Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetie

Stroom Betalen Werkt Niet ))))))) Integendeel !

Recommended Posts

Als je een enkel lampje hebt hangen dan is er niets aan de hand

maar als je denkt groots te beginnen en de stroom te betalen .

 

VERGEET HET DAN MAAR

 

Ik citeer de baas van de grootste landelijke opsporingstak van Hennep/Cannabis Ned/Be:

 

De Buysscher: “In Nederland gebruikt de politie om de haverklap een warmtemeter. Bij ons is rondvliegen met een helikopter en een warmtemeter er niet bij. Dat is een inkijkoperatie en bijgevolg een schending van de privacy. Wij springen daar heel voorzichtig mee om. Er moeten eerst en vooral genoeg aanwijzingen zijn én de andere technieken moeten uitgeput zijn. Navraag bij Electrabel of andere maatschappijen naar torenhoge verwarmingsfacturen volstaat soms al.”

 

Hoge Facturen worden er uitgelicht dus alles word bekend gemaakt ......Beter niet betalen en goed verbergen .

Wat niet weet wat niet gepakt kan worden .

 

 

Bron : http://www.merksem.net/regio/2006/januari/...is_kweken.shtml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je beter gepakt (liefs helemaal niet natuurlijk) dat je je stroom netjes betaald

hebt, dan dat je een fikse boete krijgt voor stroomdiefstal en het geschatte verbruik, wat ze heus niet in jouw voordeel zullen schatten.

 

Blauwezand

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Stroomdiefstal zal meer in de gaten lopen dan een hoge rekening, want dan zou men alle hoge rekeningen na moeten kijken en moeten nagaan of het energieverbruik voor die situatie idd kenmerkend hoog is.

 

Maar de energiemaatschappij weet hoeveel ze aan een blok levert. Als er voor dat blok veel minder wordt betaald en men dus ergens energie 'kwijt' raakt zal men daar eerder onderzoek naar doen. Bovendien is dat rechtmatiger te onderzoeken. Voor grote hoeveelheden gestolen stroom op een gebied wordt dus wel eens door het energiebedrijf een helikopter gehuurd om te scannen.

 

Bovendien is Electrabel een Belgisch bedrijf en waarschijnlijk zijn de opsporingsmethoden voor beide landen niet met elkaar te vergelijken.

 

Maar zonder inside info blijft het koffiedik kijken en zal ieder voor zich uit moeten maken wat hij/zij een aanvaardbare risico-inschatting vindt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

conclusie : Wij kwekers moet op zoek naar methoden om minder grote electrische vermogens te gaan gebruiken in onze kweek . Gelukkig staan bedrijven als Phillips niet stil .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel van dat soort apparaten zou je nodig hebben voor 3000 watt aan kweekapparatuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij gebruiken ze de zonnecellen meestal voor het verwarmen van water. Geloof dat de waardes van een zonnecel ook niet uitgedrukt worden voor het leveren van zoveel wattage, maar in joules.

 

En de aanschafprijzen van zonnepanelen... ai ai ai

 

Maar je krijgt wel subsidie van het rijk... :lol: Omdat je zo goed bezig bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt leuk om met zonnepanelen te gaan werken maar

om 3000 watt op te wekken zal je ongeveer € 20.000,-

moeten investeren. :lol:

 

Als je gepakt wordt ben je die investering kwijt (inbeslagname). :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dan maar meer risico lopen met een hoge rekening in de maand dan dat ze me pakken voor illegaal aftappen :lol:

 

 

greetz bjorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

of koop een aregaat en zet die geisoleerd in je kelder of schuur ................ iederedag een jerican met diesel en niemand die ergens naar kijkt of vraagt ....en de aan schraf van een aregaat valt ook wel mee ...........

 

Mzzl Harry

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk dat je beter gepakt (liefs helemaal niet natuurlijk) dat je je stroom netjes betaald

hebt, dan dat je een fikse boete krijgt voor stroomdiefstal en het geschatte verbruik, wat ze heus niet in jouw voordeel zullen schatten.

 

Blauwezand

 

Ja maar gelukkig dat de rechter het laatste woord heeft en niet de energieleverancier! Meer dan 8 lampen in je huis.... AFTAPPEN DE BOEL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met 1 lamp ben je wel hard genaaid als je gepakt word haha.

Als je met meerdere lampen kweekt moet je gewoon met kaarsjes gaan zitten in de avond in plaats van je spotverlichting.. minderen met de tv en laat die radio maar een keer uit... compenseer je het een beetje maar dan nog..

 

Waarom zouden energie-bedrijven grote BETALENDE verbruikers aan de politie vrijstellen dat is tog dom!??

dat is alleen maar kassa wat kan hun het nou bouten waar het heen gaat zolang het maar betaald word. niet dan?...

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klinkt leuk om met zonnepanelen te gaan werken maar

om 3000 watt op te wekken zal je ongeveer € 20.000,-

moeten investeren. :lol:

 

Als je gepakt wordt ben je die investering kwijt (inbeslagname). :wacko:

 

De zonnepanelen mogen ze niet in beslag nemen !!

 

 

Die grote panelen leveren een mximum van 100 watt per stuk , dat is wel gewoon electrisch vermogen . Bij zonneboilers is dat weer anders .

Share this post


Link to post
Share on other sites

je praat wel over zonnepanelen maar we zitten in NL niet te vergeten, hier schijnt geen zon haha

zon beetje 2500 km ten zuide van NL begint het een beetje te komen met de zonneschijn maar hier is het echt hopeloos.

 

En die foto van die paardenstal met dat zonnezak staat in de schaduw!! beetje dom als dat de enige zijde dat bedekt is met panelen maar dat zal wel niet..

 

Mijn pa heeft ook zonnepanelen op het dak bij ons gezet 8 op de schuur en de rest op het dakappel in totaal 13 zonnepanelen.. met de tv aan, afwasmashine en de wasmashine, en enkele standby apparatuur zoals de sateliet ontvanger en een rijte recorders.. volgens mij ook een computer en de laptop op de adapter.

De meter liep achteruit met deze apparatuur op volle gang op een zonnige dag afgelopen week met die 28 graden.. die zelfde dagen daarvoor liep die ook terug.. Als de zon schijnt hebben wij gratis stroom in huis..

me pa zegt dat wij rond de 200 euro zitten in de maand aan stroom.. dus tel uit je winst. Hij heeft nog net geen 10 ruggen uit gegeven voor die 13 panelen.

 

en een tv heeft ongeveer evenveel verbruik als een kweeklamp?? if was dat de infrarode straling..

Maar het geeft iig een idee van wat die dingen aan stroom opleveren, me pa heeft wel verschillende wattages in die panelen verschillend van 100 watt ofzo tot 165? ik heb me er niet zo in verdiept vind het allemaal wel best .. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
De zonnepanelen mogen ze niet in beslag nemen !!

Die grote panelen leveren een mximum van 100 watt per stuk , dat is wel gewoon electrisch vermogen . Bij zonneboilers is dat weer anders .

Als je zonnepanelen gebruikt om stroom op te wekken voor het

kweken van wiet dan is de politie bevoegd om ze in beslag te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

zet je kweek dan op de leverancier. maar begrijp ik het nu goed dat je in nederland een boete krijgt van je leverancier ook al betaalde je de stroom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo betalers, klevers, bypassers, en corrupte GEB értjes !!

 

Ik heb net de eindafrekeknig van die honden terug gekregen.

Even goed opletten dus want dit jaar laten ze me alweer 10.000 kw teveel afrekenen.

Op zich geen ramp maar let op het volgende !!

 

In 1996 kreeg ik over 2 huisadressen 2 eindafrekenigen van een totaal van 36.000 gulden.

Die moest ik binnen 14 dagen overmaken, ik kon geen kant op natuurlijk.

 

2 maanden later werd ik gepakt in mijn oude flat, tijdens het verhoor en tijdens de rechtzaak kwam naar voren dat de politie mijn verbruik had opgevraagt.

OK das de gang van zaken, maar om op basis van een jaarafrekening die door een kloterige uitzendkracht is opgemaakt waar een ovcerschatting is van 20.000 kilowatts is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten en geeft mij vanaf toen de volgende rechten.

 

Terugvordering van gemaakte onkosten. (2000 euro onderzoek meterfraude !)

Terugvordering van gemaakte geleden verliezen ( 50.000 euro compleet hok verloren)

Een schriftelijk excuus van de organsitatie. ( nooit gehad)

Gratis stroom voor de rest van mijn leven ...

 

Voor diegene die te stoned zijn, ik ben verraden door die klootzakken terwijl ik op ieder adres iedere maand voor de ene woning 900 gulden stroom afdroeg en voor de andere 1500 gulden stroom afdroeg.

 

Kijk en zo doet het NUON zaken met de kwekers die wel gewoon betalen !!

Sindsdien doe ik er alles voor om die hoerige meter van ze te vernielen, hun winst zoveel mogelijk af te romen en iedere NUON wagen die ik zie daar trap ik een deuk in.

Het is nu jaren geleden maar het begint gewoon weer opnieuw !!

 

Oxio ?? Essent ?? NUON ?

 

Go fuck yourself hijoputas !!

 

:wacko:

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn taw :wacko: :wacko: Maar houden ze je nu niet in de gaten dan nuon hoeft jouw rekening er maar uit te halen en te kijken of je abnormaal stroom gebruikt toch,dat doorgeven aan meneer agent en dan staan ze weer bij je op de stoep of ik zie ik het een beetje zwart-wit :wacko:

 

 

greetz bjorn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bad Ass MTF TAW heheheh.

 

En het mooie hier van is dat ik hem geloof. :lol:

 

Maar ja voor dat ene fuck lampie die ik heb , ga ik niet lopen jatten.

 

mijn meter in me oude huis is wel aan gort, door de bekende magneet. En ik weet niet hoe dat gat aflopen. Nu is het nog in mijn voordeel.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
damn taw :wacko: :wacko: Maar houden ze je nu niet in de gaten dan nuon hoeft jouw rekening er maar uit te halen en te kijken of je abnormaal stroom gebruikt toch,dat doorgeven aan meneer agent en dan staan ze weer bij je op de stoep of ik zie ik het een beetje zwart-wit :wacko:

greetz bjorn :lol:

 

Kijk dat is toch het schofterige ervan ? Het gaat buiten je om en je kan er niets aan doen.

Nu opnieuw ingeschat op 10.000 kw teveel !!

 

Weten jullie hoeveel een gemiddelt gezin verbruikt ?

Daar ga ik nu al een paar keer overheen, plus mijn eigen verbruik van het huis ...

 

Als de politie nu vraagt of TAW nog veel stroom verbruikt dan zegt die computer JAAAAAAAAAA INVALLEN MAAR !!!

 

Vertellen jullie mij maar dat zoiets mag, kan, en legaal en of eerlijk spel is ??!!

 

Als het NUON de zaak menselijk had afgehandelt dan zou ik ze met rust laten maar ze hebben de TAW geschoffeerd, geplukt, genegeerd, en ze hebben een zeer goede betaler ( alles is bewaard) verraden in de hoop daar iets mee te winnen.

Na een lang gesprek met een opsporingsambtenaar van het NUON ( die wel toegaf dat het NUON net UPC is)

heb ik hem toegezegd dat ze op deze wijze de oorlog zeker verliezen.

 

O ja die 36000 gulden moest ik eerst betalen en die heb ik zonder rente en zonder excuus en op hun correctie wijze terug gekregen na 2 jaar.

 

En dat was dus minder dan de 36000 gulden die ik heb betaald, zij

( het NUON ) hebben dit altijd verzwegen, ik kwam er pas na 3 jaar achter dat mijn hele wijk het zelfde probleem had.

 

Er procederen nu nog buren die niet eens kweken maar wel 10.000 moesten bijbetalen.

We spreken hier gewoon van een doofpot schandaal dat nooit is geopenbaart.

Bij deze trek ik de diepe rioolput van ze open en laat ik jullie voor de 3de meen ik op dit forum weten hoe diep mijn haat is.

En wat mij betreft mag iedereen in Nederland dit weten, de Essensie wou er niet op ingaan toendertijd.

 

groetjes

 

van het slachtoffer van de grote corrupte maatschappij NUON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...