Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

Nog 5 Over...

Recommended Posts

@ganja

alle hardware die ik heb is in gebruik dus das best jammer he :P

al het geld gaat naar de verhuizing dus das ook best jammer.

komen ook geen wondermiddeltjes meer bij.

 

volgende ronde geen zeil, en best of all genoeg ruimte/ramen die open kunnen om verse lucht aan te voeren.

dan komt het hopelijk goed

 

tot die tijd zal ik het moeten doen met wat ik nu heb, en het komt echt wel goed

 

@stumper

he kerel

nee ik ben niet te nat van start gegaan.. ik geef ze 1x in de week een plens en sproei ze 1 tot 2x per dag.

denk toch echt dat het door het zeil komt.

klote maar het is niet anders... hoe verklaar je het dan 4x op een rij? maarja dit is de 4e keer en tot nu toe de beste keer, en het is mogelijk de planten af te laten bloeien binnen, dat is me gelukt en gaat me deze keer ook lukken..

 

groet

 

BK :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar weer,als je kweekjes niet gaan zoals ze zouden moeten gaan moet vaak de onderste steen boven...en dan lukt het soms nog niet :showoff:

Bij mij was dat ooit duidelijk wel het euvel want na de aanpassing is het altijd als de brandweer gegaan!

En het zeil ligt overigens door de hele flat ook in kamers waar de temperatuur wat hoger zal liggen,daar waar de weekmakers zich wel los kunnen maken.. :smoke ,maar goed f*ck it je gaat toch verhuizen :P

 

En idd vaak zit het hem in te veel water geven,soms maar 1 of 2 keer is al genoeg, waardoor je van het ene probleem in het ander valt...grtz ganja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn de details die het em doen...

 

idd f*ck it ik ga toch verhuizen, maar uiteindelijk is het toch best frustrerend.. je doet zo je best en iedereen kijkt mee hoe het steeds weer de mist in gaat..

 

deze keer is het (nog) wel te doen en ik zal er alles aan doen om deze kweek tot een goed einde te brengen.

ik heb er in ieders geval weer veel van geleerd.

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo BK

 

Je maakt er vast wel wat van, je geeft zat aandacht en liefde dus dat gaat wel goed komen...

Ik hoop dat je op je nieuwe locatie wat meer geluk heb...

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF iets positiefs... ;) ,toch heb ik ooit met zeil 2,5 ons onder een 600 wattertje gepakt :showoff:

geen topoogst natuurlijk maar wel heerlijke rookwaar! dat was overigens ook in deze periode,dus koud in huis s'nachts zodat de weekmakertjes lekker op hun plekkie bleven zitten.

 

gewoon doorgaan dus er is nog hoop!! grtz ganja.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt gelijk.. de planten hebben er beduidend minder last van naarmate het kouder wordt, dat heb ik eerder ook al gepost..

dus nu weet ik het bijna 100% zeker dat het aan het zeil ligt.

 

en idd ze zijn af te bloeien ik heb nl al eerder planten afgebloeid (5 gezonde en 2 extreme TMVers) en die brachten uiteindelijk samen ook bijna 140 gram op onder een 400 watter..

 

dus het komt allemaal wel goed :P

 

groet

 

BK :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet hoor.

Bij mij ligt er ook zeil onder en ik heb er geen last van of gehad.

OOk de grotere kast stond op zeil en daar ook geen problemen, ik vind dat het wel heel makkelijk aan genomen word dat het dor het zeil komt.

 

Als je het zeker wil weten haal je het er toch uit, je gaat daar toch weg.

 

Ook in die tent ben ik aan het draaien en die staan ook op zeil, en dan nog bij iemand die er ook vlakbij slaapt. Ik geloof er niet in.

 

En ik geloof wel in die tent daar is niks mis mee.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad ert helemaal zeker weten doe je het natuurlijk niet,je hoopt uiteraard dat je er achter bent en dat je daarmee het probleem ,wat zich voor de zoveelste keer voordoet ,eindelijk oplost!

Daarvoor zul je inderdaad het zeil er gewoon uit moeten rukken en vervolgens afwachten wat het resultaat is,en zoals ook al vaker hier besproken; het ene zeil is het andere niet :P

 

Bij mij was het destijds duidelijk wel het probleem,ik had verder niets aangepast aan mn hok en warempel op eens draaide ik eindelijk goede oogsten :showoff: !

Toen ik nog weer later besloot om altijd verse lucht,ook in de winter,van buiten het huis te halen,is die grijns nooit meer van m'n gezicht geweest ;) .. :smoke grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben ook maar een leek .

Ik zie volgens mij ook een MDF iets staan of ben ik scheel :P

 

EsmeraldaNuevacita

Hou jij je mond ;) :showoff:

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
misschien ligt het wel aan hemzelf ?

 

tsja... :showoff: ,misschien niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ertje

 

het is niet makkelijk aangenomen, het is tot nu toe iedere keer gebeurd en mijn manier van doen is wel heeeeel erg veranderd.. en ik heb het al meerdere keren gedacht.

steeds na een week of 2-3 begint het... en steeds hetzelfde symptoom..

het zeiltje eruit rukken gaat echt niet aangezien al mn meubels erop staan :showoff:

 

ohya en over dat mdf, wat zie jij dan aan mdf in mijn hokkie?? ik nix

mijn afzuiger is wel van mdf maar die bevind zich buiten het hokkie :P

omdat ik eerder al het idee had dat dat de boosdoener was.

 

@ganja mens

 

bedankt voor je vertrouwen in mij he ;) ik weet het ook niet zeker maar ik hoop echt dat het aan dat zeil ligt.

we zullen het zien na de verhuizing.

 

@ Esmeralda

 

ja misschien ligt het wel aan mij, maar dan zullen we daar snel genoeg achter komen.

ik ben nog jong en poke nog niet zo lang dus tijd zat om te leren toch?

het is uiteindelijk toch maar voor eigen gebruik dus ik hoef niet perse een topoogst.

 

ja mensen,

 

als het blijkt wel het geval te zijn dan zal ik een apart topic maken over vinyl-vergiftiging met fotos enzo. zodat niemand dit meer mee hoeft te maken want het is echt niet tof ofzo.

maar tot die tijd zien we dus wel

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

BEEKAA

 

Je hebt gelijk vriend het is een doos.

Ik bedoelde de eerste foto.

En je kan dat zeil toch gewoon weg snijden!!!

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Beekaa

 

gewoon je zeil er uit trekken . just in case

 

hee EsmeraldaNuevacita

 

nog veel aan de BHO :showoff:

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Harry, wel goed lezen he?! BK schrijft: het zeiltje eruit rukken gaat echt niet aangezien al mn meubels erop staan ; Maar BK als dit elke keer je oogstje verknalt had ik al lang een paar sterke vrienden gebelt en ff alle meubels eruit gehaald om toch dat zeiltje eronderuit te trekken. :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freud.

Harry heeft het goed gelezen maar jij niet.

 

BK, gaat verhuizen dus snijden is een heel stuk makkelijker.

gr ertr

Share this post


Link to post
Share on other sites

alsik dat zeil kapotsnij, dan kan ik strax heel het zeil eruit halen als ik ga verhuizen.. heb ik dus geen zin in..

 

nee nee dat blijft gewoon heel en de bk gaat gewoon door zoalstie nu is..

 

enne esmeralda... nie zo moeilijk doen he.. je manier van praten doet me aan iemand anders denken :P

maar dat is denk ik niet van belang..

 

conclusie: het zeil blijft en de planten ook... ze bloeien gewoon af voor zover het kan..

na de verhuizing gaat het hopelijk beter

 

groet

 

BK :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

he people

 

ff snel

 

gallery_7458_1026_49659.jpg

 

 

gallery_7458_1026_161568.jpg

 

 

gallery_7458_1026_70527.jpg

 

 

no time 4 comments

 

groet

 

BK :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 dagen, kun je ook terugvinden in de naam en als je terugbladerd (denk ik :showoff: )

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff snel

 

gallery_7458_1026_14053.jpg

 

 

deze vond ik wel mooi

 

groet

 

BK :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Beeka,

 

ik heb ff je "verslagje" doorgelezen :showoff:

 

Voor 3 weken bloei, zijn ze idd wel erg geel aan het wegtrekken ja, op het eind maakt het niet zo veel uit, maar dit is wel erg vroeg. Ik denk eerder dat het overbevoeding is, dan je zeil. Maar als ik jou was wel ff gaan uitkijken als je nog 5 weken moet.

 

 

Suc6 ermee en de groenten :P

Edited by Smoke_it

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het nogal gek dat het van overvoeding is terwijl ik ze nog steeds niets geef... volgende week komt er een EC meter en dan wil ik pas beginnen met voeden.

 

toch bedankt voor het meedenken.

 

zoals ik al zei ik heb dit probleem alle keren gehad dat ik kweekte, ben in de zomer begonnen.

toen was het ook echt het ergst toen zijn al de planten al hun fanleaves verloren.

ze zijn toen nog wel gewoon afgebloeid. (ongever 130 gr van 7 planten)

 

naarmate het kouder word hebben de plantjes er ook minder last van. dus ik denk echt het zeil.

maar dat zullen we allemaal pas zien als ik ben verhuisd en overnieuw ben begonnen :P

 

want de vergeling en de verbranding die erbij horen laten vrij weinig van zich zien in vergelijking tot de vorige keren, in de zomer was het in 1 week gebeurt , 2e ronde duurde het 2 a 3 weken, 3e ronde 4 weken.

en nu is het pas eventjes aan de gang en het zet wel door maar niet zo snel als vorige keren.

hopelijk haal ik het tot het einde en tot die tijd ff de planten goed in de gaten houden en de temp ook.

 

wat ik er wel al van heb geleerd is: Als je bladeren aangetast zijn niet weghalen!!! want anders gaat dit direct weer bij een ander blaadjes verder.. totdat het aangetaste blad er vanzelf afvalt zal het de verspreiding vertragen.. dit klinkt heel raar maar het is echt zo..heb het gezien.

 

in het begin haalde ik meteen een aangetast blaadje weg, zodat de plant gezond leek.

maar een dag verder was er alweer een ander blaadje begonnen met verbranden.

 

later liet ik ze zitten, dan verbrand eerst dat ene blad en vertraagd het proces een beetje.. zodat de andere bladere langer goed blijven.

 

het valt mij ook op dat het altijd de grootste bladeren zijn die als eerst het loodje leggen, is dit miss een symptoom van iets??

 

groeten

 

BK :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...