Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

@Vanmaniac: Een body-high, wat moet ik me daarbij voorstellen? Een high zit in je hoofd en je lijf blijft actief. Een stoned effect is juist dat zware in je lijf, maar wat voel je dan bij een body-high?

 

Sorry ik was de topic uit het oog verloren...

 

Met body high bedoel ik een bankzittertje. High, stoned, het zijn allemaal kreten die me niet zoveel zeggen.

Rooie oogjes, loom gevoel.... veel slaap... ideaal om uit de nachtdienst te roken!!! Zoiets zoek ik. Of dat body high heet of body stone vind ik niet zo interessant.

 

gr Budniac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we het houden op high in je hoofd (actief) en/of stoned in je hele lijf (relaxed)...

 

Over HP13 heb ik wat twijfels... of deze hetzelfde is dan Soma's HashPlant x Haze? HP13 zou sneller klaar kunnen zijn dan de 11-12 weken die Soma noemde voor HashPlant x Haze. Bij het krijgen van de stek werd mij een bloeiperiode van 8 1/2 week genoemd, ik heb haar bijna 10 weken laten staan. Mijn topjes zijn zo fluffy dat ze wat vroeg geoogst lijken...

 

We hebben een paar joints samen gerookt om HP13 en HashPlant Haze te vergelijken. De smaak was gelijk, maar van Soma's weed was de high beter en waren vooral de toppen dikker en harder.

 

Sensi heeft ook HashPlant zaad (slap aftreksel). Verder heb ik ook wel eens van HP1 en HP14 gehoord...

Share this post


Link to post
Share on other sites

die HP#13 heeft het dus enkel van zijn smaak.

soma heeft HP#13 gekruist voor die reden die sativa noemt. de smaak blijft behouden en de opbrengst en potentie omhoog gehaald. lijkt mij een uitstekende selectie gedurende het stabilisatieprocess.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was je vergeten sativa :rofl

Hier dan toch de trich shots;

 

 

med_gallery_7203_206_16903.jpgmed_gallery_7203_206_45229.jpg

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super foto San! Ziet er zelfs mooier uit dan het werkelijk is? Ik ben erachter dat dit niet de Indica is die ik dacht... geen HP13 dus... maar HP13 x Haze... deze smaakt hetzelfde als de HP van Soma... maar zijn toppen waren veel vetter door 12 weken bloei en geen meeldaauw... deze HPxHaze is een van zijn paradepaardjes en een ingredient in HashHeaven... HPHaze x Lavender... welke ook verder gekruisd is met G13Haze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vd week een top gezien van die HP13 die ik nu heb staan , en die zag er inderdaad heel anders uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De echte HP13 blijkt in Nederland niet te vinden... Soma heeft een HP13 x Haze... net als de enkele anderen gelukkigen... laat deze 12 weken bloeien en je hebt veel betere wiet als die op deze fotos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar vindt jij het naar smaken SB..? Ik heb gisteren wat HP13xHaze gehaald en ik vind het erg naar cacao smaken, maar met een heel lekkere nasmaak die erg lang blijft.

Klopt dit een beetje met de smaak van HP13 , ik ken deze soort nog niet maar de kruising x haze is erg lekker!!

 

Ik heb deze soort in een coffeeshop in Haarlem gehaald, vindt hem wel duur maar erg ''anders'' high

 

Nog meer Muggen die deze wiet gerookt hebben , plz respons..(Muggen zijn mensen uit Haarlem) :no

 

Ik hoor het wel ciao

 

Mvg Azarias

 

Viva La Sativa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aza... deze smaakt als Haze en laat een olieachtige aanslag in je mond achter... met een lekkere nasmaak... enne... de originele HP13 heb ik dus nog nooit gerookt... alleen de Haze kruising...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd welke ik heb, ze staan nog in de groei, om stekken vanaf te knippen.

 

die quote hoort er niet bij, sorry. probleempje met pc. kan het ook niet weghalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jopie: Als je niet tot het kleine elite kweekwereldje in New York zit, heb je geen HP#13!

 

HP13xHaze is wel in Nederland verspreid... Soma en andere grote namen werken met deze kruising... reken dus op een bloeitijd van 11 a 12 weken door de Haze invloed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was ik wat teleurgesteld dat ik niet de HP13 had maar een kruising met Haze?... en dat ik last had van meeldauw?... en dat deze wiet theoretisch nog een week langer had moeten staan?

 

Nou dat maakt deze hash allemaal weer goed!... met mooie rode tinten... dit is de 73mu... bubble hash!... en ook de 45mu en zelfs de 25mu bubbelen!... dat had ik nog nooit meegemaakt... zo maakt deze Hash Plant toch zijn naam waar!

 

med_gallery_6144_695_280853.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow , vette ice zo man , mooi werk SB .....!!

Waar is dit te krijgen , ik ga meteen op zoek ..!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx Aza... het is 1 a 2 uur noeste arbeid, maar dan heb je ook wat... 9 gram!... zo'n hash vind je nooit in de coffeeshop... kun je alleen zelf maken van je eigen knipafval... dus, iedereen met deze steks mag hier naar uitkijken!... en voor nazaat Hash Heaven claimt Soma oranje hash...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damnit , hahaha wanneer kunnen we afspreken..lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's the spirit SB.

 

Zulk exclusief spul hoort niet in de Coffee Shops thuis !!

 

Rook ze :specool

 

Quality !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer afspreken?... zodra je HP knipafval hebt, Aza! :specool

 

Serieus, deze shit moet je gewoon zelf maken... er is geen andere manier om eraan te raken!!!

 

Daarbij ik heb ff niks anders om te roken... wat een luxe!... mijn Sour Diesel oogst is wat verpest door luizen, ik heb een paar buds overgehouden... ik twijfel om daar ook maar hash van te draaien... wat dacht je van nog meer trippy shit, mikeh?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gave shitt sativa :specool

 

Moeten snel meeten ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel gram knipafval/kleine topjes heb je gebruikt voor 9 gram SB..?

Die Hp 13 is F#c#i#G Verslavend , en blijft me verbazen over de smaak , deze heb ik nog in niet een andere soort terug gevonden.

Je mag van geluk spreken dat je z,on goede smaak hebt en dat je ze ook opkweekt, veel respect voor je mooie Genetica :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha Aza... dus je kent HP13?... vooral het morning after effect vind ik verslavend... en dat is met deze hash ook zo... als je 's morgens opstaat zit je nog in een lekkere roes...

 

Enfin... ik schat dat ik zo'n 200 gram aan kwaliteitsafval had... hieruit kreeg ik 9 gram 73mu, 6 gram 45mu en nog een paar gram 25mu... al deze maten brachten full melted clear dome bubble kwaliteit!... vaak is dat alleen de 73mu... de 120mu heb ik niet gewogen, deze telt niet mee in mijn rookvoorraad omdat ie niet bubbelt... ik bewaar deze voor space bonbons of medicinale toepassingen...

 

Ik neem aan dat het recept bekend is?... 7 Bubblebags, veel ijs, weinig water, 200 gram kristalrijk afval en een half uur tot max een uur roeren met een houten pollepel... een extra tip, als je de zakken uit het ijswater tilt, laat ze eerst uitlekken... zet daarna de zeef met de hash op een theedoek of op keukenpapier om nog meer water eruit te trekken... met een lepel schraap je de hash eruit en laat deze minstens een week drogen op karton... je ziet de hash krimpen door verdamping van vocht dat nog tussen de kristallen gevangen zit en donkerder worden door oxidatie... de 45mu zag er na een week uit alsof ze in een oven aangebrand was...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HP 13 = hasjplant + G 13 en heeft een bloeitijd van 11 week hydro / koko's en 12,5 week op aarde.

Hij is nu te koop en klaar om te roken bij : Willie Wortel Sativa (H'lem) Dampkring en Barney's (A'dam)

Op de zaad lijst is de naam ook wel eens MR. NICE. :blink: :ph34r: :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...