Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

OGDread

Aangezien "is Dit Goede Voeding" Op Slot Zit...

Recommended Posts

Esmie

 

o ja nog iets ...

 

plaats je geen groei verslagen dan heb je geen schrijfrechten dat zal ze leren

 

Nou dan beginnen we bij jou, van jouw nog geen verslag gezien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

flikker op met HD ik ben het beu dat ze hier een beetje hun propaganda praatje komen houden, en zo de goeie gebruikers die WEL een verslag maken en niet alleen maar info komen leechen weggaan.. ADMINS DOE ER WAT AAN VOORDAT DE KWALITEIT VAN HET FORUM VERSLECHTERT!

 

//edit whazzup: geen screenprints van gesloten andere forums en geen chat logs op het forum alsjeblieft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FUCK HD!! :verrygood

 

Als HD zo doorgaat is er straks een forumpje met alleen een paar modjes :verrygood

 

 

 

 

Bij g!rily ga ik ervanuit dat het ontwetendheid is, je graaft je eigen graf, veel moeite voor niks!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dat was alweer nummer 4!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach sommige topics zijn hilarisch, ik herinner me een topic over het knippen van wiet.

Ook kan een sarcastisch bedoelde tip erg serieus worden opgenomen door anderen, vaak een manier om te ontdekken dat er een 16 minner aan het woord is. De serieuze bezoekers lezen daar echt wel doorheen.

Ik volg HD niet meer sinds ik doelbewust heb gekozen voor WF. Ik las beiden regelmatig, tegenwoordig houd ik me bij WF en volg HD nauwelijks. :verrygood

 

De mods modderen prima, naar mijn bescheiden mening. (leuke topic in biologie en chemie btw)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van dat knippen weet ik nog :verrygood

Echt te erg..

 

Dank je,suffie63

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok heren, nog een keertje... voor het hier weer op een ordinaire welles nietes wordt en onze collega forums weer over de tong gaan :verrygood..

 

Ik had al gezegd dat het in dit geval beter was geweest dat de topics van betreffende poster samen waren gevoegd. Daar is wat mij betreft de kous bij af. Poster was overigens wel in overtreding en daarom is het topic gesloten. Niet later van een ander horen : ja maar hij deed het ook en toen mocht het wel" - we moeten gewoon consequent zijn.

 

Het woord "galbak" vind ik niet passen op het forum. ieder het zijne, als er wat te berispen valt, laat dat dan over een de mods en gebruik de report knop. Pick your fights, but don't do it here!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd hier komen we op 't goeie pad.

 

Mocht je het er niet mee eens zijn dat er een slotje gezet wordt, overleg met de mod... Heb jij de juiste redenen dat ie weer open moet? Dan gaat ie gewoon weer open....

 

Kom je er daar ook niet mee uit ga naar een Mod+ of een admin en leg daar je probleem voor. Rich, ik en iedereen modereren via vaste richtlijnen die onder alle mods bekend zijn. "Moderatie Richtlijnen, 29 okt v 0.9" om precies te zijn.

 

Alles wat zij doen is dus beleid zeg maar, mocht je dit anders of onterecht vinden, geef eerst een gil aan de mod zelf, kom je hier niet uit, geef een gil aan de Admins.

 

 

 

p.s. roepen om "de bedenker" heeft weinig nut, geen idee wie dat is overigens :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat geldt voor iedereen gelijke kappen gelijke moonikken

 

dus ook voor stijlloos ja, geen verslagen geen schrijfrechten, dat stijlloos mod rechten heeft is iets anders

 

modjesen admins mogen dus ook geen klonen verkopen laat staan illegale handel drijven.

 

het woord galbak is de allerzachtste uitdrukking voor het soort gebruikers zoals jack54 en zijn club volgelingen het liefst zou ik daar iets pittigers van maken zoals h**rige t**usk**t**g.

 

mannetjes die nooit reageren nooit een verslag hebben geplaatst en dan plots opduiken om hun gevoelens te uiten.

 

HD is een commerciele kutsite, misschien dat dat vroeger wat was het stelt nu geen fuck meer voor.

de eigenaar is een arrogante kwal die geldgeil is, echt zo'n typpie die gemalen glas snuift en de overschoten op zijn wiet verspreid.

het loon van een modje daar is 0 € per maand dus zei ik tegen hem: Nou dan doe je het maar lekker zelf.

 

 

 

harde uitspraklen van de ex vriendin van Geertje Wilders, de waarheid is niet altijd zacht en roze soms gewoon keihard en zwart wit.

 

jullie bannen me maar als het te veel wordt maar ik zie dat het WF langzaam wegzakt in een commerciele poel van parasieten, bloedzuigers en heel veel opscheppertjes met lowbudget shitkweekhokkies

 

 

kusjes van esmie

 

 

** woordenverklaring:

 

Parasiet, een levend organisme die profiteert van anders mans kunsten en of voedingstoffen zonder daar is iets voor terug te geven zoals .... en ... en ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

esmeralda

Je gal spuien over fora's doe je maar ergens anders.

Als je je hier niet op je plek voelt :verrygood

 

:verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...