Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpeesCees

Yessss...zet De Kribbe Voor Groenvrij Maar Klaar !

Recommended Posts

hehe ben in ieder geval blij dat mijn belrondje nog iets heeft opgeleverd :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou....Cees Hendriks zou geen SpeesCees zijn als hij er niet zorg voor had gedragen dat het papier alsóók de inkt dat gebruikt werd uit natuurlijke produkten voortkwam en biologisch verantwoord waren !

Als ik in Enschede keek ( bijv.), en zag hoe mensen complete pakken brochures en flyers, van de grote partijen, twee meter na ontvangst op de grond flikkerde :specool :wOOt :wOOt ....dan waren onze flyertjes érg beschaafd !

Enschede werd schoongemaakt van overheidsgelden !

In A'dam is de helft vd flyertjes door toeristen verzameld alszijnde hun beste souvernir uit Amsterdam, een kwart door A'dammers opgeraapt en een kwart....? tja...hahahaaaaaa....die lagen er nog TER HERINNERING !

Of moest ik deze grap 3 dagen lang opnieuw doen ?

Onze affiches waren op...die werden WEGGEPLAKT....dus dan zó maar !

Ik werd door Justitie bij GroenVrij te werk gesteld om te PROMOTEN ! :specool :verrygood

Nou....laat dat dan maar aan mij over....lol:)

 

SpeesCees :smoke

 

Kijk....Wél de voorpagina Telegraaf...en dat is maar het begin !

Er komen nog 2 mediadagen VOL GroenVrij aandacht....of uhhhh...zijn er hier bij die dachten dat "ome Cees " hier niet op voorhand over doorgedacht had ?

Onderschat me nu niet....hahaha..Ï'm a fox...a friendly one,...but a fox !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is het nou verder met die piloot afgelopen Cees?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De maandag erna:

 

De TELEGRAAF windt zich enorm op over "Space Cees" een veroordeelde drugshandelaar die de laatste maanden van zijn gevangenisstraf uitdient als medewerker van de partij "Groen Vrij". Die partij pleit voor de legalisering van drugs. De krant vindt het ronduit idioot dat een drugshandelaar voor zo'n partij mag werken op kosten van de Staat. Space Cees zelf lacht zich helemaal het schompes, hij vertelt trots dat hij in opdracht van Justitie de legalisering van wiet aan het promoten is. Kamerleden van CDA, VVD en PvdA willen hier tekst en uitleg over van minister Hirsch Ballin. Bron

 

Artikel op Omroep Flevoland

 

Artikel in de Televaag

 

Van dat laatste artikel toch maar de hele tekst, legendarisch! :smoke

De reclassering vindt het volstrekt normaal dat de tot twee jaar cel veroordeelde drugshandelaar Cees Hendriks de laatste maanden van zijn straf uitdient als medewerker van de wietpartij Groen Vrij.

 

Dit stelt directeur Sjef van Gennip van Reclassering Nederland. "Deze gedetineerde spant zich in voor een politieke partij die strijdt voor het legaliseren van softdrugs. Daar is niks mis mee." Politiek Den Haag reageert daarentegen verbijsterd op de handelwijze van de reclassering. " Zijn ze nou helemaal gek geworden", fulmineert VVD-Kamerlid Weekers. " Dit ondermijnt het vertrouwen in de rechtsstaat." Hij wil snel opheldering van minister Hirsch Balin van Justitie.

 

Ook Van Haersma Buma van het CDA eist tekst en uitleg. "Dit is onbegrijpelijk voor de samenleving. En in strijd met wat we bedoelen met reïntegratie in de maatschappij." PvdA-Kamerlid Wolfsen concludeert "dat er iets ziek is bij justitie".

 

Boete

 

Cees Hendriks, alias 'Space Cees', weigert ondertussen om de 10.000 euro boete te betalen die hij dit weekend kreeg voor het uitstrooien van een kwart miljoen nep-wietzakjes boven Amsterdam. De milieudienst legde hem deze straf op voor zijn actie. " Die boete kunnen ze op hun buik schrijven. Ik heb dat promotiewerk gedaan onder contract van Justitie", schampert Hendriks.

 

Space Cees werd enkele jaren geleden tot celstraf veroordeeld voor onder meer handel in softdrugs. Toen hij nog drie maanden te gaan had, kon hij van Justitie aan het werk bij wietpartij Groen Vrij. "Ik ben dus in opdracht van Justitie de legalisering van wiet aan het promoten. Ik lach me hier helemaal het schompes om", vertelt Hendriks trots.

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar zit dan die fucking registratie-knop op geenstijl....weet niemand dat cees, Spees Cees heet???????

en ja dit is wel heel hypocriet, stelletje mafkezen daar..

 

@Cees en Wernhard doe je best dudes..laat goed weten wat Groenvrij wil..

Praat niet over goedkopere wiet...

Maar praat over EEN WARE DEMOCRATIE, HET VERLANGEN NAAR EEN REVERENDUM laat weten dat jullie het INTERNET daarvoor willen gebruiken, geef aan dat jullie je verder inzetten voor een BETER MILLEU doormidel van AlTERNATIEFE ENERGIE en de HERINTRODUCTIE van HENNEP- vertel over MEDICINALE ondersteuning die CANNABIS kan bieden aan ms en kamkerpatienten en hoe pijnstillend werkt voor een legio aan kwalen.

vertel dat HENNEP en andere olie produserende planten een oplossing bieden voor de PROBLEMEN in AFRIKA omdat HENNEP daar zo goed en eenvoudig te cultiveren en kweken is..en dat HENNEP een oplossing kan bieden voor het OPIUM probleem, geef aan dat USA de OPIUMVELDEN tot nu toe intact heeft gelaten, stel de vraag waarom???

En totslot praat over al dat verkwiste GELD,TIJD wat in het gat ''called'' GEDOOGBELEID in werd gegooid, wat aan veel betere dingen in onze maatschappij had kunen worden uitgegeven.vertel hierbij dat jullie een betere uitvoering van het GEDOOGBELEID willen realiseren, het 10 PLANTEN PLAN en daarmee het binnelandse koffieshop/achterdeur probleem oplossen.

Haal de positieve arumeten aan die JUSTITIE en PATIENTEN-VERENIGINGEN hebben gemaakt ten goede van CANNABIS..

vertel dat de rest van EUROPA staat te springen om Cannabis om al deze redenen te INTREGEREN...

 

En laat dat lieve vrouwtje op die foto op groenvrij.nl zich in de campange voegen,, echt een leuke uitstraling toch..een vrouwe stem op de radio derbij, geeft heel veeel vertrouwen...

 

 

 

@Wernhard, stop met praten over het universum dude :smoke ...''i beleave you''............maar echt wernhard ik snap nog steeds niet waarom je in hemelsnaam dat internet plannetje hierbij hebt gestopt..

Ik weet je vind me naief omdat ik vol achter legalisatie sta..en omdat Cannabis voor mij de enige issieu is..

maar ik vraag t je nogmaals, doe je ogen dicht en droom dat Cannabis niet meer op de lijst staat, en 't geintregeerd is als normaal product in onze samenleving.....Heerlijk he.

 

Nu zal een ander misschien zeggen ''sweet dreams''...maareuh ik weet wel beter.

 

 

suc6 dudes... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er lopen een paar topics over GroenVrij door elkaar 4/20.

Als je ze allemaal leest en begrijpt is het best grappig. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

misschien heb ik een paar blows teveel op maar wat valt er te begrijpen dan ?ik had graag wat van Cees gehoort wat hij hier van vindt dat ze zo worden weggezet,wat te verwachten was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een GeenStijl stukje is het best ok. Je ruikt de bewondering voor Cees zijn aktie door de regels heen...

 

Ook de reakties zijn gemengt, soms negatief, soms positief, en dat is heel wat op GS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom laat SpeesCees niks van zich horen.volgens mij is dit forum een beetje misbruikt

 

 

Ik kan nu eenmaal niet op 30 plaatsen tegelijk zijn !

Deel één van het plan is gelukt >>> de aandacht krijgen !

Deel twee ( onze punten aanhalen) komt nu...en daar zijn nog twee dagen voor !

Als JIJ nu ook wat positiefs weet te posten...help je...ipv ook af te kraken !

Deze ( SpeesCees) werd door justitie als promotor voor GroenVrij aangewezen...en doet zulks met hart en ziel....masar óók met meer doordachte actie als je zou denken.

 

SpeesCees

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

ok dank je voor de snelle reactie ,ik wist niet dat jij door justitie aangewezen was om GV te promoten ,snap niet dat je hier ingetrapt ben ,want nu door dit soort berichtgeving wordt je neergezet als drugsdealer of als crimineel bestempeld, waar je overigens zwaar te kort mee wordt gedaan ,maar dit soort berichten helpen je zaak dus niet want de media legt het allemaal net anders uit.op deze manier komen kleine partijen nooit van de gond.voor de mensen hier ben je een held en wetenschapper maar hoeveel % maken wij uit van de stemgeregtigde.ik wil dus helemaal niet negatief doen over jou maar degene die jou gestraft hebben gebruiken jou dus nu ook nog.ik hoop na de verkiezingstyd nog een hoop goede topics van jou te lezen,voor woensdag wens ik jullie het allerbeste 4/20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg nou de schijt, hebben ze jou al gebeld van die reclassering of gaat alles via de media? :smoke

 

Good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geenstijl is echt zo een lonsdale jongeren site wat je gewoon niet zo serieus moet nemen.

Net zoals dat domme fok.nl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even 2 onderwerpen bij elkaar gevoegd... 2 keer hetzelfde maakt 't niet duidelijker...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cees op FOK

Heb er geen account. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het toch humor en knap om zo de boel even lekker in de picture te kunnen zetten.

Elke vorm van aandacht is goed, zowel negatief als positief. Ik ben benieuwd Woensdag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bron TELEGRAAF;

 

HASJPROMOTOR TERUG NAAR CEL

 

De voor cannabishandel veroordeelde Cees Hendriks, alias Space Cees, is door de reclassering uit het campagneteam van wietpartij Groen Vrij gehaald.

Waarschijnlijk moet hij nu de laatste 12 dagen van zijn reïntegratietraject terug de cel in.

 

:smoke :verrygood :specool :specool :wOOt :wOOt :wOOt :no :no ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cees heeft al gereageerd:

 

Onderduiken ? Hoezo dan...ik zit gewoon thuis ! Wie waar alle leugens binnen het hele verhaal vandaan heeft moet bijna wel een verschrikkelijk goddelijk en/of fantasierijk mens zijn. Feit is dat men nu bij de reclassering keihard hun best doen om geen verantwoording te hoeven nemen. Vandaag tijdens een gesprek met hun bleek mijn werkelijke begeleider er niet bij aanwezig te zijn. Wél kreeg HIJ de zwarte piet toegespeeld !Dat er iets "stinkt" mag duidelijk zijn. Wordt vervolgt !

Cees Hendriks/SpeesCees, Dronten di 21/11, 00:48

 

en

 

Hoezo ondergedoken ? Ik zit gewoon thuis hoor ! Dat de reclassering nu waanzinnig z'n best doet de vinger naar alles en iedereen te steken...toont ze. Mijn officiële begeleider was er gisteren bij de bespreking niet bij...en het opperhoofd van de reclassering zegt nu dat hij het contract nooit gezien heeft anders was het zover niet gekomen ?! Maar er MOEST iemand over beslissen een paar weken terug...en WIE dat nu wél deed......dát willen ze niet zeggen ! Ik deed mijn opgedragen plicht...punt !

Cees Hendriks / SpeesCees, Dronten di 21/11, 08:53

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...