Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bartje

Bartje 2e Poging

Recommended Posts

dag 2 18/6 de eerste lichturen gisteren zijn de plantjes gaan hangen ik weet dat dit hoort nu is het dag 2 en er zijn aantal bladeren die nog hangen is dit normaal? lv en temp zijn btw perfect in orde ik heb de planten ph 6 bewaterd

 

en zal ik 1 of 2 vinnen halen 1 erin en 1 eruit? voor als de deuren snachts gesloten zijn tis puur voor aan en afvoer van verse en 'vieze' lucht de temp heb ik prima onder controle

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik jou was zou ik een ufo-tje halen met een klein filterje

want als je strax een paar weken verder bent dan kan iedereen

in de buurt ruiken welkesoort wiet je aan t kweken bent.

 

sms com-etje erbij en hoppa je bent klaar

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de tip.

Wat is het en waar haal ik het en heb je een eventuele prijs indicatie wat het gaat kosten..??

 

gr. bartje

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hier even kijkt www.greenline.nl

of op alien hierboven naast bac.

 

zoek je naar afzuigers en filters

weet je ongeveer wat t kost.

een sms-com.. is een dingetje

die je afzuiger regeld in toeren.

 

als je dan een growshop zoekt bij jou in de buurt

kan je het daar kopen. :wacko:

 

makkelijkzat

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziien er idd beter uit maaaaaar ik zit met ruimte probleem ik ga tog even kijken bij de plaatselijke bouwmarkt voor mooie ventilatoren:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha die Bartje,

je cavia is straks een naar wiet stinkend plee borsteltje :wacko:

En die voeding wat op je kastje staat is genoeg voor de volgende 20 kweken.

Ik zou toch maar zorgen dat je het goed voor mekaar krijgt ivm stank enz. want dit zal niet lang goed gaan.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

och och och bartje joh . ik weet dat je allemaal goed bedoeld maar, ik zou toch maar er wat meer over gaan lezen . t ziet er zeer rommelig en ondoordacht uit en je hebt geen idee wat voor problemen je gaat krijgen met de buurt of de petten. ik zie het nog wel een keer in de fik vliegen ook.tis alsof je aan de tour de france begint terwijl je niet eens weet waar frankrijk ligt. wilde eigenlijk zeggen geen fiets hebt ,maar zover ben je nog nie. ik zou het hele spulletje afbreken je een week of wat goed in verdiepen en dan goede spullen kopen(ook daarover alle info hier) en dan nog een keer proberen. en dan wil iedereen hier je graag helpen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dit spulletje met een low budget en weinig ruimte in elkaar gezet vorige kweek is puur fout gegaan door overmatig voeding en slechte ph kwaliteit + overgang naar andere verlichting

 

ik heb een buisvannetje gekocht en zo ingesteld dat ie een uur blaast en 15 min uitstaat 24/7

hier even foto's:

med_gallery_7350_346_594887.jpg

 

 

 

med_gallery_7350_346_13077.jpg

 

 

 

hok bedrading e.d word absoluut niet te warm , kweet wat ik doe qua aansluiting ben allround timmerman

dwz loodgieter electroinstallateur timmerman enz enz enz

tis brandveilig aangesloten geen water met electro in de buurt, temp word in de gaten gehouden en int hok ist nie warmer dan 28 graden

 

die voeding is van de vorige kweek, ik gebruik nu de 1e 4 weken geen voeding omdat ik goede voorgevoedde grond heb via de grow shop, na die 4 weken zal ik overgaan op pk13-14, top booster, terra flores in goed gedoseerde hoeveel heden dmv ec meter :)

 

kwil het deze keer op een simpele en goedkoop mogelijke manier laten lukken om mezelf wat vertrouwen te geven en wat centjes te kunnen sparen, hierna zal er namelijk een schuurtje worden gebruikt.

 

ik wil eerst ervaring opdoen en klinkt mischien stom btje aanrommelen de 1e keer heb ik veel grove fouten begaan en heb ik veel van geleerd , het is nu de bedoeling die fouten achterwegen te laten en het op een niet al te ingewikkelde/bugdetvragende manier te proberen

ik snap wat jullie bedoelen, het liefste bouw ik nu die schuur vol zoals het hoort maar geduld is een schone zaak en daarbij centen sparen gaat niet in enkele dagen moet ook gewoon gewerkt worden :wacko:

 

deze oogst is puur om een x te proeven en te laten proeven aan mensen en eens wat meningen te horen ik zal je eerlijk zeggen en het klinkt mischien niet optimistisch maar ik ben al blij als ik er 1 rookbare top(je) vanaf kan halen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij timmerman :S keep dreaming :wacko: Sorry maar dit gaat te ver. Iedereen kan een beter hok in elkaar bouwen als dit en dan beweer je nog vrolijk dat je timmerman etc. bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom gebruik je als timmerman niet iets van nietjes of spijkertjes om alles vast te zitten in plaats met dat tape. Laat heel makkelijk los en is nie echt safe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dan nog die tape die hebt gebruikt laat zo los.

 

Maar je moet het verder zelf weten

Share this post


Link to post
Share on other sites

glas?! :)

maar wacht even hoor..

je zegt dat je zo'n goeie timmerman bent, waaaaaarom maar je dan niet gewoon een mooit kastje van mdf??

lijkt mij een stuk makelijker en veiliger ook trouwens.

er hoeft maar iets tegen aan te vallen en je lampje ligt bovenop je cavia... :wacko:

maargoed, als jij denk dat het zo goed gaat komen moet je zeker zo doorgaan, ik blijf je volgen.

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

cavia is konijn :wacko:

 

die kast valt niet om is best pittig kep al eerder vermeld dat ik toevallig deze kast hier had staan en nog geen zin.geld had om gelijk groot uit te pakken, daarbij heb ik de ruimte ook niet , zoals je hierboven leest is dit om te leren op kleine schaal hierna schuurtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bartjeeeeeee.......loat je nie gek maoken :wOOt

 

Gewoon doorgaan Bartje.laat ze lekker lullen :lol:

 

Al die profs hier die het allemaal zo goed weten :smoke

(stelletje broodkwekers)

 

Jullie moeten die jongen niet zo afzeiken. :wacko:

 

Veel suc6 hoor Bart :)

 

gr.Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankje ik snap wat ze allemaal bedoelen en ik weet dat ze het goed bedoelen maar heb nu wel genoeg toegeligt dat dit een leer is voor me en straks alles goedkomt:P

 

nu hopen dat het een btje wil lukken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dankje ik snap wat ze allemaal bedoelen en ik weet dat ze het goed bedoelen maar heb nu wel genoeg toegeligt dat dit een leer is voor me en straks alles goedkomt:P

 

nu hopen dat het een btje wil lukken :wacko:

 

he he ik wil jou alleen maar goede raad geven jij doet wat je zelf maar wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

stekjes zijn alle 5 goed aangeslagen staan lekker in het warme zonnetje nu :wacko:

 

vnaaf weer water ph 6.0 met wortelstimulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moggeh bartje...

 

Weet je wat nou zo jammer is..,je wilt het zo low budget mogelijk houden maar op deze manier zijn alle centen die je er in steekt er 1 teveel.Ik zie dat de GS je al aardig wat flessen voeding en toevoegingen heeft aangesmeerd en ik neem aan dat je je lampie en je badkamervennetje ook niet aanfietst als je begrijpt wat ik bedoel..

Ik denk ook dat het best leuk en mogelijk kan zijn om op een hele simpele manier toch wat grammen ganja aan je dames te krijgen maar je zal toch echt een aantal basisprincipes moeten gebruiken wil het ook echt daadwerkelijk leuk worden anders wordt het toch weer frustrerend en dus helemaal niet leuk,je bent er toch veel mee bezig en dan wil je ook resultaat zien! ja toch?

Zeker aangezien je timmerman bent zou het toch voor jou wel heel makkelijk moeten zijn om een simpele kast te timmeren met een afzuigertje met koolstoffilter bovenin en een paar gaten onderin om de verse lucht door je hokkie te trekken,voor zo'n 100 eutjes was je klaar geweest en dat is waarschijnlijk minder dan je nu met deze 2 pogingen kwijt bent :wacko: ,succes man... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...