Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

De Ultieme Kruisingen

Recommended Posts

Die bruine herijuana ziet er echt oldskool uit zeg... Wanneer komen ze in je shopje? :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@drlivingstoned

Ik weet dat je met smart op de heri zaden zit te wachten,maar je zult nog een week of 3 geduld moeten hebben voordat ze na de kiemtesten de deur uit kunnen.Maar wat in het vat zit verzuurt niet :nerd

 

@unwanted

Eigenlijk op dezelfde tijdstip als de andere zaden,dus over een week of 3.

 

@sirsmeokealot

De heri is inderdaad bruin,dit komt door de hoeveelheid haren,appart plantje hoor ;)

 

@Blowmonkey

Ik wist dat je ermee zou komen :nerd

De exacte cross was: pre98 bubbakush/skunk#1 chees feno

Nu schijnt de 2e van deze de herma te triggeren,dit zelf ondervonden en door moratrebel bevestigd.Ik had 2 overgebleven planten hiervan waarvan 1 in het vroege stadium een zeer vruchtbare mannelijke pol eruit perste.De andere is byzonder mooi afgebloeid zonder enige tekenen van herma.Vandaar dat ik voorrang geef aan de andere kruisingen.Ik ga deze feno nog wel met killa kush verwennen :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje san! Ziet er mooi uit! Straks ga je zeker ook nog je eigen vloe's kweken of nie? :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldig om dit alles te zien en te volgen..

ik geloof dat het best goed moet voelen telkens weer met perfectie kunnen draaien :innocent:

Leuk dat er zoveel werk gedaan word om leuke soortjes te krijgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm. ziet er goed uit hoor.. tasty !

Mooi werk weer .. weer een paar top-soortjes zo te zien :innocent:

 

 

Ik wil al een poos een kruising maken van zaadjes die ik nu heb ( vrouwelijke royal haze en powerkush) met de Stella Blue plant die ik nu buiten heb staan..(want het lijkt een man te worden, mar nog niet zeker.. zie evt. foto gallery ) lijkt me ook wel lekker smakende en mooi gekleurde toppen opleveren . hmmm..

Geeft wel nog meer inspiratie dit topic .. B)

Edited by Sweet Forrest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten was het klote weer,maar toch gratis licht.Deze 4 dames hebben buiten heerlijk op hun gemakje mogen wortelen en rustig mogen bouwen.

2x Herijuana

1x killa kush

1xbubba kush/sk#1

De killa kush man staat te trappelen om de dames eens stevig te verwennen.

 

med_gallery_7203_613_40765.jpg

 

 

De dames zullen de bak heerlijk vinden.

med_gallery_7203_613_9116.jpg

 

 

Herijuana

med_gallery_7203_613_14649.jpg

 

 

Skubba

med_gallery_7203_613_28405.jpg

 

Deze draai zal vooral gaan om de F2 te maken van Killa Kush en meer K.O (herijuana/killa kush) zaden.De skubba en killa kush lijkt me een waanzinnige kush kombi.Dus weer een kassie vol lekkers.

Allemaal op een rijtje.

med_gallery_7203_613_65938.jpg

 

 

De opzet is aangepast naar 2x400 watt HPI en een afzuiger van 1500m3 en een carbo-riginal idem 1500m3.

Sannie is klaar voor de aankomende zomer B)

 

Niet te vergeten gaan de kleine schatjes ook prima,deze staan onder een 250 watt HPI.

med_gallery_7203_613_74378.jpg

 

 

Vanwege het graf weer buiten heb ik ze maar lekker binnen gehouden,als het opknapt mogen ze naar buiten toe.

 

Tot de volgende keer :innocent:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer veel belovend uit San... :innocent:

 

Ik ben benieuwd of we weer wat high speed growing zullen zien, die folie is werelds... B)

 

Heb je nog wat aan je grondje gedaan???

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:innocent:

De ph van mijn grondje was en beetje door geschoten naar beneden,terwijl ik de gehele afgelopen ciclus niet heb afgezuurd.Aangezien ik liever niet naar chemie grijp heb ik maar een flesje rhycotonic aangeschaft,deze plust de ph enorm en zorgt nog voor een stevige wortel ontwikkeling.

Door de eerste paar water beurten met een hoge ph te wateren zal stap voor stap de ph van de aarde ook plussen.

We zullen wel aan de planten zien of ze het kunnen waarderen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@happydude

Het plussen gaat hier dmv de wortelstimulator en hoef ik geen loog te gebruiken.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Sannie krijgen we nog een of andere nieuwsbrief van sannie's shop zodra de zaden verkrijgbaar zijn :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een nieuws brief :innocent:

Tot nu toe heb ik dit niet gedaan omdat het niet mn sterke kant is,

maar ben wel aan het bekijken of een nieuws brief in de mogelijkheden ligt.Ik haat spam nl B)

 

Als de nieuwe shop online gaat krijgen al mijn klanten een update.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet echt een reden om geen kalk te gbruiken,de rhycotonic plust enorm en aangezien dit een organische stimulator is leek me deze geschikter om in start groei deze in te zetten.Planten doen het prima en vertonen (nog) geen enkel gebreks verschijnsel.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wekelijkse update:

 

BBI F2

Foto-SYPKLOLN.jpg

 

The One F1

Foto-YTWWT3II.jpg

 

Shack experimentje

Foto-MNQ4MXUV.jpg

 

Riedeltje zaailingen

Foto-JOCFWHFQ.jpg

 

Binnen hebben de dames hun plekje ook wel gevonden

Foto-YQDM88S8.jpg

 

Hieronder is mooi te zien hoe 2 snelle indica's toch heel verschillend kunnen groeien:

 

Killa Kush"

Foto-BR7ZXB7J.jpg

 

Herijuana

Foto-SDNRRHCP.jpg

 

Heerlijk om binnen en buiten de kweek door te laten vloeien en een beetje te spelen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer lekker uit man... :smoke

 

Die shack gaat goed:)

ben benieuwd wat die BBI en The one gaan brengen...

 

Nog gelukt met ontsmetten????

 

Grt paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk een outdoorprojectje :smoke

Hopelijk vallen er geen hagelstenen uit de lucht zoals hier deze morgen, scheurden het blad zo in 2 :nerd

Succes ermee!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Heheheehe, Miss_J is weer eens wezen snuffelen aan al dat lekkers wat Sannie nu weer heeft staan. Ben met name erg gecharmeerd van de Killa Kush en de Herijuana :smoke :nerd Hemelse geurtjes voor Miss_J's neusje.

 

Die Sannie is weer eens wicked bezig met de lekkerste kruisingen. Ik zeg het, die Sannie moeten we in de gaten houden. :rofl

 

Wicked!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb gister voor het eerst Hindu kush gerookt, moet zeggen dat het een wietje is wat ik nog niet eerder gerookt had. Zeer appart, een toch rare muffe niet snappende smaak in de wiet. Een lekkere high dat zeer zeker!

 

Is de smaak van deze kush dame's vergelijkbaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paffie

Ja het ontsmetten lijkt zn werk te hebben gedaan.Aangezien ik alles in de groei heb staan had ik mooi de kans enkele weken de boel eens heeeeeeeeeel grondig aan te pakken.Ik heb sindsdien geen trip meer gezien,nog 1 keertje een behandeling voor de planten de bloei ingaan.Hierna worden er roofwantsen uitgezet om een evt verdwaalde trip tegen te houden.

 

@miss_j

Ja hou jij die sannie maar in de gaten hoor :rofl

Er zijn al weer verse zaden uit de usa hierheen onderweg om nog meer vers bloed te verkrijgen :smoke

 

@ziekzaatje

Kush is een smaak op zich welke idd een beetje aarde achtig aandoet,de smaak hoort zacht en lekker te wezen.Deze 2 kushes hebben als voorouder de pre98 bubba kush en behoren tot 1 van de lekkerste kushes welke ik ken.Met een absolute favoriet killa kush :nerd

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt inderdaad, ik merkte de kush totaal niet op onder het roken, terwijl ik hem bijna puur gedraaid had. Erg apparte smaak. Lijkt me nu wel eens leuk deze kushes te proberen.

 

Van de week denk ik maar weer een zakje halen en eens fijnproeven. Vond het opzich wel een lekkere wiet. Maar mijn voorkeur blijft toch wel bij hele zoette wietjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een verfend liefhebber van zuivere en sterke hassies,aangezien de meeste hassies wel lekker zijn maar niet het gewenste effect geven wil ik jullie toch voorstellen aan de absolute kampioen onder de hassies en dat is de vingerhasj.

 

Aangezien ik alle budjes in mn vingers moet kneuzen om de zaden eruit te krijgen,blijft er na verloop van tijd een mooie bruine laag harsen en thc achter.deze verzamel ik graag.

 

med_gallery_7203_656_49944.jpg

 

 

 

 

 

Dit bakje is na dagen werk van 2m2,veel is het niet maar jullie kunnen van mij aannemen dat het meer als de moeite waard is om dit goud te bewaren.De smaak is zwaar en vol en proeft naar het gebruikte product in dit geval herijuana en killa kush (K.O) :smoke

 

med_gallery_7203_656_38866.jpg

 

 

 

 

 

Dit is komplete hard drugs en niet te doen voor de niet ervaren roker,het gevoel is ongeëvenaard zwaar en laat je uit alle poriën zweten.En toch er niet af kunnen blijven he :nerd

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...