierdoor het algehele plaatje ook beter is.

 

Ik ben een stront verwende roker en laat makkelijk wietjes liggen.Ik ben gewend wiet te roken welke op aarde organisch gekweekt is en proef dan ook snel dingen die een ander gewoon is.Ik vind ze alle drie ok en rook de zakjes leeg.

 

Goed afgewaterd stumper :blink:

bedankt voor de samples en veel succes deze ronde

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx sannie (stront verwende roker :D ).

Blij dat je deze eigen brouwsels ook kan waarderen gekweekt op cocos.

Dat de shack#3 een alles vergevingsgezinde plant is blijkt inderdaad wel.

Daar waar de Jack het met name in de hoofdtoppen liet afweten daar bleven de schacks tot ruim over de oogsttijd er erg goed uitzien :innocent: Moet me hokkie hier toch eens echt mee vol zetten.

 

Geen dank voor de samples, ze zijn je meer dan gegund :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...