Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Meeting Rotterdam

Recommended Posts

dan doen we het gewoon nog een keer plantkas :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantkas.... kun je dan rijden? Als we met de trein gaan zijn we met de kerst immers nog niet thuis :o ... Of zijn er nog meer rijzigers vanuit het hogere Noorden?

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een idee om ook een meeting in het hoge noorden te organiseren? "Wietforum does Grunnen" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ben ik zeker weten van de partij :rofl

 

grunning zeker weten :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeggen start een onderwerp! Iedereen uit het hoge noorden overigens van harte welkom in Rotterdam ook hoor :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is jammer dat me oogst van dit jaar nog niet klaar is ;) en de rest van vorig jaar heb ik al op ^^

 

lijkt me ook wel een keer lachuh om naar een meeting te gaan, alleen kom ik wel helemaal uit roermond =)

 

toch maar mazzel met zon ov-studentenkaart :rofl :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook Limburg lijkt me een heeele geschikte plaats voor een meeting :o met zo'n puike burgervader als die in Maastricht! Dan kom ik ook zeker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou er misschien ook een 18- meeting kunnen komen? :rofl na t buitenseizoen van dit jaar. Lekker elkaars (buiten)weedjes delen. bluntjes, tulpjes, gewoon knettergezellig :o

of een buitenweed meeting :D

of puur natuur meeting ;) enz enz

lijkt me allemaal erg leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeggen.. organiseer het! "Zou er kunnen komen" klinkt een beeeetje passief.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me wel relaxt :o leerzaam ook ;)

 

Ik kom zeker wel al ben ik hier nieuw.

 

Tof idee Whazzup :rofl

Edited by Randax

Share this post


Link to post
Share on other sites

De moderator-bus is ook opnieuw bestickerd voor de meeting, alhoewel ik niet kan garanderen wie wel en wie niet komt...

 

Laptops, Wireless Internet, Mobiele kweekinstallatie, Bubbelbad, Vloeitjes en tipjes zijn geinstalleerd, ready 2 go

 

 

bus3ba.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl LOL :o

 

Nou met zo'n bus hoef je geen WFDR kapotje meer om te doen hoor stijlloos!! Ik heb mijn eerste bestelling overigens reeds geplaatst dus ik kom in stijl. Met boxer. En shirt!

 

(overigens zit er geen "mark-up" op de spullen in de shop, er wordt dus niks verdiend aan dat spul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo! De merchandise is binnen. Ziet er perfect uit! netjes in een CafePress zakje afgeleverd in de brievenbus.

 

Iedereen die een hoge reolutie afbeelding wil hebben voor een transfer: effe pm, dan mail ik hem (wel een mailadresje toevoegen - bestandsformaat mag je zelf bepalen, zo niet dan krijg je een flinke JPG). Het geprinte dames T-shirt is geprint, de rest is met transfer gedaan, Damesshirt is van Hanes overigens, perfecte print, prima kwaliteit.

 

gallery_5211_120_193321.jpg

 

 

 

UPDATE: logo (2 MB hi-res in JPG) is voor download en t-shirt transfer strijkers beschikbaar: Hier in whazzup.mijnalbum.nl (helemaal beneden in de lijst - klik op foto om de hoge resolutie foto op je scherm te krijgen).

 

Mijalbum staat helaas geen deeplinks op hoge resolutie toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

He Stijlloos: Stijlvolle bus zeg! Zo te lezen heb je het niet slecht als modje van Wietforum :D

 

@Whazzup: ik ga toch even regelen dat we er zijn hoor. Moet wel even een paar kindjes ergens parkeren. Maar heb net shirtjes besteld, want het zag er zo leuk uit op de foto. Want misschien moet ik dan ook nog even zorgen dat JD zijn agenda niet te vol plant. Als het even kan lekker in het park, zeg ik :blink:

 

/edit: heb mijn vraag over hoe laat dan er even uit gehaald want dat stond toch duidelijk op de vorige pagina :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne.... hoe laat gaat het beginnen dan? Want misschien moet ik dan ook nog even zorgen dat JD zijn agenda niet te vol plant. Als het even kan lekker in het park, zeg ik :D

 

Hé Miss_J! gezellig. Ik ben er zelf al wat vroeger, ga eerst met mijn vriendin een lekker een hapje eten in Parkzicht (een goed gevulde maag doet wonderen), dus ik dacht zo met koffietijd (zo tussen 7 en 8 uur). Het is super lang licht dus dat mag geen probleem zijn. En als de voorspellingen slecht zijn dan wijken we uit naar de shop.

 

De preciese plek (parkeren) en routebeschrijving zal ik vlak voor de meeting wel posten (is afhankelijk van de locatie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah ik heb er wel zin!

Ik kan het helaas niet al te laat maken omdat ik Zaterdag ochtend moet werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gaan je zien mono :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm goeie tip om het meisje ook mee te krijgen whazzup, zal het eens in de groep gooien hier....

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellig! Samen eten? Als iedereen die ook mee wil eten op tijd een pm stuurt dan regel ik de tafel wel. Lol zal een mooi gezicht zijn met al die WDR tanga's over ons kop... maar als dat de betere helft stuit ben ik ook best bereid om mijn WDR golf shirt te dragen hoor. Bij AH vonden ze hem in ieder geval mooi vandaag.

 

Het golf shirt bedoel ik :blink:

 

En stijlloos.. die van mij komt zonder het etentje óók graag mee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup RECON!

 

Effe zodat jullie weten waar het allemaal is: Afspreken voor ParkZICHT niet ParkHEUVEL (da's 3* Michelin - beetje buiten onze begroting). Route, infor en menu op www.parkzichtrotterdam.nl. Gisteren paar plaatjes geschoten:

 

Dit is ParkZICHT (lol oude officiersclub overigens)

 

gallery_5211_121_332148.jpg

 

Het lijkt vlak bij de Euromast (en dat is het ook) maar aan de andere kant van het park. Parkeer je bij de euromast: Ga naar de ingang van de Euromast, neem daar de loopbrug over de weg die de tunnel in gaat en hou LINKS aan in het park. Parkeren aan de andere kant van het park is eenvoudiger. Zie ook de routebeschrijving op de site.

 

gallery_5211_121_434393.jpg

 

wat je al niet kunt doen met een beetje zoom..

 

gallery_5211_121_462759.jpg

 

Kan niet missen. Op de achtergrond zie je een groot wit standbeeld op een sokkel. Als je daar bent ben je er dus bijna! Als we zo hier rond deze vijver afspreken kunnen wij het restaurant op tijd uitrollen..

 

gallery_5211_121_49104.jpg

 

Mooi beeld overigens in de vijver.

 

gallery_5211_121_559173.jpg

 

De entree en de bar:

 

gallery_5211_121_112283.jpg

 

gallery_5211_121_100611.jpg

 

Hier op het terras achter met mijn WFDR shirt een lekkere verse La Chouffe gedronken. Jammie! Panoramaatje van de achterkant:

 

gallery_5211_121_35402.jpg

 

Tot de 30e!

 

Reserveren: wfdr at xs4all.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm om mijn vriendin zover te krijgen mee te gaan is het toch Parkheuvel geworden hier, dus het dinner doen we een andere keer meeting ben ik wel gewoon natuurlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste keer dat ik in Parkzicht was zag het er toch anders uit binnen :D

Niet gek veel anders overigens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mono: ja, het is een tijdje een dance tent geweest. Het hele interieur was toen zwart geschilderd. Ze hebben een flinke klus gehad om het weer in deze staat te krijgen. Het is overigens van dezelfde eigenaar als Cambrinus als ik me niet vergis.

 

@stijlloos: lol je moet een paar concessies doen zo af en toe he... Als je bij Ceel Helder wilt eten moet je wel snel zijn hoor, want hij gaat het stokje overgeven. Gemiddeld gerecht zo'n 40 - 50 euri's.. 2 maanden vooraf reserveren! Overigens wel erg super, ben er (uiteraard) ook geweest.

 

Lol Lisa is nu het menu aan het kijken.. quote: "See what we can afford.. well we could share a cheese plate.."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reservering is al gemaakt, ken hem ook persoonlijk(een beetje), heb vroeger stage gelopen bij hem in de keuken, in een donkere duistere tijd dat ik met een koksopleiding bezig was... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toe maar! Je kunt wel zien waar de centen zitten :D ... Ze hebben een lekker menu voor honderd euri's pp overigens. Met (aan te bevelen) een goed wijnarangement. Doe wel een stropdas op je WFDR t-shirt he. We zien je wel om een uur of 11 neem ik aan lol :blink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...