Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

16 GRAM

Hoe Verklaar Je Dat Nou?

Recommended Posts

Ey, ik ben 16 en ik smoke al meer dan een jaar (waarvan de laatste 2 à 3 maanden zeker 3 keer per week). Een half jaar terug heb ik met mijn ouders al een gesprek gehad over blowen, maar ben zelf bij mijn eigen standpunt gebleven: gewoon doorgaan. Nu heb ik vaak wiet thuis liggen, maar als het avond is en ik heb ff zin om een blow te roken kan ik niets beters verzinnen dan om op het balkon en buiten voor de deur te gaan. Dus mijn vraag is: heeft iemand van jullie nog goede ideeën om te zeggen tegen m'n ouders, als ik ff naar buiten wil? En als ik (zoals nu in de winter) met slecht weer vaker naar buiten ga dan normaal?

Alvast tnx,

 

Gijs <_< :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ik ga een joint roken"?? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg dat je bij een vriend nederlands opdracht moet maken ofzo, gewoon iets met huiswerk. Al vragen ze dan ja waarom doe je dat niet hier zeg je van ja alles staat op zijn computer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vtmuis

Heel vroeger :rofl rookte ik stiekem (gewone sigaretten) ik ging 's avonds vaak aan mijn brommertje klooien in de schuur.

In die tijd plakte ik ook met liefde de banden van de fietsen van mijn zusjes :)

 

Ik ben nu een stuk ouder (37) maar rook de blow 's avonds wel in de tuin :specool

Mijn vrouw rookt al helemaal, de lucht van de gewone sigaretten kan ze nu wel hebben maar de lucht van een blow blijft zo hangen in de huiskamer <_<

 

Kan je niet uit je raam hangen van je slaapkamer? Het roken zelf is dan niet zo'n plezierige bezigheid maar het gaat toch meer om de uurtjes erna :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe ik wel eens vaker, maar dan komt er toch rook mijn kamer binnen en dat ruik je meestal wel.. :specool en ik zit met een grotere spanning omdat ik moet opletten dat er niemand binnen komt :rofl (ik heb geen slot op m'n deur) maar toch bedankt voor de reacties <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga altijd mn doggie uitlaten of ik ga 'ff langs een vriendin voor huiswerk' (A) werkt altijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig...

Ik gister uit school dikke joint opgerookt op mijn kamer(zolder) en halverwege verdieping naar beneden gelopen naar de comp.

 

Me moeder half uurtje later, kan je zie afzuiging niet aanzetten bij die planten ik was net 5min buiten en ik liep het huis weer in en het lijkt wel of het hele huis stinkt naar wiet <_<

 

Ik zo JOO zet de afzuiging wel aan, was dus gewoon met joint door huis heen gelopen :specool

 

Me moeder geeft zelf al de planten de schuld, kan het nog makkelijker

Edited by woopie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ga altijd friet halen ofzo of ff een snack voor onder het huiswerk.

werkt altijd. <_<

 

Fucking flex :rofl misschien moet ik ook maar wat plantjes nemen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het groote voordeel van een hond, elke keer als ik een pietje wil roken, ga ik gewoon ff met me hond lopen.

 

~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ging altijd ff een frisse neus halen :verrygood heb ook n keer op de kamer gesmoked, alleen stond de wind net verkeerd, ons huis was net een kwekerij

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje oud toppic vinden jullie ook niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd wat fietsen en ik vind het nog leuk ook terwijl ik high ben met wat muziek? Maar jah dah was je vraag niet. Meestal ga ik gewoon naar gewenniej (droom, droom)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg dat je naar een vriend gaat die ze helemaal niet kennen en waarbij ze onmogelijk in contact kan komen omdat hij bv naar andere school al is en hij woont in ene plaats naast je.

Ik heb zelfs een keer midden in de nacht was een vriend van me net klaar met werken en hij had geen wiet en ik wel ik zei dat een vriend scooter pech had achter ons huis en dat ik em ff ging helpen omdat ik dichtsbij woon :smoke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in je kamer roken en dan je ouders wijsmaken dat je de kat gaat uitlaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook gewoon in me tuin of voor de deur want ik mag niet binne roke en dan zeg ik zoals altyd ik gaa ff een peukie roke en dan heb ik een dikke J by me en smoke die zooi wel deo meeneme

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kwam net nog op een idee

 

ik heb thuis zon apparaat waar je zelf sigaretten mee maakt

 

doe je gewoon lijntje tabak en wiet er over heen, ff schuiven en je heb een joint die eruit ziet als een normale sigaret

 

die rookte ik altijd gewoon op schoolfeesten en heb hem ook wel eens voor mn moeders neus gerookt toen ze nog niet wist dat ik blowde, ze zei alleen wat stinkt die tabak zeg, maar toen zei ik dat het zware shag was :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak een keukenrol, vul deze helemaal met proppen wcpapier, en doe daar een panty omheen, je kan nu de rook uitblazen daardoorheen, zonder enige wietlucht te ruiken.... dus lekker op je kamer hijsen. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

me pa moet nix van wiet weten hahaha is ouderwets en me moeder wil weleens een dikke ploffel met me roken (60)lol maar ze is aan de medicijnen die gaan niet samen met een ploffel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...