Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
speedweed

Buitenkweek

Recommended Posts

hallo dit is mijn buitenkweek in spanje

het zijn 4 vrouwtjes

1 heb ik al in bloei gezet en die is over 3-4 weken klaar

(dit is de kleinste die nu bloeit)

link1

de grootste is 1 meter 30

en ze gaan perfect

link2

link3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg eens op een volgende foto een slipper in beeld... eve om te certificeren dat jij idd die planten hebt staan. Als dat echt zo is heb je een heel mooi stekje daar in Spanje met private pool enzo ;)

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar in Spanje zit juh, kom in de vakantie wel eens langs anders, heb ik tenminste fatsoenlijk rokertje... :P

 

Muh oma en opa wonen in Spanje, ook in mooie villa met "private pool" (privézwembad duss ;) ) en kweken in spanje lijkt muh wel vet :P . Moet er helaas nioet aan denken om daar plantjes neer te poten, want ik vlieg met planten en al stante pede terug naar Nederland/Belgie :P

 

Het zijn btw mooie plantjes hoor ;) , maar die plant op de eerste foto (deze dus:)

34nk6wy.jpg

heeft wel rare toppen vind ik, of ligt dat nou aan mij??? ;)

 

Grow zé daarow...*BeLg* :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

de top is helemaal niet vreemd gewoon erg compact dus dat duidt op een indica verder wil ik graag weten als ze je pakken moet je tog de gevangenis in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Snowy slipper in beeld?

 

@Go Ahead Eagles ik denk ak47, maar ik kan het helemaal mis hebben ( de zaadjes zijn doorelkaargehaald)

 

@*BeLg* ik zit in benidorm

en als het er niet uitziet geen probleem, zolang het maar heerlijk rookt

(en dat doet het heb even een paar gram onder de airco laten drogen 2 dagen, en het smaakt al prima)

(zonder curing zelfs ;) )

 

@slechtekont kijk ze zullen natuurlijk niet blij met je zijn

maar ze zeggen je mag 2 planten hebben, (gedoogd)

en zolang je maar niet verkoopt valt het wel mee met de gavangenis

als ik er 10 of meer zou nemen, krijg ik mischien een weekje vakantie

bij 50 of meer heb je een probleem

 

hier nog een paar fotos

link1

link2

 

dit is trouwens een foto van mijn san pedro

link3

en mijn peyote

link4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very nice,

 

 

Zit binnenkort voor een weekje in moraira, .... en zo'n mooi produkt ben ik daar nog niet tegen gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe een belgische vriend van me zit ook in Benidorm en kweekt lekker op zijn dak geloof ik! lol wellicht zijn jullie wel buren ;)

 

Super met dat spaanse zonnetje ;) - nog een reden om te overwinteren in spanje: je oogst binnenhalen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt een lekker rokertje , was 2 weken terug in spanje, en vriend van me had ze planten al geoogst, hij had ze verduisterd. Nebula en afghani, was een heeeel lekker wietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Very nice,

Zit binnenkort voor een weekje in moraira, .... en zo'n mooi produkt ben ik daar nog niet tegen gekomen.

Ik ga met men vriendin en haar stiefzus + vriend ook naar moraira begin augustus!

Op de cumbre del sol ;-)

 

Wij hadden graag wat meegenomen naar spanje, maar is dit wel veilig? we dachten aan een 10gr, voor 4 personen.

 

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga met men vriendin en haar stiefzus + vriend ook naar moraira begin augustus!

Op de cumbre del sol ;-)

 

Wij hadden graag wat meegenomen naar spanje, maar is dit wel veilig? we dachten aan een 10gr, voor 4 personen.

Groeten

met de auto ken wel, met vliegtuig zou k niet doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

cumbre del sol daar staat mijn huisje ook.

 

Zou als ik jouw was niks meenemen, er is genoeg te krijgen daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol ik ga naar San Juan, das tussen Benidorm en Alicante... ;)

 

Zit dus dicht bij jou in de buurt ;)

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou als ik jouw was niks meenemen, er is genoeg te krijgen daar.

dat is waar er is genoeg, maar dat is meestal echte (spaanse wiet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das waar, maar er zijn zat mensen (waaronder heel wat nederlanders ;) ) te vinden die wel goeie shit hebben, denk import uit Marokko ofso, heb die shit nog niet zo veel gezien in Nederland. Liep vorige x over de dijk, kwam er zo´een sjonny achter mij aan gehuppeld en vroeg doodleuk of ik hasj wou kopen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hasj is in (zuid) frankrijk en spanje al helemaal geen probleem,..

ze hebben alleen als je pech hebt zelfs slechte hasj.. lopen ze ermee te kloten ofzo mengen met andere troep weetikveel. ;) in de buurt van marseille hebben ze vaak sterke zwartee maroc.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit , ben jaloers

 

Je kunt daar echt zo geweldige wiet kweken , niet normaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken ook een gozer die in spanje woont en heeft ook elk jaar een paar leuke planten staan. Ze zijn daar niet zo heel erg streng, bijvoorbeeld in Barcelona is blowen op straat niet echt een big deal. Het verschilt wel een beetje per stad geloof ik.

Het weer is daar natuurlijk ideaal voor een buitenkweek, maar je moet wel rekening houden met de kortere dagen, planten gaan eerder in de bloei dus.

Hier een foto'tje van zijn planten van vorig jaar:

 

dia10126060520zl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Barcelona moet je nog steeds stiekem blowen hoor.

Maar het is inderdaad wel soepeler in Catalonie.

Je heb er zelfs growshopjes en festivalletjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 2 cactussen van jou kan je die ook oogsten?(sommige hebben nl. onder de schil vruchtvlees zitten dat ook zorgt voor en trip effect ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahum. Wat denk je zelf slechtekont? Wat denk je dat San Pedro en Peyote voor cactussen zijn?

 

Speedweed: Kun je iets meer vertellen over het kweken in Spanje? Wanneer begin je, hoe veloopt je seizoen? Zoals Tomas reeds opmerkte zal de plant eerder in de bloei schieten met die kortere dagen. Ben wel benieuwd eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeste kwekers die onder Barcelona zitten hebben toch minder last van regen als daar boven.

De meeste growen dus ook Sativa's outdoor omdat ze toch tot november / december door kunnen gaan.

Indoor kweken ze gek genoeg meestal indica's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mediterrane kust, Balearen

(van de Costa Brava in het noorden tot de Costa del Sol in het zuiden & Mallorca, Ibiza, Menorca, Formentera).

 

Het Mediterrane klimaat kenmerkt zich door zachte vochtige winters en lange hete, droge zomers. In de gemiddeld koudste maand, januari, loopt de gemiddelde maandtemperatuur uiteen van 8 graden Celsius in de omgeving van Barcelona tot 13 graden Celsius rond Malaga. Op de Balearen rond 10 graden Celsius.

 

De gemiddelde maxima variëren dan van een graad of 13 nabij Barcelona tot 16 graden Celsius in het zuiden. Daar kan het kwik zelfs in de wintermaanden soms oplopen tot zomerse waarden. Gemiddeld kunt u in de winter op een dag of 6 enige neerslag verwachten. De zon kunt u zo'n 170-190 uur verwachten. Ter vergelijking: gemiddeld schijnt de zon in Nederland in december circa 41 uur en valt er op 20 dagen wel enige neerslag.

 

Gedurende de maanden juli en augustus is het "hoogzomer". Er gaan jaren voorbij dat er geen neerslag valt. Als er al neerslag valt is dit meestal een kortdurende onweersbui. Een uitzondering hierop vormt de streek rond Barcelona. Hier valt in de droogste maand, juli, toch nog gemiddeld 70 neerslag, meestal uit zware onweersbuien.

 

De maxima lopen hoogzomer (langjarig gemiddelde) uiteen van circa 28 C in het noorden en op de eilanden tot circa 30 C aan de Costa del Sol. Met name daar zijn uitschieters van 35 tot 40 C niet ongewoon. Juni is meestal vaak de zonnigste maand. Gemiddeld heeft u dan "recht" op 300-350 zonuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Snowy slipper in beeld?

 

ja een slipper in beeld dus als je straks weer nieuwe foto's maakt dat het een bewijs is dat jij in spanje die planten hebt staan. Dus je pakt de plant en je legt er een slipper naast en dan maak je de foto dat de plant samen met de slipper lachend erop staan, ter extra bewijs hang even een briefje met WIETFORUM.NL erop geschreven in de plant, en je hoort me nooit meer zeuren ;)

 

maar als ze idd van jouw zijn mooie plantjes hehe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabusiness jij behrijpt me! En met dat duidelijk zie wij bij de volgende update een slipper en een briefje met wietforum.nl aan de plant hangen.. ;) En hoor je ons dus niet meer zeuren ;)

 

laters, snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...