Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpeesCees

Yessss...zet De Kribbe Voor Groenvrij Maar Klaar !

Recommended Posts

Geenstijl bewijst alweer, dat zij niet fatsoenlijk rechercheren:

Space Cees, coke en pillen :smoke

Waar hebben deze mensen het over.

Een beetje research mag toch wel?

 

Groetjes Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat deze partij zoiezo geen lang leven heeft.

je kan nu ook 5 planten kweken zonder strafrechtelijk vervolgd te worden.

5 of 10 wat maakt het uit.

er zijn andere partijen die ook niet negatief tegenover softdrugs staan en die ook nog een andere echte inhoud hebben (die ergens over gaat)

zoals ik al eerder ergens gelezen heb, (volgens mij neus) leuk bedacht maar niet doordacht

en met de media aandacht valt het volgens mij ook wel mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Cees ik heb een reactie gegeven, maar werd er niet vrolijk van toen ik die berichtjes las.

Commentaar van hier tot tokyo op links en dat ze het allemaal verpesten. Maar die mensen zelf zijn het probleem met hun discriminerende instelling ik werd er niet vrolijk van! Ben blij dat ze van plan zijn het land te verlaten omdat het hier niet goed is :verrygood :specool :specool :wOOt :wOOt

 

Ik hoop dat je 150 zetels weet binnen te halen want dit gaat niet goed zo..

gr.

speed :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja erg hè mono :verrygood

Ik werd er echt verdrietig van zowat! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je wordt er wel eens moe van hoe slecht mensen geïnformeerd zijn en wat voor conclusies ze trekken. Het lijkt er nu op dat Cees, betaald door de overheid, in een door de overheid gefinancierd vliegtuigje lekker over Amsterdan een kudde folders heeft uitgestrooid.

 

En dan die ach en wee verhalen. in die commentaren "waar gaan we in nederland naar toe". Maar de jeugalcoholisme neemt schrikbarende vormen aan en alcohol kan iedereen kopen. Waar gaan we inderdaad naar toe? Laat die gasten lekker een jointje roken. Maak je druk om echte problemen. Bah, krijg er gewoon een vieze smaak van in mijn mond als ik die reactionaire opmerkingen lees. Daar zou ik me nou voor schamen als Nederlander. Wat is er aan respect en verdraagzaamnheid over in dit land?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna alle niet christelijke partijen zijn al voor legalisering van wiet. Ik zie ook niet helemaal wat GroenVrij toevoegt. Als ze nou daadwerkelijk voor het legaliseren van alle drugs waren geweest, zoals legalize, dan hadden ze nog een vernieuwend punt.

 

SP: Het wordt steeds duidelijker dat legalisering grote voordelen heeft. Handel in harddrugs moet strafbaar blijven.

 

Groenlinks: GroenLinks vindt dat softdrugs gelegaliseerd moeten worden. GroenLinks is geen voorstander van de legalisatie van harddrugs.

 

PvdA: Zowel productie, handel als verkoop van cannabis dient gereguleerd te worden. De meest ideale manier om dit te doen is het legaliseren van de hele softdrugsketen. Handel in harddrugs moet strafbaar blijven. Het volksgezondheids-belang dient hierbij voorop te staan.

Meer PvdA drugs...

 

D66: D66 wenst uiteindelijk een echte legalisering van softdrugs, waartoe de internationale verdragen dienen te worden gewijzigd. Nederland moet zich hier in het buitenland hard voor maken. Heroverweging harddrugsbeleid. Nederland moet internationaal het voortouw nemen om de War on Drugs ter discussie te stellen.

 

ChristenUnie: Een einde aan het gedogen softdrugs. Coffeeshops dicht. Harddrugs blijft verboden.

 

CDA: Gedoogbeleid moet worden afgeschaft. Coffee shops dicht. Voorlichting; de insteek moet altijd zijn dat je van drugs af moet blijven, niet hoe je veilig drugs kunt gebruiken.

 

SGP: Alle coffeeshops moeten gesloten worden. Alcoholverkoop aan jongelui onder de achttien jaar moet worden verboden.

 

VVD: Een rechtvaardiging voor een overheidsverbod op het gebruik van softdrugs is er niet. Het gebruik van softdrugs brengt zeker niet de vrijheid of welzijn van anderen in gevaar. Legalisering, van voor en achterdeur, kan slechts plaatsvinden in overeenstemming met het internationaal recht en een redelijke mate van internationale consensus. Harddrugs blijft verboden.

 

EénNL: Einde aan gedoogbeleid softdrugs; voorkeur voor legaliseren waarbij accijns wordt geheven zoals bij alcohol en tabak. Gedwongen afkick van harddrugs. Harddrugs blijft verboden.

 

Partij voor de Vrijheid: In- of uitvoer van drugs: 10 jaar minimum gevangenisstraf. Drugs, bijvoorbeeld, zijn een groot kwaad, en aan het schimmige systeem waarin drugs gewoon in coffeeshops mogen worden verkocht dient een einde te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een topactie Cees! Heb net het filmpje gezien en had gewild dat ik gister in Amsterdam was :smoke Wat lijkt me dat top om 250.000 flyers ineens uit de achterkant van een vliegtuig te zien dwarrelen :verrygood

 

Heb net een reactie geplaatst op telegraaf.nl we zullen zien of de reactie hem doorlaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja geenstijk.nl probeert altijd op welke manier dan ook alles en iedereen af te kraken. Verbaast me niks dat ze schrijven dat groenvrij ook pillen en coke wil legaliseren. Dat is juist waar geenstijk.nl op doelt het treiteren en het bloed onder de nagels halen van alles en iedereen waar ze daar over schrijven :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke actie, ik hoop dat de aandacht die jullie krijgen positief is, maar wat ik zo een twee drie zie is dat niet het geval. De milieu bewuste blowers zijn jullie in ieder geval kwijt lijkt me. Ik schaar me ook achter Dokkie, dat jullie wel moeten zorgen dat niet iedereen alleen maar denkt dat jullie "de wietpartij die streeft naar legalisatie" zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toffe actie :smoke

 

Aleen jammer dat Cees bij die berichten word neegezet als een crimineel ipv een partijlid :verrygood

 

Maar daar vecht groen vrij voor :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij wordt door de media neergezet zoals hij is: een veroordeeld crimineel. Dat wij daar heel anders over denken zal daar helaas niks aan veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geenstijl levert vaak stof voor discussies en wordt door velen uit de doelgroep van GroenVrij gelezen. Voor de naamsbekendheid van GroenVrij en het wakkerschudden van de massa is geenstijl erg geschikt.

Tot gisteren werd ieder bericht waar GoenVrij in voorkwam weggejorist, nu er iets te zeiken valt (250000 vliegertjes) is het voorpaginanieuws. Aktie 100% geslaagd. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

GeenStijl.nl vind ik echt een klote site het enige wat ze doen is mensen zwart maken zonder enige research. Het is net de story/Prive waar een vlammetje is gooien ze een vat benzine erop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O P R O E P

 

Wietforum heeft bijna 10.000 leden, als iedereen een reactie post op GeenStijl.nl hebben we een stem. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.geenstijl.nl:80/

 

kijk daar maar eens ( beetje naar beneden scrollen als je erin bent)....waar de telegraaf al een fout maakte....word ik nu afgeschilderd als een WARE crimineel !

Hahaha...komt goed...het is nog geen woensdag guys...en de telegraaf is óók bezig met het achterliggende verhaal....waar vanmiddag een fotograaf voor kwam om een foto te maken die anderen niet hebben voor de telegraaf van morgen.

Dat wordt dus nog spannend !

 

SpeesCees

 

Intussen waren er ook twee andere filmploegen hier vanuit de polder ! Omroep Flevoland...en hahahaha...die anderen weet ik niet meer.

Op omroep Flevoland staat de berichtgeving ook al...hoorde ik.

Morgen zit ik in een radio interview met ze waar ruimte is tot dialoog.

 

Ik kan het niet bijhouden...mensen sturen me berichten ( zelfs uit België waar we voorpagina nieuws zijn in De Antwerpse Gazet) vanuit alle mogelijke hoeken over meldingen, forums, tv/omroep sites etc.

 

DE dialoog komt op gang !?

En nu komt de openbaring van het hele geheel...om het maar voorzichtig uit te drukken !!

NU.......moet de min.v.Justitie dát maar eens uit gaan leggen ?!

Dat zal een dobber zijn...en daar scoren we punten mee.

 

Ik begin er weer écht geloof in te krijgen.

Tenslotte stellen we hier 2 dingen aan de kaak die in ons program voorkomen !

 

A/ Een gedetineerde die vrij komt moet een kans hebben/krijgen...dus begeleid worden ! En ehhhh....hahaha..ik ben FANTASTISCH begeleid geworden....dát mag duidelijk zijn. ZO wakker zijn ze bij Justitie dus !

B/ mijn straf van 2 jaar had niks van doen met een eerlijke rechtspraak. Er moest zonodig aan Duitsland ( lees >Brussel) getoond worden hoe we hier met een bekende ..of zoals justitie me noemde > verklaard deskundige in de hennepteelt << omgaan als hij "betrapt" wordt ! Bemiddeling in 11 kg. wiet die bestond uit> twee mensen elkaar laten leren kennen ! En 520 stekkies .....PUNT ! En daarvoor 2 jaar krijgen is méér dan absurt.

En kijk nu wat het land er van maakt ??

 

We hebben nog dik 2 dagen...en de pers zit keihard achter het wáre verhaal aan...so we will see !

 

 

SpeesCees :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cees je moet echt voor zorgen dat jullie je inhoudt goed kunnen uitleggen in de media aan de mensen want 99,9% van de mensen weet echt niet waar jullie voor staan behalve Goedkoper wiet. Want veel media aandacht betekent niet altijd veel stemmen (voorbeeld pedo partij). Gewoon de inhoud van jullie partij goed naar buiten brengen is echt belangrijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er mag inderdaad best wat meer inhoud woren gegeven . De boodschap is ook "laten we niet terug naar af gaan door onze vrijheden weer in te gaan leveren " Ik neem aan dat groenvrij niet achter de VS wil aanhobbelen . Nederland dreigt een soort vazalstaat van de VS te worden , van een bondgenootschap is geen sprake meer . 'We' zitten plotseling met 2200 man militairen in Afganistan ,als hulpje van de VS die met hun oorlogszucht de terreurdreiging alleen maar hebben aangewakkerd.

 

Ik hoorde de Groenvrij lijsttrekker al iets zeggen in de trant van "Nederland dreigt af te glijden naar een dictatuur " Misschien dat wat concreter verwoorden als daar de kans voor is .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeker een leuk idee :specool alleen kon beter een ander dag uitkiezen met de komst van sinterklaas ed. wordt er veel aandacht aan andere zaken door de media besteed.

 

Gaat zeker de goede kant uit :smoke

 

Hahahaha...tekort aan aandacht van de media ? :no :no ;)

Wou je één dag in mijn plaats ? :specool :wOOt :wOOt :wOOt

 

SpeesCees :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...