Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Morge Sb , ik steek net me laaste HP,je op ben er alweer doodziek van dat het al weer op is. Maar dat is met al het lekkers zo. Mijn Favo is zeker verandert , ik was altijd van de Amnesia Haze , maar ik vind dit toch beter , deze smaak is zo appart heb ik in niet 1 ander wietje teruggevonden. Hierkomt het verslavende effect bij kijken, de smaak is Divine.

 

Damnit ik wil deze ook in de tuin, niet anders meer alleen de best.!

 

Bij dat knipafval , was dat echt alleen topjesblad of ook kleine flufie zooi.

Mooi dat rooie ICE , echt onwijs :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thedogsbollox : Hij is nu te koop en klaar om te roken bij : Willie Wortel Sativa (H'lem) Dampkring en Barney's (A'dam)

 

Weet je ook uit welke Zaadbank deze komt , ik ben zo benieuwd is het Mr Nice , of Sensi Seeds of Soma...

I want to know , plz tell me ...!!! :ph34r:

Zelf heb ik alleen de HP#13 van de Willie Wortel gerookt maar deze is de gene waar ik naar op zoek ben, de andere kan ik niet beoordelen.

De idd olieachtige nasmaak is fantastisch en houd lang na, ook de high is lekker en niet te suf..dat is wat ik erg belangrijk vind in een lekker rokertje .

 

Het blijft me verbazen hoe sommige breeders zo,n unieke smaak aan hun wietje weten te geven.

De absolute top voor de smaken die ik ben tegengekomen zijn:

 

1. HP#13 een olieachtige smaak , met een goede high die lang aanhoud, een doewietje

2. Amnesia Haze (wit) een heerlijke frisse , suikerachtige smaak die een hoge high heeft

Amnesia Haze (Gold)een zwaardere zoete smaak , die een goed stonie effect heeft

3. SuperSilverHaze een zuivere kristalvolle plant met heerlijke high, goede smaak om veel te roken

4. BlueberryHaze een goede mix tussen 2 smaken , een beetje muskie haze smaak met bessenachtergrond

5. TBB , de enige echte Blueberry smaak , deze herkent je uit duizenden, dus geen opbrengstmix/kruising

6. Bubblegum , de echte kauwgomsmaak , die van die Roze ja ... hiervoor geld hetzelfde als de TBB, alleen de echte is het lekkerste. Dus geen opbrengstkruising..!!!

 

Veel mensen kruisen hun beste Genetica , om opbrengst te creeëren dat gaat vaak ten koste van de unieke smaak van de plant en dat is erg zonde.

Maar ik ben ook geen opbrengst kweker ... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De HP13 waar ik het over heb is een clone-only... er is geen zaad van deze soort... wel gebruikt Soma deze stek als moeder voor zijn HashHeaven... G13xHashPlant is echt wat anders... geen vergelijk... Sensi sucks!

 

Persoonlijk vind ik Amnesia lekkerder... maar de hash van HP13 is ultiem... de plant doet zijn naam eer aan!

 

Nog een shot van de gedroogde, air cured en ongeperste rode ice hash van HP13 (73mu):

med_gallery_6144_695_156186.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kleur is zo mooi , Lijkt erg veel op Red Diesel draden, alleen zal de smaak van deze veel beter zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat je voldoende info hebt en geluk ermee.

En als je met zaad begint kan je beter een grote selectie doen van 50 zaden of liever meer wil je een goede moeder vinden of je haalt ff stekken. (als je de weg weet!) :blink:

Ik had gelezen dat je altijd bij de Wortel komt?! vraag aan Ferry maar naar mij, als je een goede klant bent wijst hij je de weg.

 

 

//EDIT, pm voor meer vragen.

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle reactie, cool ik zal het ff aan Ferry vragen cheers :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@dogsbollox: TH Seeds en Soma hebben wel degelijk dezelfde stek

 

 

Klopt als een bus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de HP van Soma en van TH seeds en biede uitgebloeit het is toch anders??!

Heb haar ook aan freakje gegeven en is ook van mening dat zij anders is.

Dus je mag het zeggen:.................... :)

Maar ik vraag het wel aan ze alle bij en plaats het antwoord op het forum.

Dan is het uit de wereld geholpen! en wie weet is het ook zo?!

Maar het maak mij nix uit en lig er ook niet wakker van :verrygood

Of staat er nu weer teveel en word het weer weg gehaalt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hp#13 Rulez , toppertje veel respect voor de breeder :)

 

Smoke it pure... :verrygood

 

Ik ben benieuwd of er mensen zo gewaagd zijn om hiervan een olietje van te trekken...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede info, Dogsbollox!... enne, mijn reactie op je vorige poost hoef je niet persoonlijk op te vatten...

 

Soma meent dat ze hetzelfde zijn... doch zijn HP13xHaze heeft een bloeitijd van 11-12 weken... terwijl die van TH Seeds sneller is... zouden zij dan toch de originele HP13 hebben?

 

Prettig om het onderscheid te kunnen maken... mocht je de keuze uit beide varianten hebben... of HP zaad zoeken... maar inderdaad niet iets om van wakker te liggen...

 

Dogsbollox, wat waren de verschillen?... in smaak, bloeitijd en groei/structuur?... en heb je fotos?

 

Aza, wil je mijn hasj puur roken?... ik heb je een uitnodiging gestuurd...

 

Dogsbollox, moaner, jopie, neville en aza... lijkt me een leuke groep voor een HP expert meeting... zijn er nog meer geinteresseerden in een vergelijkend warenonderzoek?... donderdagavond a.s. ergens in Amsterdam?... natuurlijk roken we puur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn sativa, donderdag moet ik savonds gaan werken en de komende weken staan er verbouwingen/renovaties op het programma.

het zal ergens op de beurs zijn in januari dat we eens serieus gaan vergelijken. tegen dan is mijn eerste oogst ook droog.

 

echt jammer he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problem, moaner... maar ik weet niet of ik tegen die tijd nog iets van hp heb...

 

Vermoedelijk zit ik niet meer achter de pc voor donderdag a.s... Aza, ik zal je een pb met wat details sturen... laters!

 

SB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé HP rokers,

Ik ben bijna elke dag in A'dam maar moet donderdag naar Best (Igrow) er zijn veel problemen met die k.kasten en beginnende kwekers worden met een kluitje in het riet gestuurt.

Dus gaan we ff pols hoogte nemen, maar ik wil graag over het produkt praten!

De verschillen waren mij op gevallen en van daar dat ik Freakje het ook had gegeven.

Maar ik kaart het ook aaan bij de biede mannnen, nu wil ik ook een duidelijk antwoord op de vraag?!

Ik weet wie de man heeft! :o

:no Tot later dan maar weer, Thedogsbollox :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo , was gisteren effe naar de Dampkring geweest om het rooie goud van SB te proeven en idd het is erg lekker met een goede nasmaak .

Ik hoop dat je de HP#13 uit de Wortel ook lekker vond, ik zal de volgende keer wat meer meenemen, want 2 joints was toch wat weinig om te proeven.

 

Was erg high van de ice van SB en daarna nog wat Amnesia en Ocean12 gerookt deze waren ook erg lekker.

Al met al een goed hoge avond, en ik heb lekker geslapen. :smoke

 

Moeten we nog eens doen m8!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aza... was lekker hoor... die pure hp weed joints afwisselen met pure hp bubble hash pipe shots... de smaak paste goed... 2 joints was voldoende voor mij... ik hoop dat die 0.1 gram hash ook genoeg voor jullie waren...

 

Dogs... hp blijft wat mysterieus... ik had de mijne via TH... en deze heb ik met Soma's vergeleken... de smaken waren overeenkomstig... Soma heeft een HP13xHaze kruising... de originele HP13 zou alleen in New York zijn... maar of TH deze nu inmiddels ook in hun stal heeft???

 

Dogs... jij hebt ze naast elkaar afgebloeid... dan zal jij het best de verschillen weten... ik ben nieuwsgierig naar jouw ervaring!

 

Misschien nog een meeting?... met dogs, afghani, jopie en wie nog meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen beter beetje oppassen met namen noemen eigenlijk, juist omdat dit clone-only is..... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist Jopie... hier namen noemen is nooit handig... overigens, breeders verkopen zaad... dat is hun business... doch als je via via toch een stek van een breeding mom kan krijgen... zou de breeder toch geen blaam treffen? :wOOt

 

Ik ben nu ongeveer op de helft van mijn hash... vorige week al had ik de 73 en 45 samen geperst... beide waren van goede bubble kwaliteit... de 45 was donkerder... en door oxidatie werd deze bijna zwart van buiten... met persen kwamen de kleuren van binnen weer naar buiten... de 45 leek op donkere polm en de 73 op lichte... doorelkaar geperst zag het eruit als een marmer balletje... na een paar dagen was de buitenkant alweer donker bruin geworden... bijna zwart met een lichte roode gloed... de binnenkant blijft wat lichter... met een licht roze of vale steenrode schijn... de aromas zitten er nog goed in... jammer dat ik niet meer fotos heb gemaakt... elke dag... deze hash leeft!

 

Zwaar onder invloed ben ik van de week van alles kwijt geraakt... mijn glass screen, voor in de pijp... mijn pincet, om hash in de pijp te stoppen... en ik had 10 gram van de lekkerste wiet gekocht, maar die is uit mijn jas gevallen... dus heb ik nog steeds alleen maar deze hash om te roken... aah... help me!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn SB , ik vindt het nog steeds knap dat je zo lang met die ice doet man. Zo kan je maar zien dat er een groot verschil is tussen de liefhebber en de tchjunk zoals ik. Ik heb toch wel een paar lekkere hitjes van je gehad , en ook die kleine hoeveelheid werkte effe voor mij. Later toch maar weer effe de junk uitgehangen en een dikke 1,2 gram Ocean 12 puur in een vloeitje .....hhhmmmmm ;)

 

Ik heb gisteren ook wat BHO gerookt en Damn die shit is toch echt wel heel sterk, over het beste te roken ben ik nog niet uit. Via een pijpie werd ik Berestoned , in 10 sec niet normaal :search: :wOOt

 

We moeten nog eens afspreken om wat lekkers te roken SB, dan nodig ik ook wel een maatje van me uit die weet ook wel van wanten met roken . <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

THC junk ben je Aza... de meesten vinden 1 hit genoeg voor een hele avond... als je weet dat 1 hit 0,01 gram is... dan zijn een paar gram gelijk aan een paar honderd hits... zo is die hash best €40-50 waard...

 

Olie is hard... en bubble hash komt daar dichtbij in de buurt... olie krijg je door een chemische extractie... bubble is meer natuurzuiver... maar het echte onderscheid maak je met wat je erin gooit... met lekkere wiet, of goed afval daarvan, maak je lekkere hash... of olie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaan we meeten? ini mini mieting afspreken? :wOOt ik kan je wel effe uit de brand helpen hoor SB ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik al de foto's hier zie van hasj en de afghaan zie van TAW wordt het wel duidelijk dat ik ook aan de kweek ga volgend jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...