Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Meeting Rotterdam

Recommended Posts

Nou daar istie dan. Voorstel voor de eerste

 

"wietforum does Rotjeknor"

 

(merchandise site met t-shirts, petten en g-strings opent snel).

 

Wat is het plan?

 

Vrijdag 30 juni in de avond een informele ouderwetse tjeemig de peemig mozes kriebel smoke-in in een koffieshop in Rotterdam. Lokatie nog nader bekend te maken. Gezellig effe gezellig chillen met z'n allen (dat kunnen er twee maar ook 20 zijn). Geen programma, neem wat te smoken mee en een goed humeur, wissel ervaringen uit en leer elkaar een beetje kennen. Altijd kans nog op een afterparty bij ondergetekende.

 

Heb je zin dan kom je, heb je geen zin ook goed, heb je geen tijd dan is dat hardstikke jammer want dan mis je wel wat! Eh... wat je gaat missen dat weet ik nog niet maar laten we er vanuit gaan dat je in ieder geval wat mist. (ja net wat gerookt)

 

Zin om te komen? Waanzinnige suggestie voor lokatie? Reageer effe. Het is 30 juni mooi weer. Beloofd!

 

En vooraf een waarschuwing: Als er niemand komt rook ik alles zelf op! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ook voor de niet-hard-dode leden. Liever helemaal niet dood zelfs! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

als t lekker weer is dan lijkt t park onder de euromast me wel een goede locatie.

ruimte zat,je kan er ongestoord een blow roken en/of bier drinken,

er loopt mooi schoon rond met lekker weer,

bbq kan op die plek,

er kan 1(of meer)draagbare radio mee voor wat muziek,

volop parkeerplek,

er zitten zomers wel vaker groepen (relaxte)mensen te chillen/trippen/blowen tot midden in de nacht met mooi weer.

 

maar goed,het is een idee.

greets

lee

:o :rofl stoned and drunk again

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja , dat lijkt mij ook wel wat... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zijn de ''miderjarigen'' ook gewenst? :o

ik ben zelf nog nét 17.

niet dat ik daar kom en iedereen begint te lullen dat ik te jong ben voor dit en dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben pas 14 maar ik zal dan ook maar niet langskomen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, de regels van de koffieshop gelden uiteraard. En de doelgroep is uiteraard "growers". Doelstelling is dat growers onder elkaar elkaar leren kennen en informatie uitwisselen. We moedigen geen handel aan en ook geen illegale praktijken. We verstrekken dus geen minderjarigen aan alcoholhoudenden :o

 

Groene pooiers van harte welkom uiteraard mono! Ik ga je zeker zien Mad...

 

Euromast park is een goed idee. Wellicht een hapje eten vooraf bij Parkzicht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel! Het is zover! De originele niet te imiteren razend populaire "Wietforum does Rotjeknor" merchandise shop is in de lucht! Artwork moet nog even worden bijgesteld dus wacht nog even met massaal bestellen. Maar zou het niet leuk zijn als we allemaal zo'n mooie Wietforum thong :o dragen voor de herkenbaarheid? Zelfs Rataplan zijn hond hebben we een t-shirtje voor! Voor de tjeemig de peemig generatie is er natuurlijk de button.

 

Kijk zelf alvast even op de officiële "Wietforum goes Rotjeknor" merchandise shop :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol dit verzin je toch niet... :o :rofl ;)

 

cannadog6mc.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, en zo hebben we ze straks ook in "WietForum.nl does Amsterdam, Utrecht, Den Haag...

 

De condooms was wat moeilijker. In niet uitgerekte vorm staat er namelijk Wetrul en dat vond ik niet zo mooi :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal het artwork dit weekend effe goedzetten. Moet nog even in de goede resolutie en in het midden en op een aantal artikelen aangepast. Da's effe wat werk maar dan zijn ze ook mooi. Ik laat het weten.. van de opbrengsten kopen een borrel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De condooms was wat moeilijker. In niet uitgerekte vorm staat er namelijk Wetrul en dat vond ik niet zo mooi

 

Hmmm hoe had je elkaar dan willen herkennen met zo'n ding om? Mag ik die van jou even bekijken, neej shit jij bent het niet :o

 

Of hadden we naakt door 't park moeten lopen? (denk dat dat al herkenning genoeg is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh zijn ze daar voor!

 

hehe hetzelfde geldt overigens voor een thong. Ik denk dat we beter allemaal een bumpersticker op ons voorhoofd kunnen plakken :o

Edited by whazzup

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Haha Whazzup: ik heb genoeg 'bumper' voor die bumpersticker hoor :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

In dat geval toch liever een tank top hoor met bijbehorende thong :o Wellicht twee tactisch geplaatste buttons? :rofl

 

Als het uiteindelijk artwork klaar is zal ik het hier ook posten in hoge resolutie. Kun je je eigen t-shirtje, boxer short, zakdoek, vlag of reetveter printen!

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

De shop is klaar! Hier is het "officiële logo" - wil je hem in hoge resolutie hebben voor transfer dan effe een pm.

 

Verder voor al uw kleding en gadget wensen: De officiële WietForum does Rotjeknor Merchandise Shop

 

Tot 9 juni géén verzendkosten bij een bestelling vanaf $50 - vaderdag actie, vul bij je bestelling bij coupon "DADSHIP" in en de $7 wordt netjes afgetrokken.

 

gallery_5211_120_454122.jpg

Edited by whazzup

Share this post


Link to post
Share on other sites

En??

 

Waar ? :D

 

Wanneer ? :o

 

Hoe en wat ? :rofl

 

O ja ik rook alleen 100% bio wiet gedroogt met blad ...... ;)

 

 

Dus neem die in ieder geval !!

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

He warrior! Ja ik zag je wiet al... lehkâh!

 

Nou vooruit, nog een keerje dan:

 

Wanneer en waar?

Vrijdagavond 30 juni, bij mooi weer in het park bij de Euromast, vanaf zo'n uur of 7-8. Bij slecht weer (wat weten we een paar dagen van tevoren wel) wijken we uit naar een koffieshop. Nou is dat park redelijk groot, maar tegen die tijd geef ik wel een geschikte parkeerplaats en meeting point aan. En als we allemaal zoals Stijlloos naakt met een "Wietforum does Rotterdam" condoom door het park lopen dan herkennen we elkaar wel. En thong over je hoofd kan natuurlijk ook. :o

 

Eventuele eters: Lekker een hapje eten in Parkzicht (nee niet Parkheuvel!). Van Saté tot kreeft.. ze hebben het allemaal.

 

Wie en wat?

18+ only kwekers dus (ivm uitwijk naar koffieshop). Ervaringen uitwisselen, elkaar wat leren kennen, elkaars spulletjes roken, glaasje drinken, chillen, lachen, eventueel als het errug gezellig is kleine afterparty bij ondergetekende tussen de dames, ik ben dan net een weekje terug van vakantie.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...