Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowmonkey

Nominatie Topic Voor De Buitenkweek

Recommended Posts

precies. Prima resultaat van één plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eh.. lol.. volgens mij heb je het verduister topic dan toch niet helemaal goed gelezen hoor... :no

 

Ik weet dat hij planten heeft verduisterd maar in het topic staat ook dat de niet verduisterde bijna net zo snel in bloei trokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in juli gingen ze allemaal in bloei maar hij heeft ze allemaal verduisterd om het proces te versnellen. Normaal zijn ze, als ze eind juli gaan bloeien, eind september klaar dus niet zo ontzetten veel langer. Ze begonnen wel snel ja.

 

De jamaican pearl van Topknots spant wat dat betreft toch echt de kroon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg jammer dat dat verslag niet afgemaakt is. Denk dat er ook wel wat mensen hier zaden met hem hadden willen ruilen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo!!Ik weet dat iedereen het druk heeft met de oogst, maar het wordt toch zo langzamerhand tijd om de nominaties bekend te maken. Dus, dames en heren, welke topics?

 

Mesdammes et messieurs, faites vos jeux! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn hier ook nog steeds mensen waar word over gekeken hoor!

 

Ik wil dan ook mezelf hier nomineren! :verrygood

 

Ik gebruikte geen voeding, niks anders dan puur natuur, k heb heel mooie toppen , heel lekker enb heel effectief! Ik heb ook staaltjes gegeven aan mn beste vrienden en de reacties zijn uiterlmate positief!

 

Hoewel haze volgens sommigen nu nog niet goed KAN zijn bewezen mijn vrouwkes het tegendeel!

 

De kleine topjes zijn al prima dus is het nu nog enkel wachten op het resultaat van de grote toppen!

 

De opbrengst weet ik nog niet maar ik schat zo n 400gr van de 2 planten , wat toch ook niet slecht is hè!

 

IK heb hier ook veel bijgeleerd ivm de planten , de groei en bloei , het drogen , enfin... Ik heb enkel spijt dat ik deze site geen 10 jaar eerder kon ontdekken! Ieder vindt zijn plantjes wel mooi hoop ik...dus wat de anderen betreft.... er zijn zoveel mooie...

Rich , maar in potten dan!

Atmos, ook knap!

Snsie , hhmmm

Maar natuurlijk de stock van Whazzup! Waar de ervaring af straalt!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup, mijn dames staan nog heerlijk in het herfstzonnetje te rijpen zonder rot maar met witte vlieg. Toppen worden iedere dag zwaarder en met dit weer laat ik ze nog wel even staan. Foto`s in m`n album. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dit topic is al even geleden gestart. BM heeft de moeite genomen om alle complete kweekverslagen die toen liepen bij elkaar te zetten (wat je van een kweekverslag wel mag verwachten, achteraf is lang niet zo leuk). Maar alle kweekverslagen doen mee hoor.

 

Jezelf nomineren voor de nominatie kan natuurlijk niet, maar je topic doet gewoon lekker mee.

 

Ikzelf nomineer alvast bambo, rich, snsie en mono voor hun bijzondere tuinen, planten, kweekmethode en inzet. In zijn geheel vind ik die er persoonlijk wel uitsteken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, heb de topics met genoegen gelezen :verrygood

Het is erg leerzaam het groeiproces van dag tot dag te volgen en methodes van anderen te wikken en te wegen. De weersomstandigheden blijken dit jaar weer eens een grote rol te spelen, natte koude augustusmaand en ik wilde er eigenlijk alleen op wijzen dat er mensen zijn die nog niet geoogst hebben.

Misschien blijkt in November dat de mensen die alle plagen overleefd hebben de beste strategie hebben gevolgd. Dan zou het jammer zijn als er al in oktober een beslissing was genomen.

Ikzelf ding doelbewust niet mee, ben te laat lid geworden om nog een compleet verslag te kunnen maken, vandaar dat ik het maar update in de link waarin je jezelf voorstelt. Niet dat het boeit, ik maak er iedere keer een zootje van (genoeg voor een jaar gratis blowen).

[ON TOPIC] Ik nomineer de klikobak. Methode is nog niet perfekt, maar heeft volgens mij veel potentie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van mezelf nomineren was just kidding hoor! En indien je internet niet gaat, of wanneer je dat pas hebt kan je pas met n verslag beginnen hè..... Volgend jaar van t begin tot t einde!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh.. vergeet ik het apigste paard van stal! Blowmonkey uiteraard met zijn boomkwekerij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een hele boel favorieten (o.a. Rich, Mono, Snsie, Whazzup, blowmonkey,..).

 

Ben het wel eens met York : Er zijn hier ook nog steeds mensen waar word over gekeken hoor!

Ik ga mezelf wel niet nomineren. :no

 

Mijn mening is dat iedereen hier op het forum zijn plant(en) met liefde verzorgt! :verrygood

Dus de keuze wordt moeilijk!

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zelf vind die van bambo ook zeer mooi :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

whazzup vindt ik de mooiste hebben

zeker de kerstboom, :verrygood

 

maar eigenlijk hebben de meeste mensen hier mooie planten geshowd

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach gossie Bas.. pimpen die hap zou ik zeggen :verrygood Aandacht heb je voldoende gelregen in je topic toch?

 

Smeken om stemmen werkt niet hoor! Integendeel...

 

Ik denk dat het vrijwel ondoenlijk is om alle topics goed te beoordelen, daar zijn er gewoon te veel van om dat echt goed te doen. Dus het zal voor de meesten een "gevoel" worden. Waar selecteer je op he? Da's voor iedereen anders. De een gaat voor de grote bomen, de ander voor de bijzondere soortjes, weer een ander voor de wijze waarop je gegrowd zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en favorieten. Het is ook geen "eerlijke stemming" maar meer een peiling.

 

Het is echter leuk om hier van gedachten met elkaar over te wisselen, waarom vond je het het mooiste topic of de mooiste plant? Sommige topics zijn ook nog niet afgemaakt trouwens.

 

We zouden eigenlijk de gouden bong in het leven moeten roepen ipv het gouden kalf en dan in diverse categorieën eentje uitreiken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt idd erg moeilijk, vindt zoiezo dat iedereen een pluimpje verdient we hebben allemaal ons best gedaan.

 

Deze vind ik eruit springen

 

Rich omdat hij zijn hele tuin opoffert en het knap vind wat hij op zo'n klein stukje voor mekaar heeft gekregen.

 

Bambo, erg interresant om te zien hoe goed het kan gaan op Hydro

 

Wazzup, veel van opgestoken met veel mooie plaatjes

 

Mono, om de oase aan soortje

 

atmosphere, omdat hij een hoop gebruikers heeft overtuigd dat de Df je op het eind echt happy kan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, voor die gouden bong zouden we dan wel ook de geur, smaak en effect moeten kunnen te weten komen hè! :no :)

Op huisbezoek bij alle leden! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...