Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

topknots

Buiten Kweek 2006 Topknots

Recommended Posts

ze zien er wel mooi uit.

 

ik heb er ook een aantal staan (volle grond). ze groeien als paddestoelen: ik heb ze maar geplant begin juni en sommige zijn al borsthoogte.

 

vraagje: als je jamaican pearl laat kweken, zullen de nieuwe zaden bruikbaar (ongeveer dezelfde eigenchappen hebben) zijn?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste leden.

helaas neem ik afscheid van dit forum.

omdat ik vind dat een forum ten alle tijden open moet zijn voor haar of zijn leden.

 

ben eerlijk daarom zeg ik het in mijn topic,doe niks achterbaks want zo ben ik niet.

 

voor wie mijn topic wil blijven volgen ben ik naar een andere site gegaan.

 

http://www.hennepdesk.eu/

 

met vriendelijke groet topknots

 

ps verder wil ik iedereen bedanken die op mijn topic heeft gereageerd.

hierbij is mijn topic gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit forum was gehacked, de mensen hier hebben er vreselijk hard aan gewerkt om de site weer online te krijgen, nu ga je zeuren dat de site open had moeten zijn voor de leden? HOE? Dat was onmogelijk.

 

Sorry, maar ik vind het echt een beetje belachelijk.

 

Btw, was hennepdesk niet offline voor een maand of 3, of was je dat alweer vergeten? Vreselijk raar om voor de reden die je net opgaf naar de site te verhuizen die nog langer offline was dan deze vanwege bijna dezelfde redenen. Aardig hypocriet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes op het open forum hennepdesk

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een :( net of hennepdesk open is voor iedereen :specool .Jij geeft nog maar eens weer wat voor figuren erop HD zitten van die niet nadenken de mensen die liever eerst gaan brullen voor dat ze iets gaan lezen,mijn ouders zijde altijd eerst lezen dan vragen ! :( .Tec en Mad zijn daar volgens mij de enigste normale gasten :verrygood ,erg jammer dat dit soort mensen dit forum niet komen versterken ?

Wel jammer want mooie bomen kan je kweken vond het leuk om je topic te lezen en te bekijken :( .

Hopelijk kom je nog tot een wijs besluit fouten maken we allemaal :j .

 

S6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, open forum? :verrygood

 

Topknots, je vergeet erbij te vermelden dat als de mensen jouw topic daar willen volgen ze VERPLICHT zijn tot: registratie/verslag maken & de fotoos daar op het forum plaatsen. :( (berichten/replys die de administratie niet zint worden verwijderd zonder bericht of whatever) :specool

 

Bovendien loopt er daar moderator rond die loopt te showen met fotoos(van vriend van mij) alszijnde zijn eigen fotoos! :( (ik noem het het looser forum!) :(

 

Succes,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietforum is het gezelligste forum dat er is.

 

wiet.nl is echt een grote bak ellende.

en hennepdeks krijg ik persoonlijk de zenuwen van....de layout was echt om van te flippen (vroeger, sindsdien nooit meer gekeken), en inhoudelijk was net wel aardig, vond alleen de lui daar niet chill...

 

 

dus knotsy! come back man!

 

je laat je toch niet wegjagen door zon eikel die geen vriendin kan krijgen, en daarom maar in zn vrije tijd internetsites zit te hacken!?

 

dus kom terug en maak hier je verslag af die paar weekkies...

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste leden.

helaas neem ik afscheid van dit forum.

omdat ik vind dat een forum ten alle tijden open moet zijn voor haar of zijn leden.

 

ben eerlijk daarom zeg ik het in mijn topic,doe niks achterbaks want zo ben ik niet.

 

voor wie mijn topic wil blijven volgen ben ik naar een andere site gegaan.

 

http://www.hennepdesk.eu/

 

met vriendelijke groet topknots

 

ps verder wil ik iedereen bedanken die op mijn topic heeft gereageerd.

hierbij is mijn topic gesloten

 

sucses op het nr 1 forum van europa :verrygood :specool :( :( :( :j ;) ;) ;) ;) :P :P :P :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

hoop alleen niet dat je een eigen mening hebt want dan is het snel afgelopen

en geen commentaar op fouten van admins en moderaters (waar ze zelf wel anderen op aanspreken)

en wietforum kan er niks aan doen dat ze gehackt zijn

 

sorry kon het niet laten ;)

 

groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, wat moet je daar nou op zeggen. Ik hoop niet dat je bij de eerste crash van hennepdesk weer hier terug komt eerlijk gezegd. Niet dat we je niet willen hebben hoor, maar ik vind dat je ook een soort verantwoordelijkheid hebt als gebruiker.

 

Kies een forum voor je topic en blijf daar bij. Ten eerste makkelijker, ten tweede voorkom je een hoop teleurgestelde lezers. Bevalt het een jaar niet, dan stap je lekker over.

 

Ik vindt het een onderwaardering voor de mensen die hard werken om het forum in de lucht te houden en een overwinning voor de hackers. En niet te vergeten: Een verlies voor het forum ook, want gewaardeerd werd (word) je hier.

 

Ik snap je overwegingen echt niet.

 

Jammer Topknots. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet waarom er zo'n heisa over wordt gemaakt hoor :specool Waarom kan je niet hier je topic bijhouden Topknots, en als je dat leuk vind ook op hennepdesk? Waarom onderscheid maken tussen forums? Eigenlijk komt het op hetzelfde neer dus ik begrijp niet dat je dit forum verlaat om op een andere verder te gaan.

 

Kijk, ik surf en post ook regelmatig op IC mag, maar dat wil nog niet zeggen dat ik wietforum de rug toekeer?!! WF blijft gewoon nummer 1 growforum van Nederland en Belgie en als je het leuk vind om nog ergens anders te posten... why the f*ck not?????

 

 

Kweekfreak :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

rofl

 

M'n account nu helemaal geblocked op hennepdesk nadat ik de man ff had verteld wat er allemaal aan z'n siteje schortte. Waarschijnlijk is m'n post in dat "welkom forum" (kvoel me daar helemaal niet welkom) ook gedelete. Waarschijnlijk had meneer geen tegenwoord en wou hij het zo snel mogelijk uit het zicht halen van de mensen die nog enigzins hersens hebben. Snap ook niet waarom mensen deze site hacken en die van hennepdesk niet.

 

Dus topknots, ik kan je hele verslag geeneens volgen op hennepdesk. Beetje jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan het topic nog volgen maar ik word gek van die site, als ik op een topic klik begint ie aan het eid en de lay out is om te huilen. dus het plezier is er een beetje vanaf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blowmonkey wrote: M'n account nu helemaal geblocked op hennepdesk nadat ik de man ff had verteld wat er allemaal aan z'n siteje schortte. Waarschijnlijk is m'n post in dat "welkom forum" (kvoel me daar helemaal niet welkom) ook gedelete. Waarschijnlijk had meneer geen tegenwoord en wou hij het zo snel mogelijk uit het zicht halen van de mensen die nog enigzins hersens hebben. Snap ook niet waarom mensen deze site hacken en die van hennepdesk niet.

 

Dus topknots, ik kan je hele verslag geeneens volgen op hennepdesk. Beetje jammer.

 

 

Was het dit stukje Blowmonkey?

 

Ja wat belachelijk die regeltjes daar bij hennepdesk he! Je moet bijna smeken om er ''lid'' van te mogen worden :verrygood :(

 

Kweekfreak :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee. :verrygood Krijg steeds deze message:

Sorry, access to this website is prohibited.

 

Volgens mij heeft meneer me een IP ban gegeven. Ik kan hem ook flink op stang jagen door met proxies te gaan werken, maar daar is de lol er na een tijdje wel weer vanaf. Heeft ie wat in reply gezegd, of staat er weer zoiets als van "hasta la vista"..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blowmonkey wrote:

Heeft ie wat in reply gezegd, of staat er weer zoiets als van "hasta la vista"..?

 

Damnn wat zijn we offtopic bezig! Ohja :specool vergeten dit topic is ook dood :verrygood

 

Die meneer:

Ik heb bij deze notie genomen van je bezwaren.

Ze raken kant nog wal, tang of varken en snijden zeker geen

hout. Het is voor jou makkelijker op een ander af te geven

dan constructief ergens aan bij te dragen.

 

Je hebt helemaal gelijk dat dit geen HENNEPDESK.NL is.

HENNEPDESK.NL is dood maar Hennepdesk leeft dus

een nieuwe HENNEPDESK.eu heeft nieuwe spelregels.

 

Met deze spelregels ben je akkoord gegaan en wil je het

niet volgens de spelregels van HENNEPDESK.eu dan is

het heel jammer. Ook al heet je Blowmonkey.

--------------------------------------------------------------------------------

waar praten niet meer helpt ..... daar moet je snoeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier heb je je hasta la vista

 

hennepdesk wrote:

 

Nu klagen ..... jajaja Hennepdesk heeft het gedaan. Je hebt je kansen

gehad, aan de verzoeken geen gehoor gegeven. Het is je meerdere

malen gevraagd en wie geen info deelt, die deelt niet mee.

 

Dus kijk in de spiegel daar zie je de gast die ervoor heeft gezorgd

dat dit account geblocked is. Hasta la Vista ......... baby

 

HD waar praten niet meer helpt ..... daar moet je snoeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nog maar ff wachten met het op slot gooien, misschien is hennepdesk volgende week wel offline en komt topknots weer terug kruipen naar wietforum.

 

Ik vind het trouwens fucking grappig hoe die gozer mij niet toelaat op z'n forum maar anderen die precies hetzelfde hebben "misdaan" wel gewoon worden toegelaten. Meneer heeft een paar steekjes los in z'n kop. Snap niet dat mad, freakje etc aan dat forum willen meehelpen als ze weten wat voor vreselijk selectief beleid die idioot daar voert, lijkt wel alsof ze gehersenspoeld zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder heeft zn eigen filosofie over hoe hij de dingen het best zou kunnen doen,ook mr hennepdesk.

 

Goed of niet goed mee eens of niet mee eens......de man komt duidelijk voor zn standpunt uit.

Niet mee eens....niet naar "hennepdesk"dus

 

Waar ik niet blij mee ben is dat er meerdere fora gebruikt worden om hennepdesk onder vuur te nemen. :verrygood

 

Voor degene die zich echt niet in kunnen houden bedenk dat dit gratis reklame is voor hennepdesk.

 

Het internet is groot genoeg voor ons allemaal,en eigenlijk zou het heel anders horen te wezen.

 

1 ding delen we allemaal;De liefde voor de plant

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn off-topic. Topknots heeft aangegeven dit topic te willen sluiten dus dat doen we dan ook. Geen hennepdesk vs wietforum discussies in outdoor.

 

lock.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...