Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

De Ultieme Kruisingen

Recommended Posts

:nerd ja we hadden het er al over gisteren. Op de rand van je bed lijkt me het lekkerst :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf vind ik hasj erg lekker op zijn tijd, maar rook het nauwelijks of bijna nooit. Moet zeggen dat nu ik die vinger hasj zie er wel erg veel trek in krijg :rofl

 

Jammer dat we in deze hobby niet zo vrijgevig kunnen zijn (met info etc) als dat we willen :nerd

En ik alleen maar naar de foto kan kwijlen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo bevruchte wiet niet lekker en rookbaar. :nerd :rofl ;)

 

Geen twijfel aan dat je hier monsterachtige meppen van krijgt :smoke is om half in coma te raken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten gaat het hard nu.de dames/heren hebben het naar hun zin.Hoogste tijd om eens wat TE grote planten eruit te halen aangezien dit meestal ook de mannen zijn.Zijn het per ongeluk toch dame's dan zijn ze met te lang :nerd dus geen spijt.

Hieronder op de foto de 4 bakken met verschillende soortjes.Duidelijk is te zien dat de bak met de twisted fruit niet echt lekker gaat.Hopende dat 1 van de 2 een dame is en dan heeft ze de gehele bak tot der beschikking.

 

gallery_7203_613_7823.jpg

 

Na de grootste planten eruit gehaald te hebben is er weer wat meer lucht voor de overgebleven planten.

 

gallery_7203_613_2634.jpg

 

Niet voor de zwakke maag ;)

 

gallery_7203_613_12567.jpg

 

Bij deze 3 bakken gaat het me om de dames en dan het liefste 1 mooiste.De blue kronic heb ik speciaal om een man van achter te houden en hier dan ook geen slacht partij.Als het kan laat ik er ook een kleine dame in staan en heb ik meteen wat F2 zaden om weer verder te werken.

 

gallery_7203_613_22512.jpg

 

Het andere speelgoed gaat ook lekker :rofl

 

gallery_7203_613_19888.jpg

 

Buiten spelen is leuker als binnen omdat je de gehele dag ernaar kan kijken en mee bezig kan zijn.Nadeel is het weer,maar ik heb ervaren dat als je de planten lekker laat zet en niet te groot laat worden best flinke planten kan krijgen.

Laat de weer godin ons gunstig gezind zijn :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele mooie foto's en planten sannie! :nerd Als alles goed gaat, denk ik dat mijn tweede ronde net klaar gaat zijn voor de nieuwe sannie zaden! Woohoo :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilzitten? :rofl

 

Deze dames hebben er zin in

 

Herijuana:

 

gallery_7203_613_27660.jpg

 

Killa Kush:

 

med_gallery_7203_613_64602.jpg

 

Skubba(skunk#1/bubba kush)

 

gallery_7203_613_43132.jpg

 

De planten gaan nu kei hard,dit is grotendeels te danken aan een welriekend bodem leven :nerd

 

gallery_7203_613_50892.jpg

 

De planten tonen geen enkel verschijnsel van tekort of overschot,geen paars steeltje te bekennen en de bladeren zijn mooi donker groen.Het valt wel op dat onder deze zwaardere hpi lampen de uitgroei ook minder lichtgroen is. Dit vanwegen het mindere strekken onder deze lampen.

 

gallery_7203_613_37820.jpg

 

Op deze manier wordt scroggen een waar feest :smoke

 

gallery_7203_613_47988.jpg

 

So far so good en hebben we weer genoeg te beleven

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx mad

de meeste indica's blijven klein en bossig,herijuana groeit wijd met veel vertakkingen.In de usa raden ze minimaal 6 weken voorgroei aan maar dat lijkt me een beetje te veel van het goeie :whistling

Wanneer juist behandeld groeit ze als een speer en houd ik een week of 3 voorgroei aan met een voor gegroeide stek wanneer er 2 planten op 1 m2 wordt gekweekt.Dit maakt de herijuana met een afbloei tijd van een week of 8 erg aantrekkelijk om een snelle kweek te realiseren met hoge kwaliteit wiet.Tevens zal deze plant in scrog een stuk ruimer op brengen als dat ze in sog zou staan.

Dus indica scroggers opgelet want herijuana komt eraan :blink:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, die Herijuana wordt mooi breed.

De twee kush soortjes lijken wat meer geschikt voor sog.

 

Shit man, wiet en paddo's in 1 bak..haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lopende is ook een nieuwe cross welke ik al in kleine batch heb gemaakt.Deze zaden worden momenteel uit gezet en feedback zal niet lang meer op zich laten wachten.Deze cross staat hoog op het lijstje van veel van mijn klanten en lijkt op voorhand al een knaller.

 

Blueberry Indica:

med_gallery_7203_613_36864.jpg

 

 

Killa Kush Man

med_gallery_7203_613_9616.jpg

 

Herijuana is ook weer van de partij :(

med_gallery_7203_613_45096.jpg

 

Gezellige boel daar :whistling

med_gallery_7203_613_32141.jpg

 

 

Hier is mijn rechter hand aan het werk en ik moet het hem nageven dat zijn werk altijd top notch is :blink:

 

De kruizing Blueberry Indica/Killa Kush zal met een maand of 3 klaar wezen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ziet er weer erg profie uit die cross.... :blink:

 

maar ik wilde eigelijk ff weten van je wat je met die WW cross gaat doen,

 

ik weet dat het zaad verzegd is maar je houd er toch wel wat voor je zelf ?

 

die moet ff getest/gegrowd worden :whistling

 

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

@midian

De betreffende cross zal zeer binnenkort in de shop verkrijgbaar zijn.

 

Als je naar iets speciaals zoekt dan heb ik de kruizingen van de BBI F2/herijuana welke niet in de shop zal komen maar waar ik wel nog plannetjes mee heb voor de toekomst.De bbi is sterk in het doorgeven van de blauwe kleur en geur en heri is sterk in het doorgeven van potentie.Dit lijkt mij een heftige kruizing en omdat deze in kleine batch is gemaakt MEGA exclusief :whistling :blink: :(

 

Ben je zoekende?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt die WW cross in je shop ??

 

hahaaha zoekende.... weer zaad :whistling

 

het moet ook niet TE makkelijk worden hier he :blink:

 

ik heb toch 1 lampie over leuk voor kleine testjes dus kleine batch....25 zaden is dan al genoeg.

 

is dat BBI f2 x Heriuana zaad er al ?

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Midian

oi oi oi

 

Ik heb nieuwe zaden uit de usa mogen ontvangen.

Ik had de zaden gevraagd omdat er een blackberry kruizing tussen zit waar ik al ff naar op zoek ben,waarschijnlijk omdat ik zo'n aardige snuiter ben kreeg ik nog een aantal ander lekkers binnen zoals dirty harry en lemon spice en nog meer van dat spoepgoed.

 

Je doet me een groot plezier om deze uit te zetten,vers uit de states :whistling ......exclusiefer kunnen we het niet maken

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

BlackBerry :whistling :blink:

 

je hebt PM :(

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

De scrog begint zich nu lekker te vullen,planten zitten goed in hun velletje,bodemleven is vol op gang.

 

Dit is te zien als het zw/wit folie opgetild wordt,dit mag toch wel aangeven dat er voldoende mycorrhiza schimmels aanwezig zijn en dat het bodemleven hoogtij viert.

 

Foto-TKRRIDHI.jpg Foto-CWWLCETO.jpg

 

Het scrog net begint toch goed te vullen nu,grappig om te zien dat dit dus ook mogelijk is met de juiste indica

Foto-AIHIEOF3.jpg Foto-IPPIGDJZ.jpg

 

Herijuana is inderdaad een geweldige scrog plant,voor het binden van de kleine zijscheuten kun je ook kesrtbalhaakjes gebruiken.

Foto-CX7SFSQC.jpg Foto-6DZQVEK7.jpg

 

Deze foto laat mooi zien hoe mooi de vertakkingen uitlopen en welke allemaal opgebonden dienen te worden

Foto-OUBIQJ8K.jpg

 

Till next time

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het begint idd heel erg mooi te vullen

Wat een verschil in 1 week

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zo zo man ook al paddo's aan het kweken ?

 

en zo zie je maar....is kerst toch nog ergens goed voor. :blink:

 

 

 

 

grote bakken rulezzz....optima forma ! :whistling

 

 

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je BB's zijn ook wel aardig te scroggen denk ik hoor, bij mij zijn het mooie struiken geworden, ga ze ze morgen ff op het net binden, wordt meer een semi-scrog, maargoed, ze vertakken mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sannie is dit weekend aan het genieten van serene rust :verrygood

 

tot na het weekend allen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus indica scroggers opgelet want herijuana komt eraan :verrygood

 

Ik ben alvast van de partij ;)

Wanneer komt dat zaad in de shop?

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een kleine rondleiding in de man z'n keuken ben ik nog meer onder de indruk van de soortjes ;) toen ik richting noorden reed was alle contact met aarde verloren. Stukkie Deep purple afgewisseld met wat spacy stuff van Pink Floyd hielp me niet echt op aarde terug maar maakte de rit enkel maar aangenamer. :)

 

Een prachtig zicht op een paar super soortjes blijft in elk geval nog heel lang na zinderen op m'n netvlies en geeft me heel erg veel zin in een paar weken verder :D

 

Thx voor de gastvrijheid ;) en de sanseo, we komen zeker nog eens die kant op en hopelijk is die kleine meid tegen dan de valpartij helemaal vergeten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben alvast van de partij :D

Wanneer komt dat zaad in de shop?

 

Groetjes T

 

Het zaad ligt er al.

Het wachten is op de afronding van de nieuwe shop welke nogal even op zich laat wachten :) ;)

We doen ons best

 

@drlivingstoned

Ja het was wel gezellig he,en die kleine was er zo weer overheen :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is weer eens tijd voor een klein experimentje,want van stil zitten wordt je lui :o

 

Ik draai momenteel 2 jaar met de wing kappen,prima kappen maar naar mijn idee een beetje over rated,de behuizing van de lamp is netjes en een stuk degelijker als een standaard kap.De reflectie is prima te noemen zolang de kap netjes schoon blijft.Ze hebben hun werk prima gedaan en waren aan vervanging toe.

Daarvoor draaide ik met gavita's,dit zijn lampen met een interne reflector en functioneren als een diepstraler.Aangezien dit kleine bulbs zijn en geen noemens waardige kap nodig hebben is het klimaat in een kleinere ruimte als deze een stuk beter te sturen en aangezien een diepstraler hoger boven het gewas dient te hangen komt dit de temp ook weer ten goede.Om een lang verhaal kort te maken ben ik een diepstraal fan en ben benieuwd of deze bakbeesten van kappen in de buurt kunnen komen van de gavita's ;)

 

Here we go:

Diamantkap ter beschikking gesteld door the growshop

Foto-TZTKIIW7.jpg

 

De kap ziet er grappig uit en kon een kleine gniffel niet onderdrukken.Twee simpele perforaties maken het mogelijk om de kap op te hangen.De kap weegt weinig en voelt aan als speelgoed :D

Foto-KLYQMZT3.jpg

 

Zo die hangen

Foto-OTFFURPV.jpg

 

Een beetje jammer dat een speciaal design kap waar men veel heeft na gedacht over de reflectie van licht men vergeet de lampen recht t.o.v de reflector te hangen,lijkt me een pre wbt de reflectie :verrygood

Foto-TSH3ZTIX.jpg

 

Ze zien er wel stoer uit vind ik

Foto-YZKI8ECN.jpg

 

Aangezien de 12 uurs periode aangebroken is moet ik de planten nu met rust laten zeker in die eerste week bloei is dit een vereiste.

Ik zal stapsgewijs wat metingen gaan verichten in de loop van de ciclus,de eerste indruk is niet verkeerd anders had ik ze er niet eens in gehangen :)

Foto-8DO3FFDX.jpg

 

De lumen meter moet even wachten,de joint niet ;)

Voor de gene welke de foto's groter willen zien klik: hier

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Sannie,

 

Begint er allemaal wel high tech uit te zien zo, zeg. Organi-tech kweken by Sannie... :verrygood

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...