Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Meeting Rotterdam

Recommended Posts

Ach 1 keer in de zoveel moet dat kunnen... 't Is jammer genoeg niet zo dat ik hier elke week kan gaan eten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je lijkt zowaar enige stijl te vertonen. Wat ik dan wel weer stijlloos vindt is dat je ons niet ook uitnodigt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 10 nachtje slapen dames en heren.. Of andere dingen doen dat maakt mij uiteraard niet uit. Gaat er nog iemand mee eten? wfdr at xs4all.nl voor al uw reserveringen... Ben benieuwd wie er komt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aww.. sorry Mono! Goed je vitamientjes slikken he.. Vroeg naar bed.

 

Affijn, de weersvoorspellingen van vandaag op lange termijn:

 

dinsdag 27 juni tot en met vrijdag 30 juni 2006

Perioden met zon, meest droog en waarschijnlijk een lichte stijging van temperatuur.

woensdag 21 juni 2006 04.34 uur

 

(bron: KNMI)

 

ok.. tijd om ook effe uit te kijken naar een eventueel alternatief. Iemand een suggestie of verzoek voor een bepaalde koffieshop waar zo'n 80 WFDR hooligans in kunnen? :bier

 

Ik denk dat we wel in het park kunnen afspreken maar dat het daarna toch wel snel koud zal worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat Sensi, Nieuwe Binnenweg in Rotterdam wel de grootste shop ( WAS ) die 80 mensen kwijt kon.

 

Ik kan wel de kantine op mijn werk regelen Oude Westen Rotterdam dichtbij het Euromast park maar wel kostenloos.

 

Denk er maar over wazzup en stuur me anders een PM het is wel een oplossing .

 

P.S tis wel betaald parkeren daar (waar niet in Rotterdam )

 

Have fun ga nu even met de oranje gekte mee doen en nee geen Orange Bud :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol die 80 was een geintje hoor... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Hoeveel mensen weet je dat er komen, behalve wij dan he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is de happy roller nog open?

daar passen/paste wel 300 mensen in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miss_J: Weten doe ik nog niks! Maar stijlloos heeft al gereserveerd om lekker te gaan eten dus die in ieder geval hehe. In ieder geval nog geen eters. Ik heb echt geen idee, maar als ik de reacties zo eens peil denk ik zo'n man of 10 - 15. Maar ja.. je weet nooit he!

Share this post


Link to post
Share on other sites
is de happy roller nog open?

daar passen/paste wel 300 mensen in.

 

Denk niet dat je de happy roller van de Noordsingel bedoel.

pff ik wordt oud , das lang geleden de happy roller :D

 

lol die 80 was een geintje hoor... :D

 

Dan kunnen we overal terecht I Think :bier

 

Ok was een optie :wOOt ik dacht al 80 zo dan :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

update weer:

 

woensdag 28 juni tot en met zaterdag 01 juli 2006

Grote kans op rustig en vrij warm zomerweer met af en toe een bui en temperaturen boven de langjaargemiddelde waarden.

 

Da's mooi! maarreh.. ik heb nog steeds niet zoveel serieuze reacties voor een koffieshop alternatief. Wie? Wat zijn jullie voorkeuren? Denk daarbij aan een shop waar het óók nog mogelijk is om een gewoon gesprek te voeren in plaats van in iemands oor te moeten schreeuwen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen voorkeuren voor koffieshops dus? Ok. Laat ik dan maar een voorstel doen. Keuze uit 3 (niet persé in de volgorde van aantrekkelijkheid overigens:

 

a ) Trefpunt (heeft ook internet)

b ) Reefer (lekker groot, open, mooie inrichting)

c ) Sensi (oude bekende, dichter bij park)

 

Zegt u het maar dames en heren! Heb overigens geen idee hoeveel er komen. Graag effe reply of je daadwerkelijk komt i.v.m. de grootte van de koffieshop etc en als het er meer dan 250 zijn moeten we een vergunning aanvragen :D

 

Nog 7 nachtjes slapen.. Lol loof een prijs uit voor de meest originele outfit :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het Trefpunt is m'n favo shoppie, maar ik vrees dat het daarbinnen iets te klein is. Bovendien weten ze daar niet wie ik ben en dat houd ik graag zo. :D

 

Als je met een grote groep bent is The Act misschien ook een optie. Die hebben 2,5 verdieping, al ben je toe aan een paar nieuwe trommelvliezen na 15 minuten op de bovenste. De Reefer is ook niet zo enorm qua ruimte namelijk.

 

Ik blijf hopen op mooi weer trouwens. Er gaat niks boven een jointje in het gras! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

nag dan doe je toch gewoon een WFDR bivakmuts op mad? :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe ik heb vandaag nog even met hem gesproken, (Aod, Allah, Boedha, Ra, Parama Purusha, Shiva, Utu, Adad geef 't beestje een naampje) en het word mooi weer volgende week...

 

En anders nemen we toch onze WFDR paraplu mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Nou ja! Wat ik nu weer heb gedaan!

Had ik leuk voor JD een WFDR shirt en voor mij een WDFR top met spaghetti bandjes besteld. Dus gister de envelop in de bus. Dusdanig dichtgeplakt dat ik dat ding met geen mogelijkheid open kreeg. Dus de schaar gepakt..... de envelop nog keurig geschud om alles naar 1 kant te laten zakken...... knip het laatste stukje.... **snip** zo een stukje van mijn spaghettibandje af :bier :D :D

Heb ik weer!

 

Nu valt het allemaal wel te naaien, maar toch. Gelukkig heb ik mijn wietblaadje niet verminkt :(

 

Maar goed, JD's shirt is ook retecool :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

awww.. eh, gewoon misschien maar één bandje gebruiken :D?

 

Wat er ook gebeurt, droog zitten we want de bomen daar zijn fantastisch. Dus dat buitenjointje komt er wel :bier

 

Eh Mad, net in je favoriete koffieshoppie geweest. Toen ik de dame achter de bar zag begreep ik waarom je daar graag komt. :D. Jack Herrer gehaald. Lekker wietje wel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht iemand shirtjes gaan bestellen hou er dan rekening mee dat het Amerikaanse maten zijn. Ik ben 2m06 en heb dus meestal moeite om passende kleren te vinden. In Nederland kom ik snel op 3XL. Nu dus een 2XL shirtje besteld in Amerika en da's echt gigaaaaantisch groot. Ik had prima met een normale XL uit de voeten gekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met zo'n lengte herkennen we je ook wel zónder shirtje JD :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

hiiii guys where are we meeting just ket me know the location ....i would like to come there and meet all of you and get some loughing coma ???? :D :bier :D

 

sensi sensi sensi

Share this post


Link to post
Share on other sites
:bier Een goede morgen wie is U?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien nog even een exact adres voor de mensen buiten Rotterdam en die met tomtom of openbaar vervoer willen komen...

 

Nou weet ik uit m'n hoofd dat het aan de parkkade zit wat ikzelf wel blind kan vinden maar een exact nummer enzo? En om nou WFDR bordjes rond heel rotterdam te hangen lijkt mij een beetje te ver gaan... :D Nog iemand een leuk "WFDR -->"bordje :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Routebeschrijving (ook voor watertaxi :bier ) vind je HIER

 

Adres is:

 

Kievitslaan 25

3016 CG Rotterdam

 

Kaartje (klik werkt niet, zit in het plaatje, klik op de link hierboven)

 

kaart.gif:

 

Weersverwachting:

vrijdag 30 juni tot en met maandag 03 juli 2006

Iedere dag 10-40% kans op neerslag. Temperaturen boven de normale waarden (21 - 26 graden a.s. donderdag)

 

zaterdag 24 juni 2006 04.02 uur

 

hehe bordjes.. hmm.. Lijkt me wel wat. ik denk dat WFDR wel voldoende is he? Verder heb ik nog een paar groepsleiders nodig. Ikzelf leid groepje 14. Gaarne zelf bordje (60 x 40 cm) meenemen met groepsnummer, zwarte letter (Fututa Bold) op wit fond. Groepsindeling vindt plaats op volledige willekeur maar de mooiste wietjes zitten uiteraard in Groepje 14.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...