Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiettop

Knippen Van Toppen

Recommended Posts

hallo ik heb een vraagje gozer heeft gevraagt om bij hem te komen knippen is er nog een speciaale manier?? wie heeft er tips

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee wiettop .........

 

met een schaartjuhh gat het lekker ..........

 

of plukken .......

 

mzzl harry :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bijt de buds af en spuug ze in een bakje, zo worden ze nergens door aangetast en het speeksel beschermt ze tegen rot. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist, wat suffie zegt! supergoed!

 

Vantevoren wel beetje bier drinken (een paar slokjes is genoeg), dan komen er extra stoffen in de speeksel vrij, die een positieve bijwerking krijgen op de high van de wiet.

 

Succes met knippen!

 

 

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

[sarcastic mode]

Bier, Neus ?

Man ga toch lopen, als je dan toch wilt drinken doet een huis- rosé van de C1000 wonderen aan de smaak !

[/sarcastic mode]

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik meestal gewoon de tondeuse. Gaat lekker rap.

 

wtf..rosé ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan dank jullie wel. uh suffie wat bedoel je met de buds afbijten en in een bakje spugen .gewoon de top afknippen en een stukje van het steeltjeafbijten en uitspuigen? en van te vooren biertje drinken voor het voorkomen van rot

Share this post


Link to post
Share on other sites
oke dan dank jullie wel. uh suffie wat bedoel je met de buds afbijten en in een bakje spugen .gewoon de top afknippen en een stukje van het steeltjeafbijten en uitspuigen? en van te vooren biertje drinken voor het voorkomen van rot

HAHA :specool Ze zitten je maar wat te plagen lol. Je pakt een schaar. Knipt een tak van de plant af en knipt alle blaadjes der vanaf.

 

 

Maar wat ze hierboven eigenlijk wouden zeggen is:

 

GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool

 

Ik rook eerst een sigaar en spoel die na met oude cognac! Kon er niks aan doen, ik zag je gewoon die bud eraf bijten... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, ik nu ook :)

 

Maar ff serieus :specool

ik breek altijd de grote fanleaves af en knip de grote bladpunten en dat gooi ik dan weg.

Hierna knip ik de toppen mooi bij en ontdoe het van de kleinere blaadjes. Dit droog ik dan als knipafval (shake of gruis zeg maar :) )

 

Je kan er natuurlijk ook wat blad aan laten zitten. Velen hier zeggen dat dat een betere smaak geeft aan je wiet. dat blad haal je er dan af nadat het gedroogt is.

 

nou in ieder geval veel succes ermee. en niet teveel alcohol en wiet combineren, anders bijt je de toppen er echt af ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHHAHAHAHAHAHA schitterend :specool

 

Straks zit die daar aan de toppen te bijten hahahhaha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee man is een variatie op water curlen .

 

en na afloop de bijtresten van je tande schrapen ..........

 

en dan er lekker een gecurlt blowtje van roken ......... :specool

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat er altijd weer mensen zijn die het moeten verpesten :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan dit een sticky worden ? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :) waarom zeiden jullie nou dat het een grapje was :D

 

had het hoofd van ze maat wel eens willen zien als ie de eerste top in ze mond stak ;) :)

 

ik vind die van die tondeuse ook wel een strakke..volges mij was die zelfds serieus :)

 

greetz thug :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit had een prachtig appelmoes topic kunnen worden, :specool als jij het niet had verpest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat denken jullie nou dat ik dom ben vraag aleen tips krijg ik lomp antwoord over bier en in je bek steeken dan ga ik daar serieus op in ma t is al gelukt en heb 2,3 kilo nat geen idee hoeveel er overblijft ook dar krijg ik geen serieus antwoord op in een ander topic mzzlll

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft je ma weer geholpen ...........

 

echt top z'n ma ..............

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

^5 Harry

grr, je was me te snel af

btw wiettop: Heb je je tandenborstel na het poetsen wel in de slaolie gedompeld ? Zo maak je namelijk hasjolie ! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma geholpen hoe oud denk je dat ik ben ben geen 18 jaarige zo als jou dat een paar wiet plantjes op ze zolder heeft bij z,n ouders omdat ie zelf geen huis ken betalen

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo ik heb een vraagje gozer heeft gevraagt om bij hem te komen knippen is er nog een speciaale manier?? wie heeft er tips

Ken iemand me vertellen hoe je het snelst ken zien of het een mannetje of een vrouwtjes plant is????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...