Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Meeting Rotterdam

Recommended Posts

Goed. Geen reserveringen binnen gekregen voor een hapje eten dus dat doe ik leker gezellig met mijn betere helft. Er is overigens nét een nieuwe kaart: http://www.parkzichtrotterdam.nl/php/menukaart_diner.php.

 

Voorspellingen zijn nog prima, zo'n 24 graden al vermoed ik wel dat het in de avond wat fris zal worden. Mensen die met OV willen komen: Kruidvat verkoopt momenteel NS kaartjes. 2 (twee) kaartjes voor onbeperkt 's avonds ná 18.00 reizen voor €9,50. Da's niet veel! Zelfs als je uit Den Haag komt is dit voordeliger dan een kaartje kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeh maar als ik zo'n kaartje gebruik en vervolgens alsnog helemaal uit Leeuwarden daarheen moet gaan.. dan is het de moeite bijna niet... (SHIT) Want tot hoelaat zijn ze geldig en wa's de laatste trein.. :smoke

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot 4 uur 's nachts Snowy.. en anders gebruik je het andere kaartje toch de volgende dag na zessen? :smoke

 

Je kan er in ieder geval 2 uurtjes bij zijn voor 4,75 euri:

 

V 18:17 Leeuwarden 3 Zwolle Intercity 10568 NS

A 20:56 Rotterdam Centraal 11

 

en terug...

 

V 23:07 Rotterdam Centraal 11 Utrecht Centraal Intercity 21787 NS

A 00:07 Amersfoort 1

V 00:10 Amersfoort 2 Zwolle Intercity 787 NS

A 02:02 Leeuwarden 5a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even na denken maar opzich kan het wel... kan iemand me nog van Rotterdamcentraal af halen? Of is de metro snel? Ennuh het hangt er ook evne vanaf of ik slaag.. dan kon het wel eens wezen dat er hier in Lwd ook een knalfeest komt :smoke ...

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Metro kan, maar we kunnen je best wel effe oppikken. Als ik jou was zou ik kijken of ik ergens kon crashen voor een nacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die zich nog aanbieden voor een slaap plaats :smoke voor deze (daar) dakloze..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht het niet lukken snowy, heb nog wel een plekkie hier. Slaapzak meenemen.

 

(25 - 28 graden vrijdag yay!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jepz heerlijke verwachtingen bij 't knmi, 10% kans op regen en 80% kans op een mooie zonnige dag...

Ik zei toch dat al dat gebid zou werken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan die dame door de brievenbus dan mikeh??? :smoke

 

@mono: Sterkte! Volgende keer beter. Lol ik zal de afterparty live on cam uitzenden ;) (WFDR bivakmutsen op voorraad)

 

@stijlloos: WFDR zonnebril mee! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

The filename, Directoryname, or volumelabel syntax is incorect. (bij mediaplayer voor osx)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry mono, ik ben geen mac expert, het enige wat ik heb geprobeerd is een link te vinden. Maar het lijkt me toch sterk dat er geen oplossing voor is. Zal straks ook eens voor je zoeken.

 

Edit: probeer deze eens: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...components.mspx (wmv plugin voor quicktime, inclusief .asx ondersteuning - andere player ondersteunt volgens mij alleen ASF)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De benodigdheden:

 

Foto=8TIRQQQX.jpg

 

 

 

En de inhoud natuurlijk niet te vergeten:

 

Foto=KBAA3RAM.jpg

 

 

 

De 3 kantjes netjes dichtstrijken:

 

Foto=UW8MVWTK.jpg

 

 

 

De zooi erin proppen :bier

 

Foto=6TN7TRTI.jpg

 

 

 

Maatwerk :smoke

 

Het CD hoesje in de envelope:

 

Foto=UWU4CDPB.jpg

 

 

 

Adresje en postzegeltje erop:

 

Foto=6MPE373X.jpg

 

 

 

Laat het smaken heren & dames !!

 

 

Groetjes Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

check dit : 18+ only kwekers dus (ivm uitwijk naar koffieshop). Ervaringen uitwisselen, elkaar wat leren kennen, elkaars spulletjes roken, glaasje drinken, chillen, lachen, eventueel als het errug gezellig is kleine afterparty bij ondergetekende tussen de dames, ik ben dan net een weekje terug van vakantie.

 

 

18+ i.v.m. uitwijken naar de coffeeshop..en roken van elkaars resultaten..

het word zaterdag heerlijk warm en goeie zon..( zeggen ze) dus uitwijken naar coffeeshop zal wat later gebeuren waarschijnlijk dan als het rotweer was..

 

nou ben ik 16...en blow ik zo goed als nooit... ik verbouw wel kleine hoeveelheden plantjes af en toe..

en zou de gang waarvan ik de topics al maanden volg well eens willen zien..

 

is het nou egt niet gewenst dat er wat minder jonge minderjarigen ook gezellig mee kunnen kletse op de meeting..en bij eventueel uitwijken naar coffeeshop em gewoon weer peren..

 

zou ik wel gezellig vinde :smoke

 

greetz thugboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

He mikeh! top man! :bier :smoke

 

@thugboy: helaas, 18+ only. And I'm unanymous in that ;) - organiseer zelf een meeting voor 18- zou ik zeggen.

 

@mezzanine: kijk eens rond in de shop! Miss_J heeft een shirtje met spaghettibandjes gekocht. Lisa (mijn vriendin) heeft een dames t-shirt (perfect bedrukt overigens), en de string (met zelfs het logo op de achterkant ook, jaja..) en zelf heb ik het golfshirt en de boxershort. Zijn wel amerikaanse maten... In mijn 2006 album (link onderin) vind je het logo op hoge resolutie, de shop vind je HIER. Welkom trouwens...

 

@mad lol doe je die over die vastgekoekte boxer aan? Of over je hoofd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel graag gedaan en veel plezier in Amsterdam vrijdag.

 

@mono: deze tip kreeg ik van de helpdesk van xs4all:

 

Het bekijken van een stream is WEL mogelijk op een mac. Wellicht dat wanneer het via Mediaplayer niet werkt het wel via vlc bijvoorbeeld werkt.

 

Voor de duidelijkheid ;-)

 

Het streamen van eigen data via een Mac is NIET mogelijk Het bekijken van een stream die elders vandaan komt moet wel mogelijk zijn met een Mac.

 

Wat de foutmelding betreft, hierop heb ik helaas geen duidelijk antwoord.

Ik zou willen adviseren het te proberen via VLC bijvoorbeeld.

 

De link naar de download site: http://www.videolan.org/vlc/ succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

main: no suitable decoder module for fourcc `WMV3'.

VLC probably does not support this sound or video format.

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...