Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ozric

4 Planten Nlx In 30 Liter Potten

Recommended Posts

Is de eerste keer dat ik zelf een topic plaats.Bezoek regelmatig dergelijke sites.

Maar nu kan ik dus zelf iets plaatsen.

 

Het worden 4 potten van 30l. i.p.v 50 kleine van 7 l.

2 keer 600 wat erboven plus nog een kwiklamp van 125w.

afzuigbox van 1500 kub.

inblaas van 500 kub.

 

grond : 2/3 plagron batmix

1/3 cocospeat

 

voeding : wortelstim. house /garden

terra-vega

terra-flores

pk 13/14 en bnxcel van bio nova.

guano-extract van no mercy

 

De planten staan wel al 3 weken in de bloei maar ga alle weken updaten.

 

Reakties en suggesties zijn altijd welkom.med_gallery_7499_401_699888.jpg

med_gallery_7499_401_1124891.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn geen planten maar wiet bomen :offtopic :jump:

 

Zien er mooi uit :)

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zal je wel een aantal rokertjes afhalen :) mooi hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bedankt.Het zijn al mooie planten geworden.De 4 dames zijn tussen de 1.6 m en 1.8 m.

Hun groeispurt is wel voorbij......gelukkig

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi man kijk effe in me fotoalbum ik doe het zelfde maar dan met 5 in 45literkuipen.vraagje waarvoor is die kwiklamp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit,mooie grote planten.

das het beste,goed voor groeien en veel lich dan kan je met minder planten

ook een mooie opbrengst krygen.

 

check anders mn gallery,daar staan er ook 4 pp''s onder een 600 watt,in 12 liter potten.

 

ik denk dat je straks een leuke opbrengst krygt!

 

greets

lee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geil mmmhhhh mjammie ,sorry hoor maar liefhebber van grote potten ,zijtakken met veel buds eraan ,daar heb je wat aan ,zoals de jouwe lekker hoor

 

licht is gewicht :)

bakken zijn veel zakken :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er inderdaad heel gezond uit, mooie donkergroene blaren.

 

Denk dat volgende kweek bij mij ook met minder planten zal zijn, loop je zo geen risico als ze u pakken en de opbrengst scheelt soms echt niet veel. Het enige nadeel is de langere voorgroei. HOelang heb je deze laten voorgroeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit die weed bomen :offtopic :)

maar heb je wel gedieft? want er zit veel klein spul

onder aan de stammen :jump:

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

bierkrat: die kwikjodide gebruik ik normaal gezien voor de groei.

In dit geval kunnen ze wat meer licht geven aan de zijtakken.

En we verkrijgen een wat uitgebreider spectrum: kan geen kwaad hé

 

nitro: de planten hebben eerst in de veranda gestaan in 7liter potjes.Waren overblijvers van de vorige keer.Heb er een keer of 3 de toppen uitgeknepen

 

40pp : Heb in 't begin veel gedieft toen ze nog in de veranda stonden maar eenmaal onder de lampen heb ik ze laten gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi man kijk effe in me fotoalbum ik doe het zelfde maar dan met 5 in 45literkuipen.vraagje waarvoor is die kwiklamp?

 

Hee bierkrat,

Ben over hetzelfde aan het nadenken. voor 5 planten kunnen je ze je huis niet uitzetten toch? Een kennis van me doet kamertjes bouwen en vertelde me dat als je het risicoloos wil doen je 5 planten zet. Maar die 5 planten geef je wel 3 of 4 x 600 watt. Keer of 10 a 12 toppen, 4 weken voorgroei, 8 bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mijn huurcontract staat dat het bedrijfsmatig kweeken van hennep verboden is.volgens de wetgeving is tot en met 5planten voor eigengebruik hoop dat ik zo safe zit maar helemaal zeeker ben ik nog niet sinds de invallen in rotterdam bij de growshop staan hier nergens meer kastjes of tentjes met 5 planten in de shops :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in nederland is het zo dat je 5 planten mag houden tenminste dat wordt gedoogd als die blauwe apen zeggen dat je ze weg moet halen en je doet dit niet ben je strafbaar :offtopic :jump: :P :no :|

en nee de woningbouw kan je er niet uit gooien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 plantjes kunnen net zo goed in beslag genomen worden als 10 plantjes.

Zeker als je een lampje erboven hangt, wordt dit gezien als "professioneel kweken"

 

5 plantjes in je tuin, zonder toevoegingen 'kunnen' gedoogd worden.

 

En je huurbaas kan je er zeker wel voor uit je huis zetten.

Affijn..gebruik de zoekfunktie even, want hier zijn al een aantal topics aan besteed volgens mij.

 

sry..beetje off topic, ik ga in de hoek.

 

btw..mooie Nlx bomen man

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 a 12 keer toppen lol dat heb ik nog nooit gehoord is wel erg over dreven veel :)

 

mischien is dit niet de thread om hierover te beginnen maar laat ik je zeggen dat ik de resultaten heb gezien. Bij iemand die had letterlijk 4 X 600 watt hangen boven 5 planten in 50 liter kuipen(die grote cementkuipen zijn dat geloof ik). Schandalige planten, met een giga opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:offtopic wat een vette bomen...da wordt knipper RSI.

:jump:

 

10 keer toppen valt wel mee, das 1keer de stam en de takken , en later nog een keer alle takken.

 

me santa's zijn nog wel vaker getopt..maar ik drijf af..

 

nogmaals super vette planten..me complimenten Ozrik. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey doc vraagje welke soort groeit het snelst?en zijn groeilampen echt nodig ben nu met me 2e draai bezig met 5planten onder2 keer 6oowatt bevalt goed alleen het lange groeien he

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 plantjes kunnen net zo goed in beslag genomen worden als 10 plantjes.

Zeker als je een lampje erboven hangt, wordt dit gezien als "professioneel kweken"

 

5 plantjes in je tuin, zonder toevoegingen 'kunnen' gedoogd worden.

 

En je huurbaas kan je er zeker wel voor uit je huis zetten.

Affijn..gebruik de zoekfunktie even, want hier zijn al een aantal topics aan besteed volgens mij.

 

sry..beetje off topic, ik ga in de hoek.

 

btw..mooie Nlx bomen man

 

Alleen de rechter kan je het huis uitzetten (d.w.z. de huurovereenkomst ontbinden).

 

Als je maar 5 planten hebt voor eigen gebruik, maatregelen hebt genomen om overlast

te voorkomen, alles brandveilig is aangelegd en er geen schade aan de woning is ontstaan,

dan zal de huurbaas weinig kans maken bij de rechter. Dan kan je het gewoon op een

rechtzaak laten aankomen. :offtopic

 

Maak foto's zodat je later kan aantonen dat je alles goed voor elkaar hebt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey doc vraagje welke soort groeit het snelst?en zijn groeilampen echt nodig ben nu met me 2e draai bezig met 5planten onder2 keer 6oowatt bevalt goed alleen het lange groeien he

 

Hi bierkrat

 

ik zie dat Santa Maria t snelst groeid bij mij tot nu, PowerPlant doet t ook best snel.

Ligt ook wel aan de soort lamp ja,maar ik zelf heb ze zelf bijna altijd laten groeien onder son T+

en dat ging prima...

Nu heb ik'laatst zo'n groeilamp gekocht enja ze groeien sneller, maar ik heb andere dingen aangepast, klimaat en dergelijke dus hoeveel het nu aan de lamp ligt weet ik niet.

Die Santa groeid trouwens al flink onder het dakraam in de zon, nu ze in de kast staan gaan ze as een speer..

terwijl ze nu bloeien in de kast, staan der alweer een paar in de groei onder een ander lamp.

Werkt prima dit.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja bedankt.Het zijn al mooie planten geworden.De 4 dames zijn tussen de 1.6 m en 1.8 m.

Hun groeispurt is wel voorbij......gelukkig

 

 

hay ........ziet er super uit zeg !!!!

ben ook vanplan om met minder planten op een m2 te gaan werken

 

hoe lang het je ze laten voorgroeien ??

 

gr jule

Share this post


Link to post
Share on other sites
hay ........ziet er super uit zeg !!!!

ben ook vanplan om met minder planten op een m2 te gaan werken

 

hoe lang het je ze laten voorgroeien ??

 

gr jule

 

 

Hebben een week of 7 rustig kunnen groeien in de veranda.Is de eerste keer dat ik maar 4 planten zet.

Normaal gezien zet ik er 50 onder 2- 600 watters.Daar haal ik rond de 900 gr af.Met eens een uitschieter van 1070 gr.Mijn doel is natuurlijk 1/1. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben der weer met een update.Gaat niet echt naar behoren.Ze staan nu 4 weken in bloei maar heb ondertussen goed last van spint.Ga niets gebruiken en zie wel.Ze staan toch al te ver in bloei.Af en toe met de stofzuiger daar moeten ze content mee zijn.Topjes zijn aant dichtgroeien.ph-waarde op 6 en de ec op 1.8.Guano extract zachtjes opvoeren en volgende week beginnen met pk 13-14. Ec tot 2.0 opvoeren tot een week of 6.Daarna enkel afgezuurd water.med_gallery_7499_401_590517.jpg

med_gallery_7499_401_656809.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er monsterlijk vet en groot uit :no ,

ik denk dat daar wel wat vanaf komt :lol: ,

beetje zonde van die spint,maar goed :P

 

succes met de kweek verder,

greets

lee :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...