Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lola

Half Jointje Uit De Asbak

Recommended Posts

wij noemen het een natte als iemand heel geil is (:lol:) of als iemand het onderkwijlt..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ken zelfs mensen die alle laatste stukjes bewaren en die dan opsparen en als ze genoeg hebben verzameld dan draaien ze van alle restjes een nieuwe joint. vooral op aruba gebeurd het veel :o

 

ik heb hem geprobeerd en hij was zeer sterk moet ik zeggen (wel een beetje ranzig) maar lekker:P

 

 

Haha, ik dacht dat ik 1 van de weinige was. Ik heb in me kamer een tafeltje voor de bank met daarvoor een omgedraaid dartbord waar altijd op gedraaid word. Int weekend mag er hier in me huis gechoked worden dus als op vrijdagavond me matties langskomen dan blijft er altijd nog wat liggen. Meestal laat ik het dan het weekend liggen en dan heb ik maandag cker 1 dikke jonkel. Vaak is het ook nog mix tussen verschillende soorten wiet en das ook wel lekker. Ik heb mezelf ook wel is in de situatie gezien dat als ik niks had dat ik het hele dartbord afging en onder het tafeltje kijk enz, maarja het is wel gwn chill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De joints die je draait met al die 'restjes' vind ik zelfs nog lekkerder dan normale :o

Alleen al omdat ik dan al blij ben dat ik dan nog wat heb en daarvan kan smoken.. als je dan een jonko heb gedraaid denk je toch: Zo.. en dat voor helemaal niks eigenlijk :rofl

Je hebt er (waarschijnlijk) wel voor betaald maar het voelt aan alsof het niet gekocht is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahah.. restjes opsparen. Dat is echt cheap en het lijkt me nog smerig ook :o al die verbrande stukjes er nog bij brrrrr

 

 

De joints die je draait met al die 'restjes' vind ik zelfs nog lekkerder dan normale :rofl

Alleen al omdat ik dan al blij ben dat ik dan nog wat heb en daarvan kan smoken.. als je dan een jonko heb gedraaid denk je toch: Zo.. en dat voor helemaal niks eigenlijk ;)

Je hebt er (waarschijnlijk) wel voor betaald maar het voelt aan alsof het niet gekocht is

 

 

Hmm....jij verandert snel in 13 dagen tijd :D (gelukkig mijn plantjes ook :o )

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat je joint harder inslaat komt omdat sommige stoffen versterken als je het laat liggen in de asbak. Zo is bij een sigaret dat de ammoniak meer vrijkomt. Bij wiet weet ik niet wat voor stoffen zouden kunnen versterken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm....jij verandert snel in 13 dagen tijd :rofl (gelukkig mijn plantjes ook ;) )

 

Die eerste quote ging over de restjes van al gedraaide joints, niet over restjes wiet :o

Dat is lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaha ja ik dacht eerst ook al van huh? :o

maar toen dacht ik beter na en toen dacht ik aan de restjes-topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow, owkee :rofl

 

restjes wiet is indd stukken beter, maar die restjes van die gedraaide joints is ook best te doen (wel puur) komt heel hard aan (kan ook door de zon in aruba komen trouwens ;) ) je hebt er daar zelfs een speciaal woord voor :D het smaakt indd wat minder, maar als je niks meer heb dan wordt je wat makkelijker he. ik moet wel zeggen dat de wiet in nederland het beste blijft hoor :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...