Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bartje

Bartje 2e Poging

Recommended Posts

van de vorige kweek, ik gaf veels te veel van die rommel nu 1e 4 weken alleen water ph 6.0 daarna voeding pas en nu goed afmeten :wacko: en druppelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje rhizotonic(wortelstimulator) kan geen kwaad Bartje.

Wel goed op je ph letten dan!!

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
van de vorige kweek, ik gaf veels te veel van die rommel nu 1e 4 weken alleen water ph 6.0 daarna voeding pas en nu goed afmeten :wacko: en druppelen

 

dat bedoel ik dus,van al je geld van de vorige keer en van wat je nu weer uitgegeven hebt,had je een prachtig compleet hokkie in elkaar kunnen rammen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat gebruik ik ook alleen de 1e 2 a 5 dagen eerst rizhotonic en dan afzuren naar ph 6.0 :)

 

 

Helemaal goed Bartje :wacko:

Je mag er zelfs nog mee sproeien ook (vooral als je lv aan de lage kant is)

 

suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bartje ik blijf je zeker volgen.veel succes en hoop dat je ondanks alles er toch een leuk wietje afhaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Bart gaat door en laat zich niet van zijn stuk brengen. Hij heeft zijn standpunt duidelijk gemaakt en dan is het klaar ook. Ieder zijn eigen manier.

 

Ook deze kweek zal je weer een hoop leren en er je voordeel mee doen. En dat geldt ook weer voor de mensen die later een budgetkweek overwegen in dit topic een doorlezen.

 

Ben benieuwd naar je dames Bartje :wacko:

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helemaal goed Bartje :)

Je mag er zelfs nog mee sproeien ook (vooral als je lv aan de lage kant is)

 

suc6 Tokkie

 

 

bartje ik blijf je zeker volgen.veel succes en hoop dat je ondanks alles er toch een leuk wietje afhaald.

 

 

Bart gaat door en laat zich niet van zijn stuk brengen. Hij heeft zijn standpunt duidelijk gemaakt en dan is het klaar ook. Ieder zijn eigen manier.

 

Ook deze kweek zal je weer een hoop leren en er je voordeel mee doen. En dat geldt ook weer voor de mensen die later een budgetkweek overwegen in dit topic een doorlezen.

 

Ben benieuwd naar je dames Bartje :offtopic

 

Grtz Miss_J

 

 

hier heb ik wat aan dankjewel :jump: het gaat er hier idd weer om wat te leren en tips zijn altijd welkom laten we dat voorop stellen

 

ik ben van plan vandaag over te gaan op 12/12

 

het sproeien met rizhotonic zal ik ook in me achterhoofd houden morgen wil ik het liefste voor het laatste rizhotonic gaan gebruiken , wil zo weinig mogelijk voeding geven de 1e 4 weken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welja Bartje iedereen moet toch ergens beginnen. En van´n zo´n proces kan je alleen maar leren.

 

En je hoeft nog lang niet bij te voeden, en hou er rekening mee tot als je ze overpot en weer nieuwe aarde bij doet tot daar dan ook weer voeding inzit. En als je begint met extra voeding zou ik beginnen met de helft van wat er op de fles staat. Dat is meestal wel voldoende

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welja Bartje iedereen moet toch ergens beginnen. En van´n zo´n proces kan je alleen maar leren.

 

En je hoeft nog lang niet bij te voeden, en hou er rekening mee tot als je ze overpot en weer nieuwe aarde bij doet tot daar dan ook weer voeding inzit. En als je begint met extra voeding zou ik beginnen met de helft van wat er op de fles staat. Dat is meestal wel voldoende

 

Succes

dat was ik ook van plan idd de helft van de aangegeven formatie aan te gaan houden, ook schaf ik een ec meter aan

 

heb net even naar plantjes gekeken vind ze tog nog wel wat te schriel om nu al over te gaan op 12/12 hou nog even paar dagen 18/6 aan

 

ik zal zometeen ook nog even wat plaatjes schieten

Share this post


Link to post
Share on other sites

sproeiwater word uiteraard ook gemeten :)

 

is het nou beter om voor het licht of na het licht te sproeien? ik hoor verschillende meningen ik denk zelf na de voeding omdat druppels een vergrootglas effect hebben en dus kunne inbranden op de bladeren ?

 

bartje:)

 

edit:

 

fototjes vergeten te maken morgen dan maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sproei gewoon als de lampen aan zijn :)

 

Hoeft niet drijfnat maar gewoon nevelen.

 

Nog nooit problemen mee gehad.

 

De ventilatie moet wel goed zijn natuurlijk :offtopic

 

suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik nevel ook wel eens als de lv heel erg laag is tijdens de lichtperiode alleen sproei ik dan dan wanden en bewust niet op de planten omdat ik bang ben voor die bewuyste druppels die inbranden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit last van gehad.

 

Maar zoals ik al schreef net,maak ik ze niet drijfnat en zorg dat het een hele fijne nevel is want dan zie je zelfs geen (grote)druppels op het blad.

Is meestal binnen een paar minuten weer grotendeels verdampt(en opgenomen).

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draai je niet 's nachts dan??

 

van 20 uur tot 8 uur lampen aan is beter/goedkoper hoor.

 

Zeker als je nachttarief hebt.

Bovendien ben je er bij als je brandalarm afgaat of als er andere calamiteieten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in het donker valt het licht ook meer op, aangezien ik hier wat petten in de buurt heb wonen pas ik er liever mee op, bovendien is mijn meisje overdag thuis:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom heb jeje kastje dan ook in je woonkamer staan

(lijkt me op de foto?)

schuur, zolder, kelder, kamer,trappegat, ondergrondse bunker.

je bambina meisje? pas maar op met die voeding!

Share this post


Link to post
Share on other sites
in het donker valt het licht ook meer op, aangezien ik hier wat petten in de buurt heb wonen pas ik er liever mee op, bovendien is mijn meisje overdag thuis:)

 

 

Bartje,

 

Als er 's avonds(met de lampen aan) licht naar buiten kan komen,

komt er overdag (met de lampen uit)ook (sluimer)licht naar binnen :)

Dat is niet goed vor de dames :offtopic

 

Je moet je kast echt totaal lichtdicht maken.

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...