Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

Nog 5 Over...

Recommended Posts

zometeen even een monsterupload..

 

de planten krijgen vanavond gewoon een gzonde dosis voeding mee want ze vragen er om...

 

eventjes geduld...

 

groet

 

BK :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTOS :smoke

 

gallery_7458_1026_173170.jpg

 

gallery_7458_1026_273453.jpg

 

gallery_7458_1026_112944.jpg

 

gallery_7458_1026_301552.jpg

 

gallery_7458_1026_116790.jpg

 

gallery_7458_1026_42518.jpg

 

gallery_7458_1026_45524.jpg

 

gallery_7458_1026_139538.jpg

 

gallery_7458_1026_200305.jpg

 

gallery_7458_1026_252810.jpg

 

 

 

zo da zijn ff de fotos...

sommigen vragen echt om stikstof naar mijn mening, anderen beginnen het ook te doen.

strakjes ff meter ijken en mooi voedingkjes geven.. ook ff wat bladvoeding.

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja goed idee dat voeden en bladvoeding.

 

En goed dat je je niet gek laat maken Wat harry zegd.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel het niet rot hoor ert .:smoke

 

of om mensen opte fokken

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee weet ik wel Harry was ook goed bedeold ven me hoor. Je hebt helemaal gelijk met wat je zei.

 

gr ertje :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms laat ik me wel gek maken..

 

met name door een inmiddels golden oldie uit de WF database...

 

dat ze in mijn stad niet vriendelijk zijn tegenover pokertjes ook al zijn het kleine..

 

in een punt heeft hij wel gelijk..

 

maar mijn liefde voor mijn inmiddels vele leermomenten rijke hobby groeit zo hard als een haze en is niet te stoppen... dus ik blijf gewoon doorgaan. paranoïa like hell maar dat is gezond.

 

vriendelijke groet

 

BK :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Harry M

 

Hee kerel, je lult wel lekker makkelijk, maar ben jij niet degene die geen verslagen en/of foto's wilt posten vanwege het gevaar?? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee paffie goed punt .

 

Vaaker uitgelecht dus nog maar eens :smoke

 

ik post geen foto's maar daar zijn er wel meer van op dit forum

 

foto's daar doe ik niet aan plaats geen direct bewijs

 

kijk naar de forum leden die dat wel hebben gedaan en door hebben dat ze in de picture lopen .

 

ik heb niets thuis staan maar wel genoeg elders , dus daarom !!

 

zit niet te wachten dat er strax iets achter mijn naam kan worden gezet door een paar foto's

 

deel mijn menig op dit forum met andere kwekers , blowers , pokers enz enz

 

en worden zijn maar worden ben toch niet toerekenings vatbaar dus worden zijn worden daar doen ze me

 

nix mee. maar met foto's en zo das een ander geval ( sommige vinden me Para ( he Tomas ;-) )

 

loop al lang mee in deze wereld , en ieder die het wel doet zijn kweekjes posten vindt ik toppie respect

 

man ,

 

Maar beter ook dat ze het doen .

 

De Vriendelijke Groei en Bloei Groenten Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke :D :D T.A.W

 

Wie had er over om ook te stoppen ??

 

En wie gelooft er in reacarnatie Rojo of was het rolo ??

 

en zuigen dat laat ik wel doen :smoke

 

intresse ??

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens hoor, maar ik word er een beetje moe van dat iedereen maar zegt dat het niet gevaarlijk is en weet ik het allemaal, maar geloof mij maar dat is gewoon niet waar, gaat ik ook verder niet over in discussie, maar er gebeuren zat dingen die niet zouden mogen, en dan ben je gewoon toch de lul.

 

RESPECT dat is het woord, en niet alleen respect hebben voor mensen die onnodig risico lopen om een ander te behagen, maar ook respect hebben voor mensen die er anders over denken, en dat doe je niet door mensen die wel bang zijn voor gek te verklaren en scheiterds te noemen.

 

Naar mmijn idee ben je pas paranoia als je denk dat het jou niet kan gebeuren, of dat als je die mooie verhaaltjes van de wet gelooft die zegt dat ze het forum niet mogen gebruiken om mensen op te sporen.

Het klopt dat het niet mag, maar het gebeurt dus WEL.....

 

nu maar weer ON topic.. sorry

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harry M,

 

Je schept een boel op .....zonder fotos wordt niemand hier serieus genomen.

 

Als iedereen zo zou denken als jij was hier geen een groeiverslag terug te vinden.

 

Er zijn er wel meer die niets posten en niets schrijven maar die vinden mij en andere die hun nek uitsteken in ieder geval niet laf.

 

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee BeeKaa.

Zo word je topic toch nog aardig belezen he.

niet stopen hoor,

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noem je me nu gewoon laf T.A.W ?? :smoke

 

noem het wat je het wilt Noemen , Maar laf :D....

 

 

Mzzl Laffe Harry ( de niet sporende Harry . Harry No Brains , enz enz iemand nog meer ??))

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee heb besloten niet te stoppen tot de eerste invallen komen :D hopelijk beginnen ze niet met mij

 

maar de mensn die op deze manier ooit gepakt worden LAAT HET FORUM IETS WETEN zodat maatregelen getroffen kunnen worden.

 

eneh mensen, gvd nou ziet niemand die hele rits fotos :smoke

 

ga ergens anders ruzien...

 

groet BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

BK, :D :smoke Mooie foto`s

 

Goed bezig, maar ze kunnen idd wel wat lekkers gebruiken.

Maar voor de rest zien ze er goed uit.

 

Top dat je er niet mee stopt. :D

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je spock :D

 

ze schreeuwen inderdaad om voeding, en dat hebben ze gehad vandaag, en een goeie sproeibeurt.

hier nog wat fotos die ik was vergeten te plaatsen.

gallery_7458_1026_136964.jpg

 

gallery_7458_1026_2978.jpg

 

 

morgenvroeg ff wat fotos van hoe ze erop hebben gereageerd...

 

groeten

 

BK :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie smorgens

hier weer ff een ieniemienie update van jullie hardcore postertje BeeKaa...

gisteren heb ik een hogedruk sproeipompje gehaald, echt makkelijk zon ding.

scheelt een hoop geknijp in vergelijking met het plantenspuitje :D

 

wat ik gedaan heb:

 

-3 liter voeding aangemaakt met 1,5 gram PPP (ph 6,1), en de planten zonder overbewateringsverschijnselen ong 300 ml Per Plant gesproeid over het hele potoppervlak.

 

de rest heb ik de toplaag goed bevochtigd van de anderen, ok heb ik licht gesproeid met het voedingswater.

 

-een paar uurtjes later toen alles mooi was opgedroogd en opgezogen. toen heb ik nog een litertje lauw water met sporenmix (7,5 ml/L) gemaakt (ph 6,2). en dat nog es fijntjes over de onderkant van de bladeren van alle planten gesproeid.

 

nu fotos:::

gallery_7458_1026_123787.jpg

 

gallery_7458_1026_104221.jpg

 

 

ik zie weinig tot geen verbetering.. miss heeft het wat langer nodig of moet ik de dosering toch wat opschroeven..

 

ik ben er in ieder gevaal heel voorzichtig mee.

 

groet

 

BK :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het maar raar hoor BK, je doe zo je best, denk overal aan maar toch doet dat blad raar... Heb je niets in je hokkie zitten wat schadelijke gassen af kan geven ofzo, staat er niets in de ruimte waar de lucht van aangetrokken word wat bepaalde stoofen loslaat???

 

Er moet gewoon iets niet in orde zijn... blijven zoeken man...

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paffie

miss weet ik wel wat het is... er ligt hier in de hele flat zeil op de grond.. en als het warmer dan 20 graden is kan het schadelijke gassen loslaten

 

als het vinyl is en dat weet ik dus niet zeker.. zeker omdat het nu veel miner is dan in de warmere maanden weet ik het wel een beetje zeker..

 

ik maak deze ronde gewoon af en dan verhuizen... dan komt er ook een definitief hok en zal de tent worden gebruikt voor moeders en stekken.

 

tot die tijd is het roeien met de riemen die ik heb..

 

Trouwens het meeste vergeling at je ziet zijn nog van de laatste watering.. toen heb ik ze een halve liter ineens gegeven.. paar uur later allemaal licht wolken en banden.. wat je nu dus heel veel ziet is het weer groen worden in plaats van vergelen :D

 

ik doe mn best

 

 

groet

 

BK :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je je best doet ben ik absoluut van overtuigd, maar ik geloof niet echt dat het overbewatering is, (ik hoop het wel btw), ik denk echt dat hier wat anders speelt. Dat zeil zou inderdaad de boosdoener kunnen zijn :smoke ...

 

Ik hoop dat het niet zal doorzetten, maar het probleem uit zich al meteen in het nieuwe blad, Ik twijfel er een beetej aan of het inderdaad wel een voedingstekort is. Ik denk meer aan iets in de omgeving die het probleem veroorzaakt.

 

Ik hoop het beste voor je... :D

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke ja we zien het wel..

alleen dat die felgele strepen ineens kwamen opzetten nadat ik ze veel water had gegeven..

 

kijk eens terug in het vorige verslagje de eerste paar dagen.. toen had ik mn stekjes ook ineens 200 ml per stuk gegeven omdat ik een weekend weg ging

 

toen hadden ze ook allemaal fluo groen en gele strepen en banden en vlekken.. dat is later langzaam bijgetrokken.

 

er zijn ook 2 verschillende soorten verkleuring te zien.. het tekortverschijnsel in de minste mate van de 2

 

en dat tekortverschijnsel zou wel vynilvergiftiging kunnen zijn.. maar het is dan wel in veel mindere mate aanwezig dan in de warmere maanden.

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens Pafie ik denk ook dat het geen voedingstekort is ,zo vroeg in de kweek al .

 

en ehh ,ff off topic ; Als er zich iets voordoet dat de risico's voor forumleden vergroot dan zal dit zeker gelijk worden verteld op het forum . We are on your side ,en juist niet aan de kant van de wet in deze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...