Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bartje

Bartje 2e Poging

Recommended Posts

nog 170 gram over en nog niet droog

 

had 4 toppen boven pc scherm gehangen zijn droog

 

testertje was lekker ik was goed knetter lekker te brokkelen en niet rauw op de keel :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed alles is kurkdroog verkocht 106 gram :blink:

 

zal ook nog even posten hoe de hasj is geworden ga ik vandeweek even proberen en dan even 2 wekies rust darna......... nwe kast ;)

 

ik wil iedereen hier bedanken voor zijn bijdrage aan mijn kweek zonder jullie was ik nu niet zo ver gekomen

 

WF BEDANKT :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd en toch niet slecht, zo zie je maar de aanhouder wint!!

ben benieuwd naar je volgende kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

om jullie even op de hoogte te houden ff een postje van mij

 

ik zou dinsdag beginnen met de nieuwe kast maar dat moet even wachten ivm kosten aan auto :verrygood had de zaden gelukkig nog niet ontkiemt, maar niet getreurd hoop tog binnen 2 weken me nieuwe kast neer te zetten met minimaal 5 x nlx onder 400 watt op grote potten en eventueel 1 of meerdere desert queens erbij ik ga liever voor minder planten op grotere potten dan meer planten op kleinere potjes , omdat baar mijn idee de vorige kweek in de aardebaak te krap is geweest voor de vrouwtjes heb later de wortelen bekenen en dat stelde niet veel voor , de stammen van de dames waren ook erg dun

 

gegroet! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...